Mijn ex komt uit Tilburg en mijn vriendin uit Breda zelf. Beide zijn ze 165 cm, slank postuur, 21 jaar en zitten bij een meidendispuut.quote:
Zo oudquote:Op zondag 9 juni 2013 15:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit Tilburg en mijn vriendin uit Breda zelf. Beide zijn ze 165, slank postuur en zitten bij een meidendispuut.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit Tilburg en mijn vriendin uit Breda zelf. Beide zijn ze 165 kilo, slank postuur en zitten bij een meidendispuut.
Het is jammer dat Nikonlover geen volk isquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dit is allemaal de schuld van die nikonlover. Die kut user is hiermee begonnen.
We kunnen wel een volksnaam bedenken en dan die nikonlover er aan toevoegen ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is jammer dat Nikonlover geen volk ishet zou de enige manier zijn om genocide een positief tintje te geven
Nu blijft dat woord maar in het verdomhoekje...
Ook nikonlover's schuld dus...
Ik heb hier nog wel een douchekop met 11 gatenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
We kunnen wel een volksnaam bedenken en dan die nikonlover er aan toevoegen ofzo?![]()
Mijn opa heeft vast nog wel ergens wat blikjes zyklon b liggen.
hahahah nikonlover wordt dan zyklonloverquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
We kunnen wel een volksnaam bedenken en dan die nikonlover er aan toevoegen ofzo?![]()
Mijn opa heeft vast nog wel ergens wat blikjes zyklon b liggen.
Kijk zo hoort het. FOK!kers helpen FOK!kers.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een douchekop met 11 gaten
Zoveel moeite gewoon een nekschot mi mangquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het. FOK!kers helpen FOK!kers.
Laten we het wel een beetje beschaafd houden.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoveel moeite gewoon een nekschot mi mang
Zo te horen zien ze er alletwee hetzelfde uit ? is het niet dezelfde die verhuist isquote:Op zondag 9 juni 2013 15:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit Tilburg en mijn vriendin uit Breda zelf. Beide zijn ze 165 cm, slank postuur, 21 jaar en zitten bij een meidendispuut.
Vergelijkingen maken naar gaskamers is wel naar mijn mening minder beschaafdquote:Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Laten we het wel een beetje beschaafd houden.
Alles van nikonlover is een zeer terechte klacht.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Het woord dinnetje bestaat al veel langer hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
hhAHahHAHAphahjahupaHUO:LAUHOAHYGIA^T(&FIOY*G^T&)*OFYVGU&(HOT*FUVGLDR&IATGU*&AIFGKOYLATUGAiOYGH*TAFUYHLIP*GBHAIJAquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
hahahah nikonlover wordt dan zyklonlover:d :d
_
-O_
Zegt de Hilversumse mediaboii.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef hoink581 het volgende:
Je besmeurd de naam van West-Brabanders, TS, met je taalgebruik in je kut OP. Oja, meidendispuut in Breda?Het enige stapje erger dan een dispuutmuts, is een wannabe dispuutmuts.
haha ja mijne is 16quote:
Voor je mij belachelijk wil maken, moet jij als rechtse schoenenfetishist eens goed naar de combo Breda en dispuut kijken; Breda heeft geen universiteit. Ergo: nepdispuut dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zegt de Hilversumse mediaboii.Knor!
Welnee, er wonen maar 7000000000000 mensen op deze planeet, dus zoveel mannen kunnen dat nooit zijn!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Loverrrr het volgende:
ik kan echt niet begrijpen waarom je als vrouw zijnde met elkaar gaat vechten over een jongen? Heb je dan helemaal geen trots meer en er zijn 1000000000000000 mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |