inderdaad, nagel bijtenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Die laatste leg heeft niemand wat gepost zie ik
Mentaal is het echt stukken beter de laatste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Barney.
Speelt toch ook een degelijk jaar hoor!
pfff, hou nou toch eens op man. Prima dat je hem niks vind maar ga niet als een kleuter lopen trollen.quote:
Ja, veruit de minst interessante kwartfinale. Hopelijk is de hamer wakker. Ik zou Wade graag zien verliezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Bweh, nu Hamilton - Wade.
Even zelf wat pijltjes gooien dan maar.
Heb je geen blokkeerknop..quote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfff, hou nou toch eens op man. Prima dat je hem niks vind maar ga niet als een kleuter lopen trollen.
Mwah, gun het Wade meer. Gooit een erg sterke UK Open. Al vanaf de eerste dag.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja, veruit de minst interessante kwartfinale. Hopelijk is de hamer wakker. Ik zou Wade graag zien verliezen.
Vind het niets, doe mij die ander maar.quote:
Daniella Allfree. +100quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind het niets, doe mij die ander maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |