SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Buiten met shag draaien vind ik ook niet zo top. Nu draai ik sowieso liever niet met shag, maar mocht het nodig zijn, dan maak ik een handmixje met de gruis van de shag. Vind ik toch makkelijker.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja zal wel aan mij liggen dan want buiten lukt t me sowieso al moeilijk
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb eerder klappen Van jou gehad, daar waag Ik me niet meer aan
quote:
succesquote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
Nou mensen, ik ga op sollicitatiegesprek! Wens me succes
succesquote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
Succes.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
sukzesquote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
Kwam jij nou naar de meet de 30e?quote:
gewoon komen, je bent niet de enige 15-jarigequote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet, zal het jullie laten weten.
Dat zeker nietquote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon komen, je bent niet de enige 15-jarige
ik ben 16, en daar heeft niks mee te maken, ik ga gewoon kijken of ik zin heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Durf je me niet meer onder ogen te komen liefje?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ben 16, en daar heeft niks mee te maken, ik ga gewoon kijken of ik zin heb.
Waarom moest ik lachen?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kom wel! Dan ben ik niet de enige 16-jarige.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet, zal het jullie laten weten.
Hihi, wat schattigquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom wel! Dan ben ik niet de enige 16-jarige.
Nee joh,waarom zal dat erg zijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ohja ik ben trouwens zo zwart als roet, hoop niet dat dat erg is?
Je weet wel.. neger enzulks
quote:
quote:
wietparkiet is 17quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom wel! Dan ben ik niet de enige 16-jarige.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Durf je me niet meer onder ogen te komen liefje?
Klojo ookquote:
Ow dan kom ik nietquote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ohja ik ben trouwens zo zwart als roet, hoop niet dat dat erg is?
Je weet wel.. neger enzulks
Maak maar een grapjequote:
Ja die stelen geen wietquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja die stelen geen wietZe werken alleen niet
Zitten er genoeg hier in dit topic die ook die filosofie volgenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Niet werken maar toch wiet hebben... dat klopt niet?
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
jammer, had graag een keer gesmoked met een echte neger
Och, schatje.quote:
Nee echt, ik ben benieuwd hoe lang je bentquote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Och, schatje.
Mentaal breken is veel pijnlijker dan fysiek.
Zoals?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Zitten er genoeg hier in dit topic die ook die filosofie volgen
nooit gesmoked met negers? :pquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
jammer, had graag een keer gesmoked met een echte neger
ik wil wel maar ben de 20e pas terug uit turkijequote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Tja.
Dus kom jij nog meeten met mij en klojo?
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt, ik ben benieuwd hoe lang je bent
That's okay, ik heb toch geen wiet of geld tot 16/17juni.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wil wel maar ben de 20e pas terug uit turkije
Nee, dat zijn die rot Marokkanen en Turken. Serieus.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Zie Unscrewed mijn vraag negeren, zou hij midget zijn?
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Zie Unscrewed mijn vraag negeren, zou hij midget zijn?
Jij negeert mijn antwoord, hoorquote:
ik heb een keer snoep gejat moet ik nu dood?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die rot Marokkanen en Turken. Serieus.
Iedere Marokkaan of Turk waarmee ik vrienden heb geprobeerd te worden, hebben wel iets van me gejat. Iedere neger waarmee ik vrienden heb geprobeerd te worden, hebben me gewoon dingen gegund en zijn gewoon aardig.
Fuck mensen die jatten, kogel door hun kop
Watch your language. Niet elke marokkaan is zo, veel wel maja.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die rot Marokkanen en Turken. Serieus.
Iedere Marokkaan of Turk waarmee ik vrienden heb geprobeerd te worden, hebben wel iets van me gejat. Iedere neger waarmee ik vrienden heb geprobeerd te worden, hebben me gewoon dingen gegund en zijn gewoon aardig.
Fuck mensen die jatten, kogel door hun kop
true deze, vooral in hun eigen land, overmorgen mag ik genieten van hun gastvrijheidquote:Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef Nestalgie het volgende:
En turken zijn vaak juist hele goeie mensen.
Ik ook, bij de Hema!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb een keer snoep gejat moet ik nu dood?
Nou in ieder geval de meeste Marokkanen jatten (op mijn school)quote:Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Watch your language. Niet elke marokkaan is zo, veel wel maja.
En turken zijn vaak juist hele goeie mensen.
..In een keer goed.quote:
idd van anderen jattenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, bij de Hema!In van die bakken vroeger.
Nee, ik bedoel, mensen die waardevolle spullen jatten van anderen.
Ik zag eerst een losse iPad staan aan de oplader in de trein, kon hem gewoon meenemen, was niemand in de coupe. Niet gedaan.![]()
En een keer liet iemand een opgevouwen briefje van 50 vallen en zag het niet, ik wees hem netjes erop dat hij zijn doekoe had gedropped. Voelt goed eerlijk zijn.
Nah, ik ging op een stoeltje zitten er vlakbij om te kijken of die gene terug kwam, hij was alleen even naar de WC.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd van anderen jatten
alleen die ipad had ik wel meegenomen als ik jou was, en dan erachter komen van wie die is. anders wordt ie toch wel door iemand anders gejat
quote:
Goet fan jouquote:Op zondag 9 juni 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik ging op een stoeltje zitten er vlakbij om te kijken of die gene terug kwam, hij was alleen even naar de WC.
:3quote:
Nu even serieus?quote:
Dan ben ik 177 en kunnen we sexen.quote:
Maar geld is wel verdomd handigquote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
:3
Als iemand perongelijk 1000 euro stort op mijn rekening, stort ik het ook gewoon terug.
Eigenlijk is het gewoon dat ik zwaar schijt heb aan geld.
wtf? Hoe kenker groot ben jij?quote:
Blijf maar bij mij.... Peukquote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit.
Ben ik effe weg... Gaan er idioten met shag draaien
Ik heb nog nooit een natte droom gehad.quote:
nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt je lengte al eerder gezegd dus je grap faalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |