Ik heb nog niks staan dus ovb aanwezig.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Roycooo what does that means? Ovb of aanwezig?
Hoezo?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:13 schreef Grijsbaard het volgende:
Zit ook te twijfelen om te komen, maar weet niet of iedereen daar wel blij mee is haha..
Bowlen it is thenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik stem trouwens voor lasergame.
Bowlen ben ik niet zo goed in.
De ruimte rondom de bowlingbaan is btw wel wat aan de krappe kant. Dat kan wel irritant zijn als het druk is.quote:
Denk niet dat dat een probleem is hoor, als je zelf het lef hebt!quote:
Er staan pikante (leef gewoon naakte) foto's van me op.. Met bepaalde onderdelen in verstijfde toestand...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een probleem is hoor, als je zelf het lef hebt!
Ja dikke doei! Dat gaan we dus écht niet doen!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
6 juli is het hopelijk warm... kun je in de goot gaan liggen.
Welke kant kom je vandaan? Misschien dobberen in een rubberbootje over de Rijn richting het westen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja dikke doei! Dat gaan we dus écht niet doen!
Noord holland noord.. Maar anders kom ik gewoon niet hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke kant kom je vandaan? Misschien dobberen in een rubberbootje over de Rijn richting het westen?
Gast, PIquote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Noord holland noord.. Maar anders kom ik gewoon niet hoor!
Laat maar ik snap hem niet.. En nee, ben niet dom ofzo hahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Post Icon, dat geval waar jij [ afbeelding ] hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Laat maar ik snap hem niet.. En nee, ben niet dom ofzo hahaha
Ohw hahaha.. zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ] < zeg dat ik maar zit te trollen.
Vrij vragen? Omwisselen met iemand anders?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
ik kan niet! Heb dan werkweekend zie ik op mijn rooster
![]()
Dat ga ik sowieso proberen! Helaas wel iets lastiger omdat het vakantie periode is maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrij vragen? Omwisselen met iemand anders?
Hmm oke, kijk maar. Anders ben je 2 weken later bij mij ook van harte welkomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso proberen! Helaas wel iets lastiger omdat het vakantie periode is maar niet geschoten is altijd mis!
Neeee!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
![]()
Dit dusquote:
We kunnen het natuurlijk ook combineren. Apeldoorn meet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan 5/6 en 12/13. 19/20 kan ook, maar dan kan je niet BBQ'en bij mij.
Daarna kan ik pas 9/10 augustus.
Vind ik ook een best plan! Gewoon BBQ'en en daarna uitgaan ofzo!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook combineren. Apeldoorn meet?
Ja maar dat was dus de 20equote:Op woensdag 12 juni 2013 12:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind ik ook een best plan! Gewoon BBQ'en en daarna uitgaan ofzo!
Vind ik ook prima. Je kan ook lasergamen/bowlen in Apeldoorn; is wel half uur lopen tot de stadquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook combineren. Apeldoorn meet?
Zou mij een worst wezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
Of de 12e maar ook dan heb je twee meets na elkaar...
Hajeee thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef remlof het volgende:
6 of 7 juli Dqod, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
12 of 13 juli remlof, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
20 of 21 juli remlof, Dqod, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
Niet alleen zichzelf.
Brave secretaresse.
Ik doe wel ffquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:05 schreef Tamashii het volgende:
Thanks. Iemand heeft me ook gewezen op de meetingmanager maar ik zit mobiel :$
5 of 6 juli Dqod, Vinneh, Royco1, Tam en bobbyquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten dat 7 en 21 juli op een zondag is?
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
5 of 6 juli Dqod, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
12 of 13 juli remlof, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
19 of 20 juli remlof, Dqod, Vinneh, Royco1, Tam en bobby
Zo dus.
Jaaaa gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.meeting-manager.nl/1338
Daar even aanmelden bitches
En ik heb jou de inlogzooi gepmdquote:
Gekregen yesh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb jou de inlogzooi gepmd
Ik kan niet joh, ik heb tegenwoordig een lastig iets genaamd "sociaal leven"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gekregen yesh.
Top top. Je gaat zelf niet?
Ben ik op vakantie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb ook ingevuld, helaas weinig opties voor mij in Juli.
(Waarom staat het laatste weekend er niet in?)
En die rode kunnen jullie helemaaal niet?quote:
de 19 en 20e sowieso echt niet, want andere dingen. De 5e en 6e kan wel. Staat er toch ook als t goed is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En die rode kunnen jullie helemaaal niet?
Maar goed 5e en of 6e wordt voor mij ook moeilijk dus ff zien nog.
Jij staat op rood voor 5/6, Garisson staat op groenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:17 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
de 19 en 20e sowieso echt niet, want andere dingen. De 5e en 6e kan wel. Staat er toch ook als t goed is?
oh w8 ffquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij staat op rood voor 5/6, Garisson staat op groen
NEE!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]stil. Ik bedoelde er *niks* mee. Vies meisje
Thanks, jammmeerrr dat je niet kan dan.quote:
Mag ik weer in je tieten knijpen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
Komen er nog reacties van de mensen die gaan? In Ede of Arnhem?
Ligt eraan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
Mag ik weer in je tieten knijpen?
En ik?quote:
Nou we zullen eens even kijken!quote:
Mag ook in pm/dm hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:20 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
ik sta al vaker met mijn hoofd (en lijf) op Fok dan me lief is
Gatverquote:
Ik had het moeten wetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gatver
OK EN NU DE REST NOG!! KOM OP MENSCHEN!!! HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neeeee!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef Jan-Peter. het volgende:
Ede
Ik kom alleen in Arnhem!
HA! Snap je hem? ik KOM alleen in Arnhem
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111 einz____
ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef borbit het volgende:
He huren jullie dan die hele lasergame ruimte af ofzo. Beetje freaky concept sowieso maar ik zou toch vrij pissed worden als me kinderen lekker aan lasergamen en opeens zit er een groep te gangbangen. En hoe zie ik dat dan voor me ligt er 1 of 2 meisjes in het midden en dan een zooite zolderkamerautisten die ze wisselend berijden en tussendoor nudistisch lasergamen? En dragen de meisjes dan ook zo'n lasergame hesje aan, lijkt me een beetje ongelijke strijd dan. Of doen jullie niet echt lasergamen en gaat het meer om de ruimte. Of is lasergamen een synoniem voor iets ofzo?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
DAMES, HEREN UND MENSCHEN!!! Bij dezen even de mededeling dat er dus geen meet komt de 6e wegen te weinig animo.. Tevens is Tamashii weer eens aan de zuip geweest dus die ligt weer eens halflam te zijn
DUS NOGMAALS: GEEN MEET!! DUS KOM VOORAL NIET OPDAGEN, WANT DAN STA JE DAAR ZO TE STAAN VOOR DE KATSE KUT!!!
[ afbeelding ]
M.v.g
Dqod
Nee, sowieso volgende week niet.. Of iig: Dan ben ik er niet en Tam en Bobby ook niet..quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja tenminste duidelijk![]()
Verschuift het naar volgende week?
Ik zie een nieuwe datum wel verschijnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, sowieso volgende week niet.. Of iig: Dan ben ik er niet en Tam en Bobby ook niet..
Als jullie dat wel willen, dan zouden jullie zelf een meet moeten organiseren dus
Maar nu ga ik ECHT liggen.. ECHT!!.. Voordat ik deaud ga.. Kusjes![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef borbit het volgende:
He huren jullie dan die hele lasergame ruimte af ofzo. Beetje freaky concept sowieso maar ik zou toch vrij pissed worden als me kinderen lekker aan lasergamen en opeens zit er een groep te gangbangen. En hoe zie ik dat dan voor me ligt er 1 of 2 meisjes in het midden en dan een zooite zolderkamerautisten die ze wisselend berijden en tussendoor nudistisch lasergamen? En dragen de meisjes dan ook zo'n lasergame hesje aan, lijkt me een beetje ongelijke strijd dan. Of doen jullie niet echt lasergamen en gaat het meer om de ruimte. Of is lasergamen een synoniem voor iets ofzo?
Je bent het nog steeds?quote:
Wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef piere het volgende:
daar gata mijn fantasie om stiekem Tamashii te ontmoeten in de laxsergameruimte!
Not amazed at allquote:
Totdat Bobby de hoek om komt met zijn lasergun...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef piere het volgende:
daar gata mijn fantasie om stiekem Tamashii te ontmoeten in de laxsergameruimte!
en/of puddingpistoolquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Totdat Bobby de hoek om komt met zijn lasergun...
als jij me nou rugdekking geeft dan ben ik (redelijk) safequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik wel, maar zei het niet
Als ik je bescherm ben je sowieso veilig, geen twijfel mogelijk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef piere het volgende:
[..]
als jij me nou rugdekking geeft dan ben ik (redelijk) safe
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als ik je bescherm ben je sowieso veilig, geen twijfel mogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |