ik moet er om lachenquote:
Als mensen zo irl praten negeer ik ze waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als mensen zo irl praten negeer ik ze waarschijnlijk
Hahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]tegen mijn vader zeg ik: jo ouwe. zegt ie: jo jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
Het kan niemand iets schelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik speek de taal ook nauwelijks johquote:Op zondag 9 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zei eerder altijd know ipv ''noo''
Mijn engels uitspraken zijn nog steeds enorm slecht
laatst zei een vriendin sword met een w zegmaarquote:Op zondag 9 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zei eerder altijd know ipv ''noo''
Mijn engels uitspraken zijn nog steeds enorm slecht
Hoe?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:39 schreef PvZ het volgende:
[..]
laatst zei een vriendin sword met een w zegmaar
swwoortquote:
Ja gister in de auto stond 3fm opquote:
mag ik het horenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer nu serieus sword op een rare manier uit te spreken
Weet ze in ieder geval hoe het wordt geschrevenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:39 schreef PvZ het volgende:
[..]
laatst zei een vriendin sword met een w zegmaar
Ze wil je terugquote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ex bespioneerde me bij het zwembad ;o
waarom zet je dit op fok :ss ik zei nog stilquote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ex bespioneerde me bij het zwembad ;o
Het is hallo :Squote:
WANNEER?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom zet je dit op fok :ss ik zei nog stil
En dat pik je?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben bezet door iemand die vreemdgaat.
Nee dat is een spelquote:
Ohja, van beyoncequote:Op zondag 9 juni 2013 15:10 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ja klopt
en ook een liedje geloof ik maar dat weet ik niet zeker
Dus je bent niet haar vriend maar een excuus om haar vriend proberen te vergeten?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee ze gaat vreemd met mij van iemand anders.
uhm ik mag toch hopen dat jij niet zijn ex bentquote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom zet je dit op fok :ss ik zei nog stil
Dan ben je toch niet bezetquote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
met zoiemand wil je toch niet vrkering hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en haar vriendje is ook nog eens een vriend van mij waar ik ruzie mee heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je bent niet haar vriend maar een excuus om haar vriend proberen te vergeten?
Gaat lekker welquote:Op zondag 9 juni 2013 15:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en haar vriendje is ook nog eens een vriend van mij waar ik ruzie mee heb.
Maar ze wil mij en gaat daarom vreemd van haar vriendje dus waarom niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:13 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
met zoiemand wil je toch niet vrkering hebben
En toch vond je haar aantrekkelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ex lijkt op de mona lisa alleen dan 1000000x lelijker
omg appolquote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
OMG SUPERSOF SGATJE HVJ WJNMK HVJJJ <3 <3 <#
mag ik het script ook evenquote:
nicequote:
thanksquote:Op zondag 9 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.directlyrics.c(...)rst-time-lyrics.html
Lekkerquote:Op zondag 9 juni 2013 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
euhm een week naar turkije en een week naar griekenland![]()
Ik word daar altijd moe vanquote:
ik ben 12 wat is een weekquote:Op zondag 9 juni 2013 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
euhm een week naar turkije en een week naar griekenland![]()
Neequote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn fiets is kapot :c
[ afbeelding ]Nothankyou
grote ratquote:Op zondag 9 juni 2013 15:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wat betekend gr
grrrr ik wil je nemen??
Ik ben gister aangenomen bij de Jumboquote:
'groetjes'quote:Op zondag 9 juni 2013 15:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wat betekend gr
grrrr ik wil je nemen??
Ziet er redelijk nieuw uitquote:
gore Raveteefquote:Op zondag 9 juni 2013 15:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wat betekend gr
grrrr ik wil je nemen??
Maakt mij niets uit hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens even vragen of ik een vriend heb.. Haha
gefelicitateart, ga je bij de bakker van de jumbo appelcakjes bakken? :pquote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben gister aangenomen bij de Jumbo
gr grquote:Op zondag 9 juni 2013 15:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
wat betekend gr
grrrr ik wil je nemen??
Ik ben vakkenvulhoer geworden...quote:Op zondag 9 juni 2013 15:25 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
gefelicitateart, ga je bij de bakker van de jumbo appelcakjes bakken? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel mij was. Ooit was ik ook jongquote:
niet zo vreemd togquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
in dat geval zou jij vreemd gaan terwijl jouw vriendin ook vreemdgaat
vreemdgaanception
Nou er zit zon dik meisje in mijn klas en ze is fucking lelijk en ziet eruit als een monster en scheert haar okselhaar niet en beenhaar niet gewoon zo goor gvd en ik noem haar altijd sexbombquote:
Hahahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou er zit zon dik meisje in mijn klas en ze is fucking lelijk en ziet eruit als een monster en scheert haar okselhaar niet en beenhaar niet gewoon zo goor gvd en ik noem haar altijd sexbomb
HAHA GADVERDAMME HAHA!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou er zit zon dik meisje in mijn klas en ze is fucking lelijk en ziet eruit als een monster en scheert haar okselhaar niet en beenhaar niet gewoon zo goor gvd en ik noem haar altijd sexbomb
doe niet zo gemeen over mequote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik geen vriendin maar ze gaat het uitmaken met haar vriend voor mij dus ze gaat niet vreemd van mij maar van haar vriend xdxdxdquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
in dat geval zou jij vreemd gaan terwijl jouw vriendin ook vreemdgaat
vreemdgaanception
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja en ik heb een vriend die gaat met mijn buurjongen die weer gaat met mijn nicht die weer gaat met mijn vriendin maar dat weet ik eigenlijk niet maar ondertussen ga ik met nicki minajquote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik geen vriendin maar ze gaat het uitmaken met haar vriend voor mij dus ze gaat niet vreemd van mij maar van haar vriend xdxdxd
Nouen, dat doe ik toch ook altijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:29 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom zou je sowieso een relatie willen hebben met iemand die vreemdgaat of partner voor je dumpt
Alsof ze hetzelfde niet nog een keer zullen flikken als ze weer een beter/ander exemplaar tegenkomen
Ze kijkt wel degrassiquote:Op zondag 9 juni 2013 15:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar ze kijkt wel game of thrones zei ze
Inderdaad, ze is echt zon piepstemmig kutwijf die geen humor heeft en alles steeds zielig vind en als ik haar beste vriendin kuthoer noem waar die vriendin gewoon van moet lachen kijkt die vuile dikzak me helemaal boos aan enzo en dan zeg ik watnou en danj zeg ik sexbomb en dan loopt ze met haar grafkop wegquote:
ja?quote:
Kom melk met mij drinkenquote:
niet pesten hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is echt zon piepstemmig kutwijf die geen humor heeft en alles steeds zielig vind en als ik haar beste vriendin kuthoer noem waar die vriendin gewoon van moet lachen kijkt die vuile dikzak me helemaal boos aan enzo en dan zeg ik watnou en danj zeg ik sexbomb en dan loopt ze met haar grafkop weg
Zeg maar dag Dikkie Dikquote:Op zondag 9 juni 2013 15:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is echt zon piepstemmig kutwijf die geen humor heeft en alles steeds zielig vind en als ik haar beste vriendin kuthoer noem waar die vriendin gewoon van moet lachen kijkt die vuile dikzak me helemaal boos aan enzo en dan zeg ik watnou en danj zeg ik sexbomb en dan loopt ze met haar grafkop weg
je foto doet het nietquote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die serie met deze kneusjhes
ik hou niet van pasta op mie enzo na.quote:
hollie jayquote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die serie met deze kneusjhes
Melk is toch helemaal niet lekker als het zo warm isquote:
Koude melk welquote:Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Melk is toch helemaal niet lekker als het zo warm is
zie je snel op spangas.nlquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm nooit van gehoord maar het eerste wat in me opkomt is 'Spangaz'
lekker hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ik hou niet van pasta op mie enzo na.
Ik leef op melk, kip, rundvlees, groente en aardappelen/rijst
De koelkast is niet warm hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Melk is toch helemaal niet lekker als het zo warm is
Ze was wel zwanger héquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
die dikke lelijke is echt lelijk, je weet wel welke ik bedoel
HEt is de Amerikaanse spangasquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm nooit van gehoord maar het eerste wat in me opkomt is 'Spangaz'
En met viezere dingerquote:Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
maar dan met iets realistischere verhallijnen
Clare is niet zo lelijk en al helemaal niet dik!... ze word best wel mooi in het nieuwe seizoen.quote:
quote:
Ja oke koude melk is wel lekker.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
De koelkast is niet warm hoor![]()
En dat pak doe ik ook geen halfuur over. 10/15 min ofzo meestal
haar ogen, kijk is goedquote:Op zondag 9 juni 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Clare is niet zo lelijk en al helemaal niet dik!... ze word best wel mooi in het nieuwe seizoen.
Ik kijk al sinds seizoen 1 of 2quote:
Zo raar is dat toch nietquote:Op zondag 9 juni 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja oke koude melk is wel lekker.
Maar doe je maar zo kort met een pak?![]()
Drink jij gelijk een heel pakquote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
De koelkast is niet warm hoor![]()
En dat pak doe ik ook geen halfuur over. 10/15 min ofzo meestal
neequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
...........
verkeerde link gekopierd?
Weet wie ik ben wat ik doe wat ik hou hoor er helemaal biiij je doet niet als een ander ja je moet niet verander spangas dat zijn wij!quote:
1/2 pakken volle melk per dag lol.quote:
Jawelquote:
Ja verveel me toch zo vaakquote:
ooh ik 1-4 glazen maxquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1/2 pakken volle melk per dag lol.
aankom struggles
Heb je die filmpjes al gekeken?quote:
ja ik ookquote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat probeerde ik te volgen maar ik miste steeds afleveringen
Dat is toch al afgelopen?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ja ik ook
en dat andere ook, unemployed
Nee ga er zo een paar kijkenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes al gekeken?
En lekker veel volle melk drinken en pindakaas eten. Word je groot en sterk van
Dan eet je ze toch wat later. gewoon stuk of 5/6 naar binnen werkenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ga er zo een paar kijken![]()
Pindakaas eet bijna altijd op brood de laatste tijdBehalve afgelopen week want ik heb totaal geen zin meer om te ontbijten
ja maar wel een swag zonnebril kopen dan hequote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm moet een zonnebril kopen, goed dat je het zegt
Soms weet ik niet wat ik voel, wat ik wil, wie ik ben, hoor ik er wel helemaal bijjjjj. Toch wil ik niet veranderen respecteer altijd een ander. Samen sta je sterker dan alleehehehehehhehehehehheheheeen, allemaal zo anders, maar toch eeeheheheheneneheen. Ik voel me blij want spangas dat zijn wiiijjjjjj. Yeaaaaah.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet wie ik ben wat ik doe wat ik hou hoor er helemaal biiij je doet niet als een ander ja je moet niet verander spangas dat zijn wij!
Zat die in de buurt
ja sowieso deze minecraft brilquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ja maar wel een swag zonnebril kopen dan he
wat is ditquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef AppelCake het volgende:
MY NAME IS BOXXY YOU SEE YOU SEE YOU SEEEEE
Hohoho ik eet een broodje pindakaas omdat ik het lekker vind héquote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan eet je ze toch wat later. gewoon stuk of 5/6 naar binnen werken
die tweelingnicht?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
lol die ene nicht in spangas
was hilarisch
omg hebben ze die ook in de h&mquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja sowieso deze minecraft bril
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan eet je ze toch wat later. gewoon stuk of 5/6 naar binnen werken
omgquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omg die wil ikquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol ik heb het nooit gevolgd...quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
euuh
nou je had die flippo
en die ging om met ene manwijf
Flip en Tobiasquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms weet ik niet wat ik voel, wat ik wil, wie ik ben, hoor ik er wel helemaal bijjjjj. Toch wil ik niet veranderen respecteer altijd een ander. Samen sta je sterker dan alleehehehehehhehehehehheheheeen, allemaal zo anders, maar toch eeeheheheheneneheen. Ik voel me blij want spangas dat zijn wiiijjjjjj. Yeaaaaah.
dit seizoen was sowieso de leukste
nee maar als je het nu koopt heb je al zo'n bril voordat het cool isquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
omg hebben ze die ook in de h&m
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]Ik was trots op mezelf dat ik vrijdag 6 boterhammen op had
ja op zich welquote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Flip en Tobias![]()
Zat ik toch nog in de buurt met mijn intro
Ik eet er op een normale dag ook maar 1-3quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]Ik was trots op mezelf dat ik vrijdag 6 boterhammen op had
Ja vastquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
Mijn ogen worden steeds minder grijzig en steeds meer groen
GROENE OGENquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
wowquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
rook je te veel hollandse groente :Squote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
Ze waren eerst erg grijs/groen, maar t begint steeds meer naar groen uit te slaan. kan ook door de zon komen, geen ideequote:
Ja door de zonquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ze waren eerst erg grijs/groen, maar t begint steeds meer naar groen uit te slaan. kan ook door de zon komen, geen idee
Het kan dus echt sofquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef AppelCake het volgende:
Klik als je aids wilt.haar kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm moet je elke dag een foto maken en dan zo'n transformatie filmpjequote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ze waren eerst erg grijs/groen, maar t begint steeds meer naar groen uit te slaan. kan ook door de zon komen, geen idee
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef AppelCake het volgende:
Klik als je aids wilt.Gezonde haarkleur hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool thoughquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ja kijk deze danquote:
quote:
Sowieso videos van diplo. butters theme ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |