Graag even terugflashen naar de originele software voor je hem verstuurt, anders kun je hem hier niet verkopen.quote:
De winkel waar ik hem gekocht had er al Openpli opgezet, dat is normaal. En wat is daar mis mee Openpli is gewoon legaal en erg populair. Maar goed dat zal ik doen...quote:Op zondag 9 juni 2013 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Graag even terugflashen naar de originele software voor je hem verstuurt, anders kun je hem hier niet verkopen.
We hebben de regel dat je alleen originele firmware mag aanbieden op alle soorten apparaten, hij is heel makkelijk terug te flashen naar origineel. Hierin moeten we ook gewoon één lijn trekken, dus geldt het ook voor de Dreambox.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
De winkel waar ik hem gekocht had er al Openpli opgezet, dat is normaal. En wat is daar mis mee Openpli is gewoon legaal en erg populair. Maar goed dat zal ik doen...
quote:
Geen kloon, kan beide.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef glaasje_water het volgende:
Clone of niet ?
Met Cable tuner of Satelliet ?
Heb zowel een DVB-C Dreambox als een Dreambox met DVB-S2 te koop.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en welke zit er nu in? of krijg je er zowel een DVB-C als DVB-S tuner bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |