Nee, hij is nooit gevallen. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef Jano9 het volgende:
Hoe lang zou hij dan nog meekunnen?
Wel apart hij was toch alleen gevallen toen je hem kocht?
Ja maar zo onderlegd ben ik nou ook weer niet. Ik wist niet dat die roze dingen vochtindicatoren waren. Dat is mij vanmorgen verteld toen ze bij een telecomwinkel de telefoon open hebben gemaakt. Ik had het idee dat er een kabel los zat en dat het beeldscherm sporadisch wit werd en verkleurde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Je hebt de telefoon toch los gehad? Dan had je toen al kunnen zien of er waterschade was.
Beetje jammer om daar nu over te beginnen.
Bij de vorige koper was hij toch gevallen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, hij is nooit gevallen. Hoe kom je daarbij?
Is niet cool nee. Ik wil hem alsnog wel voor 40,- incl overnemen dan heb je in iedergeval nog iets terug kijk maar wat je precies wilt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja maar zo onderlegd ben ik nou ook weer niet. Ik wist niet dat die roze dingen vochtindicatoren waren. Dat is mij vanmorgen verteld toen ze bij een telecomwinkel de telefoon open hebben gemaakt. Ik had het idee dat er een kabel los zat en dat het beeldscherm sporadisch wit werd en verkleurde.
En een beetje jammer om er nu over te beginnen is natuurlijk de omgekeerde wereld. Ik haal de telefoon toch netjes uit de verkoop zodat ik er hier niemand anders mee benadeel?
Oh ja daarbij was hij gevallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Bij de vorige koper was hij toch gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |