Is daar geen speciale subsidie voor?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hou ook rekening met de kosten die erbij komen kijken. Als detective beginnen vergt een flinke investering.
Je hebt een vergrootglas nodig, een lange jas en hoed. En kranten om gaatjes in te knippen. Elke dag een nieuwe, want niemand leest oude kranten.
Dat geldt voor ieder beroep, knul!quote:Op zondag 9 juni 2013 12:20 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Maar op zich kun je wel veel verdienen als je veel klanten hebt.
Ik denk dat je daar inderdaad wel gelijk over hebt. Vooral als je zoals ik misschien van plan ben zonder enige ervaring aan de opleiding te beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat geldt voor ieder beroep, knul!
Maar als beginnend detective zal je toch eerst een jaartje of tien, voornamelijk op onaangename uren 's nachts en in het weekend, tot je enkels in de stront moeten staan. En dan nog een uitstekende track record opgebouwd hebben ook, voordat je echt wat gaat verdienen. Succes!
Maar de TS wil ook geen nasi worden hequote:Op zondag 9 juni 2013 10:43 schreef trigt013 het volgende:
ik ken een geval in de familie waarbij de kunstschatten werden weggeroofd door nazi's. En toch wil ik nog steeds geen nazi worden.
Misschien wil tie wel bami worden?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar de TS wil ook geen nasi worden heDie wil prive detectivje spelen. Misschien kan de TS wel achter die geroofde kunstschatten aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |