maak er maar grijs vanquote:Op zondag 9 juni 2013 05:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3rd degree black belt die niet wil tappen.. tja
Maincard was toch 6 gevechten?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk event
5/5Silva wordt toch gepakt
![]()
Wel een mooie overwinning op Feijao
Feijao vs. SIlva over 3 weken een NCquote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Maincard was toch 6 gevechten?
Nasty leg infection van Hunt, bah!
In zekere zin deed Nog het niet eens onaardig, maar ik had geen moment het idee dat Werdum in gevaar was. Hij gooide hem als een puppy op de grond en was hem daar ook best eenvoudig de baas.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef Fenomeno het volgende:
Tof event wel
Werdum eenvoudig gewonnen?
Iedereen verwachte een walkover maar ik vond dat Nog het prima deed eigenlijk, was de baas in de clinch en had een prima kans gemaakt als hij niet voor de guillotine was gegaan tegen een van de top 5 p4p grapplers in de wereld
Haha goeie!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Feijao vs. SIlva over 3 weken een NChence 5/5
Pudz vs. McCorkle was overigens ook gisteren..
Ik ook, zag net gifjes voorbij komen, daar laat ik het bijquote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
In zekere zin deed Nog het niet eens onaardig, maar ik had geen moment het idee dat Werdum in gevaar was. Hij gooide hem als een puppy op de grond en was hem daar ook best eenvoudig de baas.
Nog verloor in ieder geval niet zo kansloos als tegen Mir I en Cain, maar de odds van de bookmakers waren gewoon terecht dit keer.
[..]
Haha goeie!![]()
Ja evenals Manhoef. Heb de uitslagen al gelezen... Misschien later vandaag even checken.
You gotta go through me first.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Mag lijen dat ik hem dit seizoen na 4 2e plaatsen een keer pak
KenFloquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Mag lijen dat ik hem dit seizoen na 4 2e plaatsen een keer pak
bij mij nietquote:Op maandag 10 juni 2013 09:18 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat wegwerp gebaar daarna ook
Jammer dat ze throat slash gecensureerd werd oid ...
Was je alweer begonnen, joh... Ben het gewoon vergeten.quote:
Denk niet dat het er beter op gaat worden...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
NU LIVE, Dana White, Bendo en Bones Jones over de nieuwe UFC game.
Als je het terug wil kijken, denk rond 4 uur en 45min/50min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |