Shields. T-Wood is overrated.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van Shields vs. Woodley?
Ben dit keer voor Woodley gegaan, Shields is elke keer nog tegengevallen en dan zat hij de vorige keer nog aan het snoepgoed ook.
Beng beng beng bengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, moest een stukje met de auto dus ben maar verstandig geweest
schandalig op de undercardquote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van Shields vs. Woodley?
Ben dit keer voor Woodley gegaan, Shields is elke keer nog tegengevallen en dan zat hij de vorige keer nog aan het snoepgoed ook.
Wel apart dat men nog altijd geheim houdt wat hij gebruikt heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Shields. T-Wood is overrated.
Shields had maar korte suspension dus ga er van uit dat het mary jane was, dat heeft nou niet echt een positieve invloed op je vechtskillz
Ja, tot 03.00, dan is het afgelopen. Lekker optijd naar bedquote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef Beach het volgende:
is dit al de main? hopelijk wel dan kan ik redelijk vroeg gaan slapen
aight morgenvroeg half 10 begint de kerkdienstquote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, tot 03.00, dan is het afgelopen. Lekker optijd naar bed
kerk?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]
aight morgenvroeg half 10 begint de kerkdienst
Vergeving vragen omdat ik een stijfje kreeg van Arianna.quote:
kan nu ook, het is je vergeven, als het de volgende keer van brittany isquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeving vragen omdat ik een stijfje kreeg van Arianna.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan nu ook, het is je vergeven, als het de volgende keer van brittany is
Ja hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
is het wat? Kom nwt thuis van een verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |