SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Jij komt er wel... Jij bent er al,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef Dropback het volgende:
In dat opzicht ben ik dat ook wel. Er staat een leuke zomer voor de boeg, gezellig met huisgenoten festivals af, beetje werken. Er komt vanzelf wel weer een leuke meid op het pad die het ook gezellig met mij heeft. Het is alleen jammer dat dat nu nog niet is met deze zwoele zomernachten, heerlijk door de stad wandelen en dergelijke.
Maar wat wil je nu precies? Wat kom je in het topic doen?Rustig aan.![]()
Nou, mijn onzekerheid over mezelf is er nog wel. Ik ben best realistisch ingesteld, maar dat heeft af en toe ook zijn keerzijdes. In een kroeg zal ik nooit zo op iemand afstappen. Ik hoop er dus op dat een nieuwe stad, nieuwe studie en nieuw werk me een boel nieuwe vrienden gaat opleveren. En misschien wel meer dan vrienden.![]()
Als het nu niet lukt, zou ik er niet vanuit gaan dat het in een andere stad zomaar ineens helemaal anders is.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Dropback het volgende:
Nou, mijn onzekerheid over mezelf is er nog wel. Ik ben best realistisch ingesteld, maar dat heeft af en toe ook zijn keerzijdes. In een kroeg zal ik nooit zo op iemand afstappen. Ik hoop er dus op dat een nieuwe stad, nieuwe studie en nieuw werk me een boel nieuwe vrienden gaat opleveren. En misschien wel meer dan vrienden.
Volgens mij snap ik ook gewoon geen reet van hoe je 1 op 1 contact legt. Als ik met een groepje ga en dan zit de sociale vibe er al in, dan is het geen enkel probleem en knal ik door de club. Maar om nou in mijn eentje een kroeg ofzo binnen te stappen... het speelt wel eens in mijn gedachten maar het is net alsof het een soort van omgekeerde magneet is waarbij de kroeg en ik elkaar behoorlijk afstoten.Wie dit leest is een lezer van dit.![]()
Als je zo realistisch bent moet je je ook kunnen realiseren dat de kans dat de ander het ten eerste niet erg vind dat je haar aanspreekt en ten tweede het gewoon leuk vindt, zeer zeker aanweizg is.
Denk maar aan t feit hoe jij t zou vinden als iemand op jou afstapt.
En dat een afwijzing niet eens betekend dat ze jou niet moet, maar miss enkel op dat moment gewoon even geen zin erin heeft.
Maarja.. dan moet je wel realistisch zijn en niet enkel de negatieve kant op.![]()
Met zo'n instelling zal je het inderdaad niet doen, maar je geloof je zelf eigenlijk zelf dat die stelling klopt? Dat je met zekerheid kan zeggen dat je in de toekomst niet op iemand af zal stappen?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Dropback het volgende:
Nou, mijn onzekerheid over mezelf is er nog wel. Ik ben best realistisch ingesteld, maar dat heeft af en toe ook zijn keerzijdes. In een kroeg zal ik nooit zo op iemand afstappen. Ik hoop er dus op dat een nieuwe stad, nieuwe studie en nieuw werk me een boel nieuwe vrienden gaat opleveren. En misschien wel meer dan vrienden.
'Ik zal nooit op iemand afstappen' moet in feite 'ik ben nog nooit op iemand afgestapt, maar daar kan verandering in komen' zijn. Want ook jij kan dat, toch? Het is gewoon een paar stappen zetten, wat woorden zeggen, of desnoods stamelen, en maar zien wat je terug krijgt. That's it.
Natuurlijk kan verandering van studie, stad en werk het één en ander opleveren, want nieuwe sociale kringen, maar dan nog zal je zelf actie moeten ondernemen. Als je zo realistisch bent, hoe groot acht je die kans? Dus waarom wachten?
Ik herken het zelf heel erg hoor, zelf ook jaren 'gewacht', wat oogcontact gemaakt in de kroeg of club, maar geen actie ondernomen. Tot ik op mijn 24e met slechts twee meisjes had gezoend, nog maagd was, en overtuigd was dat ik te lelijk was, geboren was met een sociale handicap, een te saaie baan had, etc. Toen besloot ik dat ik er klaar mee was. Ik kreeg er schijt aan, en begon gewoon ondanks mijn 'ik zal nooit op meisjes afstappen'-instelling en bijbehorende angsten het tóch wel te doen. En wat bleek? De reacties die je krijgt zijn overwegend positief, en de niet-positieve reacties (die ik overigens ook behoorlijk veel heb gehad) blijken lang niet zo'n grote impact op je te hebben als je misschien zou verwachten. Het resultaat, ontmaagd op mn 24e (laaaat!![]()
), en nu een half jaar later meerdere malen meisjes gezoend op feestjes, gedate met leuke meiden, en enkele one-night-stands. Niet zo spectaculair allemaal natuurlijk, simpelweg iets wat voor iemand van mijn leeftijd normaal zou moeten zijn, maar dat is ook niet het punt.Sindsdien ben ik er nog meer van overtuigd dat het vooral gaat om wat er in je hoofd zit. Ik vind mezelf bijvoorbeeld nog steeds lelijk, (sterker nog, vriendinnen van me hebben dit ook bevestigd
), maar als je dat zelf niet belangrijk vind, vinden chicks dat blijkbaar ook niet! Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, dit geldt voor vele beperkende negatieve gedachten.
Dus, wachten zal je niets opleveren als je ervan overtuigd bent dat het veranderen van externe factoren de enige optie is. Het zit in je hoofd, en dus zal het soort stellingen als 'ik zal nooit..' aan moeten pakken.
edit: dit is trouwens niet een antwoord specifiek voor jou, maar een reactie op iets wat me opviel tijdens het meelezen in dit topic; veel mensen hier houden er een negatieve mind-set op na, zowel op het vlak van versieren als daarbuiten. Dat had ik zelf ook heel sterk. Als je dat weet te veranderen, en de negatieve gedachten en emoties die overblijven (helemaal verdwijnen zal nooit gebeuren natuurlijk) te accepteren en een plek weet te geven zónder ernaar te handelen, dan heb je het zwaarste werk al gedaan.
![]()
Sinds tijden weer een echte kwaliteitspost hier! Bravo!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Hammet het volgende:
[..]
Met zo'n instelling zal je het inderdaad niet doen, maar je geloof je zelf eigenlijk zelf dat die stelling klopt? Dat je met zekerheid kan zeggen dat je in de toekomst niet op iemand af zal stappen?
'Ik zal nooit op iemand afstappen' moet in feite 'ik ben nog nooit op iemand afgestapt, maar daar kan verandering in komen' zijn. Want ook jij kan dat, toch? Het is gewoon een paar stappen zetten, wat woorden zeggen, of desnoods stamelen, en maar zien wat je terug krijgt. That's it.
Natuurlijk kan verandering van studie, stad en werk het één en ander opleveren, want nieuwe sociale kringen, maar dan nog zal je zelf actie moeten ondernemen. Als je zo realistisch bent, hoe groot acht je die kans? Dus waarom wachten?
Ik herken het zelf heel erg hoor, zelf ook jaren 'gewacht', wat oogcontact gemaakt in de kroeg of club, maar geen actie ondernomen. Tot ik op mijn 24e met slechts twee meisjes had gezoend, nog maagd was, en overtuigd was dat ik te lelijk was, geboren was met een sociale handicap, een te saaie baan had, etc. Toen besloot ik dat ik er klaar mee was. Ik kreeg er schijt aan, en begon gewoon ondanks mijn 'ik zal nooit op meisjes afstappen'-instelling en bijbehorende angsten het tóch wel te doen. En wat bleek? De reacties die je krijgt zijn overwegend positief, en de niet-positieve reacties (die ik overigens ook behoorlijk veel heb gehad) blijken lang niet zo'n grote impact op je te hebben als je misschien zou verwachten. Het resultaat, ontmaagd op mn 24e (laaaat!![]()
), en nu een half jaar later meerdere malen meisjes gezoend op feestjes, gedate met leuke meiden, en enkele one-night-stands. Niet zo spectaculair allemaal natuurlijk, simpelweg iets wat voor iemand van mijn leeftijd normaal zou moeten zijn, maar dat is ook niet het punt.Sindsdien ben ik er nog meer van overtuigd dat het vooral gaat om wat er in je hoofd zit. Ik vind mezelf bijvoorbeeld nog steeds lelijk, (sterker nog, vriendinnen van me hebben dit ook bevestigd
), maar als je dat zelf niet belangrijk vind, vinden chicks dat blijkbaar ook niet! Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, dit geldt voor vele beperkende negatieve gedachten.
Dus, wachten zal je niets opleveren als je ervan overtuigd bent dat het veranderen van externe factoren de enige optie is. Het zit in je hoofd, en dus zal het soort stellingen als 'ik zal nooit..' aan moeten pakken.
edit: dit is trouwens niet een antwoord specifiek voor jou, maar een reactie op iets wat me opviel tijdens het meelezen in dit topic; veel mensen hier houden er een negatieve mind-set op na, zowel op het vlak van versieren als daarbuiten. Dat had ik zelf ook heel sterk. Als je dat weet te veranderen, en de negatieve gedachten en emoties die overblijven (helemaal verdwijnen zal nooit gebeuren natuurlijk) te accepteren en een plek weet te geven zónder ernaar te handelen, dan heb je het zwaarste werk al gedaan.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Of speel op safe en hou het luchtig, doe niet teveel moeite (stap niet zomaar op iemand af zonder eerst een signaal gehad te hebben, maak luchtige adequate opmerkingen die niet zozeer op haar van toepassing zijn maar op een bepaalde leuke situatie... Zodat je eigenlijk meer jezelf extravert aan het vermaken bent.... Maak een praatje als iemand naast je staat bij de bar ofzo...)quote:Op zondag 9 juni 2013 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Als je zo realistisch bent moet je je ook kunnen realiseren dat de kans dat de ander het ten eerste niet erg vind dat je haar aanspreekt en ten tweede het gewoon leuk vindt, zeer zeker aanweizg is.
Denk maar aan t feit hoe jij t zou vinden als iemand op jou afstapt.
En dat een afwijzing niet eens betekend dat ze jou niet moet, maar miss enkel op dat moment gewoon even geen zin erin heeft.
Maarja.. dan moet je wel realistisch zijn en niet enkel de negatieve kant op.Rustig aan.![]()
True dat laatste stuk is keiharde waarheid natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sinds tijden weer een echte kwaliteitspost hier! Bravo!
Maar ik denk dan ook dat het verband tussen mensen die hier komen en negatief denken over hun versiercapaciteiten nogal obvious is dus daar sta ik niet van te kijkenMaarja, dit kunnen we wel constructiever maken, heb je daar dan tips voor?quote:c; veel mensen hier houden er een negatieve mind-set op na, zowel op het vlak van versieren als daarbuiten. Dat had ik zelf ook heel sterk. Als je dat weet te veranderen, en de negatieve gedachten en emoties die overblijven (helemaal verdwijnen zal nooit gebeuren natuurlijk) te accepteren en een plek weet te geven zónder ernaar te handelen, dan heb je het zwaarste werk al gedaan.
Rustig aan.![]()
Inderdaad, het laat heel goed de discriminatie zien tussen groepen mensen. Mensen die voor hun 24ste zijn ontmaagd, meerdere ONSjes en vriendinnen hebben gehad, dat zijn de normale mensen. Mensen die dat niet hebben ervaren zijn de sukkels. Nu klopt dat in mijn geval, maar niet over het algemeen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sinds tijden weer een echte kwaliteitspost hier! Bravo!"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je maakt het wel heel buitenproportioneel negatiefquote:Op zondag 9 juni 2013 13:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad, het laat heel goed de discriminatie zien tussen groepen mensen. Mensen die voor hun 24ste zijn ontmaagd, meerdere ONSjes en vriendinnen hebben gehad, dat zijn de normale mensen. Mensen die dat niet hebben ervaren zijn de sukkels. Nu klopt dat in mijn geval, maar niet over het algemeen.
En dat ga ik niet uitleggen, ik hoop dat je daar zelf nog eens achter mag komen dat je het zelf donkerder schetst dan het is.Rustig aan.![]()
Maar waarom dan überhaupt dat benoemen als dat niet eens het punt van zijn post is?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel buitenproportioneel negatief
En dat ga ik niet uitleggen, ik hoop dat je daar zelf nog eens achter mag komen dat je het zelf donkerder schetst dan het is."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoe lees je dat er nou weer in?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad, het laat heel goed de discriminatie zien tussen groepen mensen. Mensen die voor hun 24ste zijn ontmaagd, meerdere ONSjes en vriendinnen hebben gehad, dat zijn de normale mensen. Mensen die dat niet hebben ervaren zijn de sukkels. Nu klopt dat in mijn geval, maar niet over het algemeen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:quote:Het resultaat, ontmaagd op mn 24e (laaaat!![]()
), en nu een half jaar later meerdere malen meisjes gezoend op feestjes, gedate met leuke meiden, en enkele one-night-stands. Niet zo spectaculair allemaal natuurlijk, simpelweg iets wat voor iemand van mijn leeftijd normaal zou moeten zijn, maar dat is ook niet het punt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Staat toch helemaal geen grens aangegeven met 'tot 24'?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Daarna staat wat op zijn leeftijd normaal zou moeten zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat toch helemaal geen grens aangegeven met 'tot 24'?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daarna staat wat op zijn leeftijd normaal zou moeten zijn.. Jij geeft overal je negatieve draai aan. Zo wordt het ook nooit wat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ha, natuurlijk, de mensen die positief zijn over hun versiertalenten zal je hier inderdaad niet zo snel tegenkomenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True dat laatste stuk is keiharde waarheid natuurlijk.
Maar ik denk dan ook dat het verband tussen mensen die hier komen en negatief denken over hun versiercapaciteiten nogal obvious is dus daar sta ik niet van te kijken. Maar wat me opviel was een negatieve mindset in het algemeen, niet specifiek op het vlak van versieren.
Persoonlijke groei is een lang en zwaar traject dat veel overtuiging, zelfkritiek en de wil (!!) om te veranderen vereist, en dat is niet eenvoudig in enkele tips te vangen. Wat ik wel kan doen is wat uitgebreider ingaan op mijn eigen aanpak? Dat is niet honderd procent on-topic, maar dat is niet zo erg lijkt me. Ik kom er op terugquote:Maarja, dit kunnen we wel constructiever maken, heb je daar dan tips voor?.
Ik snap je niet helemaal, geloof ik. Wat klopt in jouw geval? Dat je een sukkel bent omdat je nog geen seks hebt gehad? Waarom zou dit wel voor jou gelden als het niet in algemeenheid geldt?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad, het laat heel goed de discriminatie zien tussen groepen mensen. Mensen die voor hun 24ste zijn ontmaagd, meerdere ONSjes en vriendinnen hebben gehad, dat zijn de normale mensen. Mensen die dat niet hebben ervaren zijn de sukkels.[quote]
Als dat is wat je uit mijn post begrijpt, dan moet je de post nog een keer lezen, of ik heb het niet goed uitgelegd. Het is misschien ongebruikelijk, maar dat maakt je nog niet abnormaal, laat staan een paria. Dat maak je jezelf alleen maar wijs. En ook al wordt het door de maatschappij als abnormaal gezien, als je het zelf accepteert en die shit gewoon ownt, dan komt het wel goed.
[quote]Nu klopt dat in mijn geval, maar niet over het algemeen.
Dit is exact de negatieve mindset die ik bedoel. Je dénkt misschien dat het rationeel is ('ja ik weet dat meer mensen zichzelf saai/lelijk/een sukkel/whatever vinden terwijl dat eigenlijk niet zo is, maar ik ben dat écht!'), maar het is gewoon een vastgeroest gedachtenpatroontje waar je zelf in bent gaan geloven.![]()
Waarom denk je dat ik überhaupt in deze situatie zit? Waarom heb ik dat gedachtenpatroontje eigenlijk?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Hammet het volgende:
Dit is exact de negatieve mindset die ik bedoel. Je dénkt misschien dat het rationeel is ('ja ik weet dat meer mensen zichzelf saai/lelijk/een sukkel/whatever vinden terwijl dat eigenlijk niet zo is, maar ik ben dat écht!'), maar het is gewoon een vastgeroest gedachtenpatroontje waar je zelf in bent gaan geloven."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja, hallo, het is normaal om seks te hebben, maakt het je dan gelijk abnormaal en een incompetente knurft als je het niet hebt? Tuurlijk niet. Het was juist de realisatie dat dat níet zo is, wat bij mij hielp.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daarna staat wat op zijn leeftijd normaal zou moeten zijn.
Als je op 54e nog als maagd door het leven gaat, is er wel iets geks aan de hand natuurlijk, maar zolang je nog in je twintiger jaren zit is er écht niets aan de hand. Als je pas na je puberteit begint met seks hebben, dan is dat inderdaad ongebruikelijk en heb je misschien een slagje in te halen, maar of dat nou op je 20e, 24e of 27e gebeurt is behoorlijk arbitrair.![]()
Omdat je dat zelf schrijft?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik überhaupt in deze situatie zit? Waarom heb ik dat gedachtenpatroontje eigenlijk?![]()
![]()
Ik heb vroeger niks met meiden gedaan. Ik heb eerder gezegd dat ik nog nooit ben afgewezen, maar als ik er echt goed over nadenk, dan ben ik eigenlijk al heel vaak afgewezen.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Misschien moet je er dan maar niet goed over nadenken?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb vroeger niks met meiden gedaan. Ik heb eerder gezegd dat ik nog nooit ben afgewezen, maar als ik er echt goed over nadenk, dan ben ik eigenlijk al heel vaak afgewezen..
Tot mijn 24e deed ik ook niks met meiden, en toch dacht ik ook dat ik zo vaak werd afgewezen. Gek is dat eigenlijk, niet eens een poging wagen en je toch afgewezen voelen.
Op die gedachtenpatronen kom ik straks nog wel even terug, ook om nog op kingtoppie's post te antwoorden en mijn eigen specifieke aanpak te vertellen, aangezien dat wel erg samenhangt.
![]()
Ik werd letterlijk afgewezen, als in dat ze daadwerkelijk iets tegen mij zeiden enzo. Daar wil ik verder niet op ingaan. Ik ga daar professionele hulp voor krijgen en als je daar meer over wilt weten, dan moet je het topic Depressie en Angsten bijhouden.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan maar niet goed over nadenken?.
Tot mijn 24e deed ik ook niks met meiden, en toch dacht ik ook dat ik zo vaak werd afgewezen. Gek is dat eigenlijk, niet eens een poging wagen en je toch afgewezen voelen.
Op die gedachtenpatronen kom ik straks nog wel even terug, ook om nog op kingtoppie's post te antwoorden en mijn eigen specifieke aanpak te vertellen, aangezien dat wel erg samenhangt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 09-06-2013 15:29:47 ]"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heloef jij bent toch die onzekere neger?
Ja, of nou ja eerder was.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je zelfbeeld verbeterd?C'est la vie
Snap ik..quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ha, natuurlijk, de mensen die positief zijn over hun versiertalenten zal je hier inderdaad niet zo snel tegenkomen. Maar wat me opviel was een negatieve mindset in het algemeen, niet specifiek op het vlak van versieren.
Als je een positieve mindset heb heb je van nature gewoon meer zelfvertrouwen en ben je meer naar buiten gericht..
Vrouwen komen niet aanwaaien, dus als jij niks onderneemt en naar binnen gericht bent dan gebeurt er niks.
Ik zie de verbanden wel..Rustig aan.![]()
Sorry hoor, maar voor de zeikkraai die daarover gaat zeuren: Voor mij is het 100% ontopic, als iemand van mening is dat dat niet zo is dan moeten ze er maar even over nadenken.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Hammet het volgende:
Persoonlijke groei is een lang en zwaar traject dat veel overtuiging, zelfkritiek en de wil (!!) om te veranderen vereist, en dat is niet eenvoudig in enkele tips te vangen. Wat ik wel kan doen is wat uitgebreider ingaan op mijn eigen aanpak? Dat is niet honderd procent on-topic, maar dat is niet zo erg lijkt me. Ik kom er op terug.
Ik zou graag je aanpak horen
Rustig aan.![]()
Wat moet ik laten zien?quote:C'est la vie
quote:
C'est la vie
okquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik dacht ja.![]()
Godverdomme heloef.C'est la vie
Volgens mij is het veranderen van hoe je met afwijzingen omgaat het enige wat je zou kunnen doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik werd letterlijk afgewezen, als in dat ze daadwerkelijk iets tegen mij zeiden enzo. Daar wil ik verder niet op ingaan. Ik ga daar professionele hulp voor krijgen en als je daar meer over wilt weten, dan moet je het topic Depressie en Angsten bijhouden.
Maar prima als je er niet verder op in wilt gaan. Goed dat je hulp krijgt! Zal je veel meer aanhebben dan één of andere malloot als ik die je over het internet dingen wijs wilt maken terwijl ik je niet ken![]()
![]()
Je bent geen mallootquote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef Hammet het volgende:
[..]
Volgens mij is het veranderen van hoe je met afwijzingen omgaat het enige wat je zou kunnen doen.
Maar prima als je er niet verder op in wilt gaan. Goed dat je hulp krijgt! Zal je veel meer aanhebben dan één of andere malloot als ik die je over het internet dingen wijs wilt maken terwijl ik je niet ken
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nou ik meld me toch ook maar in dit topic![]()
Eigenlijk ben ik niet altijd een slechte ''versierder'' geweest, althans, tot voor 2 jaar terug ging het allemaal wel redelijk vanzelf. Ben niet de lelijkste al zeg ik het zelf, en heb ook aardig wat lengte, dus kwam het regelmatig voor dat een meisje op mij af kwam, en dat ik mezelf dus niet assertief hoefde op te stellen. Als er dan wat alcohol in het spel was, dan kwam van daaruit de eerste date voort en zo wilde er nog wel eens wat opbloeien.
Maar de laatste anderhalf tot 2 jaar heb ik geen vrouw meer aangeraakt. Het enige sms'je van een vrouw die ik het afgelopen jaar heb gehad is een sms van mijn ex, die me 3 jaar geleden dumpte, inmiddels alweer een andere relatie heeft, om me te feliciteren met mijn verjaardag, maar verder ook helemaal niets.
Dit heeft ermee te maken dat ik op een bepaalde manier nogal in een isolement terecht gekomen ben. Ik heb wel gewoon vrienden, alleen het nadeel is dat die jongens eigenlijk niets willen. Gisteravond ben ik met 2 van hen naar de hangover geweest, de avond daar voor met 5 man in de dorpskroeg gehangen, en volgend weekend zal wel weer iets van die strekking zijn, en zo gaat het nu al ruim een jaar.
Ik vind het best wel klote als ik eerlijk ben, en langzaam maar zeker word ik er ook wel een beetje ongelukkig van. Naar een filmpje gaan met een paar vrienden is natuurlijk prima, maar ik ontmoet eigenlijk totaal geen vrouwen meer doordat we alleen maar in dezelfde omgeving blijven komen.
Vandaag was het festival amsterdam open air, en ik zag op facebook al een paar meiden erheen gaan waarmee ik in het verleden wel een flirt had. Daar komen veel leuke, jonge mensen, en maar wat graag had ik er ook naartoe gegaan, maar mijn vrienden willen gewoon niet, en daardoor ontmoet ik dus ook nooit nieuwe meiden, behoorlijk deprimerend inmiddels eigenlijk, vooral omdat het al ZO lang duurt. Zie mezelf trouwens echt niet in mijn eentje naar zo'n festival gaan.![]()
Eigenlijk is het antwoord ook iedere keer hetzelfde...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef JiggyJ het volgende:
Naar een filmpje gaan met een paar vrienden is natuurlijk prima, maar ik ontmoet eigenlijk totaal geen vrouwen meer doordat we alleen maar in dezelfde omgeving blijven komen.
...
Zie mezelf trouwens echt niet in mijn eentje naar zo'n festival gaan.
Je zit vast in je comfort zone, je gaat alleen stappen met je vrienden want dat is vertrouwd.
Durf er uit te stappen..."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ga een keer alleen op stap, kijk of er kennissen zijn eens meewillen, sleur je vrienden mee.. whatever. Maar je zal toch echt verder moeten komen dan dat filmpje/stamkroeg. Anders blijft het allemaal hetzelfde.![]()
Ik meld me hier ook naar aanleiding van een gesprek op een ander forum. Nu wil ik wel weten wat je fokaccount is.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef Meph91 het volgende:
Ik meld me hier ook naar aanleiding van een gesprek op een ander forum. Nu wil ik wel weten wat je fokaccount is.![]()
![]()
Vertel ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef Meph91 het volgende:
Ik meld me hier ook naar aanleiding van een gesprek op een ander forum. Nu wil ik wel weten wat je fokaccount is."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Huh, wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef Meph91 het volgende:
Ik meld me hier ook naar aanleiding van een gesprek op een ander forum. Nu wil ik wel weten wat je fokaccount is.You are the only exception![]()
Maar ik moest je wingen, dus. Wat zoek je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef Meph91 het volgende:
Haha, ik heb mijn antwoord in ieder geval! Excuses voor de ietwat vreemde entree in het topic.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laat ik eerst maar gewoon even rondkijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik moest je wingen, dus. Wat zoek je?![]()
Het helpt ook als je in het dagelijks leven oefent met random mensen aanspreken. Bv als je schoenen gaat kopen en je twijfelt tussen de ene of de andere paar schoenen gewoon een vrouw in de buurt om advies vragen, net even wat langer een praatje houden met de kassiere dan alleen maar zeggen dat je wilt pinnen of zoals ik gisteren deed even bij het stoplicht een praatje aanknopen met een vrouw die best lekker doorreed op de fiets, even een compliment gemaakt en aangezien ik zelf in een wat bijzondere fiets (ligfiets) rij gelijk daar nog een gesprekje over gehad etc. Helpt je best wel over de initiele angst heen voor het aanspreken van vrouwen merk ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of speel op safe en hou het luchtig, doe niet teveel moeite (stap niet zomaar op iemand af zonder eerst een signaal gehad te hebben, maak luchtige adequate opmerkingen die niet zozeer op haar van toepassing zijn maar op een bepaalde leuke situatie... Zodat je eigenlijk meer jezelf extravert aan het vermaken bent.... Maak een praatje als iemand naast je staat bij de bar ofzo...)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Ok, ouwe kloonmaker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar gewoon even rondkijken.
gr grEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks mis met een beetje variatie. De naam op mijn andere account was wellicht meer herkenbaar.quote:
Maar nu weet je mijn voornaam.![]()
Die strekking jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het helpt ook als je in het dagelijks leven oefent met random mensen aanspreken. Bv als je schoenen gaat kopen en je twijfelt tussen de ene of de andere paar schoenen gewoon een vrouw in de buurt om advies vragen, net even wat langer een praatje houden met de kassiere dan alleen maar zeggen dat je wilt pinnen of zoals ik gisteren deed even bij het stoplicht een praatje aanknopen met een vrouw die best lekker doorreed op de fiets, even een compliment gemaakt en aangezien ik zelf in een wat bijzondere fiets (ligfiets) rij gelijk daar nog een gesprekje over gehad etc. Helpt je best wel over de initiele angst heen voor het aanspreken van vrouwen merk ik.
Rustig aan.![]()
Het is beter om niet perfect te zijn en natuurlijk dan perfect en onnatuurlijk. Er wordt hier nog teveel gepraat ipv gedaan
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je valt in herhaling, keer op keer op keer....quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef firefly3 het volgende:
Er wordt hier nog teveel gepraat ipv gedaan
Kennelijk willen ze nog niet doen, accepteer het.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Pff ik word gek van een meisje. Naast mijn kluisje (er pal naast) zit een meisje die ik tegen kwam op een feest, heb iets van 2/3 uur met haar zitten praten, vroeg om haar nummer en kreeg te horen dat ze een vriend had en ik die maar op school moest vragen (wtf). Nu zit dat meisje al drie weken in m'n hoofd, zij en haar vriendinnen checken me constant op school, we ontlopen elkaar vaak bij de kluisjes, maar gisteren kwam het ervan en stond ze naast mij bij de kluisjes. Ik was te schijterig en de adrenaline gierde door m'n lichaam want het was mijn idee om het daar maar te vragen, maar het kwam er niet van. Ik zag dat zij ook onwijs zenuwachtig deed en even niet meer wist wat ze uit d'r kluisje moest pakken.
Nu zit ik dus al drie weken te piekeren of ik het moet gaan proberen of niet, want ja, ze heeft een vriend en ik wil niet een relatie in de weg staan. Aan de andere kant zie ik genoeg signalen dat ze me wel ziet zitten.
Edit:
Oh ja, toen ik d'r tegen kwam bij de kluisjes was ik met een vriend, die begon mij gelijk te fokken door te zeggen(eerder hard praten) ''Is zij dat? Fix haar nummer dan, ze is fucking mooi.'' Op de trap keek hij om en was ze aan het lachen, blijkt dat ze het wel leuk vind denk ik.![]()
De reden dat ze zenuwwachtig is, is omdat jij zenuwachtig bent. Law of state transfer.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het is leuk dat je daar in gelooft, maar dat gaat niet altijd op. Iemand kan nog zo relaxt en vol zelfvertrouwen zijn. Terwijl de andere persoon bijna om valt van de zenuwen. Gaat vaak gepaard met ernstige onzekerheid / verlegen zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat ze zenuwwachtig is, is omdat jij zenuwachtig bent. Law of state transfer.
@Dumpafval
Of je ziet dingen die er niet zijn omdat je zelf van slag bent door haar. Helder denken is dan vaak lastig en je grijpt elk dingetje aan om je zelf te overtuigen dat ze je leuk vind
Hoe dan ook, gewoon nummer vragen. Die vriend is haar probleem en niet die van jouen niet het excuus gebruiken dat je niet in de weg van een relatie wilt staan.
Wat is het ergste wat je kan gebeuren, dat ze nee zegt? Geen paniek, daar is nog nooit iemand aan overleden. Dus hop fixen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Law of state transfer, een verlegen meid kan je makkelijk kalmeren als je zelf kalm bent en tijd met haar door brengt. Dat ontwijk gedrag komt wss doordat dit allemaal zo creepy is. Zij weet niet wat hij wilt, hij doet raar en is niet zichzelf. Hij weet zelf niet wat hij wilt. Vrouwen liften mee met jouw emoties.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ze staan voor een wat zal het zijn 3 min naast elkaar om spullen te pakken? Een verlegen vrouw zal dat minder worden in de loop der tijd. Niet in 3 min. Je reactie het komt door je eigen emotie gaan dan in dit verhaal niet op. Dat kan wel als je meer intensief contact met elkaar hebt. Een verlegen persoon moet eerst vertrouwen opbouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef firefly3 het volgende:
Law of state transfer, een verlegen meid kan je makkelijk kalmeren als je zelf kalm bent en tijd met haar door brengt. Dat ontwijk gedrag komt wss doordat dit allemaal zo creepy is. Zij weet niet wat hij wilt, hij doet raar en is niet zichzelf. Hij weet zelf niet wat hij wilt. Vrouwen liften mee met jouw emoties.
Maar het kan ook zijn dat het meisje in dit geval helemaal niet onzeker of verlegen is, maar niet weet wat ze wilt. Die jongen is wel heel leuk, maar ja heb ook een vriend pfff wat moet ik nou moment.
Laatste optie, maar die opperde ik al eerder. Hij ziet denkt dingen die er helemaal niet zijn. Hij is duidelijk van slag door haar. Die groep mensen interpreteren de gekste dingen als positief. Terwijl dat zo niet bedoeld is.
Enige oplossing is wat ik net al voor stelde. Gewoon schijt hebben en nummer vragen. Je gaat er niet dood aan. Niks te verliezen.
In mijn ogen dan.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ze staat alleen zo vaak met vriendinnen, ik ga niet op haar afstappen wanneer haar vriendinnen erbij staan, die vriendinnen werken alleen maar negatief. Maar goed, over twee weken eindfeest, zal dan eens een gesprekje aanknopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is leuk dat je daar in gelooft, maar dat gaat niet altijd op. Iemand kan nog zo relaxt en vol zelfvertrouwen zijn. Terwijl de andere persoon bijna om valt van de zenuwen. Gaat vaak gepaard met ernstige onzekerheid / verlegen zijn.
@Dumpafval
Of je ziet dingen die er niet zijn omdat je zelf van slag bent door haar. Helder denken is dan vaak lastig en je grijpt elk dingetje aan om je zelf te overtuigen dat ze je leuk vind
Hoe dan ook, gewoon nummer vragen. Die vriend is haar probleem en niet die van jouen niet het excuus gebruiken dat je niet in de weg van een relatie wilt staan.
Wat is het ergste wat je kan gebeuren, dat ze nee zegt? Geen paniek, daar is nog nooit iemand aan overleden. Dus hop fixen!![]()
Mwah, ik ben best nuchter op dat gebied, heb vaak dat ik denk ''nee, ik zie dingen'', maar dit is toch echt overduidelijk, ze kijkt veel, d'r vriendinnen kijken mee, ze was onwijs zenuwachtig, trillende handjes toen ze in d'r kluisje zat en lachte toen we de trap op liepen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze staan voor een wat zal het zijn 3 min naast elkaar om spullen te pakken? Een verlegen vrouw zal dat minder worden in de loop der tijd. Niet in 3 min. Je reactie het komt door je eigen emotie gaan dan in dit verhaal niet op. Dat kan wel als je meer intensief contact met elkaar hebt. Een verlegen persoon moet eerst vertrouwen opbouwen.
Maar het kan ook zijn dat het meisje in dit geval helemaal niet onzeker of verlegen is, maar niet weet wat ze wilt. Die jongen is wel heel leuk, maar ja heb ook een vriend pfff wat moet ik nou moment.
Laatste optie, maar die opperde ik al eerder. Hij ziet denkt dingen die er helemaal niet zijn. Hij is duidelijk van slag door haar. Die groep mensen interpreteren de gekste dingen als positief. Terwijl dat zo niet bedoeld is.
Enige oplossing is wat ik net al voor stelde. Gewoon schijt hebben en nummer vragen. Je gaat er niet dood aan. Niks te verliezen.
In mijn ogen dan.![]()
Stop je een briefje in haar locker met je 06 nummer. Al zal ik gewoon schijt hebben en haar aanspreken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ze staat alleen zo vaak met vriendinnen, ik ga niet op haar afstappen wanneer haar vriendinnen erbij staan, die vriendinnen werken alleen maar negatief. Maar goed, over twee weken eindfeest, zal dan eens een gesprekje aanknopen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, zal het eens proberen, ik ben alleen bang dat ik dicht klap hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stop je een briefje in haar locker met je 06 nummer. Al zal ik gewoon schijt hebben en haar aanspreken.![]()
Niet bang zijn en er van uit gaan dat het goed gaat komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, zal het eens proberen, ik ben alleen bang dat ik dicht klap hahaha
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, gewoon gaan. Als je maar actie hebt ondernomen is het goed, of het ja of nee is maakt niet uit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je wilt versieren is dat het motto wat je MOET hebben denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef firefly3 het volgende:
Ja, gewoon gaan. Als je maar actie hebt ondernomen is het goed, of het ja of nee is maakt niet uit.
Tenminste als je zit te treuzelen dan gebeurt er geen fuck.Rustig aan.![]()
OMG, kwam net op straat een leuke man tegen die je *nooit* in dit topic aan zult treffen. Hij vroeg me de weg en heeft vervolgens binnen een minuut mijn nummer weten te scoren omdat hij me nog een keer wil zien!
*helemaal zenuwachtig nu*
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef Joanne35 het volgende:
OMG, kwam net op straat een leuke man tegen die je *nooit* in dit topic aan zult treffen. Hij vroeg me de weg en heeft vervolgens binnen een minuut mijn nummer weten te scoren omdat hij me nog een keer wil zien!
*helemaal zenuwachtig nu*
Kut wijfff tief is op.
Maar thx voor de versiertruc.Rustig aan.![]()
Hallo, dat hij hier niet hoort wil niet zeggen dat ik hier nog niet hoor met mijn 0,0 dating ervaring
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Oh hij heeft je nummer gescoord, nu is hij goed in versieren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef Joanne35 het volgende:
Hallo, dat hij hier niet hoort wil niet zeggen dat ik hier nog niet hoor met mijn 0,0 dating ervaringRustig aan.![]()
Je bent gewoon jaloers![]()
Maar hij deed het dus precies zoals het moet, gewoon een leuk praatje maken omdat we toevallig een eindje dezelfde kant op moesten lopen. En toen onze wegen zich scheidden zei hij gewoon heel direct dat hij me leuk vond en me nog wel eens wou zien. En toen vroeg hij mijn nummer. En hij zag er verder heel leuk uit en kwam goed over dus ik heb 't hem gegeven.
Zo moet het dus heren
Joah doet die goed, dat ben ik emt je eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Joanne35 het volgende:
Maar hij deed het dus precies zoals het moet, gewoon een leuk praatje maken omdat we toevallig een eindje dezelfde kant op moesten lopen. En toen onze wegen zich scheidden zei hij gewoon heel direct dat hij me leuk vond en me nog wel eens wou zien. En toen vroeg hij mijn nummer. En hij zag er verder heel leuk uit en kwam goed over dus ik heb 't hem gegeven.
Zo moet het dus herenRustig aan.![]()
Iemand die ik een keer ontmoet had doet niets anders dan door de middag door de straten heen dwalen en nummers krijgen. Hij zit al ruim over de 1000 telefoonnummers, verdeeld over meerdere telefoonsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Joanne35 het volgende:
Zo moet het dus herenWas dit toevallig in Utrecht?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik een keer ontmoet had doet niets anders dan door de middag door de straten heen dwalen en nummers krijgen. Hij zit al ruim over de 1000 telefoonnummers, verdeeld over meerdere telefoonsWas dit toevallig in Utrecht?
![]()
Rustig aan.![]()
Nee geen Utrecht. En het was ook zeker niet een van je PUA-vriendjes, daarvoor was hij niet fake genoeg![]()
![]()
En hij heeft me trouwens meteen al gebeld zodat ik zijn nummer nu ook heb
Als je fake bent, denk je dat je dan zoveel succes als hem hebt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:48 schreef Joanne35 het volgende:
Nee geen Utrecht. En het was ook zeker niet een van je PUA-vriendjes, daarvoor was hij niet fake genoeg![]()
![]()
En hij heeft me trouwens meteen al gebeld zodat ik zijn nummer nu ook heb
Ik begrijp niet dat vrouwen denken te kunnen zien dat iemand van versieren zijn leven heeft gemaakt.Rustig aan.![]()
Pfff, dacht je nou serieus dat vrouwen naïeve wezens zijn die alleen maar het slachtoffer zijn van mannetjes met soepele versierpraatjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik begrijp niet dat vrouwen denken te kunnen zien dat iemand van versieren zijn leven heeft gemaakt.
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen dat al lang door hebben en het spelletje gewoon meespelen omdat ze het zelf ook gewoon leuk vinden. Het is echt niet altijd de man die 'in charge' is hoor, ook al denken ze dat vaak wel
Ik zeg nergens slachtoffer, ik denk dat ze het zelf ook gewoon heel leuk vinden om versierd te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Pfff, dacht je nou serieus dat vrouwen naïeve wezens zijn die alleen maar het slachtoffer zijn van mannetjes met soepele versierpraatjes?
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen dat al lang door hebben en het spelletje gewoon meespelen omdat ze het zelf ook gewoon leuk vinden. Het is echt niet altijd de man die 'in charge' is hoor, ook al denken ze dat vaak wel
En het heeft gewoon succes, je doet nu alsof ze geen succes hebben omdat ze ''fake'' doen.Rustig aan.![]()
Misschien moet je nog even terugbladeren en de smileys bestuderen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
En het heeft gewoon succes, je doet nu alsof ze geen succes hebben omdat ze ''fake'' doen.
Ik geloof ook graag dat je succes boekt als je heel veel vrouwen op straat aanspreekt. Het is al vaker gezegd hier, get out of your comfort zone, gewoon doen.
Maar wat ik dan weer triest vind is dat jullie er meteen van uit gaan dat dit de een of andere PUA is, alsof er alleen maar van dat soort gasten op straat vrouwen aanspreken. Het zou maar zo kunnen dat het er een is, want heb hem maar een minuut gesproken. Maar het kan ook gewoon een doodnormale kerel zijn die gewoon goed in zijn vel zit en niet bang is om iemand aan te spreken die hij leuk vindt."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Nee daar ga ik niet vanuit hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:01 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even terugbladeren en de smileys bestuderen?
Ik geloof ook graag dat je succes boekt als je heel veel vrouwen op straat aanspreekt. Het is al vaker gezegd hier, get out of your comfort zone, gewoon doen.
Maar wat ik dan weer triest vind is dat jullie er meteen van uit gaan dat dit de een of andere PUA is, alsof er alleen maar van dat soort gasten op straat vrouwen aanspreken. Het zou maar zo kunnen dat het er een is, want heb hem maar een minuut gesproken. Maar het kan ook gewoon een doodnormale kerel zijn die gewoon goed in zijn vel zit en niet bang is om iemand aan te spreken die hij leuk vindt.
Firefly zijn wereldje.
Neuh hij had nog een mooi excuus om je aan te spreken ook
Rustig aan.![]()
Ja, en als ik toevallig niet dezelfde kant op gemoeten had was er waarschijnlijk ook niets gebeurd. En het was sowieso maar een ommetje van 5 minuten. Vind het wel grappig dat toeval zo'n grote rol kan spelen in zo'n ontmoeting.
En dan te bedenken dat ik een uur geleden nog zwaar depressief was, dat is nu helemaal weg.
Heeft die ontmoeting in ieder geval al iets positiefs opgeleverd
Oh dat is ook aardig wat waardquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:08 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, en als ik toevallig niet dezelfde kant op gemoeten had was er waarschijnlijk ook niets gebeurd. En het was sowieso maar een ommetje van 5 minuten. Vind het wel grappig dat toeval zo'n grote rol kan spelen in zo'n ontmoeting.
En dan te bedenken dat ik een uur geleden nog zwaar depressief was, dat is nu helemaal weg.
Heeft die ontmoeting in ieder geval al iets positiefs opgeleverd
Ik had je na dat loopje van 5 minuten waarschijnlijk niet eens je nummer gevraagd ook al zou ik je leuk gevonden hebben.Rustig aan.![]()
Van die 5 minuten heeft hij maar 1 minuut met me meegelopen hoor.
Nog vlugger...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Joanne35 het volgende:
Van die 5 minuten heeft hij maar 1 minuut met me meegelopen hoor.
Tis wel iemand die snel een nummer vraagt dus.Rustig aan.![]()
Vandaag zag ik een knappe meid lopen op straat. Ik lachte naar haar en liep naar haar toe.
Toen ik haar aan wilde spreken, klonk ik als Rocky.
Ik kwam net van de tandarts en had nog 4 verdovingen in mijn muil zitten waardoor ik niet echt kon praten en constant op mijn lip beet en er kwijl uit mijn mondhoek liep.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks mis mee, ik gaf een pakje af, liet haar tekenen, en liep weg MET het pakje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag zag ik een knappe meid lopen op straat. Ik lachte naar haar en liep naar haar toe.
Toen ik haar aan wilde spreken, klonk ik als Rocky.
Ik kwam net van de tandarts en had nog 4 verdovingen in mijn muil zitten waardoor ik niet echt kon praten en constant op mijn lip beet en er kwijl uit mijn mondhoek liep.
Hmm![]()
Rustig aan.![]()
Ja, maar hij moest ook wel, want ik moest linksaf en hij moest rechtsaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel iemand die snel een nummer vraagt dus.
Je leest inderdaad vaak dat mannen achteraf spijt hebben dat ze niets gevraagd hebben als ze iemand tegenkomen die ze leuk vonden. Het is dus soms een kwestie van gewoon snel handelen. En waarom zou je het ook niet doen? Als ik nee had gezegd had hij me waarschijnlijk toch nooit weer gezien, dus veel te verliezen viel er ook niet voor hem."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Omdat de nummers die ik gekregen heb waar veel meer tijd in gezeten heeft dan even kort een minuutje samen lopen op niks uitkomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, maar hij moest ook wel, want ik moest linksaf en hij moest rechtsaf.
Je leest inderdaad vaak dat mannen achteraf spijt hebben dat ze niets gevraagd hebben als ze iemand tegenkomen die ze leuk vonden. Het is dus soms een kwestie van gewoon snel handelen. En waarom zou je het ook niet doen? Als ik nee had gezegd had hij me waarschijnlijk toch nooit weer gezien, dus veel te verliezen viel er ook niet voor hem.Rustig aan.![]()
Ik ging er vanuit dat hij het was omdat hij zo'n belachelijk hoog aantal nummers heeft (voor de grap), boeit verder niet of het een PUA is of niet, het is sowieso een player, dus alsnog een PUA. Dat deed hij vast niet voor het eerst
De kans dat iemand binnen een minuut een nummer vraagt en dat dat toevallig de eerste keer is is wel erg gering denk ik ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik ging er vanuit dat hij het was omdat hij zo'n belachelijk hoog aantal nummers heeft (voor de grap), boeit verder niet of het een PUA is of niet, het is sowieso een player, dus alsnog een PUA. Dat deed hij vast niet voor het eerst
Mede omdat de 2e keer waarschijnlijk alleen maar makkelijker gaat / 3e / 1000eRustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De kans dat iemand binnen een minuut een nummer vraagt en dat dat toevallig de eerste keer is is wel erg gering denk ik ja.
Mede omdat de 2e keer waarschijnlijk alleen maar makkelijker gaat / 3e / 1000e
Boeie, ik ga ook echt niet liggen dromen dat ik 'mijn prins' heb ontmoet of zo.
Ik zie gewoon wel of hij belt en of ik er wat lol uit kan halen. En zo niet, pech gehad
Waarom bel jij dan niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Joanne35 het volgende:
Ik zie gewoon wel of hij belt en of ik er wat lol uit kan halen. En zo niet, pech gehadRustig aan.![]()
Je kunt beter iets beginnen met een player (die misschien wel een relatie met je aan gaat), dan een loser. Dus je zit wel goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Joanne35 het volgende:
Ik zie gewoon wel of hij belt en of ik er wat lol uit kan halen. En zo niet, pech gehad
Omdat hij nu bij een vriend op bezoek is. En het is ook veel leuker als hij gewoon beltquote:
Is het voor hem niet veel leuker als jij gewoon belt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Omdat hij nu bij een vriend op bezoek is. En het is ook veel leuker als hij gewoon belt
Waarom moet hij nou bellen dan?Rustig aan.![]()
Hallo, ik ben nog nooit gebeld door een man!
Gun mij dat pleziertje om ook eens veroverd te worden
Ik gun het je pleziertje best wel, ik gun het pleziertje mezelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef Joanne35 het volgende:
Hallo, ik ben nog nooit gebeld door een man!
Gun mij dat pleziertje om ook eens veroverd te worden
Alleen als ik zeg dat ik wil dat zij belt dan lacht iedereen mij uit en denkt iedereen ''jezus man, wil je nou wat of niet''?Rustig aan.![]()
Was ze zo leuk, ja?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik gaf een pakje af, liet haar tekenen, en liep weg MET het pakje.
Hmm
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fuck de egoquote:Al zakt je broek af en val je op de grond.
Nee ik vond het wel leuk johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fuck de egoAl zakt je broek af en val je op de grond.
![]()
Enige wat je gedaan kunt hebben is dat je op haar de indruk hebt achter gelaten dat ik erg onder de indruk van haar was..
Lijkt mij niet verkeerd.Rustig aan.![]()
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel leuk joh![]()
Enige wat je gedaan kunt hebben is dat je op haar de indruk hebt achter gelaten dat ik erg onder de indruk van haar was..
Lijkt mij niet verkeerd.
Wat wel opvalt..quote:
Vrouwen van een jaar of 30 praten een stuk meer terug dan meisjes van mijn eigen leeftijd.
Als ik al een gesprek heb aan de deur is het met een ouder persoon.Rustig aan.![]()
Dat klopt. Ik had ook regelmatig hele gesprekken met ouderen. Apart wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wel opvalt..
Vrouwen van een jaar of 30 praten een stuk meer terug dan meisjes van mijn eigen leeftijd.
Als ik al een gesprek heb aan de deur is het met een ouder persoon.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tjah... Weet niet wat dat is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had ook regelmatig hele gesprekken met ouderen. Apart wel.
Heb jij een theorie?Rustig aan.![]()
Nee, geen enkel. Maar dat kan ook aan de Heineken liggen die opmoest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... Weet niet wat dat is?
Heb jij een theorie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik had je wel willen helpen hoor, zo ben ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen enkel. Maar dat kan ook aan de Heineken liggen die opmoest.
Rustig aan.![]()
Oudere vrouwen zijn sociaal wat vaardiger en hebben wat meer zelfvertrouwen. Niets boeiends ofzo
Dat is gul van je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had je wel willen helpen hoor, zo ben ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kvind dat juist wel boeiendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:52 schreef firefly3 het volgende:
Oudere vrouwen zijn sociaal wat vaardiger en hebben wat meer zelfvertrouwen. Niets boeiends ofzo
Voelt ehm...
Minder benauwd ofzo
Rustig aan.![]()
Oudere vrouwen doen het ook omdat ze medeleiden hebben met een verlegen jongen. Ze praten met dat soort mannen uit fatsoen. Of kunnen er begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:52 schreef firefly3 het volgende:
Jongeren van 14 tot 18 a 19 zijn daar veel harder in en zijn veel eerlijker en directer in. En die walsen vol over tere onzekere zieltjes heen.
Dat is het verschil. In beide gevalle. Is het goed. Ik ben van mening dat tere zieltjes hard aangepakt moeten worden ipv met fluwelen handschoentjes. Aan de andere kant, als dat niet gewerkt heeft. Laat ze dan vertrouwen krijgen door de begripvolle mensen met fluwelen handschoenen.
Echter wat in beiden gevallen onverranderd blijft is dat het niet van zelf gaat. Je moet stappen zetten en drempels overstappen. Kort gezegt, doen ipv afwachten.
En ja je zult genadeloos vaak en hard op je bek gaan! En dat hoort er bij!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat lief!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef Joanne35 het volgende:
*helemaal zenuwachtig nu*![]()
![]()
En heeft hij je al gebeld?A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oudere vrouwen doen het ook omdat ze medeleiden hebben met een verlegen jongen. Ze praten met dat soort mannen uit fatsoen. Of kunnen er begrip voor opbrengen.
Jongeren van 14 tot 18 a 19 zijn daar veel harder in en zijn veel eerlijker en directer in. En die walsen vol over tere onzekere zieltjes heen.
Dat is het verschil. In beide gevalle. Is het goed. Ik ben van mening dat tere zieltjes hard aangepakt moeten worden ipv met fluwelen handschoentjes. Aan de andere kant, als dat niet gewerkt heeft. Laat ze dan vertrouwen krijgen door de begripvolle mensen met fluwelen handschoenen.
Echter wat in beiden gevallen onverranderd blijft is dat het niet van zelf gaat. Je moet stappen zetten en drempels overstappen. Kort gezegt, doen ipv afwachten.
En ja je zult genadeloos vaak en hard op je bek gaan! En dat hoort er bij!![]()
KaHANKER
Denk ik bij posts van jou.Rustig aan.![]()
Het gaat echt slecht met jou, he? Ik lees zoveel kwade posts van jou.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
KaHANKER
Denk ik bij posts van jou.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Er is natuurlijk ook meer in de wereld dan alleen maar knalhard aanpakken of fluwelen handschoentjes he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oudere vrouwen doen het ook omdat ze medeleiden hebben met een verlegen jongen. Ze praten met dat soort mannen uit fatsoen. Of kunnen er begrip voor opbrengen.
En ja je zult genadeloos vaak en hard op je bek gaan! En dat hoort er bij!
Je moet het gewoon goed doen en gewoon doen wat werkt.![]()
Neehoor schat,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat echt slecht met jou, he? Ik lees zoveel kwade posts van jou.
Hoe is het met jou?Rustig aan.![]()
Nee even serieus,
Ook gek komt hier even verkondigen dat mensen van hogere leeftijd sociaal gedrag vertonen uit medelijden i.p.v. uit socialiteit, dan denk ik gewoon, ''jezus christus doe normaal.''
Ik merk gewoon constant dat Ook Gek constant veel te hard zijn best doet om alles in een negatief daglicht te zetten, hij heeft het zelfs niet eens door en denkt oprecht dat als je van iets positiefs uitgaat dat het gelijk ''met fluwelen handjes'' zou moeten betekenen.
Ik vind het vergezocht, negatief complot denken, iets wat hier NIET gepost zou moeten worden.Rustig aan.![]()
Op zich zie ik je punt wel hoor KT. Zelf denk ik dat er ook jonge mensen zijn die meelei zouden hebben. Echter de manier waarop je dat brengt, brengt niet veel goeds.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee even serieus,
Ook gek komt hier even verkondigen dat mensen van hogere leeftijd sociaal gedrag vertonen uit medelijden i.p.v. uit socialiteit, dan denk ik gewoon, ''jezus christus doe normaal.''
Ik merk gewoon constant dat Ook Gek constant veel te hard zijn best doet om alles in een negatief daglicht te zetten, hij heeft het zelfs niet eens door en denkt oprecht dat als je van iets positiefs uitgaat dat het gelijk ''met fluwelen handjes'' zou moeten betekenen.
Ik vind het vergezocht, negatief complot denken, iets wat hier NIET gepost zou moeten worden.
Even een vriendelijk bedoelde tip![]()
![]()
Waarom gaat het over fucking medelijden? We hadden het over normaal sociaal contact.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zich zie ik je punt wel hoor KT. Zelf denk ik dat er ook jonge mensen zijn die meelei zouden hebben. Echter de manier waarop je dat brengt, brengt niet veel goeds.
Even een vriendelijk bedoelde tip
Rustig aan.![]()
Moet ik even teruglezen, ik kom net binnenvallen, moment...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom gaat het over fucking medelijden? We hadden het over normaal sociaal contact.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ik even teruglezen, ik kom net binnenvallen, moment...
Rustig aan.![]()
Weet ik, maar jij leeft liever in een sprookje dan je echte wereld te accepteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
KaHANKER
Denk ik bij posts van jou.
Maar zelfs jij zal er ooit achter komen hoe het echt werkt en zal je succes behalen in versieren.Klopt, het is heel even zwart wit neer gezet in grote lijnen. Maar zo is het vaak wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook meer in de wereld dan alleen maar knalhard aanpakken of fluwelen handschoentjes he?
Je moet het gewoon goed doen en gewoon doen wat werkt.
Pesten is daar een mooi voorbeeld van bv. Welke mensen op school worden er gepest? Precies, de zwakke van de klas. Terecht? Natuurlijk niet, maar helaas werkt het wel zo.
Zelfde als versieren, de verlegen stille mensen mensen zullen minder vaak succes hebben met versieren zeker op jonge leeftijd. Die groep word simpelweg plat gewalst.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ok, ik snap ook niet waarom ook_gek met zo'n post komt. Komt nogal uit 't niets als je het mij vraagt.![]()
Kahanker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij leeft liever in een sprookje dan je echte wereld te accepteren.
Maar zelfs jij zal er ooit achter komen hoe het echt werkt en zal je succes behalen in versieren.Rustig aan.![]()
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat zou goed mee kunnen spelen ja denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?Rustig aan.![]()
En hoe zou jij dat willen verklaren zonder het zwart/wit te maken? Want heel jouw post is nogal zwart/wit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, het is heel even zwart wit neer gezet in grote lijnen. Maar zo is het vaak wel.
Pesten is daar een mooi voorbeeld van bv. Welke mensen op school worden er gepest? Precies, de zwakke van de klas. Terecht? Natuurlijk niet, maar helaas werkt het wel zo.
Zelfde als versieren, de verlegen stille mensen mensen zullen minder vaak succes hebben met versieren zeker op jonge leeftijd. Die groep word simpelweg plat gewalst.
Vele pesters doen dat uit onzekerheid, ze kunnen die onzekerheid niet oplossen, dus maken ze een ander nog onzekerder dan ze zelf al zijn, dan lijken ze een stuk zelfverzekerder en dat voelt goed (voor dat type pester).![]()
Klinkt best logisch. Als een wat oudere vrouw verliefd is, is er vrij weinig verschil in het gedrag van een jongere vrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Heb jij daar ervaring mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt best logisch. Als een wat oudere vrouw verliefd is, is er vrij weinig verschil in het gedrag van een jongere vrouw.Rustig aan.![]()
Nee, nog niet, maar hij zei ook dat het vanavond waarschijnlijk niet ging gebeuren. Hij vroeg wel netjes wanneer hij me kon bellen, en heb 'm toen maar gezegd dat hij altijd wel kan bellen. Misschien niet zo handig want nu weet ik niet wanneer ik dat telefoontje kan verwachten.quote:
Mooie les voor de volgende keer, dan wel een specifiek tijdstip noemen
Kan ook luiheid van de vrouw zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?
Of hun eigen onzekerheid![]()
![]()
Ja, een getrouwde vrouw die helemaal tot over haar oren was door een andere man.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Toch niet je eigen vrouw mag ik hopen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een getrouwde vrouw die helemaal tot over haar oren was door een andere man.![]()
![]()
Oh, ergens wel schattigquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een getrouwde vrouw die helemaal tot over haar oren was door een andere man.
Deze info vind ik juist wel leuk om te horen
Rustig aan.![]()
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch niet je eigen vrouw mag ik hopen?
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik zag met valentijn ook een kerel van rond de tachtig helemaal twijfelen tussen valentijnskaarten bij zo'n rek in de winkel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ergens wel schattig
Deze info vind ik juist wel leuk om te horen
Je kunt mij *pakt agenda*quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar hij zei ook dat het vanavond waarschijnlijk niet ging gebeuren. Hij vroeg wel netjes wanneer hij me kon bellen, en heb 'm toen maar gezegd dat hij altijd wel kan bellen. Misschien niet zo handig want nu weet ik niet wanneer ik dat telefoontje kan verwachten.
Zo en zo laat bellen.
Rustig aan.![]()
Al doende leert menquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar hij zei ook dat het vanavond waarschijnlijk niet ging gebeuren. Hij vroeg wel netjes wanneer hij me kon bellen, en heb 'm toen maar gezegd dat hij altijd wel kan bellen. Misschien niet zo handig want nu weet ik niet wanneer ik dat telefoontje kan verwachten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag met valentijn ook een kerel van rond de tachtig helemaal twijfelen tussen valentijnskaarten bij zo'n rek in de winkel.
Rustig aan.![]()
QFTquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Maarrrrquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft het feit dat die vrouwen die jongens niet zien als potentieel datemateriaal en er dus meer onbevangen mee omgaan?
Optimist modus*
Vrouwen / jongensOok mooi even maargoed offtopic /////
Kun je hieruit concluderen dat die meisjes die wat minder makkelijk sociaal zijn je dus als potentieel date materiaal zien?
Rustig aan.![]()
Dat is weer wat te zwart/wit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarrrr
Optimist modus*
Vrouwen / jongensOok mooi even maargoed offtopic /////
Kun je hieruit concluderen dat die meisjes die wat minder makkelijk sociaal zijn je dus als potentieel date materiaal zien?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zeker, dat is ook zo, weet ik, maar ik hoop dat een van jullie een paar tinten grijs kunnen aanbrengen.quote:
Geldt het bijvoorbeeld voor veel dames? Opzicht een vleiende gedachte![]()
Rustig aan.![]()
Klopt maar dat zeg ik ook netquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe zou jij dat willen verklaren zonder het zwart/wit te maken? Want heel jouw post is nogal zwart/wit.Klopt wat je zegt. Maar het gaat er even om waarom iemand gepest word. Puur omdat die persoon niet van zich ap kan bijten en voor zich zelf kan opkomen. Jonge mensen walsen letterlijk over dat soort personen heen. Die staan meteen al 10 punten in de min bij bv versieren.quote:Vele pesters doen dat uit onzekerheid, ze kunnen die onzekerheid niet oplossen, dus maken ze een ander nog onzekerder dan ze zelf al zijn, dan lijken ze een stuk zelfverzekerder en dat voelt goed (voor dat type pester).
Gelukkig worden mensen ouder en wijzer en kijken ze verder dan dat stukje onzekerheid en verlegen karakter. Ipv overheen walsen krijgen ze vaak een kans. Ipv 10 stappen staan ze 5 stappen achter. Dus gaat men het gesprek met ze aan. Maar ook uit fatsoen en miss zelfs een stukje medeleiden. Dat gebeurd ook zeer vaak.
Maar aan het eind van het verhaal maakt dit alles niks uit. Er moeten stappen gezet worden en grenzen over gegaan worden. Anders kom je nergens.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mwa, hangt ook weer van de leeftijd af, zoals al gezegd hebben oudere vrouwen vaak meer zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, dat is ook zo, weet ik, maar ik hoop dat een van jullie een paar tinten grijs kunnen aanbrengen.
Heb je de laatste tijd nog contact gehad met vrouwen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, dat is ook zo, weet ik, maar ik hoop dat een van jullie een paar tinten grijs kunnen aanbrengen.
Mwoaaahhhhquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog contact gehad met vrouwen?
Erg kort steeds, laten we zeggen.. Gesprekjes van 10-20 tellen i.v.m. werk.Rustig aan.![]()
What about you?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog contact gehad met vrouwen?Rustig aan.![]()
Gaat wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk dat mensen die gepest worden, vaak ook niet zo'n vlotte babbel hebben (denk maar bijvoorbeeld aan een autist). Je hebt ook pesters die de verkeerde persoon uitzoeken om te pesten en zulke mensen krijgen dan vaak ruzie (ook pesters kunnen weleens een inschattingsfout maken).quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Maar het gaat er even om waarom iemand gepest word. Puur omdat die persoon niet van zich ap kan bijten en voor zich zelf kan opkomen. Jonge mensen walsen letterlijk over dat soort personen heen. Die staan meteen al 10 punten in de min bij bv versieren.
Gelukkig worden mensen ouder en wijzer en kijken ze verder dan dat stukje onzekerheid en verlegen karakter. Ipv overheen walsen krijgen ze vaak een kans. Ipv 10 stappen staan ze 5 stappen achter. Dus gaat men het gesprek met ze aan. Maar ook uit fatsoen en miss zelfs een stukje medeleiden. Dat gebeurd ook zeer vaak.
Maar aan het eind van het verhaal maakt dit alles niks uit. Er moeten stappen gezet worden en grenzen over gegaan worden. Anders kom je nergens.
En waar jij fout zit is je aanname dat pesten gebonden is aan een jeugdige leeftijd. Pesten is van alle leeftijden. Ik merk het zelf ook. Soms merk ik dat iemand probeert mij te pesten (het begint altijd subtiel), maar vervolgens merkt dat ie zich in mij vergist (ik merk pesten heel snel op en ben simpelweg te slim voor de meesten om tot gepeste te verworden).
Sommigen van deze pesters waren de 40 allang al gepasseerd.
Pesten is van alle leeftijden.
Moeite met versieren blijkbaar ook (al komt dat minder vaak voor naarmate de leeftijd hoger wordt).
En zelf sta ik niet achter je mening dat alleen maar oudere mensen uit meelei een gesprek met iemand gaan aanknopen, dat is ook van alle leeftijden.![]()
Een gesprek uit medelijden aanknopen![]()
Sorry hoor maar dat doet volgens mij niemand tenzij iemand iemand ziet janken ofzo.
Rustig aan.![]()
Dat is ook weer niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor maar dat doet volgens mij niemand tenzij iemand iemand ziet janken ofzo.![]()
Je hebt mensen die met iemand een gesprek aanknopen met iemand zodra ze zien dat die persoon met de ziel onder de arm rondlopen, bijvoorbeeld.quote:![]()
Ik ben het viersieren al weer zat. Trek niet diegene aan die ik probeer aan te trekken. Nee in plaats daarvan een stel engerds die nog eens veel ouder zijn, brrr. Daarnaast ben ik er ook weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat ik toch wel onzeker ben over mezelf wat ook tegen werkt.
Nee versieren is niks voor mij. Ik wacht wel en speel het spel mee zodra het zich voordoet.![]()
Ziel onder de arm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt mensen die met iemand een gesprek aanknopen met iemand zodra ze zien dat die persoon met de ziel onder de arm rondlopen, bijvoorbeeld.
Beetje neerslachtig zogezegd?
''wat is er''?
Ja die heb je, maar dat is niet van toepassing op een leuk koetjes en kalfjes gesprek lijkt mij?Rustig aan.![]()
Rawrrrrquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben het viersieren al weer zat. Trek niet diegene aan die ik probeer aan te trekken. Nee in plaats daarvan een stel engerds die nog eens veel ouder zijn, brrr. Daarnaast ben ik er ook weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat ik toch wel onzeker ben over mezelf wat ook tegen werkt.
Nee versieren is niks voor mij. Ik wacht wel en speel het spel mee zodra het zich voordoet.
Hoe oud?Rustig aan.![]()
Hier heb ik wel wat vrouwen zien posten dat ze dat juist wel willen, dan krijg ik altijd een beetje het idee dat er toch wat schroeven in de bovenkamer niet helemaal goed zijn aangedraaid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Nee versieren is niks voor mij. Ik wacht wel en speel het spel mee zodra het zich voordoet.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hier ben ik het mee eens. De wereld is veel gestoorder dan de meeste mensen denken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die gepest worden, vaak ook niet zo'n vlotte babbel hebben (denk maar bijvoorbeeld aan een autist). Je hebt ook pesters die de verkeerde persoon uitzoeken om te pesten en zulke mensen krijgen dan vaak ruzie (ook pesters kunnen weleens een inschattingsfout maken).
En waar jij fout zit is je aanname dat pesten gebonden is aan een jeugdige leeftijd. Pesten is van alle leeftijden. Ik merk het zelf ook. Soms merk ik dat iemand probeert mij te pesten (het begint altijd subtiel), maar vervolgens merkt dat ie zich in mij vergist (ik merk pesten heel snel op en ben simpelweg te slim voor de meesten om tot gepeste te verworden).
Pesten is van alle leeftijden.
Moeite met versieren blijkbaar ook (al komt dat minder vaak voor naarmate de leeftijd hoger wordt).
En zelf sta ik niet achter je mening dat alleen maar oudere mensen uit meelei een gesprek met iemand gaan aanknopen, dat is ook van alle leeftijden."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat herken ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. De wereld is veel gestoorder dan de meeste mensen denken.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja, dat kloptquote:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
maar dat is niet van toepassing op een leuk koetjes en kalfjes gesprek lijkt mij?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ging het toch helemaal niet om???Dus diegenen die je wilt versieren, happen niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Nee versieren is niks voor mij. Ik wacht wel en speel het spel mee zodra het zich voordoet.
Zo heb ik dat begrepen.![]()
Najaa...gestoorder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. De wereld is veel gestoorder dan de meeste mensen denken.
Je kunt het ook positiever zien natuurlijk, daar schiet je meer mee op![]()
![]()
Aandacht van veel oudere mannen bedoel je? Nee dankje. Van het weekend was ik aan het dansen met vriendinnen in de kroeg toen er weer een begon te vervelen. Duidelijk gemaakt dat ik niet van zn doen en laten gecharmeerd was wat niet door leek te dringen. Meneer de uitsmijter kreeg het hem gelukkig wel duidelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier heb ik wel wat vrouwen zien posten dat ze dat juist wel willen, dan krijg ik altijd een beetje het idee dat er toch wat schroeven in de bovenkamer niet helemaal goed zijn aangedraaid.![]()
Precies ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ging het toch helemaal niet om???
[..]
Dus diegenen die je wilt versieren, happen niet?
Zo heb ik dat begrepen.![]()
Nee, dat ze graag achter de oudere (dus 50+) aan zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Aandacht van veel oudere mannen bedoel je? Nee dankje. Van het weekend was ik aan het dansen met vriendinnen in de kroeg toen er weer een begon te vervelen. Duidelijk gemaakt dat ik niet van zn doen en laten gecharmeerd was wat niet door leek te dringen. Meneer de uitsmijter kreeg het hem gelukkig wel duidelijk.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat kan verschillende oorzaken hebben, dat kunnen wij moeilijk beoordelen.quote:
Dat je lastig gevallen wordt door oudere mannen heeft op zich niks met jouw versierskills te maken![]()
![]()
Nee, daar schiet ik helaas niets mee op. Ik ben geen goede reden om positief te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Najaa...gestoorder?
Je kunt het ook positiever zien natuurlijk, daar schiet je meer mee op"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
No way. Nee ik zoek toch echt liever iemand in mijn eigen leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat ze graag achter de oudere (dus 50+) aan zitten.![]()
Da's wel een beetje too much.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat ze graag achter de oudere (dus 50+) aan zitten.
Ik las vandaag een onderzoek...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
30+ minimaal. Of ze zien er gewoon zo uit.
Vrouwen vinden 80% van de mannen er beneden gemiddeld uitzien qua uiterlijk.
Rustig aan.![]()
DAN NIET JOHquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ging het toch helemaal niet om???![]()
Rustig aan.![]()
De gedachte die ik erbij had was dan ook dat ze maar meteen moeten toegeven dat het om geld e.d. gaat.quote:
Op de lange duur werkt dat ook veel beter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
No way. Nee ik zoek toch echt liever iemand in mijn eigen leeftijdscategorie.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja goh, hier loopt iedereen altijd te klagen dat vrouwen in Nederland er niet uitzien. Maar dat herken ik dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las vandaag een onderzoek...
Vrouwen vinden 80% van de mannen er beneden gemiddeld uitzien qua uiterlijk.
Geloof me, of ik weet het van ze of ze zien er echt zo uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las vandaag een onderzoek...
Vrouwen vinden 80% van de mannen er beneden gemiddeld uitzien qua uiterlijk.![]()
Kijk, mijn leven is verder ook niet zo boeiend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, daar schiet ik helaas niets mee op. Ik ben geen goede reden om positief te zijn.
Maar misschien is dat ook gewoon mijn instelling. Ik heb altijd al een positieve instelling gehad, ook toen ik nog depressief was.
Dat heeft me wel wat mazzeltjes opgeleverd, echter niet zoveel als ik zou willen.
Als je aldoor negatief bent, dan zullen veel mensen al snel zoiets hebben van "hier heb ik geen trek in!".
Zelf heb ik dat ook, ik ga gewoon niet graag met negatieve mensen om. Liever met mensen die ook een positieve instelling hebben of met neutralen![]()
![]()
Er zijn wel mensen die heel leuk kunnen klagen, een beetje als een komiek of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, mijn leven is verder ook niet zo boeiend.
Maar misschien is dat ook gewoon mijn instelling. Ik heb altijd al een positieve instelling gehad, ook toen ik nog depressief was.
Dat heeft me wel wat mazzeltjes opgeleverd, echter niet zoveel als ik zou willen.
Als je aldoor negatief bent, dan zullen veel mensen al snel zoiets hebben van "hier heb ik geen trek in!".
Zelf heb ik dat ook, ik ga gewoon niet graag met negatieve mensen om. Liever met mensen die ook een positieve instelling hebben of met neutralenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Vrouwen in Nederland zien er anders best wel prima uit vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja goh, hier loopt iedereen altijd te klagen dat vrouwen in Nederland er niet uitzien. Maar dat herken ik dan weer totaal niet.
Maar goed, ik ben dan ook geen gemiddelde man![]()
![]()
Verschilt echt enorm per stad...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja goh, hier loopt iedereen altijd te klagen dat vrouwen in Nederland er niet uitzien. Maar dat herken ik dan weer totaal niet.Rustig aan.![]()
Gemiddeld genomen hebben we hier weinig te klagen. Het zal dan wel ook aan de klagers zelf liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen in Nederland zien er anders best wel prima uit vind ik.
Maar goed, ik ben dan ook geen gemiddelde manWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Kijk, dat maakt zo'n persoon gelijk al een -heel- stuk dragelijker!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die heel leuk kunnen klagen, een beetje als een komiek of zo.![]()
![]()
Daarom hou je zoveel van mequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, mijn leven is verder ook niet zo boeiend.
Zelf heb ik dat ook, ik ga gewoon niet graag met negatieve mensen om. Liever met mensen die ook een positieve instelling hebben of met neutralen?
Rustig aan.![]()
Wat is in jouw ervaring dan een slechte stad qua vrouwen?quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen hebben we hier weinig te klagen. Het zal dan wel ook aan de klagers zelf liggen.![]()
![]()
Ik snap wel wat je wil zeggen. Je hebt leuke klagers en zeikklagers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt zo'n persoon gelijk al een -heel- stuk dragelijker!With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zaanstadquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is in jouw ervaring dan een slechte stad qua vrouwen?
Amsterdam echter...![]()
![]()
Die weten zelf ook dat ze enorm aan het mopperen zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die heel leuk kunnen klagen, een beetje als een komiek of zo.Maar dat spelen ze vaak erg goed en als niemand lacht dan lachen zij ook niet
Rustig aan.![]()
Ik hoor vaker negatieve geluiden uit die hoek. Maar het ligt er dan ook maar net aan wat je prefereert. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die helemaal wild kunnen worden van ordinaire types terwijl iemand anders er niks van wil weten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad
Amsterdam echter...With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Positieve klagers en negatieve klagersquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je wil zeggen. Je hebt leuke klagers en zeikklagers.
Beiden doen ze 1 ding goed, en dat is door zich uit te dragen.
Zo heb je ook opkroppers, dat zijn mensen die nooit klagen, maar die hun boosheid niet uitten, wat weer andere gevolgen tot gevolg heeft![]()
![]()
Schept ook verbroedering en zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die weten zelf ook dat ze enorm aan het mopperen zijnMaar dat spelen ze vaak erg goed en als niemand lacht dan lachen zij ook niet
Leiden buiten spitsuren, centraal station en overal waar beweging is is daarentegen super.. Dus lees universiteiten etc...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is in jouw ervaring dan een slechte stad qua vrouwen?
Hmm...
Amersfoort zag ik echt heel veel mooie dames juist...
En die rijkere gebieden huisvesten vaak ook mooie dames.Rustig aan.![]()
Gevolgen tot gevolg ja, hehe. Maar inderdaad, ik heb weleens een uberpositief persoon gekend, springt hij ineens uit het niks van twintig hoog naar beneden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Positieve klagers en negatieve klagers
Beiden doen ze 1 ding goed, en dat is door zich uit te dragen.
Zo heb je ook opkroppers, dat zijn mensen die nooit klagen, maar die hun boosheid niet uitten, wat weer andere gevolgen tot gevolg heeft
Er zijn wel mooie vrouwen in Zaanstad (ik bedoel, ik woon er notabene zelf), maar wel minder dan in Amsterdam bijvoorbeeld. Zal ook wel kunnen komen omdat Amsterdam een studentenstad is of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor vaker negatieve geluiden uit die hoek. Maar het ligt er dan ook maar net aan wat je prefereert. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die helemaal wild kunnen worden van ordinaire types terwijl iemand anders er niks van wil weten.![]()
Dan valt het me al op dat het meer iets te maken heeft met een type wat je prefereert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden buiten spitsuren, centraal station en overal waar beweging is is daarentegen super.. Dus lees universiteiten etc...
Hmm...
En die rijkere gebieden huisvesten vaak ook mooie dames.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Das een risico dat overpositivisme met zich meebrengt denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gevolgen tot gevolg ja, hehe. Maar inderdaad, ik heb weleens een uberpositief persoon gekend, springt hij ineens uit het niks van twintig hoog naar beneden.
Je moet wel reeel blijven![]()
![]()
Ik werkte eens een korte tijd bij een cosmeticabedrijf. Niet één lelijke vrouw gezien daar, nog niet een beetje. Dus plaats speelt inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie vrouwen in Zaanstad (ik bedoel, ik woon er notabene zelf), maar wel minder dan in Amsterdam bijvoorbeeld. Zal ook wel kunnen komen omdat Amsterdam een studentenstad is of zo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden buiten spitsuren, centraal station en overal waar beweging is is daarentegen super.. Dus lees universiteiten etc...
Hmm...
En die rijkere gebieden huisvesten vaak ook mooie dames.![]()
![]()
Hier zijn enkel lompe boeren en strontvervelende westlanders. Zelden dat ik hier een leukviemand tref.![]()
Zie je maar hoeveel uiterlijke verzorging wel niet uitmaakt voor hoe iemand eruitziet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik werkte eens een korte tijd bij een cosmeticabedrijf. Niet één lelijke vrouw gezien daar, nog niet een beetje. Dus plaats speelt inderdaad wel mee.
Trek een overhemd aan... Doe je haar netjes... Trek schone mooie nette kleren aan...
Ben je al heel ver als man
Rustig aan.![]()
Dat zeker, als het naar het naïeve gaat ben je fout bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een risico dat overpositivisme met zich meebrengt denk ik.
Je moet wel reeel blijvenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Bromsnorrelquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Hier zijn enkel lompe boeren en strontvervelende westlanders. Zelden dat ik hier een leukviemand tref.
Rustig aan.![]()
Maar als het gedrag niks is, heb je er verder ook weinig aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie je maar hoeveel uiterlijke verzorging wel niet uitmaakt voor hoe iemand eruitziet.
Trek een overhemd aan... Doe je haar netjes... Trek schone mooie nette kleren aan...
Ben je al heel ver als manWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dan ben jij vast heel oud.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, komt omdat ik meelij met je heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast heel oud.ik ben gewoon een wandelend fossiel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is waar, maar ehm...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als het gedrag niks is, heb je er verder ook weinig aan.
Aan de buitenkant merk je wel op of je te maken hebt met een MBO of een HBO / UNI meisje.
En qua gedrag valt het MBO meisje in 95% van de gevallen af, terwijl dat bij hbo/uni dus een stuk minder zal zijn.Rustig aan.![]()
1e indruk he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als het gedrag niks is, heb je er verder ook weinig aan.
Als de 1e indruk goed is, kan je gedrag nog zo kut zijn, je blijft 15 strepen voor hebben. Das tenminste mijn ervaring met hoe het bij de meesten werkt.![]()
Maar hoe lang blijf je voorlopen als je jezelf verder als een halve achterlijke gedraagt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1e indruk he?
Als de 1e indruk goed is, kan je gedrag nog zo kut zijn, je blijft 15 strepen voor hebben. Das tenminste mijn ervaring met hoe het bij de meesten werkt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Magnetronkoffie:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben gewoon een wandelend fossiel!
Rustig aan.![]()
Slimme vrouwen zijn sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ehm...
Aan de buitenkant merk je wel op of je te maken hebt met een MBO of een HBO / UNI meisje.
En qua gedrag valt het MBO meisje in 95% van de gevallen af, terwijl dat bij hbo/uni dus een stuk minder zal zijn.![]()
Jammer alleen dat er niet zoveel van zijn![]()
![]()
Gaan we weer met het prefereren van types. Zat mannen die hoogopgeleid zijn en tevreden zijn met een kapster of iets dergelijks als vriendin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ehm...
En qua gedrag valt het MBO meisje in 95% van de gevallen af, terwijl dat bij hbo/uni dus een stuk minder zal zijn.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zat verhalen over iemand die jaren lang bij een hufter blijft, zelfs als hij haar in elkaar blijft meppen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar hoe lang blijf je voorlopen als je jezelf verder als een halve achterlijke gedraagt?
Lang dus![]()
![]()
Op de UNI welquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slimme vrouwen zijn sowieso![]()
Jammer alleen dat er niet zoveel van zijn
Rustig aan.![]()
Dan ligt het eerder aan de vrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat verhalen over iemand die jaren lang bij een hufter blijft, zelfs als hij haar in elkaar blijft meppen.
Lang dusWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja dat kan toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gaan we weer met het prefereren van types. Zat mannen die hoogopgeleid zijn en tevreden zijn met een kapster of iets dergelijks als vriendin.
Zeg ook niet dat het niet zo is?
Voor mij geld dat alleen specifiek wel op die manier, in ieder geval, daar ben ik wel redelijk van overtuigd.Rustig aan.![]()
Nee, het ligt aan die 1e indrukquote:
Daar hebben veel mensen last van, ook mannen en ook op meer vlakken dan alleen maar intieme relaties![]()
Dat is meer iets voor vrouwen dat...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat verhalen over iemand die jaren lang bij een hufter blijft, zelfs als hij haar in elkaar blijft meppen.
Lang dusRustig aan.![]()
Maar het is waar, 1e indruk is alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan die 1e indruk
Daar hebben veel mensen last van, ook mannen en ook op meer vlakken dan alleen maar intieme relatiesRustig aan.![]()
Maar als je straks een meisje tegenkomt en alles gaat goed, helemaal geweldig zelfs en opeens geeft ze toe mbo te hebben gedaan, maakt het dan wat uit?quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
No way dat ik ooit nog in de buurt van een uni zal komen. En dan nog, meesten daar zijn nu te jong voor mijquote:![]()
![]()
Dat had ik al door.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan toch?
Zeg ook niet dat het niet zo is?
Voor mij geld dat alleen specifiek wel op die manier, in ieder geval, daar ben ik wel redelijk van overtuigd.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Natuurlijk, maar als er een inschatting fout gemaakt is laten ze die persoon vaak wel met rust.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die gepest worden, vaak ook niet zo'n vlotte babbel hebben (denk maar bijvoorbeeld aan een autist). Je hebt ook pesters die de verkeerde persoon uitzoeken om te pesten en zulke mensen krijgen dan vaak ruzie (ook pesters kunnen weleens een inschattingsfout maken).Ik maak die aannamen zeer zeker niet, dat zeg ik nergens. Ik gebruik jeugd enkel als voorbeeld.quote:En waar jij fout zit is je aanname dat pesten gebonden is aan een jeugdige leeftijd. Pesten is van alle leeftijden. Ik merk het zelf ook. Soms merk ik dat iemand probeert mij te pesten (het begint altijd subtiel), maar vervolgens merkt dat ie zich in mij vergist (ik merk pesten heel snel op en ben simpelweg te slim voor de meesten om tot gepeste te verworden).
Ik weet heel goed dat er meer gepest word op het werk dan op school. Maar ook zat zijn vaak sociaal zwKkere mensen. Het is een makkelijke prooi. De motivatie van de pester in in dit geval niet belangrijk.Klopt al zie je dat oudere dat veel meer doen dan jongeren.quote:Pesten is van alle leeftijden.
En zelf sta ik niet achter je mening dat alleen maar oudere mensen uit meelei een gesprek met iemand gaan aanknopen, dat is ook van alle leeftijden.Stal nou eens uit je sprookjes wereld knul.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Een gesprek uit medelijden aanknopen![]()
Sorry hoor maar dat doet volgens mij niemand tenzij iemand iemand ziet janken ofzo.
Ga eens na denken. Er zijn altijd wel mensen die niks toe voegen aan iets maar uitgenodigt worden omdat het anders ook zielig is bv voetbal, verjaardag of vakantie. En als die persoon niet komt het helemaal niet erg is. Sterker nig, liever niet dan wel. Maar je het niet kan maken om die niet uit te nodigen omdat hij / zij anders nooit ergens komt.
Zelfde als een gesprekje voeren. Anders zit die geen ook er maar zo bij voor spek en bonen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja echt serieus hoor. Veel mensen uit de buurt van Den Haag en Rotterdam zitten hier op Centerparks. Verder alleen mensen uit eigen dorp en omliggende dorpen. Af en toe eens Eindhovenaren.quote:![]()
Ja, dat ze daaraan vast blijven houden terwijl het niet de realiteit is. Het eerder zien zoals het zelf graag willen zien. Reëel blijven zoals je al zei.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan die 1e indruk
Daar hebben veel mensen last van, ook mannen en ook op meer vlakken dan alleen maar intieme relatiesWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
nop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je straks een meisje tegenkomt en alles gaat goed, helemaal geweldig zelfs en opeens geeft ze toe mbo te hebben gedaan, maakt het dan wat uit?Rustig aan.![]()
Hoeft niet om sociaal zwakkere mensen te gaan ook_gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als er een inschatting fout gemaakt is laten ze die persoon vaak wel met rust.
[..]
Ik maak die aannamen zeer zeker niet, dat zeg ik nergens. Ik gebruik jeugd enkel als voorbeeld.
Ik weet heel goed dat er meer gepest word op het werk dan op school. Maar ook zat zijn vaak sociaal zwKkere mensen. Het is een makkelijke prooi. De motivatie van de pester in in dit geval niet belangrijk.
[..]
Klopt al zie je dat oudere dat veel meer doen dan jongeren.
Het kan bijvoorbeeld ook dat iemand die net een nieuwe baan heeft, op zijn werk gepest wordt door iemand die er al jaren werkt. Het gaat niet alleen maar om het sociaal zwakkere, het gaat om zwakker staan zelf en dat kan meerdere oorzaken hebben![]()
![]()
Goed zo. Ik vind het altijd een beetje verdrietig als iemand verliefd op iemand is maar er verder niks mee doet omdat hij/zij er "niet bij vrienden/vriendinnen mee aan kan komen."quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Stal nou eens uit je sprookjes wereld knul.
Ga eens na denken. Er zijn altijd wel mensen die niks toe voegen aan iets maar uitgenodigt worden omdat het anders ook zielig is bv voetbal, verjaardag of vakantie. En als die persoon niet komt het helemaal niet erg is. Sterker nig, liever niet dan wel. Maar je het niet kan maken om die niet uit te nodigen omdat hij / zij anders nooit ergens komt.
Zelfde als een gesprekje voeren. Anders zit die geen ook er maar zo bij voor spek en bonen.![]()
![]()
![]()
Leuk man.Rustig aan.![]()
Kom eens naar DH zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja echt serieus hoor. Veel mensen uit de buurt van Den Haag en Rotterdam zitten hier op Centerparks. Verder alleen mensen uit eigen dorp en omliggende dorpen. Af en toe eens Eindhovenaren.Rustig aan.![]()
Ik ben heel graag reeelquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat ze daaraan vast blijven houden terwijl het niet de realiteit is. Het eerder zien zoals het zelf graag willen zien. Reëel blijven zoals je al zei.
Sterker nog, ik weet niet beter
Het is gewoon natuurlijk voor mij, al kan ik de realiteit natuurlijk ook gewoon wel eens kwijtraken, zoals dat bij ieder ander kan gebeuren![]()
![]()
Ik ben helaas nooit verliefdquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed zo. Ik vind het altijd een beetje verdrietig als iemand verliefd op iemand is maar er verder niks mee doet omdat hij/zij er "niet bij vrienden/vriendinnen mee aan kan komen."
Rustig aan.![]()
Dat is ook. Vaak zat zien gebeuren. Overkomt de besten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben heel graag reeel
Sterker nog, ik weet niet beter
Het is gewoon natuurlijk voor mij, al kan ik de realiteit natuurlijk ook gewoon wel eens kwijtraken, zoals dat bij ieder ander kan gebeurenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Spijtig, kom je wel veel in (enigszins frequent / langdurig contact) contact met dames?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gebeurt mij anders ook niet snel.Rustig aan.![]()
Maar even terugkomend op het versieren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja echt serieus hoor. Veel mensen uit de buurt van Den Haag en Rotterdam zitten hier op Centerparks. Verder alleen mensen uit eigen dorp en omliggende dorpen. Af en toe eens Eindhovenaren.
Het lukt jou -echt- niet om een nummer van een leuke jongen te krijgen?![]()
Nahh, daar voel ik me verre van op mn gemak. Moet ik mn mond nog eens gaan houden ook voordat ik iets verkeerds zeg en een klap vang. Ja dat is me al eens eerder overkomen.quote:![]()
Dat wel, maar echt verliefd worden heb ik niet snel. Vaak zat dat ik iemand heel erg leuk vind, maar verliefd? Neh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spijtig, kom je wel veel in (enigszins frequent / langdurig contact) contact met dames?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Bescherm ik je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nahh, daar voel ik me verre van op mn gemak. Moet ik mn mond nog eens gaan houden ook voordat ik iets verkeerds zeg en een klap vang. Ja dat is me al eens eerder overkomen.![]()
En anders gewoon Leiden, mag ook wel.Rustig aan.![]()
Ik denk dat verliefd ook wat meer.... Intimiteit vergt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, maar echt verliefd worden heb ik niet snel. Vaak zat dat ik iemand heel erg leuk vind, maar verliefd? Neh.
Dus allicht eens in die boot meegaan? Zegmaar?Rustig aan.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat verliefd ook wat meer.... Intimiteit vergt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat meer gestaar in eenieders ogen.... Lichamelijk contact... Dat soort sexy dingen.quote:Rustig aan.![]()
Dat is er ook wel, maar dan nog herken ik de 'symptomen' van verliefdheid die mensen vaak opperen niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat meer gestaar in eenieders ogen.... Lichamelijk contact... Dat soort sexy dingen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee, ik tref zelden iemand die mij leuk liijkt en al ik dat wel doe kost het flink wat moeite en komt alles van een kant. Wat toch wel aardig wat onzekerheid schept want ben ik wel leuk en aantrekkelijk genoeg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar even terugkomend op het versieren.
Het lukt jou -echt- niet om een nummer van een leuke jongen te krijgen?![]()
Welke symptomen opperen ze dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is er ook wel, maar dan nog herken ik de 'symptomen' van verliefdheid die mensen vaak opperen niet.Rustig aan.![]()
Vlinders in de buik, alleen aan die persoon denken, je kent het wel.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oh dat gezeur..quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vlinders in de buik, alleen aan die persoon denken, je kent het wel.
Mwoah volgens mij is dat meer een kinderlijke versie van verliefd denk ik?
Als je een warm gevoel krijgt als je aan iemand denkt is dat meer dan genoeg lijkt mij.
Als je kunt verdrinken in het gezicht van iemand..Rustig aan.![]()
Ik heb het volwassen mensen ook vaak zat horen zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat gezeur..
Mwoah volgens mij is dat meer een kinderlijke versie van verliefd denk ik?
Als je een warm gevoel krijgt als je aan iemand denkt is dat meer dan genoeg lijkt mij.Hoort dat ook niet een beetje bij dat gezeur?quote:Als je kunt verdrinken in het gezicht van iemand..With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Kan ook gewoon pech zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, ik tref zelden iemand die mij leuk liijkt en al ik dat wel doe kost het flink wat moeite en komt alles van een kant. Wat toch wel aardig wat onzekerheid schept want ben ik wel leuk en aantrekkelijk genoeg?
Alleen je instelling (na pas een paar keer proberen en dan al opgeven) maakt je tot een opgever, wat dan weer onaantrekkelijk maakt![]()
![]()
Mwoah, vind je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het volwassen mensen ook vaak zat horen zeggen.
[..]
Hoort dat ook niet een beetje bij dat gezeur?
Heb ik een keer meegemaakt... Maar je moet daarvoor goed in je vel zitten.. En jezelf enorm kunnen openstellen denk ik.Rustig aan.![]()
Dan ben ik maar een opgever, ik ga geen moeite steken in iemand die niet eens interesse toontquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ook gewoon pech zijn.
Alleen je instelling (na pas een paar keer proberen en dan al opgeven) maakt je tot een opgever, wat dan weer onaantrekkelijk maakt![]()
Het klinkt wel een beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, vind je?
Heb ik een keer meegemaakt... Maar je moet daarvoor goed in je vel zitten.. En jezelf enorm kunnen openstellen denk ik.
Hoe is dat verder afgelopen?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Schatje...quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een opgever, ik ga geen moeite steken in iemand die niet eens interesse toont
Stel je eens voor dat jij man zou zijn, dan moet je wel
Rustig aan.![]()
Geen nummer gevraagd, avond afgesloten met een kapsalon en naar huis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje hetzelfde.
Hoe is dat verder afgelopen?
Rustig aan.![]()
Dan moet je alleen niet strakjes hier komen klagen dat je alleen maar verkeerde types aantrektquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een opgever, ik ga geen moeite steken in iemand die niet eens interesse toont![]()
![]()
Ai.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen nummer gevraagd, avond afgesloten met een kapsalon en naar huis.Wel van geleerd?
Ik zou geen vrouw willen hebben die een negatieve instelling heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schatje...
Stel je eens voor dat jij man zou zijn, dan moet je wel
Veel eisen heb ik niet, maar een relatie met zo'n vrouw, dat gaat hem niet worden!![]()
![]()
Mwoah..quote:
Mijn gevoel is niet positief genoeg om er iets mee te willen doen op het moment.Rustig aan.![]()
Dan maar hopen dat je weer zo'n vrouw tegenkomt en het omslaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah..
Mijn gevoel is niet positief genoeg om er iets mee te willen doen op het moment.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Is toch gewoonweg een kwestie van fatsoen? Als ik geen interesse heb dan zeg ik dat en laat ik niet iemand zichzelf nog meer voor schut zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je alleen niet strakjes hier komen klagen dat je alleen maar verkeerde types aantrekt![]()
Ik word blij van je input, kom vaker langsquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je weer zo'n vrouw tegenkomt en het omslaat.
Rustig aan.![]()
Prima, ik zal eens vaker komen kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word blij van je input, kom vaker langsWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Maar je kunt het ook positief zien Kimberliedjequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is toch gewoonweg een kwestie van fatsoen? Als ik geen interesse heb dan zeg ik dat en laat ik niet iemand zichzelf nog meer voor schut zetten.
Dat zulke mannen op je vallen, betekent dat je er geil uitziet, wat weer betekent dat je je over je uiterlijk niet druk hoeft te maken, dat zit wel goed!![]()
Dit impliceert ook gelijk weer dat jouw problemen zelf een vent aan de haak te slaan, liggen aan jouw instelling en niet aan jouw uiterlijk![]()
![]()
Ik denk dat het voornamelijk ook voor een groot deel aan mijzelf lag juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je weer zo'n vrouw tegenkomt en het omslaat.
Een leuk leven hebben is wel erg belangrijk, alleen voor depressieve mensen nogal zo een hopeloze vraagstelling.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook positief zien Kimberliedje
Dat zulke mannen op je vallen, betekent dat je er geil uitziet, wat weer betekent dat je je over je uiterlijk niet druk hoeft te maken, dat zit wel goed!![]()
Dit impliceert ook gelijk weer dat jouw problemen zelf een vent aan de haak te slaan, liggen aan jouw instelling en niet aan jouw uiterlijk
Rustig aan.![]()
Ik denk dat magnetronkoffie wel een punt heeft met zijn positieve instelling. Al gaat het nog zo slecht en is het leven niet leuk, dan moet je dat niet alles laten beïnvloeden wat je doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk ook voor een groot deel aan mijzelf lag juist
Een leuk leven hebben is wel erg belangrijk, alleen voor depressieve mensen nogal zo een hopeloze vraagstelling.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Kijk daar ben ik het dan deels niet mee eens. Want natuurlijk maak ik me druk over mijn uiterlijk, ik ben een vrouw die doen dat, maar tegelijkertijd denk ik ook, ja ik mag er wezen. Wie weet draai ik weer bij zodra het aallemaal wat meezit qua versieren en versierd worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook positief zien Kimberliedje
Dit impliceert ook gelijk weer dat jouw problemen zelf een vent aan de haak te slaan, liggen aan jouw instelling en niet aan jouw uiterlijk![]()
Ik geef gewoon alles (zelfs het donkerste) gewoon een gouden randje, das allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat magnetronkoffie wel een punt heeft met zijn positieve instelling. Al gaat het nog zo slecht en is het leven niet leuk, dan moet je dat niet alles laten beïnvloeden wat je doet.
En je moet natuurlijk ook niet gaan overdrijven!(oftewel, wel reeel blijven).
![]()
Dat hebben vrouwen dan nog steeds liever dan een depressieve sjaak die dat niet doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon alles (zelfs het donkerste) gewoon een gouden randje, das alles
En je moet natuurlijk ook niet gaan overdrijven!(oftewel, wel reeel blijven).
Dan laat je je eigenwaarde afhangen van je resultaat. Een grote valkuil als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik het dan deels niet mee eens. Want natuurlijk maak ik me druk over mijn uiterlijk, ik ben een vrouw die doen dat, maar tegelijkertijd denk ik ook, ja ik mag er wezen. Wie weet draai ik weer bij zodra het aallemaal wat meezit qua versieren en versierd worden.
Stel dat je hele lieve, rijke, knappe, charmante vriend je dumpt, dan zou jij je meteen ontzettend rot gaan voelen, maar dat komt weer door die eerder genoemde valkuil.
Je moet niet de resultaten afwachten, maar ingrijpen en handelen!
Je hoeft je niet drukker te maken over je uiterlijk dan je al doet (en misschien doe je dat nu zelfs nog te veel), blijkbaar ben je van jezelf al knap genoeg, dus daar ligt het niet aan. Het ligt eerder aan je eigen instelling.![]()
Dus ik moet uitgaan en vrouwen aanspreken al voel ik een drempel en heb ik eigenlijk weinig zin ergens en kan ik slecht uitbundig zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat magnetronkoffie wel een punt heeft met zijn positieve instelling. Al gaat het nog zo slecht en is het leven niet leuk, dan moet je dat niet alles laten beïnvloeden wat je doet.Rustig aan.![]()
Nou, ik merk er qua relaties niet veel van!quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen dan nog steeds liever dan een depressieve sjaak die dat niet doet.![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk.
En bovendien, uiteindelijk doe ik het voor mezelf![]()
![]()
Vrouwen aanspreken is denk ik jouw probleem niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik moet uitgaan en vrouwen aanspreken al voel ik een drempel en heb ik eigenlijk weinig zin ergens en kan ik slecht uitbundig zijn?
Je moet geen problemen maken waar ze niet zijn KT![]()
![]()
Dat is eigenlijk het belangrijkste, dat je het voor jezelf doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik merk er qua relaties niet veel van!![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk.
En bovendien, uiteindelijk doe ik het voor mezelfWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Waarom zou je dat niet doen? Als je niks doet kan een vrouw niet leuk terug reageren en krijg je er nooit zin in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik moet uitgaan en vrouwen aanspreken al voel ik een drempel en heb ik eigenlijk weinig zin ergens en kan ik slecht uitbundig zijn?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee dat is mijn probleem niet? Maar dat wil ik wel van binnen, heb er alleen geen zin in omdat ik me kut voel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen aanspreken is denk ik jouw probleem niet.
Je moet geen problemen maken waar ze niet zijn KTRustig aan.![]()
Best wel raar hoe iets waar ik vroeger enorm moeilijk over deed nu eigenlijk meer routine is. Had tot ik mijn 2e jaar als student altijd een enorme drempel om vrouwen aan te spreken, maar nu, 3 jaar verder, heb ik er eigenlijk totaal geen moeite mee.
Als je op gegeven moment jezelf gaat dwingen dan helpt dat op termijn wel.
Burning bridges gives you so much more![]()
Heeft niets met eerste indruk te maken. Hij wekt bepaalde gevoelens bij haar op, al is het aan de negatieve kant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het is waar, 1e indruk is alles.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Goed bezig!! Blijf doorgaan en de lat ophogen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:23 schreef Gatenkaas het volgende:
Best wel raar hoe iets waar ik vroeger enorm moeilijk over deed nu eigenlijk meer routine is. Had tot ik mijn 2e jaar als student altijd een enorme drempel om vrouwen aan te spreken, maar nu, 3 jaar verder, heb ik er eigenlijk totaal geen moeite mee.
Als je op gegeven moment jezelf gaat dwingen dan helpt dat op termijn wel.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
En die gevoelens komen door de 1e indruk, terecht of onterechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft niets met eerste indruk te maken. Hij wekt bepaalde gevoelens bij haar op, al is het aan de negatieve kant.![]()
![]()
Ze blijft bij hem omdat ze nog steeds gevoelens voor hem heeft in de huidige tijd. Die eerste indruk maakt juist het minst uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die gevoelens komen door de 1e indruk, terecht of onterechtExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik zie je soort gelijke dingen vaak zeggen. Moet je focus dan niet eers liggen op je zelf ipv versieren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah..
Mijn gevoel is niet positief genoeg om er iets mee te willen doen op het moment.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Jawel, daarom doe ik ook niks.. Tegelijkertijd... Als ik wel zou versieren ligt de focus ook wel degelijk op mezelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie je soort gelijke dingen vaak zeggen. Moet je focus dan niet eers liggen op je zelf ipv versieren?Rustig aan.![]()
Niks als in niet versieren? Of niks als in over het algemeen niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, daarom doe ik ook niks.. Tegelijkertijd... Als ik wel zou versieren ligt de focus ook wel degelijk op mezelf.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Lijkt me ook niet echt progressief om dat gevoel te verbeteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks als in niet versieren? Of niks als in over het algemeen niks.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Versieren niet / nauwelijksquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks als in niet versieren? Of niks als in over het algemeen niks.
Algemeen... Klein beetje.Rustig aan.![]()
In hoeverre het kan wil ik ook enkele adviezen geven want de problemen die jullie benoemen zijn voor mij heel herkenbaar geweest.
Denk in oplossingen.
Ikzelf ben niet iemand die snel de *ware* vind. Maar als ik stiekem een meisje echt leuk vond zocht ik tig redenen om het niet te doen [contact zoeken]. De gekste dingen heb ik in mijn hoofd gehaald van 'onze vrienden liggen elkaar niet' tot 'geen kans' tot weet ik veel wat. Als je zo nadenkt hou je net zoveel over dan als je een groot blauwtje zou lopen namelijk helemaal niks. Besef je dat? Niks doen is aan het einde van de streep hetzelfde als gigantisch afgewezen worden. Daarom: Doe iets.
Social Media
Onderzoek je target, wat zijn haar hobbies, kent ze mensen die jij kent etc. Let op: Social Media heten niet Social Media omdat het anti-Social Media zijn. Probeer dus e.v.t. contact via internet te leggen. Als je kijkt is Twitter hetgeen met de laagste instapdrempel dus het is wel safe om voor dat te gaan. Maak interacties met je target en ga over tog facebook, dan kom je in de belangrijkste fase.
Maak stappen in je gesprekken
Mensen beweren dat je aan friendzonen niks kan doen, dit klopt natuurlijk niet. Je moet echter wel stappen in je gesprekken maken. Als je na een week contact zoeken in de Hoi-Alles Goed-Wat heb je gedaan-sector zit is het een uitzichtloze situatie. Probeer diepgang in je gesprekken te krijgen en laat merken dat je met je target bezig bent door kleine dingen te onthouden.
Je target is nu een contact, het laatste, het hart veroveren moet je echt zelf doen.. Uit eten? Filmpje? Haar in een dronken bui aanspreken?.. Tal van opties..
Ik heb bij een meisje dit zo gedaan maar kwam op de date erachter dat ze toch anders was als ik dacht. Nu ben ik bezig met iemand met de diepgaande gesprekken.
Tip: Doe dit enkel bij mensen waarbij je lichte gevoelens hebt. In deze aanpak gaan uren, dagen, weken je er actief mee bezig houden zitten en ik denk dat niemand dat kan zonder gevoelensGGGG![]()
Er staan wat goede punten in, alleen niet eens met facebookstalken en wekenlang een "target" hebben ("je bent goed genoeg" principe) . Verder mag je best flirten met vrouwen waar je niet op valt. Beter zelfs, gewoon doen. Hoe meer, hoe meer je leerd. Je hoeft er niet mee te zoenen ofzo, maar je moet het gewicht wat je aan flirten hangt laten verdwijnen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
KT je moet je draadjes door knippen. Je wordt dagelijks bestuurd door je emoties. Juist dan moet je versieren en je hersenen opnieuw herkoppelen, anders blijf je in deze staat hangen. Het veranderings proces (jezelf) is resultaat.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maar volgens mij wordt het niet zo gewaardeerd als je als vrouw flirt met een man waar je niet op valt en niet mee wilt zoenen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:12 schreef firefly3 het volgende:
Er staan wat goede punten in, alleen niet eens met facebookstalken en wekenlang een "target" hebben ("je bent goed genoeg" principe) . Verder mag je best flirten met vrouwen waar je niet op valt. Beter zelfs, gewoon doen. Hoe meer, hoe meer je leerd. Je hoeft er niet mee te zoenen ofzo, maar je moet het gewicht wat je aan flirten hangt laten verdwijnen....as always![]()
De dubbele standaarden van de maatschappij. Niet eerlijk idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar volgens mij wordt het niet zo gewaardeerd als je als vrouw flirt met een man waar je niet op valt en niet mee wilt zoenen?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nou, dat valt eigenlijk wel mee met die dubbele standaarden, ook vrouwen waarderen het niet als er met ze geflirt wordt terwijl er geen interesse is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dubbele standaarden van de maatschappij. Niet eerlijk idd.ik bedoel alleen maar dat het niet zo'n sympathiek advies is.
...as always![]()
Andersom denk ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar volgens mij wordt het niet zo gewaardeerd als je als vrouw flirt met een man waar je niet op valt en niet mee wilt zoenen?
Niks mis met flirten maar meen het dan wel serieus.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: