Ik maak de echte met frambozen sausquote:
Morgen gaan we BBQen ... je kan net op tijd aanwezig zijn als je morgenochtend even een ticket boekt Dortmund - Lviv dan mag je 32kg moinks meenemenquote:
Had ik nog niet eens gezienquote:
Maar hij neemt afscheid dan mag het welquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hij neemt afscheid dan mag het wel
Ja nou ... tis de vraag voor hoe lang?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hij neemt afscheid dan mag het wel
Nee, ik heb nooit iets te melden, maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je afscheid.quote:
Andere preoriteiten !quote:Op zondag 9 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit iets te melden, maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je afscheid.
Wat een wazig antwoordquote:
Plemp het snel vol en weg ben ikquote:Op zondag 9 juni 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een wazig antwoord![]()
Maar met ingang van wanneer moeten we je gaan missen?
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terugquote:
Ik kondig het tenminste nog aanquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terug
Kondig dan ook alvast maar aan dat je weer terugkomt ..quote:
En als ze echt wegblijven nemen ze geen afscheidquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terug
Dat zijn de ergstequote:
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !quote:Op zondag 9 juni 2013 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als ze echt wegblijven nemen ze geen afscheid
Je mist wat lettersquote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !
Dat was een test lulloquote:
Ik geloof niet dat ik je begrijp, maar je zal je reden wel hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !
Ja hoor, het beste met allesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Kan je niet een BEETJE fonetisch lezen ?
HaaDeeHaaquote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Kan je niet een BEETJE fonetisch lezen ?
Ik denk eerder dat jij dat bent, maar geef je uitleg maar.quote:
Ja, ik ben erg dyslectisch!quote:Op zondag 9 juni 2013 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij dat bent, maar geef je uitleg maar.
Duidelijk.quote:
Doe je er zolang over om dit topic vol te plempenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik ga slapen en soury volgens mij ook, tot volgende week
Hoe weet jij dat nou ? iig hier wegquote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik ga slapen en soury volgens mij ook, tot volgende week
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
Ja Soury, er wordt voor jou al besloten wat je moet doen
Ik vind je wat lang van stof vanavond..quote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef MichieldeR het volgende:
Maar om kort te zijn : Ik wens iedereen alle goeds !
Speech!quote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Een afscheid moet je toch voorbereiden?
Ik dacht meer aan zoietsquote:Op zondag 9 juni 2013 00:35 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Aldus, het was me hier een aangenaam vertoeven. Zoiets ?
Ik heb nooit een Oscar gewonnen.quote:
Maar wel een mooie speechquote:
Dat dusquote:Op zondag 9 juni 2013 00:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Top lied, maar ik kan mijn smoel niet meer houden,
Topic moet toch volquote:
Pas op .. ik ga ook afscheidsjoetoepjes posten hoorquote:
vreselijk...quote:
Heidi is altijd neutraal geweest zoals ikquote:
Ik ga de BBQ alvast aansteken voor morgen ....quote:Op zondag 9 juni 2013 01:00 schreef MichieldeR het volgende:
Soury en Deis zijn afgedropen, ik wacht nog op de volgenden die meelezen
Leg het vlees er ook vast opquote:Op zondag 9 juni 2013 01:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ga de BBQ alvast aansteken voor morgen ....
Sonja Bakker ? 5000 euro voor een goede Yougoslaaf/Roemeenquote:Op zondag 9 juni 2013 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
kan iemand Sonja omleggen voor me?![]()
ff zappen.....
Sonja van de levenslijn ?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef HiDiHo het volgende:
Sonja van de levens-lijn op RTL, die zegt net tegen een vrouw dat ze op d'r 42e nog een kind krijgt
quote:
Toch aardig van je maar ik geloof er geen barst van dat je weg gaat , maar afwachten dus maar , en jij ook het bestequote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef MichieldeR het volgende:
Maar om kort te zijn : Ik wens iedereen alle goeds !
Kuch, scrolt door.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
Michiel ook al weg hier lees ik , zeker een andere provider genomen en gaat switchen, die neemt nog wel 60 keer afscheid....Dramaqueen dat het is
Idem !quote:Op zondag 9 juni 2013 10:10 schreef selam het volgende:
[..]
Toch aardig van je maar ik geloof er geen barst van dat je weg gaat , maar afwachten dus maar , en jij ook het beste![]()
Ga je nog vertellen van wie je een kloon bent?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef MichieldeR het volgende:
Shit, dat gaat snel,ik kan zondag niet eens meer posten
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd vind je niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen van wie je een kloon bent?
Neuh, hijs er nog steeds toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd vind je niet?
Nee joh, die is weg hoor .. hij heeft 11 uur lang afscheid genomenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee joh, die is weg hoor .. hij heeft 11 uur lang afscheid genomen
Veel te veel aandacht !quote:Op zondag 9 juni 2013 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]Dan heeft tie ook aandacht genoeg gehad ja.
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]Dan heeft tie ook aandacht genoeg gehad ja.
Ik ga ook afscheid nemen...quote:
Ga je ook een eigen naam topic maken?quote:
Het ga je goed MichieldeR, alle leuke posters verdwijnen. Gert kan bijna op zijn lauweren gaan rusten op deze manierquote:
Beter lezen Heks, hij zou na dit topic pas stoppenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter lezen Heks, hij zou na dit topic pas stoppen
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks, het is wel humor dat welquote:Op zondag 9 juni 2013 12:02 schreef Toverheks het volgende:
je wilt jezelf toch niet onder de leuke Posters scharen he Dot, we gaan nou niet gek doen hoor
Druk maar weer het TR knoppie in![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks, het is wel humor dat wel
Tis allemaal wat hè, wat een ellende in deze verrotte wereld ppppfffffffffffffffffffffffquote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ga je goed MichieldeR, alle leuke posters verdwijnen. Gert kan bijna op zijn lauweren gaan rusten op deze manier
Ow valt hier wel mee, in opgeknapt huisjequote:Op zondag 9 juni 2013 12:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tis allemaal wat hè, wat een ellende in deze verrotte wereld ppppfffffffffffffffffffffff
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tis allemaal wat hè, wat een ellende in deze verrotte wereld ppppfffffffffffffffffffffff
Nog 7 pagina's te gaan, dan gaat Garfield weer met Odie spelen!quote:
Nee Michiel vind het hier eigenlijk heel gesjellig die blijft wel want alle leuke posters zijn hier over geblevenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog 7 pagina's te gaan, dan gaat Garfield weer met Odie spelen!
Nou daar hopen we dan maar opquote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Michiel vind het hier eigenlijk heel gesjellig die blijft wel want alle leuke posters zijn hier over gebleven![]()
Barneveld en v Gerwen zijn door, die komen vandaag weer in actie.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:38 schreef Poezewoes het volgende:
Wie heeft er gisteren eigenlijk gewonnen met darten
Ow dat is netjesquote:Op zondag 9 juni 2013 12:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Barneveld en v Gerwen zijn door, die komen vandaag weer in actie.
Natuurlijk dit nemen we toch niet serieusquote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Michiel vind het hier eigenlijk heel gesjellig die blijft wel want alle leuke posters zijn hier over gebleven![]()
Gurkje?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ga je goed MichieldeR, alle leuke posters verdwijnen. Gert kan bijna op zijn lauweren gaan rusten op deze manier
Begint om 6 uur vanmiddag, tegelijk met Nederland-Rusland helaasquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:50 schreef Jian het volgende:
zo eens even goed lezen hoor, ik begrijp dat dit de afscheidstournee van Michiel moet worden!
Als we MichieldeR moeten geloven wel dusquote:Op zondag 9 juni 2013 12:50 schreef Jian het volgende:
zo eens even goed lezen hoor, ik begrijp dat dit de afscheidstournee van Michiel moet worden!
Ik ook, zullen we het samen doen dan kunnen we misschien één of ander act doen met kegels overgooien of kratten stapelen ofzo .....quote:
Joh, don't worry, deze SC bestaat niet zonder reuring en dramatiek dat heeft ie volgens mij nooit gedaan. Hij heeft "gefloreerd" en is ter ziele gegaan en is weer gereanimeerd, meerdere malen en er zijn er gegaan en gekomen en gebleven. En sommige vinden dat hun bijdrage van dien aard is geweest dat ze bij een eventueel vertrek een platform(pje) verdienen, nou dat mag, take ik away Michiel zou ik zeggen! Voor weer een ander, meestal diegene wiens blazoen tijdens een rellerige periode wat wat deukjes heeft opgelopen, is het genoeg om min of meer de statement "nu kom ik lekker niet meer" af te geven, waarbij zij/hij uiteraard wel blijft meelezen, want er mocht eens iets over je gezegd worden. En zo nu en dan wordt dat meelezen beloond ende het ego gestreeld als iemand een opmerking maakt als; "ik mis Xje zo" ..... Ahum, in dit kader vind ik trouwens dat iemand beequeen nog even moet noemen, want die werd een beetje in de steek gelaten bij het memoriam van Michiel.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]dan pas, nee hoor Michiel zit me niet in de weg jammer maar snap er geen ene moer van, zo zijn er dames die gewoon weg blijven maar toch ff dramatisch Michiel willen uitzwaaien, en zo zijn er heren die afscheid hier nemen maar toch blijven
Dat is een lap tekstquote:Op zondag 9 juni 2013 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, don't worry, deze SC bestaat niet zonder reuring en dramatiek dat heeft ie volgens mij nooit gedaan. Hij heeft "gefloreerd" en is ter ziele gegaan en is weer gereanimeerd, meerdere malen en er zijn er gegaan en gekomen en gebleven. En sommige vinden dat hun bijdrage van dien aard is geweest dat ze bij een eventueel vertrek een platform(pje) verdienen, nou dat mag, take ik away Michiel zou ik zeggen! Voor weer een ander, meestal diegene wiens blazoen tijdens een rellerige periode wat wat deukjes heeft opgelopen, is het genoeg om min of meer de statement "nu kom ik lekker niet meer" af te geven, waarbij zij/hij uiteraard wel blijft meelezen, want er mocht eens iets over je gezegd worden. En zo nu en dan wordt dat meelezen beloond ende het ego gestreeld als iemand een opmerking maakt als; "ik mis Xje zo" ..... Ahum, in dit kader vind ik trouwens dat iemand beequeen nog even moet noemen, want die werd een beetje in de steek gelaten bij het memoriam van Michiel.
Dat is best een strak plan .. al ging het mij in eerste instantie meer om de aandachtquote:Op zondag 9 juni 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we het samen doen dan kunnen we misschien één of ander act doen met kegels overgooien of kratten stapelen ofzo .....
Dat dus ..quote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef Jian het volgende:
Michiel, we zullen je missen, je humor, je kennis, je begrip, je eeuwige bereidheid om je mede-users te ondersteunen waar en wanneer nodig, je nimmer aflatende enthousiasme bij het organiseren van feestjes en bijeenkomsten. Ik weet nog dat toen Fok op het randje van de afgrond balanceerde in zeer moeilijke tijden, jij dag en nacht in touw was om je bijdrage te leveren. Je bent een schat van een mens en voor ons ook een held en alleen god weet hoeveel je werkelijk voor ons betekent. Dag Michiel, we zullen je missen, heel erg.
En misschien tot ooit .....![]()
Nou moet ik heel hard huilenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef Jian het volgende:
Michiel, we zullen je missen, je humor, je kennis, je begrip, je eeuwige bereidheid om je mede-users te ondersteunen waar en wanneer nodig, je nimmer aflatende enthousiasme bij het organiseren van feestjes en bijeenkomsten. Ik weet nog dat toen Fok op het randje van de afgrond balanceerde in zeer moeilijke tijden, jij dag en nacht in touw was om je bijdrage te leveren. Je bent een schat van een mens en voor ons ook een held en alleen god weet hoeveel je werkelijk voor ons betekent. Dag Michiel, we zullen je missen, heel erg.
En misschien tot ooit .....![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef ZOA het volgende:
Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
Misschien moet dit topic halverwege ergens worden afgesloten? Ik bedoel dat er iemand een zin neerzet als "Michiel, we houden van je en we zullen je mi ...." en dan afgelopen, topic dicht, klaar, alsof ie onverwacht uit ons midden is gerukt. Dan wordt zo'n topic nog meer een monument, een eeuwige herinnering aan een groot poster
Vind ik ook wel mooi, Dag hoor... en dan oorverdovende stilte, ja mooiquote:Ik zei gisterenavond bij post nummer 15 ofzo al erg subtiel 'Dag hoor!'
Jah .. maar al met al zijn we 150 posts verder nog niks opgeschoten.. mja de BBQ brand en tis wachten op de moinks balletjesquote:Op zondag 9 juni 2013 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook wel mooi, Dag hoor... en dan oorverdovende stilte, ja mooi
Die zal wel aan het BBQen zijn..quote:Op zondag 9 juni 2013 14:40 schreef Toverheks het volgende:
heb verdomme al gezegd dat we van Michiel houden, waar blijft GERT voor het slotje
Okee life goes on.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. maar al met al zijn we 150 posts verder nog niks opgeschoten.. mja de BBQ brand en tis wachten op de moinks balletjes
quote:
waar?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
lees ik ergens anders dat iemand dit een krankzinnig topic vind
het is het afscheids topic van Michiel, die zelf een eigen naamtopic heeft aangemaakt, ik zou dat niet durven hoor
klinkt gesjellig, je kan nu ook weer gaan komt een zonnetje hier tevoorschijnquote:Op zondag 9 juni 2013 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee life goes on.
BBQ, gisteren op het terras bij een strandtent, lekker gegeten en gedronken, T, de kok een stapmaatje van me, doet voor mij altijd wat speciaals in de keuken klaar maken, ik heb het nooit zo op dat verbrande vlees ..... Drinken doe ik wel gewoon met de meute
[RLS SC #1548] Waar Michiel de R afscheid neemt.quote:
zucht, die opmerking waar wordt die gemaakt?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[RLS SC #1548] Waar Michiel de R afscheid neemt.
Heeft hij zelf geopend en de TT verzonnen![]()
niet zo zuchten hequote:Op zondag 9 juni 2013 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, die opmerking waar wordt die gemaakt?
Ik was om over vieren thuis, wat denkt je dat ik ben een partymonster ofzo .......quote:Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt gesjellig, je kan nu ook weer gaan komt een zonnetje hier tevoorschijn
Het backoffice der bloemetjesjurken .. wat dacht je anders?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, die opmerking waar wordt die gemaakt?
watjequote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was om over vieren thuis, wat denkt je dat ik ben een partymonster ofzo .......
ow shit, tuurlijk, ik dacht even hier op Fok, ja sorry, ik heb nog een sweempje van alcohol in mijn aderen .....quote:Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het backoffice der bloemetjesjurken .. wat dacht je anders?
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het backoffice der bloemetjesjurken .. wat dacht je anders?
.... maandagsávondsquote:Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
watjegewoon door gaan, deed je vroeger toch ook, ik wel ieder geval, van zaterdag tot maandagochtend en dan zo naar het werk
Ja, toen ik 25 was, toen vond ik het nog stoer om me het hele weekend geradbraakt te voelen .....quote:Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
watjegewoon door gaan, deed je vroeger toch ook, ik wel ieder geval, van zaterdag tot maandagochtend en dan zo naar het werk
quote:
Zal ik Bar effe een belletje geven voor je?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:53 schreef Toverheks het volgende:
En kon ik zonder blikken of blozen morgenavond 1e rij met open mond naar Barbra kijken en luisteren A 595 eurie
Deze Bar zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik Bar effe een belletje geven voor je?
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik Bar effe een belletje geven voor je?
sorry, foutjequote:
quote:Zal ik de Bar effe een belletje geven voor je?
ja maar ik heb dat ook wel met bejaarde artiesten deze bijvoorbeeld alleen de kaartjes zijn goedkoperquote:Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel erg duur die Barbra, ik bedoel het is toch maar een zingende bejaarde die wanhopig nog een laatste kunstje probeert te doen ........
ik zat echt vrijdag en zaterdag zal ik gaan, maar nee wacht wel op de dvd, het moet grandioos wezen het concert en ze is nog erg goed bij stem. Kreeg al een belletje vrijdagavond, eerst Barbra zien en dan sterven, maar ga toch wel dood ooit dus daar helpt Barbra haar langzalzeleven toch niks aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel erg duur die Barbra, ik bedoel het is toch maar een zingende bejaarde die wanhopig nog een laatste kunstje probeert te doen ........
Ja, de kaartjes voor Bennie zijn geen ¤ 595,-- maar ¤ 5,95, krijg je er nog 2 consumptiebonnen bij ookquote:Op zondag 9 juni 2013 15:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat ook wel met bejaarde artiesten deze bijvoorbeeld alleen de kaartjes zijn goedkoper
hahahaquote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de kaartjes voor Bennie zijn geen ¤ 595,-- maar ¤ 5,95, krijg je er nog 2 consumptiebonnen bij ook
Het afscheid van Michiel is afgerond, nog één keer en ZOA stuurt een TRquote:Op zondag 9 juni 2013 15:02 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn bijdrage aan het afscheid van Michiel!
Ow nu word ik bangquote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Het afscheid van Michiel is afgerond, nog één keer en ZOA stuurt een TR
Pure lijkenpikkerij, hoop dat er een hoop sterftaks op zit.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:53 schreef Toverheks het volgende:
En kon ik zonder blikken of blozen morgenavond 1e rij met open mond naar Barbra kijken en luisteren A 595 eurie
wat is sterftaksquote:Op zondag 9 juni 2013 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pure lijkenpikkerij, hoop dat er een hoop sterftaks op zit.
Barbra weet vast niet dat Joop overal met zijn vingers in een aanzit, vieze kok!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:22 schreef Toverheks het volgende:
Jeroen wel![]()
De Telegraaf
Barbra Streisand met Jeroen Krabbé naar Rijksmuseum
van onze redactie
AMSTERDAM -
VIDEO - Barbra Streisand heeft zaterdagavond het Rijksmuseum bezocht.
.
Jeroen Krabbé gaf zijn goede vriendin na sluitingstijd een rondleiding door het vernieuwde museum.
Op een video van Frank Buijs/Royal Press Amsterdam is te zien hoe de twee worden begeleid door een groep bodyguards. Na de rondleiding bleef het gezelschap nog even hangen in het museumcafé, waar ze genoten van een portie bitterballen.
Na het bezoekje aan het Rijksmuseum ging de groep per boot naar het Anne Frank Huis. Daar kreeg de zangeres tot 00.30 uur 's nachts een persoonlijke rondleiding van de directeur. Ondertussen kon de zangeres genieten van diverse hapjes die verzorgd werken door Joop Braakhekke.
Streisand is momenteel in Nederland vanwege haar Barbra Streisand Live-tournee. Donderdag stond de 71-jarige diva in een uitverkocht Ziggo Dome. Maandag geeft ze nog een concert in Amsterdam.
Hij is wel een Kok, maar niet zo een frisse denk dat hij geen meester achter zijn naam heeft staanquote:
Hij werd als voorbeeld gebruikt op de haccp curcus, hoe het niet moest!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is wel een Kok, maar niet zo een frisse denk dat hij geen meester achter zijn naam heeft staan
Watwat??quote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Het afscheid van Michiel is afgerond, nog één keer en ZOA stuurt een TR
Ga jij maar lekker bbqen, gaan wij asperges eten!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Watwat??
Ik ben een BBQ gloeiende houden en bezig met 'vers vlees' ,moinks balletjes etc etc.
dus geen Michel, geen Bar, geen Joop en geen hespnorm ... de enige norm vanaf nu is vlees, vis ,wodka, bier en champagne!
Daarna ben ik misschien wel toe aan mijn afscheidstopic ... misschien
Ook gebouwd door aliensquote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
BNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.22
spannend topic je moet vanaf het begin beginnen ze zijn al bij topic 22
Ja net als bij kickboksen van Badr Hari, uitslag stond toen ook al in de krant!quote:Op zondag 9 juni 2013 18:16 schreef Margo37 het volgende:
Stellete sukkels bij RTL7 kwartfinales zijn al gespeeld van het darten
Jammer dat je niet meer onder ons bent. Want wat zijn mijn consortenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:53 schreef MichieldeR het volgende:
Vreemd, dat Soury en consorten ineens weg zijn
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer onder ons bent. Want wat zijn mijn consorten![]()
Géén idéé en dat dat hou ik zo
Nou om eerlijk te zijn snap ik zijn afscheid niet eens. Misschien spelen er ook wel persoonlijke dingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet wel lachen om je zinnetje, vooral dat * jammer dat je niet meer onder ons bent*, of hij al dood en begraven is
quote:
Wel een enorm goeie wat dat betreft. En dan hulde voor Michielquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn snap ik zijn afscheid niet eens. Misschien spelen er ook wel persoonlijke dingen.
Je kan jezelf ook een ban aan smeren, ipv dat anderen dat doen.
Ik ben niet op de hoogte van wat er allemaal speelt, dat is beter.
Maar jij had een tyfus hekel aan Michiel zo te lezen.
Het zal allemaal wel, grappig was het tot op zekere hoogte.
Hahaha geloof je het zelfquote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee we waren al een soort van vriendjes weer, een soort wapenstilstand, weet ook niet waarom hij ermee kapt, zal wel zijn redenen hebben.
Ok dan.quote:
Nou lekker dan voor jou. Stuur wel even je c.v.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben bang dat ik één van je consorten ben soury, maar ben benieuwd wie die anderen zijn.
Ben je op zoek naar een baan?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan voor jou. Stuur wel even je c.v.
Hoeveel betaalt het?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan voor jou. Stuur wel even je c.v.
Ah ze zijn alweer begonnen ?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef Toverheks het volgende:
de russen spelen met 10 man er was een rode kaar voor tjetjenie of hoe die gast ook heet
Lezen is soms lastigquote:
Alles magquote:
Dat is dan niet waarquote:
Ik bedoel dat je het maar te pikken hebt. En het niet zo gaat als je wilquote:Op zondag 9 juni 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het maar zo... Dan zou het een zootje zijn
nou ga je dan ff warmlopen en spring er gewoon midden in zonder je noppen na te laten kijken en geef eens een paar doelpuntjes weg.........of zit je niet op die BANKquote:
Jaja ik sta al op ...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ga je dan ff warmlopen en spring er gewoon midden in zonder je noppen na te laten kijken en geef eens een paar doelpuntjes weg.........of zit je niet op die BANK
Ging dat gerucht in de wandelgangen?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Ik heb ondertussen gehoord dat het toch met heks te maken heeft .....arme Michiel
Wat maakt het uit het leven is een feestjequote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Ik heb ondertussen gehoord dat het toch met heks te maken heeft .....arme Michiel
voor sommigen van ons wel, ja ...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit het leven is een feestje
Ja snap ikquote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niets over zeggen, maar je weet hoe dat gaat .......
ach er moet toch iemand de schuld krijgenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Ja dacht eerst het komt nog goed, met julliequote:Op zondag 9 juni 2013 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach er moet toch iemand de schuld krijgennog ff en de meeste zijn weg hier omdat ik hardnekkig blijf posten
Niet alles draait om jou Heks. Alles behalvequote:Op zondag 9 juni 2013 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach er moet toch iemand de schuld krijgennog ff en de meeste zijn weg hier omdat ik hardnekkig blijf posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee heks en waar gaat het over;quote:Op zondag 9 juni 2013 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb het allemaal niet gevolgd of gemist.. Iemand een samenvatting?Zo moeilijk is het niet. Zie TT en de reden weet ik ook niet, compleet afgezeken worden en dat verdiende hij wat mij betreft wel van wegen een naam topic aan te maken voor eigen vermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het door zagen en iemand verder in de shit trappen bevalt me een stuk minderIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Waar gaat dit nu weer over? Over Michiel? Dat was toch allang afgelopen?! Michiel nam afscheid om de één of andere reden? dat was m volgens mij.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Zie TT en de reden weet ik ook niet, compleet afgezeken worden en dat verdiende hij wat mij betreft wel van wegen een naam topic aan te maken voor eigen vermaak.
Het door zagen en iemand verder in de shit trappen bevalt me een stuk minder
Wist niet dat Michiel in de shit zatquote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Zie TT en de reden weet ik ook niet, compleet afgezeken worden en dat verdiende hij wat mij betreft wel van wegen een naam topic aan te maken voor eigen vermaak.
Het door zagen en iemand verder in de shit trappen bevalt me een stuk minder
Het ontgaat me alles blijkbaar. En een schijnheil ben je ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar gaat dit nu weer over? Over Michiel? Dat was toch allang afgelopen?! Michiel nam afscheid om de één of andere reden? dat was m volgens mij.
De vraag is eigenlijk waarom Ben een ban heeft, dat is mij volkomen ontgaan, iemand?
Voor zover ik weet ging het om een post richting zijn ex (ik zeg het maar zo) maar anders had Ben zelf een ban aangevraagd begreep ik eruit.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar gaat dit nu weer over? Over Michiel? Dat was toch allang afgelopen?! Michiel nam afscheid om de één of andere reden? dat was m volgens mij.
De vraag is eigenlijk waarom Ben een ban heeft, dat is mij volkomen ontgaan, iemand?
Oh jee kom jij ook kijken, dacht het niet. Je leest het zelfde als ikquote:
Hoezo? Als er iemand hier geen schijnheil is ben ik het wel, ik spreek me meestal gewoon uit hoor.quote:
Oepsquote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niets over zeggen, maar je weet hoe dat gaat .......
Dat weet je dan weer welquote:Op zondag 9 juni 2013 20:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ging het om een post richting zijn ex (ik zeg het maar zo) maar anders had Ben zelf een ban aangevraagd begreep ik eruit.
Okee, dan kan ik er wel een plaatje van maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ging het om een post richting zijn ex (ik zeg het maar zo) maar anders had Ben zelf een ban aangevraagd begreep ik eruit.
Had ff voetbal gekeken en was aant bijlezen, maar heb geen shit van Michiel gelezen nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jee kom jij ook kijken, dacht het niet. Je leest het zelfde als ik
Had weleens contact met Ben ja.quote:
Alsof dit over een paar uurtjes gaatquote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ff voetbal gekeken en was aant bijlezen, maar heb geen shit van Michiel gelezen nee.
Nou sterker nog, Michiel moet terug komen. Ik smijt er nog net geen pm tegenaan.quote:
Helemaal geen shit bedoel ik, of bedoel je met Heks? Of dat hij sommige mist?quote:
Hier was je nietquote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Jian het volgende:
Ik heb er in elk geval weer een note bij, kan ook uit NWS komen natuurlijk, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar vandaag baldadig geweest ben
Ik heb net een post gedaan en bij mij een note neer zetten zit sommigen hier gewoon in de vingersquote:
Sorry maar wat een domme muts ben jij. "Ik heb niks gelezen hoor "quote:Op zondag 9 juni 2013 20:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal geen shit bedoel ik, of bedoel je met Heks? Of dat hij sommige mist?
1 keer iets gelezen over "geen vrouw meer" en iets met huizen, maar dat staat los van Fok lijkt mij.
Vast een positievequote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net een post gedaan en bij mij een note neer zetten zit sommigen hier gewoon in de vingers
Ik zit net te typen wat ik gelezen heb, nou ja, zal voor jou dan wel onder 'shit' vallen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar wat een domme muts ben jij. "Ik heb niks gelezen hoor "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |