Ik maak de echte met frambozen sausquote:
Morgen gaan we BBQen ... je kan net op tijd aanwezig zijn als je morgenochtend even een ticket boekt Dortmund - Lviv dan mag je 32kg moinks meenemenquote:
Had ik nog niet eens gezienquote:
Maar hij neemt afscheid dan mag het welquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hij neemt afscheid dan mag het wel
Ja nou ... tis de vraag voor hoe lang?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hij neemt afscheid dan mag het wel
Nee, ik heb nooit iets te melden, maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je afscheid.quote:
Andere preoriteiten !quote:Op zondag 9 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit iets te melden, maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je afscheid.
Wat een wazig antwoordquote:
Plemp het snel vol en weg ben ikquote:Op zondag 9 juni 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een wazig antwoord![]()
Maar met ingang van wanneer moeten we je gaan missen?
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terugquote:
Ik kondig het tenminste nog aanquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terug
Kondig dan ook alvast maar aan dat je weer terugkomt ..quote:
En als ze echt wegblijven nemen ze geen afscheidquote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik heb het niet zo op van die jankzakken die afscheid nemen. En altijd komen ze weer terug
Dat zijn de ergstequote:
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !quote:Op zondag 9 juni 2013 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als ze echt wegblijven nemen ze geen afscheid
Je mist wat lettersquote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !
Dat was een test lulloquote:
Ik geloof niet dat ik je begrijp, maar je zal je reden wel hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. HDH het ga je goed !
Ja hoor, het beste met allesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Kan je niet een BEETJE fonetisch lezen ?
HaaDeeHaaquote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Kan je niet een BEETJE fonetisch lezen ?
Ik denk eerder dat jij dat bent, maar geef je uitleg maar.quote:
Ja, ik ben erg dyslectisch!quote:Op zondag 9 juni 2013 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij dat bent, maar geef je uitleg maar.
Duidelijk.quote:
Doe je er zolang over om dit topic vol te plempenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik ga slapen en soury volgens mij ook, tot volgende week
Hoe weet jij dat nou ? iig hier wegquote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik ga slapen en soury volgens mij ook, tot volgende week
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
Ja Soury, er wordt voor jou al besloten wat je moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |