PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Vond de SIF echt dramatisch spelen. Leuke stats qua shooting maar zijn dribbel was de bottleneck i guessquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1947
[..]
Ik dus wel, als LW echt dramatisch en ik kon er amper iets mee, als LF geniaal en scoort iedere wedstrijd minstens een keer.
Ik vind het eigenlijk een heel leuk teamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef rolls-reus het volgende:
Dit dus: http://wefut.com/squad/1946 tips voor verbeteringen of gewoon iets anders verzinnen?
maakt hij de 7-0, gaat hij nog even het veld over shhh'enquote:
Ja, al is het misschien ook een reactie op dat zijn tegenstander met de keeper irriteert. Verder vind ik m een mongool met constant dat wapperende handje en sprinten na een goalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maakt hij de 7-0, gaat hij nog even het veld over shhh'enwat een kneus
Sowieso running celebrationsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verder vind ik m een mongool met constant dat wapperende handje en sprinten na een goal
Ik ook welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een heel leuk team
ik vind 'm ook wel tofquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef rolls-reus het volgende:
Dit dus: http://wefut.com/squad/1946 tips voor verbeteringen of gewoon iets anders verzinnen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al is het misschien ook een reactie op dat zijn tegenstander met de keeper irriteert. Verder vind ik m een mongool met constant dat wapperende handje en sprinten na een goal
Dit is trouwens nog net iets lekkerder denk ik:
[ afbeelding ]
Knap hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb winst gemaakt op een ToprakDat is best moeilijk omdat je hem bijna nooit goedkoop op kan pikken. Molinaro is trouwens net verkocht voor 6k dus dat is nog best goed.
voor een kusjequote:Op zondag 9 juni 2013 00:35 schreef Shygirl18 het volgende:
Van wie mag ik 10k lenen? Je krijgt het zsm terug.
zet er maar wat opquote:Op zondag 9 juni 2013 00:35 schreef Shygirl18 het volgende:
Van wie mag ik 10k lenen? Je krijgt het zsm terug.
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Wat een kkformatie is 4-1-2-1-2 om tegen te spelen zeg.Ultra-defensief en kk1-2tje's. Ben weer helemaal opgefokt.
We leven met je mee.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Wat een kkformatie is 4-1-2-1-2 om tegen te spelen zeg.Ultra-defensief en kk1-2tje's. Ben weer helemaal opgefokt.
Kapotte controllersquote:Op zondag 9 juni 2013 01:40 schreef pascal08 het volgende:
Godverdegodver, wat liet ik me weer gaan. Ik heb de titel uiteindelijk wel uit het vuur weten te slepen met een nipte 2-1 zege. Mlapa is echt een held. Scoorde weer het winnende doelpunt.
Ik kan er alleen zo slecht tegen als er totaal geen ruimte is om te voetballen. Die tegenstander die 4-1-2-1-2 speelde stond met iedereen behalve z'n 2 spitsen (Balo en Di Natale) continue op z'n eigen helft. Geen doorkomen aan. Dat soort potjes quit ik tegenwoordig maar gewoon, want ik heb liever een slechte DNF dan nog een paar kapotte controllers.
Dan kan je het gros van de wedstrijden wel weggaan, want echt 70% of meer speelt standaard op defensive of zelfs ultra defensive. Gaat echt nergens over. Maar meestal wordt het vanzelf open huis als je er eenmaal doorheen bent.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:40 schreef pascal08 het volgende:
Godverdegodver, wat liet ik me weer gaan. Ik heb de titel uiteindelijk wel uit het vuur weten te slepen met een nipte 2-1 zege. Mlapa is echt een held. Scoorde weer het winnende doelpunt.
Ik kan er alleen zo slecht tegen als er totaal geen ruimte is om te voetballen. Die tegenstander die 4-1-2-1-2 speelde stond met iedereen behalve z'n 2 spitsen (Balo en Di Natale) continue op z'n eigen helft. Geen doorkomen aan. Dat soort potjes quit ik tegenwoordig maar gewoon, want ik heb liever een slechte DNF dan nog een paar kapotte controllers.
Ik heb sowieso moeite met winnen in de weekenden, echt veel te veel sweaty pacehoertjes online.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben helemaal geen agressief persoon, maar met spelletjes kan ik echt ongelofelijk fanatiek zijn. Ik heb maar 1 doel en dat is die titel. Op een of andere manier ben ik bij FIFA13 nog een tikkeltje fanatieker dan normaal en kan ik wel eens in een waas een hoop dingen kapot maken. Als ik dan achteraf zo'n kapotte controller zie liggen word ik eigenlijk alleen nog maar bozer, bozer op mezelf en bozer op m'n tegenstanders.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Kapotte controllersecht mooi dat mensen het zover kunnen laten komen
Ik speel eigenlijk alleen maar als m'n vriendin niet thuis is en dan vloek ik er ook flink op los soms maar er zijn hier nog geen dingen gesneuveld en dat zie ik ook niet snel gebeurenquote:Op zondag 9 juni 2013 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen agressief persoon, maar met spelletjes kan ik echt ongelofelijk fanatiek zijn. Ik heb maar 1 doel en dat is die titel. Op een of andere manier ben ik bij FIFA13 nog een tikkeltje fanatieker dan normaal en kan ik wel eens in een waas een hoop dingen kapot maken. Als ik dan achteraf zo'n kapotte controller zie liggen word ik eigenlijk alleen nog maar bozer, bozer op mezelf en bozer op m'n tegenstanders.
En als je vriendin thuiskomt terwijl je nog zit te gamen krijg je een boze blik en even later een hele preek.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar als m'n vriendin niet thuis is en dan vloek ik er ook flink op los soms maar er zijn hier nog geen dingen gesneuveld en dat zie ik ook niet snel gebeuren
Dat valt op zich nog wel mee, de reden is meer dat ik me niet goed kan concentreren als er iemand om me heen is en dan wordt winnen een stuk lastigerquote:Op zondag 9 juni 2013 01:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En als je vriendin thuiskomt terwijl je nog zit te gamen krijg je een boze blik en even later een hele preek.
Herkenbaar
Ik zou willen dat vloeken mij genoeg voldoening geeft maar ik moet echt gewoon compleet uit m'n plaat gaan. Slaat natuurlijk helemaal nergens op voor zo'n stom kutspelletje, maar als ik het niet doe, dan zit ik me de hele avond op te winden.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar als m'n vriendin niet thuis is en dan vloek ik er ook flink op los soms maar er zijn hier nog geen dingen gesneuveld en dat zie ik ook niet snel gebeuren
Mijn vriendin begint echt vuur te spuwen wanneer ze de PS zietquote:Op zondag 9 juni 2013 01:49 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee, de reden is meer dat ik me niet goed kan concentreren als er iemand om me heen is en dan wordt winnen een stuk lastiger
Haha dan heb ik het nog goed getroffenquote:Op zondag 9 juni 2013 01:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn vriendin begint echt vuur te spuwen wanneer ze de PS ziet![]()
Verslaafd, niet volwassen kunnen worden dit dat![]()
![]()
![]()
Slecht hè.quote:
Ik ook wel hoorquote:
Eerste keer ging het vlot bij mij, net duurde het ook echt lang ja...maar ff een serie opgezet in de tussentijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kon geen tegenstander vinden in de finale. In de zilver cup wel dus die maar even gewonnen
Haha misschien moet je maar gewoon wat beter luisteren dan af en toequote:Op zondag 9 juni 2013 01:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor![]()
Afentoe begrijp ik haar ook wel hoor.. Ik hoef niet persee elke dag te gamen maar wanneer ik er aan begin weet ik van geen ophoudenDan kan ik goed uren doorgaan en uiteindelijk zorgt zij er alsnog voor dat ik stop
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Haha misschien moet je maar gewoon wat beter luisteren dan af en toe
trustennn allen!
Waarom zou je in godsnaam Maver geloven als het om dit soort dingen gaatquote:Op zondag 9 juni 2013 02:10 schreef dion_v_k het volgende:
Is Fellaini nog steeds de enige TOTS die sterk verbeterd is tov zijn NIF?
Dat zei Maver laatst dacht ik..
Of fake, of iemand heeft weer zo'n discard for 150k berichtje op facebook gezetquote:
Dat meen je niet!!quote:Op zondag 9 juni 2013 03:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Silver Players Premium Packs.
99% bagger onder de 70.
1% Agbonlahor.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 03:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Silver Players Premium Packs.
99% bagger onder de 70.
1% Agbonlahor.![]()
Op de ps was hij rond de 90k vroeg op de ochtendquote:Op zondag 9 juni 2013 02:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Bony voor 120k opgepikt. Hopelijk speelt hij niet slechter dan de NIF. Die heeft er 26 gescoord uit 22.
[ afbeelding ]
Geen idee. Misschien om dat kuttenlikkerbaardje.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
niiiiiiiiiiice
Weet iemand waarom deze speler zo duur is? http://wefut.nl/player/11777
Misschien gaat er nog wel één weg.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ogbonna wordt nog onmogelijker om te vinden tussen al die Italiaanse CBs van Juve.
Wat heeft hij hier dan mee te maken? En iedereen ligt vast nog op bed ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaand it's gone
Retegezellig hier, moeten we vaker doen
BDIL
Hij post altijd na mij om mij te pestenquote:Op zondag 9 juni 2013 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heeft hij hier dan mee te maken? En iedereen ligt vast nog op bed ofzo.
Al vanaf 5 uur wakkerquote:Op zondag 9 juni 2013 10:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb vandaag wel betere pulls dan gister
Tevens goedemorgen Toefjes
Heb m net verkocht, anders mocht je m wel lenenquote:Op zondag 9 juni 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al vanaf 5 uur wakkergefeliciteerd met matuidi. Wil ik ook nog wel een keertje mee gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |