het is te laatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
NEE!! LOVERRR NIET DOEN!!! HIJ IS HET NIET WAARD!!!! STRAKS KOM JE NOG IN DE PROBLEMEN!!! DOE NOU RUSTIG!!!
zit kaolo droelloe ff chicks te boekequote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
yooo haan33 wat doe je vanavond verder dan ik ben nu kk stoned zit in atlas kom chille
wazwazwaz met jouquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:12 schreef atractor het volgende:
[..]
haha droeftoeter, wordt vanavond gewoon weer met je pielemuis spelen
nou nouquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben bij elkaar al 8 burgers op,_!
kennis, maar die wonen eigenlijk naast ons, dus kan ik elk moment ff naar me osso jerrie knallequote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:26 schreef hexje het volgende:
Waar was die BBQ dan? Bij die kennis of bij je vader thuis?
Ah oke. Dacht al, hoe kan je zo snel naar boven naar je kamer gaan. Mysterie opgelost.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
kennis, maar die wonen eigenlijk naast ons, dus kan ik elk moment ff naar me osso jerrie knalle
quote:
Goed gesprek gehad, ik doe verder goed mijn bestquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:50 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ben je vanmorgen nog ontslagen op je werk, omdat je je de dag ervoor verslapen had?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Loverrrr het volgende:
3 vingers in de lucht als je een neuk geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |