quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb geen specifiek nummer. Ik luister alles![]()
Van Hazes tot dit:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik met FM met een nationaal team speel op een EK of WK speel ik voor elke wedstrijd de volksliederen van de landen
Kopen dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Ooit weer eens aan beginnen.
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.quote:
Past wel bij je UI.quote:
Als je dat gekrijs bij haar/zijn mondbewegingen denktquote:
Je moet er fan van zijn blijkbaar. Ik vind het niks in elk geval.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je dat gekrijs bij haar/zijn mondbewegingen denkt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.
Ik gebruik dat nooit. Gewoon toevoegen aan je shortlist.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Happel het volgende:
Kan iemand wat uitleggen. Als ik een speler toevoeg als transfer target, dan verwacht ik niet dat er gelijk geprobeerd wordt om hem te halen. Is dat iets wat ik uit kan zetten?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak eh
Avenged Sevenfold ken ik niet, is dat wat? Folk Metal wil er ook wel ingaan bij me, bvb
en
Dit is geen gekrijsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.
Kan je dat niet instellen danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Happel het volgende:
Kan iemand wat uitleggen. Als ik een speler toevoeg als transfer target, dan verwacht ik niet dat er gelijk geprobeerd wordt om hem te halen. Is dat iets wat ik uit kan zetten?
quote:
Vroeger wilde ik nog wel eens naar Bullet For My Valentine luisteren, die moet je wel kennen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat nummer is idd
Ben tot nu toe niet ondersteboven van Avenged Sevenfold
deze dan:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat nummer is idd
Ben tot nu toe niet ondersteboven van Avenged Sevenfold
Ja leuk is dat, geeft een goed gevoelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:10 schreef TJV het volgende:
Blijft toch leuk, een manager het laatste zetje geven. Al de 3e keer in 1 seizoen dat een manager ontslagen wordt nadat hij bij mij op bezoek is geweest.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, ja, das nog waar ook, tis een FM topic!
Het intro is leuk maar de zang verpest allesquote:
Ik vind die gast een kapot nice stem hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het intro is leuk maar de zang verpest alles
Kapot is z'n stem zekerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:18 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik vind die gast een kapot nice stem hebben
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kapot is z'n stem zeker
Thompson is binnen
Dat gekrijs noemenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
En dat is een kutbandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:10 schreef Krunep het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik nog wel eens naar Bullet For My Valentine luisteren, die moet je wel kennen..
Klik ze allemaal eens aan, doe eens gekquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, ik klikte er 2 aan en daar hoorde ik bij beide gekrijs dus
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt ook Düsseldorf met een aanbiedingIk ga helemaal niet weg bij de Eagles.
Oke, er zitten er wel een paar bij waarvan ik denk: deze gaat wel. Maar ik zou ze niet zo op me iPhone zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klik ze allemaal eens aan, doe eens gek
En deze dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:40 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oke, er zitten er wel een paar bij waarvan ik denk: deze gaat wel. Maar ik zou ze niet zo op me iPhone zetten.
haha...quote:
Niet als je bij Bayern München coacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best apart dat het makkelijker is om kampioen te worden in de Bundesliga dan in de Eredivisie
Ik had het over clubs waarmee je gepromoveerd bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:46 schreef Krunep het volgende:
[..]
Niet als je bij Bayern München coacht.
o ja dan is het inderdaad best apartquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over clubs waarmee je gepromoveerd bent
Ligt ook aan de club waarmee je gepromoveerd. Je hebt in Duitsland wel wat clubs met een grote achterban in de lagere divisie's en met de hogere rating van de league haal je ook makkelijker betere spelers.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over clubs waarmee je gepromoveerd bent
Is dat allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:45 schreef Krunep het volgende:
[..]
haha...
maar het liedje: Stratovarius - Black Diamond (ofzo) komt wel dichtbij een 6-je
Dat is waar. Met St. Pauli in Duitsland ging het makkelijker als met The Eagles in Nederland. Maarja is wel leukere uitdaging nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ligt ook aan de club waarmee je gepromoveerd. Je hebt in Duitsland wel wat clubs met een grote achterban in de lagere divisie's en met de hogere rating van de league haal je ook makkelijker betere spelers.
Het is nog niet echt de muziek waar ik graag naar zou gaan luisteren, maar dit klink al aardig lekker in mijn oren misschien nét een 6 minnetjequote:
Een zes-minnetje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:54 schreef Krunep het volgende:
[..]
Het is nog niet echt de muziek waar ik graag naar zou gaan luisteren, maar dit klink al aardig lekker in mijn oren misschien nét een 6 minnetje
Is zo grappig toch niet?quote:
Alles wat ik post is grappig.quote:
gaat. Ken jij Disturbed?quote:
heb ik lang niet meer geluisterd deze band...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alleen Down With The Sickness
[..]![]()
Lekker nrquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:07 schreef Krunep het volgende:
[..]
heb ik lang niet meer geluisterd deze band...
Helemaal toppiequote:
Het geluid vind ik wel lekker(zit er zelfs beetje bij te headbangen), maar dat gezang vind ik niet echt top.quote:
quote:
Ja het is een lekker ritmisch nummerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:20 schreef Krunep het volgende:
[..]
Het geluid vind ik wel lekker(zit er zelfs beetje bij te headbangen), maar dat gezang vind ik niet echt top.
Werkvergunningenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:54 schreef dion_v_k het volgende:
Godverju, denk ik eindelijk Fierro eens te hebben, notabene met Leeds..
Krijgt die knakker geen werkvergunning![]()
quote:
Door wie? IK MAAK ZE KAPOT!quote:
Ik zou daarvoor tekenenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef Krunep het volgende:
De supporters zijn niet blij met vermeer terwijl vermeer maar 14 doelpunten in 15 wedstrijden heeft doorgelaten. Ik vind dat niet slecht.
Nee man, als echte kerels:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Sociedad. Laten we een bom gaan maken.
Ja maar een club is geen vrouwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, als echte kerels:
[ afbeelding ]
Kan me niet schelen, gewoon een volle vuist op die ogen!quote:
Dus je bent in beroep gegaan en hebt gewonnen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
Fierro net een week binnen en is 5 maanden out. Heupblessure in een vriendschappelijke wedstrijd opgelopen.
Mijn hele transferbudget in die Mexicaan gestoken![]()
Ja jammer genoeg welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je bent in beroep gegaan en hebt gewonnen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Krunep het volgende:
en dan raakt poulsen geblesseerd in een CL wedstrijd tegen fenerbahce met een 1-0 achterstand in de slotfase en heb je geen wissels meer over...
nee dikke depressieve emo snij muziekquote:
Wat is daar leuk aanquote:
quote:
was maar een geintje van dat emo muziek...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan
Beter draai je dit, zo kan je de volgende ploeg weer aan!
Gelukkig!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef Krunep het volgende:
[..]
was maar een geintje van dat emo muziek...
hehehe.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik had de hoop al verloren....
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb het bestuur zo ver gekregen dat ze nog 1 speler voor me hebben gekocht![]()
Alberto Bueno voor 900kKoopje
Die ken ik nog van FIFAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb het bestuur zo ver gekregen dat ze nog 1 speler voor me hebben gekocht![]()
Alberto Bueno voor 900kKoopje
Ik had gewoon helemaal geen geld meer en toen de transfer geannuleerd werdt stond er onderaan de optie om het bestuur te vragen of zij de transfer wilde afhandelen.quote:
Dan mag je in je handjes knijpenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had gewoon helemaal geen geld meer en toen de transfer geannuleerd werdt stond er onderaan de optie om het bestuur te vragen of zij de transfer wilde afhandelen.
Eerst gingen ze niet akkoord maar na een beetje aandringen lukte het alsnog
Pas maar op, nu wil de trainer van Heerenveen daarheen, die van NEC weer naar Heerenveen, een werkloze trainer wil naar NEC, de ex-trainer van Heerenveen wordt snel ontslagen en de trainer van AZ gaat naar Ajax, waarop de hele kermis weer opnieuw begint. Dit duurt bij mij al 3 seizoenen, van Basten en Rutten hebben al 4 clubs gehad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Fredje is ontslagen door het bestuur van Ajax
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Pas maar op, nu wil de trainer van Heerenveen daarheen, die van NEC weer naar Heerenveen, een werkloze trainer wil naar NEC, de ex-trainer van Heerenveen wordt snel ontslagen en de trainer van AZ gaat naar Ajax, waarop de hele kermis weer opnieuw begint. Dit duurt bij mij al 3 seizoenen, van Basten en Rutten hebben al 4 clubs gehad.
Valt hem tegen zegt 'ie hier...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Meh nog 0-0 tegen Braga thuis.
Valt me tegen
Hartstikke toppiequote:Op zondag 9 juni 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Gaat lekker met leeds. 4 wedstrijden op rij verloren
[ afbeelding ]
World Of Tanksquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Gaat lekker met leeds. 4 wedstrijden op rij verloren
[ afbeelding ]
Lekker gek!quote:
Veldmaarschalk Rommel naspelenquote:
Ik zou er niet vrolijk van worden. Kan je beter film of serie kijkenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Veldmaarschalk Rommel naspelen
Best lachen op de lagere niveaus. En het ies graties.
Mwoah, beetje raggen en muziek luisteren, daar knap ik beter op dan tv kijkenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet vrolijk van worden. Kan je beter film of serie kijken
Ik kijk het dan ook niet op TV.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoah, beetje raggen en muziek luisteren, daar knap ik beter op dan tv kijken
Slaap zacht.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
Hoppa 4-0 verloren van Leicester. Als ik de komende 3 wedstrijden nog niks win dan kap ik ermee
Gamen is sowieso beter om je agressie af te reageren dan een filmpje.quote:
quote:
Zegt de man die over FM droomtquote:
Nog geen impulsaankopen gedaan?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
5-0 verloren van Everton in de beker. dat is 6 op rij![]()
Transferperiode is net voorbij. Ik zit in September en heb in het totaal pas 7 wedstrijden gespeeld met Leeds.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog geen impulsaankopen gedaan?
I salute u Sir
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Transferperiode is net voorbij. Ik zit in September en heb in het totaal pas 7 wedstrijden gespeeld met Leeds.
Zometeen een uitwedstrijd tegen ipswich. Als ik die ook verlies dan kap ik met deze game. Ik doe opzich alles goed. Heb een stabiele tactiek, goede aankopen gedaan maar het wil maar niet lopen. Misschien komt het omdat het grootste gedeelte van de selectie al aangekocht was door leeds, dan mijn aankopen er nog bij en het is 1 bij elkaar geraapt zooitje. God weet hoe lang het duurt tot ze aan elkaar gewend zijnquote:
Train dan op Team Cohesion?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zometeen een uitwedstrijd tegen ipswich. Als ik die ook verlies dan kap ik met deze game. Ik doe opzich alles goed. Heb een stabiele tactiek, goede aankopen gedaan maar het wil maar niet lopen. Misschien komt het omdat het grootste gedeelte van de selectie al aangekocht was door leeds, dan mijn aankopen er nog bij en het is 1 bij elkaar geraapt zooitje. God weet hoe lang het duurt tot ze aan elkaar gewend zijn
Geen zin meer oan.quote:
Slaap zacht en droom van lekkere chicks!quote:Op zondag 9 juni 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben er klaar mee![]()
In ieder geval voor vandaag
Met een zwangere vriendin naast jequote:Op zondag 9 juni 2013 01:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slaap zacht en droom van lekkere chicks!
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met een zwangere vriendin naast je![]()
Ik zet private spice wel even op (want vriendin ligt al in bed)
M'n rechter hand zit vol met eelt alleen weet ik niet meer of het door FM komt of door Private Spicequote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
M'n rechter hand zit vol met eelt alleen weet ik niet meer of het door FM komt of door Private Spice
Voorvocht zaterdagquote:
quote:
Snowquote:
Pics.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:01 schreef dion_v_k het volgende:
De resultaten op Google beloven niet veel goeds![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie ben jij dan weerquote:Op zondag 9 juni 2013 02:09 schreef VelitoX het volgende:
Just another click on the continue button.....
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Newbie? Pf. Check alleen niet constant het topic
pf.
Geen Private Spice hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]dan is het goed.
Vertel eens wat over jezelf en je meisje?
Mja we zijn allemaal niet zo rijk als jou:Pquote:
Nu al? hmpf.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:16 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen nog een poging doen of ik Leeds uit dat dal krijg.
Nu ga ik pitten![]()
*Uitgelult.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah als je dat nodig hebt....
Steek liever dat geld ergens anders in.
Je steekt je ding liever ergens anders in bedoel jequote:Op zondag 9 juni 2013 02:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah als je dat nodig hebt....
Steek liever dat geld ergens anders in.
Gaan we zo beginnen?quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je steekt je ding liever ergens anders in bedoelje
Ik kan het je niet kwalijk nemen, mits pics van je vriendin
Als echte bro's moet je toch wel je recentste verovering showen tegenover je maten, alleen dan weet je of ze goed genoeg isquote:Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Joepie, hijz klaar met het 1e seizoen doorrekenen, nu werkloze sloeber aanmaken en laten solliciteren(schijt aan meteen beginnen, maakt het dynamischer)
Naaahquote:Op zondag 9 juni 2013 02:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als echte bro's moet je toch wel je recentste verovering showen tegenover je maten, alleen dan weet je of ze goed genoeg is
Momentje, ben ff wat NSBer aan t uitroeienquote:Op zondag 9 juni 2013 02:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Naaah
Laatste FM verovering (voordat ik nieuwe game ging opstarten):
[ afbeelding ]
UBSCOquote:Op zondag 9 juni 2013 02:34 schreef VelitoX het volgende:
UBSCO heb me baan aangeboden.... Heb een schijthekel aan fransen, maarja ik ga het maar proberen.
Altijd die jodenopmerkingen.... pf.
Je moeder.quote:
KutFransen met die ingewikkelde vertalingenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:40 schreef VelitoX het volgende:
[..]
US Boulonge Côte d'Opale(jop had lettertjes omgewisseld, is dus USBCO lol).
1e vraag op de persconferentie was over het feit dat ik geen Frans sprak.... Stelletje barbaren kunnen niet eens Engels leren.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
KutFransen met die ingewikkelde vertalingen
Gelukkig heb ik van ze gewonnen in de EL, eerst van OM en daarna van Girondins Bordeaux.
Meteen woest weglopen, zal ze lerenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1e vraag op de persconferentie was over het feit dat ik geen Frans sprak.... Stelletje barbaren kunnen niet eens Engels leren.
Altijd met die kutFransenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1e vraag op de persconferentie was over het feit dat ik geen Frans sprak.... Stelletje barbaren kunnen niet eens Engels leren.
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:49 schreef VelitoX het volgende:
Briljant, 1e wedstrijd willie niet naar de wedstrijd toe. Meh bugs af en toe.
Clicken op Submit team werkte niet... Uiteindelijk maar op vakantie gegaan, en natuurlijk verliezen, hmpf.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Clicken op Submit team werkte niet... Uiteindelijk maar op vakantie gegaan, en natuurlijk verliezen, hmpf.
Fransenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik ook maar, 2e wedstrijd trappen ze mn team het veld uit.... Meh fransen.
Van ellende maar terug naar mn 2021 Ajax, CL groep net geloot: Fenerbaçe, AC Milaan, Steaua Boekarest. (als 1e seed best aardige loting). Nu de europese super cup tegen man utd.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:59 schreef ThadCastle het volgende:
Champions League lotingEerste knock-out rond tegen PAOK. Kwartfinale tegen Fener en nu halve finale tegen Leverkusen.
Met Chelsea natuurlijk
R6025 Pure Virtual Function Recall error?quote:Op zondag 9 juni 2013 03:10 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf FM crasht gewoon tijdens een wedstrijd
Nee heel veel cijfers en een 'f' volgens mijquote:Op zondag 9 juni 2013 03:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
R6025 Pure Virtual Function Recall error?.
Aah, als het die R6025 was geweest zou ik zeggen dat je je video driver moest upgraden (en nieuwste versie van Visual C++ Runtime installeren), maar dat was um dus nietquote:Op zondag 9 juni 2013 03:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee heel veel cijfers en een 'f' volgens mij
quote:Op zondag 9 juni 2013 10:51 schreef fabio070 het volgende:
zo, Andre Ayew is de beste afrikaanse speler en Jordan Ayew de beste jonge afrikaan van Afrika
SPOILER: CensuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bijna een uur lekker door teams aan het spitten, om verborgen potentiele toppers te vinden. Voor elke speler een Scout Report aangevraagd - het waren er uiteindelijk zo'n 30-35 uit 7 divisies.
Met een voldaan gevoel op de 'Continue' knop gedrukt en wil het eerste nieuwsitem aanklikken...
Note to self: na zo'n sessie eerst saven![]()
![]()
![]()
I love my mispoken words.
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:13 schreef Sejt het volgende:
Dat komt echt zo vaak voorbij hier, ik heb dit nog nooit gehadSPOILER: CensuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bijna een uur lekker door teams aan het spitten, om verborgen potentiele toppers te vinden. Voor elke speler een Scout Report aangevraagd - het waren er uiteindelijk zo'n 30-35 uit 7 divisies.
Met een voldaan gevoel op de 'Continue' knop gedrukt en wil het eerste nieuwsitem aanklikken...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En ja.. Ik speel veel
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
I know that feel, broSPOILER: CensuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bijna een uur lekker door teams aan het spitten, om verborgen potentiele toppers te vinden. Voor elke speler een Scout Report aangevraagd - het waren er uiteindelijk zo'n 30-35 uit 7 divisies.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Overigens net na verlenging met 3-1 gewonnen van Madrid, tegen alle verwachting in. Ik had de mazzel dat Ronaldo geblesseerd raakte en maar 1 keer heeft kunnen scoren. Veel minder balbezit, maar toch 2 mooie countergoals
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
FC Emmen strijdt bij mij om het landskampioenschap
En nu kampioen worden!quote:
Hier heeft Cagliari vrij recent een scudetto gepakt en is Malaga 's wereld grootste clubquote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
FC Emmen strijdt bij mij om het landskampioenschap
Ga jij gewoon alle jeugdelftallen langs?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Sejt het volgende:
Ik ga die 30-35 spelers maar weer proberen te vinden. En daarna saven.
Doe je goed. Bij mij duurde het wel wat seizoenen voor ik kampioen werd in Duitsland met een promovendusquote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef PirE het volgende:
Meister![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het werd nog even spannend toen Schalke de 1-1 maakte na 68 minuten maar de 2-2 van Vrscaj in de 82 minuut maakte een einde aan alle onzekerheid
Ik hou van jonge talentvolle spelers vindenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij gewoon alle jeugdelftallen langs?
Toen ik met Ajax alleen Nederlanders wou, ging ik alle jeugdelftallen langs van Nederlandse clubs. Maar de meeste wouden toch niet komen en de toppers zaten bij de concurrent. Dus nu ben ik wat minder spelers aan het zoeken en laat ik het over aan mijn scoutsquote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik hou van jonge talentvolle spelers vinden
Ik ga bijna alle teams langs (niet jeugdelftallen), oplopend gesorteerd op leeftijd. Dan kan je (vaak) aan de hand van waarde wel zien, wie er bovenuit steekt. Sowieso een 17 of 18-jarige in het eerste elftal van een club is vaak interessant.
Jeugdelftallen bekijk ik minder vaak - bij de betere clubs check ik ze wel en bekijk ik snel de spelers die relatief hoge waarde hebben. Maar clubs uit de minder grote competities gooien goede jeugdspelers vaak naar het 1e elftal.
Dit is mijn 3e club en na 2x CL-winst heb ik een vrij goede naam. Ik heb ook een hoop spelers kunnen halen aan de hand van de scoutingsrapporten/shortlists die ik heb samengesteld bij mijn vorige club die geweldige scouts haddenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je goed. Bij mij duurde het wel wat seizoenen voor ik kampioen werd in Duitsland met een promovendus
Dat voornemen neem ik ook vaak, maar het wordt uiteindelijk heel lastig, omdat er simpelweg niet genoeg Nederlands talent is, dat goed genoeg is na 4-5 jaar doorselecteren.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik met Ajax alleen Nederlanders wou, ging ik alle jeugdelftallen langs van Nederlandse clubs. Maar de meeste wouden toch niet komen en de toppers zaten bij de concurrent. Dus nu ben ik wat minder spelers aan het zoeken en laat ik het over aan mijn scouts
Ooh ik zit meestal per game bij dezelfde clubquote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e club en na 2x CL-winst heb ik een vrij goede naam. Ik heb ook een hoop spelers kunnen halen aan de hand van de scoutingsrapporten/shortlists die ik heb samengesteld bij mijn vorige club die geweldige scouts hadden.
Ik kijk eigenlijk nauwelijks in Scandinavische landen en Oostblok. Zelf dan. Ik heb wel eens de jeugdelftallen van Brazilië en Argentinië bekeken enzo. Daar komen meestal zat toppers vandaan. Zelfde geldt voor Frankrijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat voornemen neem ik ook vaak, maar het wordt uiteindelijk heel lastig, omdat er simpelweg niet genoeg Nederlands talent is, dat goed genoeg is na 4-5 jaar doorselecteren.
Maar ik kijk ook graag in Scandinavische landen en bijvoorbeeld Kroatië en Tsjechie.
Klopt, daar komt de ene na de andere topper vandaan. Daar vind ik persoonlijk dan weinig aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nauwelijks in Scandinavische landen en Oostblok. Zelf dan. Ik heb wel eens de jeugdelftallen van Brazilië en Argentinië bekeken enzo. Daar komen meestal zat toppers vandaan. Zelfde geldt voor Frankrijk.
Het hangt af van het team. Met een franse club scout ik vooral in Frankrijk en Afrika en mijn scouts van Union zitten vooral in Scandinavië en de balkanlanden.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat voornemen neem ik ook vaak, maar het wordt uiteindelijk heel lastig, omdat er simpelweg niet genoeg Nederlands talent is, dat goed genoeg is na 4-5 jaar doorselecteren.
Maar ik kijk ook graag in Scandinavische landen en bijvoorbeeld Kroatië en Tsjechie.
Ja ik heb nu al weer teveel Argentijnen en Brazilianen. Maar de goede Nederlanders zijn alweer veel te duur. En kosten al iets van 20 miljoen. Ja ik heb een transferbudget van 2 miljoenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, daar komt de ene na de andere topper vandaan. Daar vind ik persoonlijk dan weinig aan.
Al wil ik transfervrij nog wel eens een speler halen uit die landen.
Ik heb nog nooit met een Franse club gespeeld. Volgens mij is het vrij makkelijk om met een geheel Frans team de CL te winnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Het hangt af van het team. Met een franse club scout ik vooral in Frankrijk en Afrika en mijn scouts van Union zitten vooral in Scandinavië en de balkanlanden.
Frankrijk krijgt ziek veel goede regens, ook. Dus je kunt het jarenlang doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Franse club gespeeld. Volgens mij is het vrij makkelijk om met een geheel Frans team de CL te winnen.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 9 juni 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frankrijk krijgt ziek veel goede regens, ook. Dus je kunt het jarenlang doen.
Ok, want Frankrijk begint ook met veel goede spelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Misschien dat ik dat ooit nog ga doen
Ja ook best weinig goede regens. Maarja klein landje hèquote:Op zondag 9 juni 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want Frankrijk begint ook met veel goede spelers.
Nederland begint met een aantal goede spelers, maar de regens zijn redelijk kut in vergelijking met Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, Italië, Brazilië en Argentinië.
Ik heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ook best weinig goede regens. Maarja klein landje hè. Al heb ik soms games gehad dat er wel een zootje goede Nederlandse regens waren die ook het EK of WK wonnen
Beter doen ze meer dat de jeugdopleiding van clubs veel bepalender is. Zo heeft Engeland meestal wel een wereldteam staan vol met goede regens, maar hebben ze in het echt meestal maar een matig team.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien.
Na de goede spelers (generatie van Persie zeg maar), zit er een hoop bagger en Nederland zakt steeds verder op de ranglijst met een mix van oude spelers (Heitinga die 150 interlands haalt enzo) en spelers als van Wolfswinkel. De regens zijn dusdanig minder goed dat ze er niet aan te pas komen. Dat is best jammer.
Het was leuker toen nationaliteit nog niet gekoppeld was aan PA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse jeugd gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de verlanglijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef Sejt het volgende:
Ik heb wel een aantal leuke Nederlandse regens tot nu toe. Ik zit in Okt. 2014.
Eigen jeugd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse jeugd gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de verlanglijst:Ik ga beginnen met nationaliseren nadat ik een topteam heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat minder blessuregevoelige spelers kopen![]()
Oh.![]()
Kijk je bij de nationale teams of de clubs? Dan ga ik daar ook zoeken.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef Sejt het volgende:
Daarnaast ook deze topper gevonden door teams af te struinen:
[ afbeelding ]Oh.![]()
Dit is mijn grootste talent, dubbed the new Miroslav Klose
In de jeugd loopt niks bijzonders rond, ik pomp echt elke cent die ik heb in het 1e elftal. Ik bezuining ook gewoon op youth recruiting en junior coaching.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik vond hem bij de jeugd van Brøndby IF toen hij 15 wasquote:Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je bij de nationale teams of de clubs? Dan ga ik daar ook zoeken.Half seizoen bij mijn jeugd gedraaid en speelt nu in het 1e, doordat ik De Vrij verkocht heb. Stefan Sandberg, een Noor, is z'n concurrent, maar ik speel zoveel wedstrijden dat ze beide genoeg aan de bak komen.
I love my mispoken words.![]()
Wanneer komt de nieuwe jeugd in Denemarken. Ga ik daar ook even kijken. Want uit mijn eigen jeugd komt al jaren niks.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik vond hem bij de jeugd van Brøndby IF toen hij 15 wasHalf seizoen bij mijn jeugd gedraaid en speelt nu in het 1e, doordat ik De Vrij verkocht heb. Stefan Sandberg, een Noor, is z'n concurrent, maar ik speel zoveel wedstrijden dat ze beide genoeg aan de bak komen.
Oh.![]()
linkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe jeugd in Denemarken. Ga ik daar ook even kijken. Want uit mijn eigen jeugd komt al jaren niks.quote:18th March - IMPORTANT!
Belgium, Czech Republic, Denmark, Italy, Poland, PortugalI love my mispoken words.![]()
SPOILER: CensuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bijna een uur lekker door teams aan het spitten, om verborgen potentiele toppers te vinden. Voor elke speler een Scout Report aangevraagd - het waren er uiteindelijk zo'n 30-35 uit 7 divisies.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef PirE het volgende:
Meister![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het werd nog even spannend toen Schalke de 1-1 maakte na 68 minuten maar de 2-2 van Vrscaj in de 82 minuut maakte een einde aan alle onzekerheid
Ik heb het idee dat clubs met een goede jeugdopleiding, zoals Ajax, gemiddeld betere spelers krijgen dan clubs met een mindere opleiding, zoals NEC. Alleen staat dit alleen in verhouding tot de nationale competitie, zo lijkt het.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter doen ze meer dat de jeugdopleiding van clubs veel bepalender is. Zo heeft Engeland meestal wel een wereldteam staan vol met goede regens, maar hebben ze in het echt meestal maar een matig team.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met Ajax krijg je meestal alleen in de eerste jaren goede regens. Daarna wordt het al gauw een stuk minder.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat clubs met een goede jeugdopleiding, zoals Ajax, gemiddeld betere spelers krijgen dan clubs met een mindere opleiding, zoals NEC. Alleen staat dit alleen in verhouding tot de nationale competitie, zo lijkt het.Oh.![]()
Ik moet volgende week verhuizen, dus erg druk en weinig tijd voor FM![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat wordt afkickenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet volgende week verhuizen, dus erg druk en weinig tijd voor FM![]()
Wacht maar tot ik dadelijk begin en weer alles verliesquote:![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ach ik ben ook nog steeds geen kampioen. Nu maar wat verkopen zodat ik geld heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dadelijk begin en weer alles verlies![]()
Oh.![]()
Met je Leedsquote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dadelijk begin en weer alles verlies![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik krijg zin om iets kapot te gooien
MVV - GAE:
gele kaarten: 14 (9 voor mij)
rode kaarten: 3 (2x geel, 2 voor mij)
stand na 94 min: 0-1 (maximale blessuretijd)
stand na 98 min: 1-1
edit: heuj, 1-2 in de 100e
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Met opzet verloren om GAE in de Eredivisie te houden, wist niet dat verliezen zo makkelijk was.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
metsjfiksing.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:32 schreef TJV het volgende:
Met opzet verloren om GAE in de Eredivisie te houden, wist niet dat verliezen zo makkelijk was.Oh.![]()
Ik kon RKC de nacompetitie insturen, dat zou iedereen doen.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wil altijd zoveel mogelijk punten halen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kon RKC de nacompetitie insturen, dat zou iedereen doen..
Oh.![]()
Ik was al kampioen en wilde weleens weten hoe een 1-1-8 opstelling werkte.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil altijd zoveel mogelijk punten halen hoor.
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door DeHovenier op 09-06-2013 19:24:48 ]Children of the night. What music they make.![]()
Bestuur keert 15 miljoen dividend uit terwijl ik net aan zwarte cijfers draai... top.
Dividend is echt kutquote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef TJV het volgende:
Bestuur keert 15 miljoen dividend uit terwijl ik net aan zwarte cijfers draai... top.. Ik heb ook nog rode cijfers gedraaid vorig seizoen. Maar dat gaat goedkomen vanaf nu
Oh.![]()
Daar doen ze gelukkig niet aan in Duitslandquote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef TJV het volgende:
Bestuur keert 15 miljoen dividend uit terwijl ik net aan zwarte cijfers draai... top.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Heb moeite met scoren de laatste paar wedstrijden. Moeilijk te achterhalen waar het aan ligt. Kansen zijn er zat.![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:47 schreef Happel het volgende:
Heb moeite met scoren de laatste paar wedstrijden. Moeilijk te achterhalen waar het aan ligt. Kansen zijn er zat.Children of the night. What music they make.![]()
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:47 schreef Happel het volgende:
Heb moeite met scoren de laatste paar wedstrijden. Moeilijk te achterhalen waar het aan ligt. Kansen zijn er zat.![]()
Mijn team verdedigd alleen maar, en zelfs dat gaat ze slecht af
Het is vrij irritant kan ik je zeggen. Verdedigend staat het wel, maar aanvallend leidt het constant tot nergens. Zelfs tegen non league ploegen is het minimaal 1 doelpunt per wedstrijd. Zwaar kansloos.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van![]()
Mijn team verdedigd alleen maar, en zelfs dat gaat ze slecht af![]()
![]()
Voor de 7e keer op rij verloren, nu uit van de nummer laatst Petersborough![]()
Ik ga gewoon door tot ik ontslagen word. Aan het verliezen ben ik inmiddels wel gewend
En dat is 8.
4-1 verloren van Burnley.
Ik heb dit in 10 jaar FM nog nooit meegemaakt
Wat een verrot seizoen tot nu toe. 7 Punten achter op nummer 1 Ajax ondertussen.
Vorige wedstrijd met 3-0 voor tegen RKC, laten ze het lopen en maakt RKC uiteindelijk gelijk door een penalty in de 87e minuut.![]()
In de CL wel door naar de knockout fase, dat dan weer wel.I love my mispoken words.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
JAAAAAAA!!
Met 2-1 gewonnen van Charlton
Die zit ook bij Ajax in mijn savequote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Weer JC schaal gewonnen
[ afbeelding ]
Is een echte baas en een aanrader voor een goedkope VMquote:
Ik blijf lekker bij Feyenoord en 'bijzonder' dat je precies tegelijk een contractaanbieding krijgt. Heb ik nog nooit gehad in FM in ieder geval.quote:I love my mispoken words.![]()
Ontslagen bij Leeds![]()
Ik vind dit gewoon een leuke game dus heb me opnieuw toegevoegd bij Leeds
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ontslagen bij Leeds![]()
Ik vind dit gewoon een leuke game dus heb me opnieuw toegevoegd bij Leeds
Oh.![]()
Doelstellingen blijven hetzelfde..
Ik moest me met grote armoede zien te redden en nu ik me weer heb aangesteld bij Leeds krijg ik een groot salarisbudget en 8 miljoen transferbudget![]()
Ah.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij Feyenoord en 'bijzonder' dat je precies tegelijk een contractaanbieding krijgt. Heb ik nog nooit gehad in FM in ieder geval.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moest me met grote armoede zien te redden en nu ik me weer heb aangesteld bij Leeds krijg ik een groot salarisbudget en 8 miljoen transferbudget![]()
Finale FA cup met Chelsea nu moet lukken, daarna CL tegen Man Utd waar ik weinig vertrouwen in heb.
Vorig seizoen ook al CL tegen Man utd, toen met penalties verloren![]()
![]()
Heb je al veel gekocht met Chelsea?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Finale FA cup met Chelsea nu moet lukken, daarna CL tegen Man Utd waar ik weinig vertrouwen in heb.
Vorig seizoen ook al CL tegen Man utd, toen met penalties verlorenOh.![]()
Slaat toch nergens opquote:![]()
Ik kan geen rooie cent besteden en mede daardoor deed ik het slecht en word ik ontslagen.
En nu krijg ik plots 8 miljoen
Uhm valt mee. Lewandowski eerste seizoen omdat Ba geblesseerd raakte en wist niet dat ik Lukaku kon terug roepenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al veel gekocht met Chelsea?
En Luca Marrone van Juve.
Tweede seizoen Lucas Moura gekocht en BMI transfer vrij.
FA cup gewonnen, goal van Lukaku in de verlenging![]()
![]()
Ooh. Luca Marrone had ik ook bij St. Pauliquote:Op zondag 9 juni 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm valt mee. Lewandowski eerste seizoen omdat Ba geblesseerd raakte en wist niet dat ik Lukaku kon terug roepen
En Luca Marrone van Juve.
Tweede seizoen Lucas Moura gekocht en BMI transfer vrij.
FA cup gewonnen, goal van Lukaku in de verlenging. Best een aardige speler. En Lucas Moura is sowieso een heldje.
Maar toch vind ik Chelsea een walgelijke club.
Oh.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Luca Marrone had ik ook bij St. Pauli. Best een aardige speler. En Lucas Moura is sowieso een heldje.
Maar toch vind ik Chelsea een walgelijke club.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan hem halen voor 3 miljoen, lijkt me toch wel een toppertje voor Leeds![]()
Iemand ooit een game met Rangers gehad of deze kerel gekocht?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het gemak waarmee tegenstanders scoren![]()
Gaat weer lekker hierIk ben verdergegaan met een oude save van VfL Osnabrück, waarmee ik 2e moet worden in de 3. Bundesliga. Zwakkere- en armere tegenstanders kopen links en rechts spelers, dus ik ga ook eens naar m'n budgetten kijken: niks en niks
Eerste wat ik doe is naar het bestuur stappen en geld vragen voor die dingen, zeggen ze dat het niet nodig is, terwijl mijn team er in vergelijking met de anderen behoorlijk bekaaid vanaf komt. En daar moet ik dan mee promoveren
![]()
Ze verwachten dat ik meedoe om de titel![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: