quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb geen specifiek nummer. Ik luister alles![]()
Van Hazes tot dit:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik met FM met een nationaal team speel op een EK of WK speel ik voor elke wedstrijd de volksliederen van de landen
Kopen dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Ooit weer eens aan beginnen.
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.quote:
Past wel bij je UI.quote:
Als je dat gekrijs bij haar/zijn mondbewegingen denktquote:
Je moet er fan van zijn blijkbaar. Ik vind het niks in elk geval.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je dat gekrijs bij haar/zijn mondbewegingen denkt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.
Ik gebruik dat nooit. Gewoon toevoegen aan je shortlist.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Happel het volgende:
Kan iemand wat uitleggen. Als ik een speler toevoeg als transfer target, dan verwacht ik niet dat er gelijk geprobeerd wordt om hem te halen. Is dat iets wat ik uit kan zetten?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak eh
Avenged Sevenfold ken ik niet, is dat wat? Folk Metal wil er ook wel ingaan bij me, bvb
en
Dit is geen gekrijsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks. Ik luister Rock, en ook wel een beetje metal, maar dan niet van dan gekrijs wat jij luistert, maar bands zoals Avenged Sevenfold.
Kan je dat niet instellen danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Happel het volgende:
Kan iemand wat uitleggen. Als ik een speler toevoeg als transfer target, dan verwacht ik niet dat er gelijk geprobeerd wordt om hem te halen. Is dat iets wat ik uit kan zetten?
quote:
Vroeger wilde ik nog wel eens naar Bullet For My Valentine luisteren, die moet je wel kennen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat nummer is idd
Ben tot nu toe niet ondersteboven van Avenged Sevenfold
deze dan:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat nummer is idd
Ben tot nu toe niet ondersteboven van Avenged Sevenfold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |