PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
De NIF knalt ze er wel lekker in bij mijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat is wel hoopvol, ik ben erg benieuwd naar Bony
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Een daling van de Eredivisie TOTS van bijna 10% ten opzichte van vanochtend.
potje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:36 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
De NIF knalt ze er wel lekker in bij mij
Ik hoorde maandagavond eruitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.
Ik ook, anders ga ik het niet redden met mijn budget. Hopelijk knallen ze er ook nog een paar HH's tegenaan en 100k packs. Mertens, Bony en Eriksen moeten echt nog dalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.
Gooi je ab aan danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook, anders ga ik het niet redden met mijn budget. Hopelijk knallen ze er ook nog een paar HH's tegenaan en 100k packs. Mertens, Bony en Eriksen moeten echt nog dalen.
Ohjaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan is er niks meer aan. Nu is het nog spannend of ik het red of niet.
quote:
quote:
Slecht team man. Al deed je gewoon 451 met Matias Suarez op CAM hadj e veel meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het geworden trouwens, heb nog wel even Vermaelen op LCB staan om te proberen.
Had Donk alleen wel gister moeten halen toen was hij 18k nu gaat hij voor 25-27k
451 is een kut formatie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Slecht team man. Al deed je gewoon 451 met Matias Suarez op CAM hadj e veel meer mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |