quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
Review van het stroopwafelijs:
Het smaakt naar vanille ijs met te grote brokken taaie stukken stroofwafel.
Oplossing voor de volgende keer
[ afbeelding ]
Omdat het kanquote:
Is het ook. Stroopwafel pudding is niet te kanenquote:
okequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet mijn recept nemen als je dat idee graag wil houden
Ik weet haar naam alleen nietquote:
Dat heet werkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van die dagen dat alles misgaat, dit was er eentje.
-Veel te weinig mensen op het werk, veel ziekmeldingen en niemand die kan invallen, mooi weer enzo.
-Vrachtwagen chauffeur heeft een flink aantal kratten omgekieperd, raad een wie het kon opruimen
-Het was bokkewarm
-Ochtendploeg was vergeten om een shitload aan pizza's te vullen, kom je om acht uur achter
-Vulploegertje vond het een goed idee een aantal flessen crystal clear te laten vallen, het zit overal in het gangpad.
Bah
Ja maar het is zo'n gezeik de hele dag, chagerijnige baas dat het niet opschiet enzoquote:
1. Kut collega'squote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van die dagen dat alles misgaat, dit was er eentje.
-Veel te weinig mensen op het werk, veel ziekmeldingen en niemand die kan invallen, mooi weer enzo.
-Vrachtwagen chauffeur heeft een flink aantal kratten omgekieperd, raad een wie het kon opruimen
-Het was bokkewarm
-Ochtendploeg was vergeten om een shitload aan pizza's te vullen, kom je om acht uur achter
-Vulploegertje vond het een goed idee een aantal flessen crystal clear te laten vallen, het zit overal in het gangpad.
Bah
is ie leuk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
had ik al verteld dat ik dinsdag ga praten over de arbeidsvoorwaarden van m'n nieuwe baan?
maar zit film te kijken gr
dat is het mysterie man manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet haar naam alleen niet
Stathamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Haten op Statham, neger Nodig, alsjeblieft ONZ / David Paetkau
condooms gr grquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Om jullie bezig te houden:
Ik voor 2 dagen naar DV en ik neem mee:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |