Dit zoek ik dus niet. Zoek van die kartonnen bakjes met lepeltje. Lijkt op roomijs. Die Slimpie ijsjes smaken chemisch net als de slimpie limonade siroop.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken mij alleen niet lekker maar dat is een ander verhaal.
Dat is het beste want suikervrij ijs gaat echt niet...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:00 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bedenk me net dat ik ook yoghurt met wat fruit in zo'n ijsvormpje kan doen en invriezen
Koffie ijs lijkt me best lekker maar denk dat ik dan beter optimel vanillevla kan gebruiken, schepje cacao erdoor kan ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:57 schreef Trusten het volgende:
Neem optimel drinkyoghurt framboos en voeg er een beetje zoetstof aan toe (bij invriezen gaat de zoete smaak een beetje verloren). Zet de yoghurt in de vriezer en na enkele uren (elk uur even roeren) heb je ijs. Of: neem magere yoghurt en voeg naar smaak oploskoffie van nescafe toe of suikervrije limonade of verse vruchten of je eigen creatieve inbreng.
Die ga ik morgen proberen, ik heb alles in huisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:08 schreef trovey het volgende:
Inderdaad gewoon zelf maken, zo moeilijk is dat niet.
http://voedzo.nl/recepten(...)-ijs-uit-de-blender/
De eerste dan.
Flikker en pindakaas overal bij en dan zal het wel te eten zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ga ik morgen proberen, ik heb alles in huis![]()
ja die eersteBosvruchtenijs die tweede lijkt me smerig
Het was lekker! Ik heb het als toetje gegeten, bosvruchten ijs dan heh!quote:Op zondag 9 juni 2013 12:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Flikker en pindakaas overal bij en dan zal het wel te eten zijn.![]()
En de ingrediënten:quote:Zin in een zoet verwenhapje? Ons Slagroomijs Light maken we van lekkere volle melk en slagroom, maar toch zit er maar weinig vet en suiker in het ijs. Die bestanddelen hebben we voor het grootste deel vervangen door voedingsvezels. Daardoor is het ijs lekker zacht en romig. Een klein beetje natuurlijke vanille maakt de smaak helemaal af.
Alleen het slagroom kloptquote:Geconcentreerde magere melk, slagroom (13%), polydextrose, oligofructose, glucosestroop, fructose, magere melkpoeder, glycerol, inuline, emulgator (mono- en diglyceriden), stabilisatoren (johannesbroodpitmeel, guarpitmeel, carrageen), aroma's, zoetstoffen (aspartaam, acesulfaam K).Bevat een bron van fenylalanine.
Bevroren druivenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef Seagal het volgende:
Koop een tros lekkere druiven bij de groenteboer en gooi die in de vriezer. Lekker en gezond ijs!
Ook super in combinatie met chocolade.
Ik heb een machine waarmee je met bevroren fruit zelf ijs kan maken...bevroren banaantje (uiteraard zonder schil) en wat anders fruit erbij en aanzetten maar....krijg je ook een soort ijs.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was lekker! Ik heb het als toetje gegeten, bosvruchten ijs dan heh!
Maar geen ijs.quote:
Formeel de warenwet, en het is geen ijsquote:
En sinds wanneer is bevroren water geen ijs meer? Want volgens mij bestaan druiven voor het grootste gedeelte daar uit..quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Formeel de warenwet, en het is geen ijs
Stevia:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik kwam vandaag dit tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
En dat schijnen ze bij de Plus te verkopen
Ik doe geen uitspraak over het betreffende ijs, maar ik heb wel al eens een bus grenadinesiroop van Tesseire vastgehad met in't groot stevia op, en dan op de achterkant bij zoetstoffen stevia, aspartaam en sucralose. Dusja, chemische brol + een beetje stevia om 't er legaal in 't groot op te mogen zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik kwam vandaag dit tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
En dat schijnen ze bij de Plus te verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |