abonnement Unibet Coolblue
pi_127557118
..er zijn betere landen.
pi_127557142
Ze verstaan elkaar niet.
pi_127557171
Ze gaan met de auto naar Brazilië
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:36:58 #4
297168 Kikopuz
I like goats
pi_127557867
lohl
pi_127558785
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:08 schreef sig000 het volgende:
Ze verstaan elkaar niet.
Waarom tu ne steekpass pas?
pi_127559900
Onzin, elke Belg kan basis frans
pi_127559949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef schurkurk het volgende:
Onzin, elke Belg kan basis frans
Maar niet elke Belg kan basis Vlaams / Nederlands.
Walen spreken geen Nederlands, Vlamingen moeten wel Frans leren.
Het probleem in een notendop.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_127559992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef schurkurk het volgende:
Onzin, elke Belg kan basis frans
En dat heeft de paashaas je ingefluisterd? :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127559999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef schurkurk het volgende:
Onzin, elke Belg kan basis frans
Ok, ze willen elkaar niet verstaan.
pi_127560002
"omdat België".

Meer argumenten zijn niet nodig.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127560510
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef De_Pel het volgende:
"omdat België".

Meer argumenten zijn niet nodig.
Niet haten op België :(
pi_127560542
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Maar niet elke Belg kan basis Vlaams / Nederlands.
Walen spreken geen Nederlands, Vlamingen moeten wel Frans leren.
Het probleem in een notendop.
als Vlaming begrijp ik wel waarom Walen geen zin hebben in Nederlands... is net alsof ik Ijslands zou moeten leren. Beetje nutteloos

Ik verwacht wel dat ze gewoon de basis kunnen
pi_127560546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef schurkurk het volgende:

[..]

Niet haten op België :(
Heeft niets met haten te maken. Het is gewoon geen goed voetballand, ondanks dat ze nu even een leuke generatie spelers hebben lopen. Zouden die Belgen allemaal Nederlanders zijn, zouden ze een heel stuk meer kans maken om ver te komen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127560568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Heeft niets met haten te maken. Het is gewoon geen goed voetballand, ondanks dat ze nu even een leuke generatie spelers hebben lopen. Zouden die Belgen allemaal Nederlanders zijn, zouden ze een heel stuk meer kans maken om ver te komen.
Je moet toch geen voetballand zijn om te presteren

België was ook geen tennisland en haalde opeens met Kim Clijsters en Justine Henin ook de top in tennis (waarmee ik niet wil zeggen dat we de top in voetbal zullen halen ^O^ )
pi_127560594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:32 schreef schurkurk het volgende:

[..]

Je moet toch geen voetballand zijn om te presteren

België was ook geen tennisland en haalde opeens met Kim Clijsters en Justine Henin ook de top in tennis (waarmee ik niet wil zeggen dat we de top in voetbal zullen halen ^O^ )
Tennis is individueel en veel minder complex.
Voetbal is veel meer afhankelijk van groepsprocessen, tactiek, vertrouwen en psychologie.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127560852
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:31 schreef schurkurk het volgende:

[..]

als Vlaming begrijp ik wel waarom Walen geen zin hebben in Nederlands... is net alsof ik Ijslands zou moeten leren. Beetje nutteloos

Ik verwacht wel dat ze gewoon de basis kunnen
Als ik Vlaming zou zijn dan zou ik dat wel een probleem vinden. Als je maar net over de taalgrens bent (die steeds verder opschuift, maar dat terzijde) en je je niet eens verstaanbaar kunt maken in je eigen taal terwijl dat andersom wel wordt verwacht dan zou ik dat een groot probleem vinden.
Schijnbaar is dat ook een probleem aangezien de NVA al de grootste partij is en steeds groter wordt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:13:28 #17
30961 Knaller
knalt er op los
pi_127561546
Slappe mentaliteit.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:22:23 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_127561750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Schijnbaar is dat ook een probleem aangezien de NVA al de grootste partij is en steeds groter wordt.
N-VA is over hun hoogtepunt, die gaan terug achteruit in peilingen. Zullen de volgende verkiezingen nog wel winnen, maar verdwijnen dan terug tussen de rest, aangezien ook steeds duidelijker wordt dat het grijze muizen zijn die nauwelijks anders zijn dan alle andere partijen. Taal is maar een bijkomstig randprobleem, het echte probleem is, zoals altijd, geld.

Ontopic wordt België geen wereldkampioen omdat Wilmots tactisch niet veel voorstelt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:25:38 #19
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_127561835
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Heeft niets met haten te maken. Het is gewoon geen goed voetballand, ondanks dat ze nu even een leuke generatie spelers hebben lopen. Zouden die Belgen allemaal Nederlanders zijn, zouden ze een heel stuk meer kans maken om ver te komen.
de arrogantie van de cliche nederlander kent geen grenzen. En misschien is Belgie geen voetballand; we hebben er meer WKs opzitten dan NL; en NL heeft in geen 15 jaar van Bel kunnen winnen. Niet slecht voor een belabberd kutploegje zonder zelfvertrouwen, kortom je weet niets van voetbal
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:26:26 #20
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_127561852
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ontopic wordt België geen wereldkampioen omdat Wilmots tactisch niet veel voorstelt.
dit is jammer genoeg een probleem ja, voor de rest prima vent
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_127562308
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

N-VA is over hun hoogtepunt, die gaan terug achteruit in peilingen. Zullen de volgende verkiezingen nog wel winnen, maar verdwijnen dan terug tussen de rest, aangezien ook steeds duidelijker wordt dat het grijze muizen zijn die nauwelijks anders zijn dan alle andere partijen. Taal is maar een bijkomstig randprobleem, het echte probleem is, zoals altijd, geld.

Ontopic wordt België geen wereldkampioen omdat Wilmots tactisch niet veel voorstelt.
We zullen het wel zien w.b. NVA (overigens ook niet mijn partij).
Wilmots vind ik eigenlijk beter overkomen dan vooraf gedacht, stelt gewoon het beste team op en heeft nog weinig fouten gemaakt. Kan nog wel komen natuurlijk, zo richting het WK zal de druk en de verwachtingen ook wel toenemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_127562470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef misteriks het volgende:

[..]

de arrogantie van de cliche nederlander kent geen grenzen.
Troost je, Nederland komt ook niet ver.
pi_127562533
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

N-VA is over hun hoogtepunt, die gaan terug achteruit in peilingen. Zullen de volgende verkiezingen nog wel winnen, maar verdwijnen dan terug tussen de rest, aangezien ook steeds duidelijker wordt dat het grijze muizen zijn die nauwelijks anders zijn dan alle andere partijen. Taal is maar een bijkomstig randprobleem, het echte probleem is, zoals altijd, geld.

Ontopic wordt België geen wereldkampioen omdat Wilmots tactisch niet veel voorstelt.
Niet iedere NVA kiezer wil de onafhankelijkheid hoor: http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000241977425.htm

Ikzelf stem vlaams belang (cfr. PVV) die willen ook onafhankelijkheid maar ik ben wel verplicht omdat zij de enige zijn die het vlaams karakter van vlaanderen willen behouden (nva ook maar minder extreem)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:54:38 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_127562573
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

N-VA is over hun hoogtepunt, die gaan terug achteruit in peilingen. Zullen de volgende verkiezingen nog wel winnen, maar verdwijnen dan terug tussen de rest, aangezien ook steeds duidelijker wordt dat het grijze muizen zijn die nauwelijks anders zijn dan alle andere partijen. Taal is maar een bijkomstig randprobleem, het echte probleem is, zoals altijd, geld.

Ontopic wordt België geen wereldkampioen omdat Wilmots tactisch niet veel voorstelt.
Wilmots heeft dan wel weer de kwaliteiten die de Duivels naar het huidige niveau hebben gebracht.
pi_127563204
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:51 schreef sig000 het volgende:

[..]

Troost je, Nederland komt ook niet ver.
Yep, denk dat ze de 1e ronde niet eens doorkomen. Wat dat betreft zal Belgie verder komen, simpelweg meer kwaliteit. Maar wereldkampioen ? Nee, daar geloof ik niet in.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')