Ik vind het veeleer genântquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Zou jij niet snel weer naar je parking gaandoet pijn hè als Vlaams nationalist het enthousiasme rond de nationale ploeg
Ach ja, met zo een bankrekening mag dat wel eens op die manier ook zeker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
In zulke omstandigheden wel ja, half leeg stadion, troosteloos weer, en dan ook nog eens zo'n zinloos oefenduel. Je zal er maar staan nu in je korte broek.
Probleem is dat we niet een land zijn, dan had het wel wat kunnen worden in Brazilië.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:24 schreef BramKVO het volgende:
Vandaag in de Vlaamse krant het nieuwsblad hebben Belgische en Nederlandse journalisten het ideale team gemaakt met spelers van beide landen. Dit kwam uit de bus :
Courtois, Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Van der Wiel, Witsel, Van der Vaart, Strootman, Hazard, Robben, Van Persie.
Er is geen ''Waarom Nederland het WK'14 gaat winnen...''-topic, wij weten namelijk dat dat niet gaat gebeuren, de Belgies daarentegen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:31 schreef misteriks het volgende:
Gelukkig gaat de overlast van idioten als Van Poppel wat minder worden in dit topic na de flutvertoning tegen Japan. Ik heb met een half oog de 2e helft gevolgd; kan me niet herinneren dat NL een keertje op de helft van Japan gekomen is
Lol, het zou me niet verwonderen dat die topics nog aangemaakt zijn door een Nederlander ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Probleem is dat we niet een land zijn, dan had het wel wat kunnen worden in Brazilië.
[..]
Er is geen ''Waarom Nederland het WK'14 gaat winnen...''-topic, wij weten namelijk dat dat niet gaat gebeuren, de Belgies daarentegen...
Ironie is je blijkbaar vreemd. Als je werkelijk denkt dat de Belgen menen dat ze wereldkampioen gaan worden, ken je bijzonder weinig van België.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Nober het volgende:
Er is geen ''Waarom Nederland het WK'14 gaat winnen...''-topic, wij weten namelijk dat dat niet gaat gebeuren, de Belgies daarentegen...
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Nober het volgende:
En wie is de TS hier? Juist, een Nederlanderquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Probleem is dat we niet een land zijn, dan had het wel wat kunnen worden in Brazilië.
[..]
2 landen samen en dan hebben we nog geen fatsoenlijke "natuurlijke" linksbackquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:24 schreef BramKVO het volgende:
Vandaag in de Vlaamse krant het nieuwsblad hebben Belgische en Nederlandse journalisten het ideale team gemaakt met spelers van beide landen. Dit kwam uit de bus :
Courtois, Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Van der Wiel, Witsel, Van der Vaart, Strootman, Hazard, Robben, Van Persie.
Van het eerste deel ook?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En wie is de TS hier? Juist, een Nederlander
Volgens mij wel toch?quote:
Ik wil dit elftal zien spelen in Rioquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:24 schreef BramKVO het volgende:
Kompany en Vertonghen graag, de rest van de Belgjes hoef ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:32 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Ik wil dit elftal zien spelen in Rio![]()
![]()
Courtois wordt wereldtopquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kompany en Vertonghen graag, de rest van de Belgjes hoef ik niet
maar Courtois is klassequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede keepers heeft Nederland meer dan genoeg
Middelmatige keepers wil je zeggen ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede keepers heeft Nederland meer dan genoeg
Nee hoor anders had ik dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Middelmatige keepers wil je zeggen ?
Ik denk toch echt wel dat belgie twee betere doelmannen heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor anders had ik dat wel gezegd.
Wie danquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat belgie twee betere doelmannen heeft.
Die Courtois vind ik wel een topperquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Redelijke keepers niet meer dan dat.
Zeg ook niet dat hij slecht is maar nog lang geen wereldtop wat sommige wel zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Courtois vind ik wel een topper
Lol, meen je dat nu ? Courtois is nu gewoon al top tien van Europa, laat staan wat ie de komende jaren wordt. En Mignolet keept ook gewoon fantastisch bij Liverpool. De doelmannen van NL kunnen daar op dit moment zeker niet aan tippen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Redelijke keepers niet meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |