Ook niet van 100 euro duurder, grotete box, slechtere specs, een hd camera met sensors die je hele dag in de gaten houdt?quote:
Beide consoles kunnen sowieso wel betere graphics tonen dan COD waar dan ook op.:Pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:33 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat dus, ik zou graag de beeldkwaliteit van COD op PC hetzelfde op m'n console willen zien.
Geld - Geen problemo, Als je een bundel kan halen zonder kinect zal de prijs ook zakken. Waarom mensen zeiken om 100 euro verschil terwijl ze rondlopen met een telefoon twv 700 euro, en waar ze maar 3 jaar over doen, vind ik vreemdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ook niet van 100 euro duurder, grotete box, slechtere specs, een hd camera met sensors die je hele dag in de gaten houdt?
Bovendien ben je al je games die je koopt enkele jaren later gewoon kwijt... Je speelt immers alles via Microsoft servers en die gaan niet alle games eeuwig ondersteunen!
Ja het is bevestigd dat Kinect standaard aanstaat. Heerlijk hoor zo een HD camera met sensors die hele dag naar je luistert, juist nu alle schandelen met de NSA die alles afluistert naar buiten komen... Dat ding komt nooit in mijn huiskamer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geld - Geen problemo, Als je een bundel kan halen zonder kinect zal de prijs ook zakken. Waarom mensen zeiken om 100 euro verschil terwijl ze rondlopen met een telefoon twv 700 euro, en waar ze maar 3 jaar over doen, vind ik vreemd![]()
Grotere box - Tja, als je je keuze op zulke eisen laat vallen... Uiterlijk interesseert me niet zoveel.
Kinect - Is het al bevestigd dat de kinect aangesloten moet zijn?
Pecs - Scheelt niet al teveel zover ik weet.
Bron voor dikgedrukte?
Zover ik weet komt GT6 ook naar de PS4, maar iets later en uitgebreider. Bovendien is #DriveClub nu al een launch-game voor de ps4 (van Sony zelf) en wachten ze nog even met de release van GT6 ! Dat is wat ik begrepen heb via GT-planet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef H4ppy het volgende:
Mja Mja, voor de E3 zat ik sterk uit te wijken naar de PS4 omdat die eerste persconferentie van microsoft erg teleurstellend was, maar na gisteren is dat toch wel veranderd.
Ik vind de game line up voor de xbox one veelbelovend. Gisteren lieten ze de ene vette game na de andere zien. En ik had net de persconferentie van Sony teruggekeken en nadat ze klaar waren vroeg ik me nog steeds af waar hun AAA spel(len) waren gebleven. Ik heb schrale trailers van schrale games gezien.
En dan komen ze ook nog met Gran Turismo 6, het paradepaardje van sony als het aankomt op racespellen, en dan brengen ze het uit op de 7 jaar oude PS3!![]()
Wat ze lieten zien van GT6 was absoluut niet te vergelijken met wat microsoft liet zien van Forza 5. Ik moet mijn lach bijna inhouden toen ze beelden van hun "nieuwe engine" lieten zien.
En dan kan je wel zeggen "hurr durr GT6 is voor de PS3 en die is ouder dan de Xbox One" maar het is absoluut een verspilde kans van sony om zo'n grote titel niet naar de nieuwe generatie te brengen. (Ook weer 1 reden minder om een PS4 te kopen)
Na gisteravond en vannacht is mijn voorkeur absoluut naar de Xbox One gegaan.
Kinect is verplicht jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geld - Geen problemo, Als je een bundel kan halen zonder kinect zal de prijs ook zakken. Waarom mensen zeiken om 100 euro verschil terwijl ze rondlopen met een telefoon twv 700 euro, en waar ze maar 3 jaar over doen, vind ik vreemd![]()
Grotere box - Tja, als je je keuze op zulke eisen laat vallen... Uiterlijk interesseert me niet zoveel.
Kinect - Is het al bevestigd dat de kinect aangesloten moet zijn?
Pecs - Scheelt niet al teveel zover ik weet.
Bron voor dikgedrukte?
Mijn voorkeur gaat naar Xbox, niet alleen vanwege het feit dat ik ben opgegroeid met de xbox, maar ook omdat de exclusives mij veel meer aanspreken. En uiteindelijke gaat het bij mij om de games.
Je vindt het vreemd dat mensen liever niet 100 euro extra uitgeven? Ok...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geld - Geen problemo, Als je een bundel kan halen zonder kinect zal de prijs ook zakken. Waarom mensen zeiken om 100 euro verschil terwijl ze rondlopen met een telefoon twv 700 euro, en waar ze maar 3 jaar over doen, vind ik vreemd
Ja. Hij kan ook niet uit. De enige manier om Kinect te de-activeren is de stekker eruit te trekken.quote:Kinect - Is het al bevestigd dat de kinect aangesloten moet zijn?
Heb je het nieuws überhaupt een beetje gevolgdquote:Bron voor dikgedrukte?
Eerlijk is eerlijk Microsoft had genoeg goede games laten zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef H4ppy het volgende:
Mja Mja, voor de E3 zat ik sterk uit te wijken naar de PS4 omdat die eerste persconferentie van microsoft erg teleurstellend was, maar na gisteren is dat toch wel veranderd.
Ik vind de game line up voor de xbox one veelbelovend. Gisteren lieten ze de ene vette game na de andere zien. En ik had net de persconferentie van Sony teruggekeken en nadat ze klaar waren vroeg ik me nog steeds af waar hun AAA spel(len) waren gebleven. Ik heb schrale trailers van schrale games gezien.
En dan komen ze ook nog met Gran Turismo 6, het paradepaardje van sony als het aankomt op racespellen, en dan brengen ze het uit op de 7 jaar oude PS3!![]()
Wat ze lieten zien van GT6 was absoluut niet te vergelijken met wat microsoft liet zien van Forza 5. Ik moet mijn lach bijna inhouden toen ze beelden van hun "nieuwe engine" lieten zien.
En dan kan je wel zeggen "hurr durr GT6 is voor de PS3 en die is ouder dan de Xbox One" maar het is absoluut een verspilde kans van sony om zo'n grote titel niet naar de nieuwe generatie te brengen. (Ook weer 1 reden minder om een PS4 te kopen)
Na gisteravond en vannacht is mijn voorkeur absoluut naar de Xbox One gegaan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Microsoft had genoeg goede games laten zien.
Maar zoveel meer???
Microsoft: Ryse, Dead Rising, Halo, Quantum Break, Titanfall...? Thats it qua tripple A...
Sony: Kingdom Hearts, Killzone, Infamous, Order 1886...?
Dus waar nou dat grote verschil zit...
Bovendien is het juist zo awesome dat Sony de PS3 niet laat vallen zoals Microsoft dat doet met de Xbox. Ik heb op dit moment een Xbox, wat voor normale exclusive brengt Microsoft dit jaar uit naar de 360? Gears...
Sony brengt God of War, Last of US, GT6, Beyond two Souls... 4 topgames. Ja kan van Sony dus op aan dat er ook aan het einde van de cyclus veel triple A shit komt!
Inderdaad ik had zo zitten uitkijken naar die games om vervolgens de eerste week niet te kunnen spelen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook wel leuk hoe iedereen zegt 'ik heb toch wel internet' maar dat betekent niet dat Microsoft ook altijd online is. Vast wel Diablo 3 en Simcity meegekregen en dat dan met consoles dus 30-40 keer zoveel mensen als Diablo / Simcity. Uiteindelijk zal het vast wel gefixed worden maar op dit moment is er geen reden om voor de xbox te gaan tenzij je de controller zo geweldig vindt en de exclusives leuk vindt.
Precies. Er is gewoon niks dat de nadelen van de Xbox compenseert. Dat zouden de TV-features moeten zijn, maar die werken hier niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook wel leuk hoe iedereen zegt 'ik heb toch wel internet' maar dat betekent niet dat Microsoft ook altijd online is. Vast wel Diablo 3 en Simcity meegekregen en dat dan met consoles dus 30-40 keer zoveel mensen als Diablo / Simcity. Uiteindelijk zal het vast wel gefixed worden maar op dit moment is er geen reden om voor de xbox te gaan tenzij je de controller zo geweldig vindt en de exclusives leuk vindt.
Heel vreemd is dit. MS heeft deze fout ook bij de eerste xbox gemaakt ten tijde dat de x360 uitkwam en dat heeft toen veel kritiek opgeleverd. MS gaf achteraf deze fout ook ruiterlijk toe en beloofde beterschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Microsoft had genoeg goede games laten zien.
Maar zoveel meer???
Microsoft: Ryse, Dead Rising, Halo, Quantum Break, Titanfall...? Thats it qua tripple A...
Sony: Kingdom Hearts, Killzone, Infamous, Order 1886...?
Dus waar nou dat grote verschil zit...
Bovendien is het juist zo awesome dat Sony de PS3 niet laat vallen zoals Microsoft met de Xbox. Ik heb op dit moment een Xbox, wat voor normale exclusive brengt Microsoft dit jaar uit naar de 360? Gears...
Sony brengt God of War, Last of US, GT6, Beyond two Souls... 4 topgames. Ja kan van Sony dus op aan dat er ook aan het einde van de cyclus veel triple A shit komt!
quote:
Ik kreeg kippevel door de reacties uit de zaal. Echt een bijzonder moment. Natuurlijk commercieel gezien een meesterzet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |