en vooral rumors.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Trolltopic in the making.
Hier is nog niets van te vinden. En dan nog is het gebasseerd op meningen.
precies.quote:
quote:
Over 6 jaar heb jij een kast vol games waar je geen zak meer mee kan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geen internetverbinding hebben2e hands games zijn voor gierigaards
Daarbij is dit compleet gebasseerd op geruchten van jankballen. Maargoed, mijn voorspelling komt snel uit.
Mij ook, al moeten ze toch wat beters bieden dan dat om mij van PC over te laten stappen, want overigens nooit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef CaasS het volgende:
Xbox One denk ik. Vind Sony maar conservatief en totaal niet vernieuwend, buiten dat spreekt het all in one idee mij wel aan.
Serieus, gewoon anti-propaganda van fanboys ja? Next level shitquote:
Je kan ook zeggen.quote:
Microsoftquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:03 schreef leeell het volgende:
Consoles
Microsoft
Kinect
DRM
Outdated hardware
geen Modding
DLC
Always On DRM
PC [ afbeelding ]
preciesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
One day DLC heb je op de PC ook.
Gelukkig kan je die ook al day one downloaden voor nop
Ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:21 schreef Hninjamaster het volgende:
Ik ga zoiezo voor de xbox one
Omdat:
controller is fijn
Updaten gaat sneller
Meer serieuzer gamen
Ingebouwde camera van 1020p
Voice commands
Sensor commands
Hd tv op je xbox kijken
En de eredivise live natuurlijk
Je weet toch zelf ook wel dat deze topics eindigen op flamewars, precies hetzelfde als android vs ios en real vs barcaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit topic is bedoelt om te een discussie te starten tussen de Xbox One en PS4, niet om 1 van de 2 enkel af te zeiken en al helemaal niet om de PC op te hemelen. Dat soort postst worden verwijderd, genote en waar nodig worden bans aangevraagd.
Klopt maar dan zal men vanzelf wel merken dat je niet meer kunt posten. Er kan ook gewoon een normale discussies gestart worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:20 schreef Haque het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook wel dat deze topics eindigen op flamewars, precies hetzelfde als android vs ios en real vs barca
Bedankt voor nr 312quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit topic is bedoelt om te een discussie te starten tussen de Xbox One en PS4, niet om 1 van de 2 enkel af te zeiken en al helemaal niet om de PC op te hemelen. Dat soort postst worden verwijderd, genote en waar nodig worden bans aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |