Als je een voucher hebt om iets gratis te doen betekent het niet dat het in eerste instantie gratis is.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier, nog zoiets moois. Gratis koffie met gebak. En wat staat er dan bij? "Na betaling ontvang je de voucher per mail". En ik maar altijd denken dat je voor iets dat gratis is niet hoeft te betalen.
[ afbeelding ]
godver, wat geniaalquote:Op zondag 9 juni 2013 09:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier, nog zoiets moois. Gratis koffie met gebak. En wat staat er dan bij? "Na betaling ontvang je de voucher per mail". En ik maar altijd denken dat je voor iets dat gratis is niet hoeft te betalen.
[ afbeelding ]
Voor cadeaubonnen hoef je idd niet op marktplaats te wezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Aberkullie het volgende:
Wie besteld nou zoiets op marktplaats, sorry hoor maar dat is gewoon dom.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef KritischeMassa het volgende:
TS denkt dat het hier een soort van klachtensite is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je me gelijk geeft in deze.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor cadeaubonnen hoef je idd niet op marktplaats te wezen.
Ik zeg ook niet dat jij altijd ongelijk hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft in deze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |