Jeps maar niet vanuit de wikiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:17 schreef d4v1d het volgende:
Is de OP al bijgewerkt vanaf de wiki? Volgens mij was er iets aangepast..?
Plaza code heb ik ja, rooster van vorige week stond er woensdag op (Er waren al wel mondelinge afsprakenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha, fcking kansloos. .
Heb je wel al ah plaza codes?
Laat ik zo zeggen dat ik vanaf mijn 14e tot nu (19) ongeveer een half jaar níet bij appie gewerkt hebquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Werk je allang bij de ah?
Vind je het een beetje leuk werk?
Euh, als de vorige is aangepast pakt ie m wel mee als je een nieuw reeks topic opent. Maar wat moet er veranderen? Dan pas ik m aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:17 schreef d4v1d het volgende:
Is de OP al bijgewerkt vanaf de wiki? Volgens mij was er iets aangepast..?
Iets met wachtwoorden resetten en teamleiders.. http://wiki.fok.nl/index.(...)=177722&oldid=176486quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, als de vorige is aangepast pakt ie m wel mee als je een nieuw reeks topic opent. Maar wat moet er veranderen? Dan pas ik m aan.
De vorige was nog niet aangepast, wilden we met deze doen. Maar inderdaad dat Teamleiders ook wachtwoorden konden resetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, als de vorige is aangepast pakt ie m wel mee als je een nieuw reeks topic opent. Maar wat moet er veranderen? Dan pas ik m aan.
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:57 schreef Questionmarks het volgende:
Vanavond even de mensen van de actie in het gareel houden, ha-ha. Heb er zin in.
Ai... Dat is minder. Vind wel dat er te weinig tijd wordt vrijgemaakt op iemand (goed) op te leiden...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:55 schreef bigbass het volgende:
Vandaag een (net) 16-jarige opgeleid op deli (de tweede van die leeftijd in ons filiaal). Ben benieuwd wat ze met ze van plan zijn, want ze deed het niet slecht, maar kan voorlopig absoluut niet alleen staan.
Geweldige communicatie er over ook weer. Ik kwam er vanochtend om 8 uur achter dat ik iemand op moest leiden, terwijl mijn brakke hoofd was ingesteld op de eerste 2 uur op de automatische piloot opstarten. Nu moest ik opeens alles gaan uitleggen en logisch maken. En dat terwijl ik gisteren ook gewoon gewerkt had, maar ze niks hadden gezegd. Ideaal weer.
Leert ze wel het meeste van!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef bigbass het volgende:
Volle dag, 8-5. Best heftig voor een eerste dag.
Nee wel dichtbij. Was er vorige week ook, toen moesten we alle schappen leeg halen. Zoveel man dat we een uur eerder klaar waren(totaal 1,5 uur gewerktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ohh dat lijkt me wel vet om mee te helpen met ombouwen, jij werkt in die vestiging ofzo?
Volgens mij heeft ze het meeste wel vrij compleet mee gekregen. Heb haar bewust nog niet echt lastig gevallen met de (na)vulling en haar vooral leren snijden en inpakken enz.. De vulling leert ze wel op een dag dat er tijd voor is, op deze manier was ze nog redelijk productief (zelfs iemand die langzaam snijdt help op een drukke zaterdag).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Leert ze wel het meeste van!
Heb je alles uit kunnen leggen?
Wel gek dat jij het niet eens op tijd wist...
Haha ,wel zuur dat het maar 1, 5 uur isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nee wel dichtbij. Was er vorige week ook, toen moesten we alle schappen leeg halen. Zoveel man dat we een uur eerder klaar waren(totaal 1,5 uur gewerkt). En nu ze weer vullen met nieuwe colli. Verbouwing zelf heb ik eigenlijk niets aan gedaan.
Morgen 8,5 uurquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha ,wel zuur dat het maar 1, 5 uur is
Ik dacht() dat die 1 week dicht ging en dan dagen/nachteb door werd gewerkt, en dat het dan weer klaar was en de tent weer opengaat.
Ja, bij ons tellen ze die nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Questionmarks het volgende:
Zelfde hier; misten iemand die altijd promo hangt. Allemaal andere mensen op actie dan normaal, liever altijd dezelfde mensen.
Tellen jullie alle actierestant nog? Wij drukken alles gewoon door, geen tijd meer voor.
Hoeveel mensen werken daar aan mee?quote:
Inpakken was totaal niet moeilijk vond ik. Het enige is dat je al die namen van liefde & passie brood moet onthoudenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het meeste wel vrij compleet mee gekregen. Heb haar bewust nog niet echt lastig gevallen met de (na)vulling en haar vooral leren snijden en inpakken enz.. De vulling leert ze wel op een dag dat er tijd voor is, op deze manier was ze nog redelijk productief (zelfs iemand die langzaam snijdt help op een drukke zaterdag).
Ik sta alleen deli op zaterdag, dus heb haar vlees leren snijden en inpakken. Brood komt misschien later nog. Met de klapmachine inpakken is daar vrij simpel, met het handmatige inpakapparaat voor de rosbief en fricandeau is het een ander verhaal. En vlees snijden is ook iets waar je handigheid in moet krijgen. Dat komt vanzelf, dus heb er nu vooral voor gezorgd dat ze de basics snapt en haar verder gewoon lekker laten oefenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Inpakken was totaal niet moeilijk vond ik. Het enige is dat je al die namen van liefde & passie brood moet onthouden, dat liet ik mijn collega nog meer even intoetsen op dat label apparaat. De rest was niks moeilijks aan. Snijden heb ik zelf nog niet gedaan. (donderdag 5 uur bij delibrood gestaan dus)
oh zo, AH waar ik werk snijdt geen vlees meer (Ik zag iig geen apparaat staan..)quote:Op zondag 9 juni 2013 00:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik sta alleen deli op zaterdag, dus heb haar vlees leren snijden en inpakken. Brood komt misschien later nog. Met de klapmachine inpakken is daar vrij simpel, met het handmatige inpakapparaat voor de rosbief en fricandeau is het een ander verhaal. En vlees snijden is ook iets waar je handigheid in moet krijgen. Dat komt vanzelf, dus heb er nu vooral voor gezorgd dat ze de basics snapt en haar verder gewoon lekker laten oefenen.
Die namen van L&P bij brood hebben mij ook nog wel wat moeite gekost toendertijd ja, vooral omdat ik nooit een broodcursus heb gehad maar er 'organisch' in ben gerold door af en toe even 10 minuten te helpen en op een gegeven moment opeens hele dagen brood te staan.
Veel kleinere AH's hebben inderdaad geen bemande deli meer. Wij zouden dat eigenlijk ook niet (meer) moeten hebben, maar gezien de (rijke) buurt waarin mijn AH staat hebben we hem toch gehouden na de verbouwing.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh zo, AH waar ik werk snijdt geen vlees meer (Ik zag iig geen apparaat staan..)
Maar valt brood dan ook onder deli? Ik raak nu in de war..
Het door 1 persoon draaien gaat bij ons niet lukken.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
Veel kleinere AH's hebben inderdaad geen bemande deli meer. Wij zouden dat eigenlijk ook niet (meer) moeten hebben, maar gezien de (rijke) buurt waarin mijn AH staat hebben we hem toch gehouden na de verbouwing.
Brood valt niet onder deli, maar valt wel samen met deli onder de afdeling verkoop en het streven is volgens mij dat al het personeel op verkoop op beide afdelingen inzetbaar is. Ook zodat beide afdelingen in principe door 1 persoon gedraaid kunnen worden mocht dat nodig zijn (tijdens pauzes bijvoorbeeld).
Klopt. Als je dit bordje omdraait kun je de naam/namen van de aanwezige(n) opschrijven.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:13 schreef Questionmarks het volgende:
Nu ook nieuwe bordjes; mijn collega op brood helpt u graag verder. Zoiets meende ik laatst te zien.
Morgen gaat een Teamleider van mij van 9 tot 19 die kant op als padhoofd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:14 schreef Kadooosh het volgende:
Net weer geholpen bij verbouwing Sarphatistraat 141. Wat is dat toch altijd een chaos. Veel te veel mensen in 1 pad totaal niet efficiënt lijkt mij. Maar goed de meeste zijn jonkies die goedkoop zijn.
Hebben jullie dan allemaal een winkel in de buurt, die omgebouwd moet worden?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:17 schreef Questionmarks het volgende:
Is altijd wel leuk inderdaad, zelf nog maar 1 meegemaakt.
Met 80 winkel in Amsterdam e.o. gaat het natuurlijk al snel.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hebben jullie dan allemaal een winkel in de buurt, die omgebouwd moet worden?
Bij ons in de buurt doen ze volgens mij nooit aan ombouwen(de enige keer dat er is omgebouwd is van c1000 --> AH, 5 jaar geleden..)
Volgensmij hebben ze die gewoon geteld? Durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ik met andere dingen bezig was.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Questionmarks het volgende:
Zelfde hier; misten iemand die altijd promo hangt. Allemaal andere mensen op actie dan normaal, liever altijd dezelfde mensen.
Tellen jullie alle actierestant nog? Wij drukken alles gewoon door, geen tijd meer voor.
Andere teamleider dan die normaal de zaterdagavond heeft?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze die gewoon geteld? Durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ik met andere dingen bezig was.
Maar gisteren was in ieder geval een rampzalige avond. De jongen die (nu nog) standaard promo hangt moest de hele tijd andere dingen van de TL doen, waardoor het hangen dus niet opschoot. En een half uur voor het einde toen ik mijn dingen af had moest ik zijn (bergen) werk overnemen omdat hij weer wat anders moest doen. Leek echt nergens op, heb ook navraag gedaan bij de TL, maar die vond die andere dingen blijkbaar belangrijker.
Ik weet wel dat ik het anders zou hebben aangepakt.
Nope, hij komt van een ander filiaal af en sinds hij hier is doet hij als een paar maanden standaard de zaterdagavond. Maar ik ben het niet helemaal eens met hoe hij de dingen aanpakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Andere teamleider dan die normaal de zaterdagavond heeft?
Ligt eraan wie er tijd over heeft bij ons. We hebben opzich een zeer sterke teamleider (nog geen jaar benoemd) op de zatedagavond staan. Hij weet precies welke keuzes die moet maken en wie hij dingen erbij kan laten doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:31 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nope, hij komt van een ander filiaal af en sinds hij hier is doet hij als een paar maanden standaard de zaterdagavond. Maar ik ben het niet helemaal eens met hoe hij de dingen aanpakt.
Ik heb zoiets van laat die jongen (met later wat hulp van mij) eerst alle promo hangen en als dat allemaal hangt laat hem daarna helpen met de actiekoppen en opruimen enzo. Maar die jongen word echt van hot naar haar gestuurd terwijl de bezig is met de promo, waardoor hij het niet fatsoenlijk zijn ding kan doen. (En als opmerking kreeg tie van dezelfde TL tijd terug dat wanneer die structuur zou hebben hij het wel op tijd afkrijgt. ...)
Hoe doen jullie dat trouwens met de promo van de koppen en tafels (die grote platen)? Laten jullie dat de mensen van die actie doen of de mensen die ook de rest van de promo hangt? Want die jongen was dus nog met zijn gewone promo bezig, moest tie opeens eerst de kopkaarten enzo gaan hangen. ("Omdat dat belangrijker is.")
Ik ben daar nogal tegen. Want dan wordt het gewone hangen weer uitgesteld, terwijl niemand behalve ik dat over kan nemen en de promo van tafels en actiekoppen ook gewoon door de actie mensen gedaan kan worden. Daarom zou ik dat tot het laatste bewaren. Heeft degene die promo kaartjes hangt genoeg tijd over, doet hij dat, zo niet de mensen van de actie?
Wij tellen die tegenwoordig op maandagmiddag. Op zaterdag ook geen tijd voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Questionmarks het volgende:
Wij op zaterdag. Dan kan je hem namelijk gewoon via secondplacing in de terminal laden. Dan weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt en je VCR dus laag is. Als je op basis van restanten gaat tellen mis je de dingen die je niet meer had of die terug het vak in kondenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wij tellen die tegenwoordig op maandagmiddag. Op zaterdag ook geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |