PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Je hebt toch niets met de bruid gedaan hè?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:08 schreef Toefjes het volgende:
ik had iets te veel bruiloft en bier op. sorry
Bruiloften liggen altijd zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:08 schreef Toefjes het volgende:
ik had iets te veel bruiloft en bier op. sorry
Ik had dr wel gekniffeld en mn baas kwam met zn vriendin maar die dr moeder ligt terminaal dus die heb ik ff onder mn hoede genomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt toch niets met de bruid gedaan hè?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dr wel gekniffeld en mn baas kwam met zn vriendin maar die dr moeder ligt terminaal dus die heb ik ff onder mn hoede genomen
Hazard LM is mehhquote:
Well that escalated quickly.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dr wel gekniffeld en mn baas kwam met zn vriendin maar die dr moeder ligt terminaal dus die heb ik ff onder mn hoede genomen
Ik zag het al op je facebook ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
goedkopere optie is Lamahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard LM is mehh
Op LF wel een eindbaas.
Brüls doet het echt fantastisch daar voor mij. Narsingh op RM ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
goedkopere optie is Lamah![]()
en elke LM is mehh tbh, zeker in 3-4-2-1
doe ik al langerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef DannyDeko het volgende:
Nu ineens allemaal met lens spelen he..
moojen plaatjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
Dit lied wil niet meer uit m'n hoofd sinds gisterochtend.
[ ]
Maar Seedorf speelt wel als een baasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:56 schreef pascal08 het volgende:
chtlopen. Daar begint de grootste ellende eigenlijk al. Moisander en Rever hebben ook geen longen als een paard, dus daar hoef je ook niet op te rekenen.
Ik zou het zo doen ( al is dit natuurlijk een compleet a
Ik zou op zoek gaan naar een andere baanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha, mn baas nog zeggen van: he he wat doe je. Maar ja, zijn vriendin knuffelde mij meer dan ik haar. dus dat zit wel goed toch?
Handig voor de penalties inderdaad, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:14 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Maar Seedorf speelt wel als een baasScoorde 1 longshot en neemt al mijn penalties
Ik zou de vriendin van de baas doen en dan een andere baan zoeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar een andere baan
Niet als ze er zo uit ziet als die pic die ik net posttequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou de vriendin van de baas doen en dan een andere baan zoeken.
Niets mis met een beetje knuffelen toch, hou ik ook van!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha, mn baas nog zeggen van: he he wat doe je. Maar ja, zijn vriendin knuffelde mij meer dan ik haar. dus dat zit wel goed toch?
79 penalties. Maar zijn metertje gaat niet zo snel dus het lijkt hogerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Handig voor de penalties inderdaad, dat was ik helemaal vergeten.
Tsja wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
Seedorf en penalties..dat is wel lekker cult
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje knuffelen toch, hou ik ook van!
Echt, als ik ga trouwen, staat er op elke statafel een bakje met xtc pillen. Heeft niemand meer een excuusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje knuffelen toch, hou ik ook van!
Wat een knoeperts.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
BOEM KOEKOEK even more
[ afbeelding ]
Tijd om naar Israël te gaan.
quote:
Enkele jaren geleden kwam de school al in het nieuws toen bleek dat ze honderdduizenden euro's subsidiegeld hadden besteed aan reizen naar Saoedi-Arabië. De school moest een miljoen euro terugbetalen, maar weigerde dat toen simpelweg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:30 schreef Reemi het volgende:
Ja lekker jezus, ik ga echt niet Engels opnieuw doen![]()
Dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:30 schreef Reemi het volgende:
Ja lekker jezus, ik ga echt niet Engels opnieuw doen![]()
FF op de hoogte zijn van wat er speelt ja!quote:
Waarom altijd die haat Thorb?quote:
Nee hoor, haha, wel lang geleden dat ik echt veel gedronken heb. Geloof dat ik het bij die vrouw van mn baas bij knuffelen gehouden heb. Maar vond haar zielig, want dr moeder gaat dood binnenkort aan kk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:09 schreef DuTank het volgende:
Heb je in een dronken bui allerlei spelers lopen kopen?
Ik wil eigenlijk lachen, maar het is best een sneu verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, haha, wel lang geleden dat ik echt veel gedronken heb. Geloof dat ik het bij die vrouw van mn baas bij knuffelen gehouden heb. Maar vond haar zielig, want dr moeder gaat dood binnenkort aan kk.
Ja, we hebben het op een positieve manier besproken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk lachen, maar het is best een sneu verhaal natuurlijk.
Hij is jaloers op mijn baan.quote:
Misschien Maver, veel andere mensen zullen nog even wachten tot de prijzen iets zakken. Helaas zitten ze niet zo lang in packsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, we hebben het op een positieve manier besproken.
Iemand al met eredivisie TOTS spelers gespeeld?
En werkse DuTank
Als er geen happy day komt, wordt het best nog een redelijk duur team vrees ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Maver, veel andere mensen zullen nog even wachten tot de prijzen iets zakken. Helaas zitten ze niet zo lang in packs
Die heb ik gisteren gekocht, maar verkocht toen bekend werd dat er een Eredivisie/België TOTS kwamquote:
Klopt al ga ik denk ik alleen voor Mbokani in eerste instantie, rest Eredivisie bekijk ik later wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er geen happy day komt, wordt het best nog een redelijk duur team vrees ik.
Laat het je weten, Ga in 4-5-1 spelen met hem als striker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gekocht, maar verkocht toen bekend werd dat er een Eredivisie/België TOTS kwamBen benieuwd wat je van hem vindt. Zijn SIF was ik erg tevreden over
Dat is een nobel streven.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Straks naar RockanjeIk ben de BOB heb ik besloten
Ik moest hier hardop om lachen en nu voel ik me slecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Straks naar RockanjeIk ben de BOB heb ik besloten
De truc is om rustig af te bouwenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]Ik heb ooit geleerd van een wijs man: De beste manier om van je kater af te komen, is om gewoon wee stevig verder te drinken!
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:25 schreef Fuszy het volgende:
Nou ik ben weer lekker werken. Mogen we weer 20 klanten begroeten. Gisteren was ook weer lekker druk. Stel mongolen die met dit weer naar een woonboulevard gaan.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben gisteren naar het vondelpark geweest en in de trein terug random aangesproken door een mooi meisje en heb daarna twee uur bier met haar zitten drinken in een louche café. Win.
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben gisteren naar het vondelpark geweest en in de trein terug random aangesproken door een mooi meisje en heb daarna twee uur bier met haar zitten drinken in een louche café. Win.
quote:
Bad luck lindgren.: Too drunk to ask for name/number.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb haar nummer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bad luck lindgren.: Too drunk to ask for name/number.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Kan nog ook al heb je haar nummerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]En uit elkaar gegaan met de intentie om elkaar nooit meer te spreken?
Edit: zie nu pas dat je dr nummer hebt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft zelfs mijn bier betaald.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]En uit elkaar gegaan met de intentie om elkaar nooit meer te spreken?
Edit: zie nu pas dat je dr nummer hebt dus
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:32 schreef DannyDeko het volgende:
Als ik uitga boeien meisjes me nou eigenlijk helemaal niets...
Zal vast iets te maken hebben met t feit dat ik al meer dan 6 jaar dezelfde heb en puur voor de muziek naar feestjes ga.Wat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vrouwen laten betalenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs mijn bier betaald.
[..]
Wat goed.
Briljant juist.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:35 schreef DannyDeko het volgende:
Ik verwacht toch eigenlijk wel een DM met een foto Lindgren.!
Wij zijn alleen maar goed voor het geld tochquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zal met mijn uiterlijk te maken hebben.
laat het rollen g.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen maar goed voor het geld toch
Ha daar hoeven ze bij mij op dit moment niet voor te wezenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen maar goed voor het geld toch
Ik werk niet en ik krijg geen uitkering.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wordt ik al bij de derde reactie
Moet je stelen om rond te komen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik werk niet en ik krijg geen uitkering.
Ik hoop dat diegene zakt op Nederlands.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wordt ik al bij de derde reactie
Ik ben 15.quote:
Het ongelukje klopt niet, maar ze moeten wel betalen om mij te onderhouden. Ze bevinden zich volgens mij nu in het hoogtepunt van de 'kinderdip'.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Dus je steelt van je ouders. Want je was een ongelukje en nu moeten zij boeten.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
Groot verschil in prijzen met TOTS Vainquers op de PS3, een paar Buy Now's van 65K en de rest allemaal 100K+
Arme sloeber dat ik ben, kan ik er niet eens 1 halen
Als de consumables prijzen hoog blijven, dan worden er niet veel packs verkocht. Denk dat mensen het wel een beetje gehad hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft TOTS Kouyaté gekocht voor 999k BINIk ben blij met de hogere consumable prijzen maar waarom lukt het me dan niet om iets goeds in een pack te krijgen
Dat zou best kunnen, maar ik heb het gehad met die slechte silver packsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de consumables prijzen hoog blijven, dan worden er niet veel packs verkocht. Denk dat mensen het wel een beetje gehad hebben
Dat is heel vaak zo, de TOTS is dan ook nog behoorlijk duur dus mensen gebruiken eerst nog de SIF en meer mensen gaan Eredivisie teams makenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef DannyDeko het volgende:
Nu mertens TOTS heeft gaat zn SIF ook weer ineens stijgen :s
Hoeveel dan? Heb hem gister gekocht voor 27k en wil er misschien van af.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef DannyDeko het volgende:
Nu mertens TOTS heeft gaat zn SIF ook weer ineens stijgen :s
Zeg net paar bids van 33-35kquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:42 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Heb hem gister gekocht voor 27k en wil er misschien van af.
boy him now dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef DannyDeko het volgende:
Al staat er nu ook een SIF voor 28.5K BIN.
Laat je tieten zien hoertje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
boy him now dan.
Ik dacht dat het bij EA iedere zaterdag HH day was. Dat deden ze afgelopen weekenden wel dacht ik. Nu we dan echt een HH willen doen ze het niet
Deal is ook nog niet officieel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat Navas nog niet is getransferd want ik krijg hem nu voor de 2e keer in een 5k pack.
GJEquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas en ik moet ineens aan iemand anders denken
Bazige combo met Kouyate jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef Thorb het volgende:
Prijzen stijgen weer
http://wefut.nl/player/8264
Deze man lijkt me wel baas
Hoeveel is hij nog waard, 1k ofzo? Ik denk dat ik het maar weer bij traden en 400c packs hou want hoeveel packs ik ook open, ik krijg geen goede speler.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een goede speler in je pack te hebben
Den Helder zegt genoegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
W&T / Wat doet een magnetron eigenlijk precies?
Dit moet een trol zijn
Ja, dat is een troll, maar wel grappig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
W&T / Wat doet een magnetron eigenlijk precies?
Dit moet een trol zijn
Heerlijk met die emotieloze stem ookquote:
ik wil meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is dreetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dude bij ons in de collegezaal ging zich scheren. Volgens mij kwam 'ie op het idee door dit videootje.quote:
het was godverdomme heet godverdommequote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, we hebben het op een positieve manier besproken.
Iemand al met eredivisie TOTS spelers gespeeld?
En werkse DuTank
Wel is hij ineens veel duurder geworden door dit TOTS. Ik kon hem een paar dagen geleden nog voor onder de 6k oppikken (de UP dan, de NUP voor 2k of minder)quote:
You serious? Hij is wel chill trouwens, maar 10k voor een Eredivisie silver is wel redelijk aan de prijs..quote:
Morgenochtend ligt dat 200k lager, en dat is zelfs als er geen HH komt. Behalve Nederlanders is niemand geinteresseerd in die spelersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:39 schreef pascal08 het volgende:
Prijslijstje met laagste BIN's.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel is hij ineens veel duurder geworden door dit TOTS. Ik kon hem een paar dagen geleden nog voor onder de 6k oppikken (de UP dan, de NUP voor 2k of minder)
Ik dacht dat dit over TOTS spelers ging en hij een TOTS hadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
You serious? Hij is wel chill trouwens, maar 10k voor een Eredivisie silver is wel redelijk aan de prijs..
Alles wat 'ie zegt klopt. Bij een gebrek aan beter...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Hij heeft best wel een goed punt eigenlijk
"It shows fuck all"
Ze een keer aanklikken. Dan zijn ze daarna weg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:19 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn verkochte items in de webapp van mn trade pile af kan halen? Zie nergens een knopje daarvoor
Zo fucking irritant dat dat moet tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze een keer aanklikken. Dan zijn ze daarna weg.
4-4-2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:33 schreef Maver24 het volgende:
mijn nieuwe team in aanbouw
zit wel goed in elkaar moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Je maakt het toch nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
HA EEN 74 RATED SPELERquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al bijna klaar met het elftal, alleen mertens en Silva nog halen, maar daar staan nu nog even de normale versiequote:
Je weet dat Mertens slecht is ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben al bijna klaar met het elftal, alleen mertens en Silva nog halen, maar daar staan nu nog even de normale versie
Dus dan is zijn TOTS ook meteen goed ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb zijn NIF en die is echt baas,
Arthur Moraes op goal?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
post het ffquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
ik kom toch iets leuks tegen op de laptop van mijn zus
Foto's?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
Ze zei dat ik er op mochtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zo te doen met de zus van Dreetje
krijgt Silva dan nog steeds 9 chem?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Arthur Moraes op goal?Dan is alles blauw.
Ging jij er op zitten ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zij ze ook tegen mij gisteravond.
Neen.quote:
Je was me voorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zij ze ook tegen mij gisteravond.
Zij ze datquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom hapt er niemand op mijn taalfaaltjes.
lekker manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:46 schreef Shygirl18 het volgende:
Dit heb ik nu
[ afbeelding ]
Dit wordt het
[ afbeelding ]
Ok, leuk dat je het even meldt. Maar kijk je altijd wat iemand op zijn/haar laptop heeft staan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Boerrigter weg moet maar Bale is nog beterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:46 schreef Shygirl18 het volgende:
Dit heb ik nu
[ afbeelding ]
Dit wordt het
[ afbeelding ]
ja jij heb alleen maar documenten met wie wat uit zijn packs heeft gehaald, welke spelers je elke dag heb gekocht en verkocht, wat je zelf uit packs heb gehaald, de grootste winst op een aantal spelers dit jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je het even meldt. Maar kijk je altijd wat iemand op zijn/haar laptop heeft staan?
Ik heb veel meer dan dat. Maar als je post dat je iets tegen kwam moet je ook posten wat want anders post je het alleen omdat je dan aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja jij heb alleen maar documenten met wie wat uit zijn packs heeft gehaald, welke spelers je elke dag heb gekocht en verkocht, wat je zelf uit packs heb gehaald, de grootste winst op een aantal spelers dit jaar.
Niet echt boeiend dus.
daar heb je me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer dan dat. Maar als je post dat je iets tegen kwam moet je ook posten wat want anders post je het alleen omdat je dan aandacht krijgt.
Ik welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je het even meldt. Maar kijk je altijd wat iemand op zijn/haar laptop heeft staan?
Dan weet ik ook wat je hebt gevonden. Al zou dat wel zijn geweest omdat je daar zelf naar zocht.quote:
Ja ze heeft haar USB mapje nog op der pc staanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wat je hebt gevonden. Al zou dat wel zijn geweest omdat je daar zelf naar zocht.
Joh iemand komt er achter dat pace belangrijk isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:57 schreef Topiek het volgende:
FIFA, wat een tyfusspel eigenlijkGoed voetbal wordt niet beloond, maar als je een keer de bal naar voren trapt dan ineens speelt pace een rol en sta je achter
In de 14e minuut, 3x op de paal en 1x op de lat.
Ik wist al voor ik begon dat pace belangrijk isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Joh iemand komt er achter dat pace belangrijk is
Toch maar weer je woorden terug nemen dan mandzukic beter is dan Esswein ?
zal het met liefde doen als je een dm mocht postenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik wist al voor ik begon dat pace belangrijk isEn heb nooit gezegd dat Mandzukic beter is dan Esswein, quote me maar. Mandzukic was namelijk na 1 wedstrijd weer weg
Ik heb nu helemaal geen duitse spits meer.
Dan doe ik het zelf welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zal het met liefde doen als je een dm mocht posten
je vindt hem goed genoeg voor het 1e ?quote:
De Wijn in de spits? Mertens op lm lijkt me kutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga voor een team met TOTS Mertens, Bwny en Eriksen. Het liefst eigenlijk 3-5-2. Even kijken hoeveel me dat gaat kosten.
heeft nog steeds 3* skillsquote:
mickey.gifquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heeft nog steeds 3* skillsdata editor zei dat hij hem veranderen naar 4* maar dat is inmiddels 2 maanden geleden
zijn stats voor volgend jaar zien er wel lekker uit
Gohquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel maar geen goede formatie voor een LW
gaat cardozo serieus naar turkije?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit doorgaat hoop ik op een volledige Turkse competitie volgend jaar. Cardozo + Mikel
Silver kits zijn teveel om te posten, bronze kits volgens mij geen 1 meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
DS2, welke tenue's zijn 500+ coins waard? In open al een tijdje bronze en zilvere packs, maar weet edht niet wme wat waard zijn..
Bronze geen meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
DS2, welke tenue's zijn 500+ coins waard? In open al een tijdje bronze en zilvere packs, maar weet edht niet wme wat waard zijn..
Yoboquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
Yobo misschien weer naar de BPL, Cardiff...
Weet je niet he. Hij is in de 30, dus kan zomaar goed wat pace verliezen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
YoboDie wordt duur omdat hij een betere Nigeriaanse CB is dan Apam.
Hij zit wel in de database maar hij is NA dus dan zal hij wel niet meer in packs komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet je niet he. Hij is in de 30, dus kan zomaar goed wat pace verliezen..
Nee, gaat dan echt pas voor FUT14 worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit wel in de database maar hij is NA dus dan zal hij wel niet meer in packs komen
Ah dat is jammer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Silver kits zijn teveel om te posten, bronze kits volgens mij geen 1 meer.
Di Natale..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet je niet he. Hij is in de 30, dus kan zomaar goed wat pace verliezen..
Gratis?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
Iemand interesse in een Sktrel 41212 IF ?
ja niet normaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hij en http://wefut.nl/player/12397 zijn toen ineens wat beter geworden
http://wefut.nl/squad/1940quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ideale workrates ook voor CBs wat mij betreft.
dat is wel hoopvolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Een daling van de Eredivisie TOTS van bijna 10% ten opzichte van vanochtend.
Ik ook. Z'n IF was al best wel goed. En anders doe ik gewoon Siem in de spits.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat is wel hoopvol, ik ben erg benieuwd naar Bony
je verveel je he ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook. Z'n IF was al best wel goed. En anders doe ik gewoon Siem in de spits.
[ afbeelding ]
Dit komt redelijk overeen met mijn bevindingen van NIF Alderweireld, IF Bony, en TOTS Lens. Heb je Eriksen links of rechts van Strootman?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in hoe de TOTS spelers het er vanaf brengen in een 433.
Alderweireld doet het prima, gebrek aan snelheid merk je amper. Scoort ook geregeld uit corners.
Strootman als CCM, komt geregeld mee op en pikt z'n goaltjes mee met schoten vanaf een meter of 20-25 na het terugleggen van Lens of Mertens. Verdedigend een stuk sterker dan z'n kaartje aangeeft.
Mertens: Valt tegen, voelt wat lomp aan en heeft teveel tijd nodig om te schieten.
Lens: Prima speler, staat positioneel vaak goed en is tevens topscorer.
Bony: Mwah. Sterk en nog redelijk bewegelijk maar lijkt met een magneet richting keeper te schieten.
Maher: Geweldige speler, aanvallend sterk en geeft veel steekballen.
Eriksen: Grootste tegenvaller, brengt te weinig en is geregeld hele wedstrijden onzichtbaar.
Stats na 15 potjes:
Alderweireld: 4 goals
Mertens: 5 goals
Bony: 4 goals (wel veel assists)
Maher: 7 goals
Eriksen: 2 goals
Strootman: 6 goals
Op welke instelling staat je shooting?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef Lastpost het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in hoe de TOTS spelers het er vanaf brengen in een 433.
Alderweireld doet het prima, gebrek aan snelheid merk je amper. Scoort ook geregeld uit corners.
Strootman als CCM, komt geregeld mee op en pikt z'n goaltjes mee met schoten vanaf een meter of 20-25 na het terugleggen van Lens of Mertens. Verdedigend een stuk sterker dan z'n kaartje aangeeft.
Mertens: Valt tegen, voelt wat lomp aan en heeft teveel tijd nodig om te schieten.
Lens: Prima speler, staat positioneel vaak goed en is tevens topscorer.
Bony: Mwah. Sterk en nog redelijk bewegelijk maar lijkt met een magneet richting keeper te schieten.
Maher: Geweldige speler, aanvallend sterk en geeft veel steekballen.
Eriksen: Grootste tegenvaller, brengt te weinig en is geregeld hele wedstrijden onzichtbaar.
Ik heb er 2 op Semi, maar ik weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Controller-settings? Vrijwel alles assisted en diepe pass op manual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |