Een ventilator blaast alleen de warme lucht in de kamer verder door de kamer heen. Plus dat de ventilator warm wordt en zo de boel verder opwarmt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:29 schreef TNA het volgende:
Koop een ventilator en zet je raam open met een hor. Zo koelt het 's avonds voldoende af.
Daarom 's schreef ik ook 's avonds. Als je nu je raam open zet koelt het lekker af. Extreem hete avonden zijn in Nederland veel te schaars om een airco voor aan te schaffen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Een ventilator blaast alleen de warme lucht in de kamer verder door de kamer heen. Plus dat de ventilator warm wordt en zo de boel verder opwarmt!Met een hor heb je contact met buiten, dus als het buiten zo warm is, zal er met een hor alleen maar meer warmte naar binnen komen...
Ok ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Daarom 's schreef ik ook 's avonds. Als je nu je raam open zet koelt het lekker af. Extreem hete avonden zijn in Nederland veel te schaars om een airco voor aan te schaffen.
dit, dweilen met de kraan open enzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:28 schreef blow... het volgende:
Fantastisch idee om een airco in een kamer te zetten waar het raam minstens 15 cm openstaat.
Yep, tijdens die nachten wil ik ook een aircoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ok ik begrijp wat je bedoelt.Ik dacht dan aan die warme nachten dat het nog steeds niet werkt om het raam open te doen. Vreselijk trouwens dat soort nachten, die kleffe warmte en dan geen oog dicht doen. Van mij mag het zoals deze week blijven en niet hoger!
Inderdaad! Ik had vorig jaar van die koelelementen in mijn kussen gedaan. Dat was best fijn. Mijn kussen wordt altijd zo warm dan met die nachten en dan kan ik ook niet meer slapen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Yep, tijdens die nachten wil ik ook een aircoMaar ze zijn gelukkig schaars.
500 euro duur noemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef BlueMage het volgende:
'n Dure airconditioner kopen voor die ene keer dat het warm is in Nederland.
Vakantie is nog duurder en daar heb je ook maar een paar dagen plezier van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het veel geld voor iets wat je hooguit een paar dagen per jaar gebruikt.
Dit dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef BlueMage het volgende:
'n Dure airconditioner kopen voor die ene keer dat het warm is in Nederland.
wij hadden er een en daar zat een rubber ding bij dat je tussen het raam kan doen. Handdoek erbij voor de kier en werkte perfect.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:28 schreef blow... het volgende:
Fantastisch idee om een airco in een kamer te zetten waar het raam minstens 15 cm openstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |