SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mwah.. Gaat me iig te snel allemaal, dat sowiesoquote:
quote:
Ouwe lulquote:
oow absoluut volgens mijn vrienden hoor ik in een verpleeghuis thuisquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
Lief dat je me gespierd noemt, Kaneel![]()
[..]!!!!!!!!!!!!!!
moet voor jou niet zo moeilijk zijn lijkt mequote:
LOLquote:
Ik mag hopen dat dat dit jaar wel gaat lukken jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet voor jou niet zo moeilijk zijn lijkt me
Onzin, er zijn ook hele mooie oudere vrouwen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
Wat was het? "mannen rijpen als wijn, vrouwen als melk" ofzo?
DAT DUS GODVERKUT
Geef je ouders de schuldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
DAT DUS GODVERKUT
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
DAT DUS GODVERKUT
Ja echt welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin, er zijn ook hele mooie oudere vrouwen.
komt wel goed verkeersinzicht heb je welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat dit jaar wel gaat lukken ja
ken wel wat mooie vrouwen op leeftijd hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
DAT DUS GODVERKUT
Ja, maar wie zegt dat ik nog lang mooi blijf? Misschien takel ik wel keihard af morgen ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin, er zijn ook hele mooie oudere vrouwen.
Die geef ik overal al de schuld van.. Mijn genen, mijn gedrag, mijn lichamelijke tekortkomingen, mijn libido.. Oh nee, die laatste nietquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Vrouwen boven de 18 zijn te oud.
Mannen onder de 25 zijn te jong.
Komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt wel goed verkeersinzicht heb je wel
Gheghequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die geef ik overal al de schuld van.. Mijn genen, mijn gedrag, mijn lichamelijke tekortkomingen, mijn libido.. Oh nee, die laatste niet
Truequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Vrouwen boven de 18 zijn te oud.
Mannen onder de 25 zijn te jong.
Van binnen blijf jij altijd mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat ik nog lang mooi blijf? Misschien takel ik wel keihard af morgen ofzo
[..]
Die geef ik overal al de schuld van.. Mijn genen, mijn gedrag, mijn lichamelijke tekortkomingen, mijn libido.. Oh nee, die laatste niet
[..]
Dat dus
quote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van binnen blijf jij altijd mooi
Denk ik
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Jeetje, jij hebt je uitgesloofd!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
één hamburger om het goed te maken.
[ afbeelding ]
Het is dat je het constant over je natte gleuf hebt, anders zou ik hebben gezworen dat je een man was.quote:
Ik ben ook best liefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
HAHAHAHA
[ afbeelding ]
Ja, sorry Royco, maar ook deze vind ik gewoon weer ultiem lief
I.....did not know that.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Myraela het volgende:
Tipsy had een kikker gevangen.Ik wist niet dat kikkers kunnen piepen.
Je bent uiteraard niks anders gewend van mij.quote:
Miss lieg ik wel en heb ik eigenlijk een micropenisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
[..]
Jeetje, jij hebt je uitgesloofd!
[..]
Het is dat je het constant over je natte gleuf hebt, anders zou ik hebben gezworen dat je een man was.
Ik vind je wel lief, jaquote:
Ook daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I.....did not know that.
[..]
Je bent uiteraard niks anders gewend van mij.
Jij bent dit:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Miss lieg ik wel en heb ik eigenlijk een micropenis
quote:
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Miss lieg ik wel en heb ik eigenlijk een micropenis
[..]
Ik vind je wel lief, ja
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dit:
SEX / probleem te kleine penis
[..]
Ik ben ook op wegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik ook een jonge gespierde god
Precies de reden waarom ik ook kwam posten hierquote:
Ja, ga me even verraden anders he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dit:
SEX / probleem te kleine penis
[..]
Dit doet mij deugd.. Intensquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook op weg
[..]
Precies de reden waarom ik ook kwam posten hier
Pics van je micropenis?quote:
Blij dat ik je toch nog een intens gevoel kan bezorgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ga me even verraden anders he?
[..]
Dit doet mij deugd.. Intens
Nee, durf niet :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Je bent hard aan het sporten?
[..]
Pics van je micropenis?
1 uur kracht full body, 2 uur cardioquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Nog specifieke groepen, of algemeen?
Hoiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
GOEDENAVOND.
Iedereen al zin in morgenavond?
Beter. Ik ga me lam zuipen na al dat leren.quote:
Oh dat wordt lachenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter. Ik ga me lam zuipen na al dat leren.
Heb Sourz gekocht :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh god. Strippen op de bar en alles ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik heb nog wel bierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
als ik geen verjaardag had was ik ook gekomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
GOEDENAVOND.
Iedereen al zin in morgenavond?
Ja ik verontschuldig me alvast voor mijn gedrag morgen. Doe je mee?quote:
Dus je bent een beer dalijk?quote:
Kreeg vandaag een brief of ik dinsdag langskom voor Meyerbeerstraat. Maar dan moet ik naar de tandartsquote:
Ja shit man, beter neem je mee!quote:
Nee dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. Iig dansen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh god. Strippen op de bar en alles ja?
Bij deze verontschuldig ik mij ook alvast voor m'n gedragquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik verontschuldig me alvast voor mijn gedrag morgen. Doe je mee?
Kom ook dan!quote:
Is lekker man.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zooi heb ik ook nog staan
Ga je die shotten?
Jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik geen verjaardag had was ik ook gekomen
Uiteraard, inclusief zure mattenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zooi heb ik ook nog staan
Ga je die shotten?
morgen? heb verjaardag -_-quote:
Dat komt dan helemaal goed!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij deze verontschuldig ik mij ook alvast voor m'n gedrag![]()
Ja, duhh.. Daar heb ik m toch voor gekke meisjuhhhquote:
danke ik zal het hier eens wat meer in de gaten houden als ik het ruim van te voren weet kom ik zeker wel weerquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, duhh.. Daar heb ik m toch voor gekke meisjuhhh![]()
Oh en zure beertjes, want die kreeg je nog van me
Nee gewoon nog lekkerder voor zo ver dat mogelijk is /egoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je bent een beer dalijk?
[..]
Kreeg vandaag een brief of ik dinsdag langskom voor Meyerbeerstraat. Maar dan moet ik naar de tandarts
Ja toch, was vorige keer zeker leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
danke ik zal het hier eens wat meer in de gaten houden als ik het ruim van te voren weet kom ik zeker wel weer
is lachen
Terugbetalen in natura en ik bedoel het voor de verandering niet seksueelquote:
HAHAHAHAHAHAHA JE BENT DEN LULquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god, volgens mij heb ik gezegd dat ik mee zou doen
Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Terugbetalen in natura en ik bedoel het voor de verandering niet seksueel
Gewoon kroelen
zeker de wetenquote:
Jeetje, ik krijg het er heet van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee gewoon nog lekkerder voor zo ver dat mogelijk is /ego
En dan hopen dat je niet alle kennis weg zuiptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Komt helemaal goed morgen. Dadelijk eerst lekker lang slapen. Na leren uiteraard.
Blijft het juist beter hangen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet alle kennis weg zuipt
Sowiesoquote:
Voor jou, want grappigquote:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blijft het juist beter hangen.
Toch?
toch?
TOCCCCHH?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me neither. Des te beter op vrijdagavond.quote:
Hihi. Nu álquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, ik krijg het er heet van.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.Nee, leg eens uit? Teveel wijn opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHAHAHA IKSDEEJJJJI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Grappen uitleggenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit? Teveel wijn op
HAHAHAHAHAHAHAHA IKSDEEJJJJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je morgen overhorenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Lekker slapen dadelijk.
Fuck dat leren. Shit
Ja hoor, over peuter en kleuter fases op sociaal/geheugen niveau.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappen uitleggen
Ok, je snapt dat je morgen over de knie gaat omdat je me een grap uitlegt die ik al snapte, maar waarvan ik net deed alsof ik m niet snapte eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Well I wasn,t I was ACTING"
-"I left LA to get away from you, people"
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat moet wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Tamashii het volgende:
Het moment dat je Nederlandse muziek ontroerend en mooi vind.... Dan weet je dat je aangeschoten dronken bent.
Wij zouden SATC moeten naspelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, je snapt dat je morgen over de knie gaat omdat je me een grap uitlegt die ik al snapte, maar waarvan ik net deed alsof ik m niet snapte eh?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, je snapt dat je morgen over de knie gaat omdat je me een grap uitlegt die ik al snapte, maar waarvan ik net deed alsof ik m niet snapte eh?
dat is mijn het beyond dronken niveauquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Tamashii het volgende:
Het moment dat je Nederlandse muziek ontroerend en mooi vind.... Dan weet je dat je aangeschoten bent.
Nou, ik heb toch niet zoveeeel op.quote:
Kom maar bij Samantha op schoot meisjequote:
Ja wat.. HE?? WAT.. WOEST ENDE ZIEDENDquote:
schaam jequote:
Nee liever dat schattige meisje.quote:
Chickies met dubbel D's in de tent?quote:
Te schattig, dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
Ik vond smartlappen ook eens leuk, omdat ik destijds op een date was met iemand.. En toen gingen we samen half huilen toen we Pappie loop toch niet zo snel hoorden.. Romantiek jongens, je weet niet man, je weet niet
Impliceer je nu dat ik niet schattig ben?quote:
True story welquote:
ik zou dan ook huilen maar vooral omdat ik het zo enorm slecht vindquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
Ik vond smartlappen ook eens leuk, omdat ik destijds op een date was met iemand.. En toen gingen we samen half huilen toen we Pappie loop toch niet zo snel hoorden.. Romantiek jongens, je weet niet man, je weet niet
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou dan ook huilen maar vooral omdat ik het zo enorm slecht vind
Met drank op, remember?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou dan ook huilen maar vooral omdat ik het zo enorm slecht vind
zelfs dan nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met drank op, remember?
En daarbij kwamen dus zwaar verliefde gevoelens.. Volgens mij ben ik nog nooit zo verliefd geweest als toen, echt
Ja, ik kies er thuis ook nooit voor.. En dan ook echt nooitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs dan nog
meeste van mijn vriendinnen die hadden redelijk dezelfde smaak als wat ik heb
zelfs onder invloed
dan switch ik meestal over of op grindcore of klassiek
Die doet mij persoonlijjk dan weer helemaal niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Andre Hazes kan mij soms toch wel een brok in mijn keel bezorgen hoor.
Terwijl ik normaal alleen naar stoere negers luister.
oew oke wat voor metal en industrial ken je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik kies er thuis ook nooit voor.. En dan ook echt nooit
Maar je loopt in de stad en je maakt er het beste van eh
En toevallig was het smartlappenavond.. Zij was overigens ook best erg van de metal/industrial etc en ik destijds ook
Wat is deze?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die doet mij persoonlijjk dan weer helemaal niks
Dat dusquote:
Als we bij elkaar waren, was het meestal Burzum, Marduk, Slayer, SOD enz.. En verder Wumpscut, Feindflug, Hocico, Grendel, Velvet Acid Christ enzulksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew oke wat voor metal en industrial ken je?
ik luister er al jaren naar
Sorry hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze?
We zaten nog wel zo op 1 lijn
geweldige herrie ben nog steeds groot fan van burzumquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als we bij elkaar waren, was het meestal Burzum, Marduk, Slayer, SOD enz.. En verder Wumpscut, Feindflug, Hocico, Grendel, Velvet Acid Christ enzulks
Vooral die laatste 5 luister ik nog steeds met enige regelmaat.. Metal niet zoveel meer, tenzij ik heel kwaad ben
Ben er wel een paar keer voor uitgenodigd, maar voorlopig kan ik sowieso nog niet. .Teveel op de planning atmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
geweldige herrie ben nog steeds groot fan van burzum
en hocico heb ik laatst nog gezien in utrecht
was erg tof
ga je ook naar summer darkness?
aah oke nou ja summer darkness is toch ieder jaar ook al gaat de line up wel hard achteruitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben er wel een paar keer voor uitgenodigd, maar voorlopig kan ik sowieso nog niet. .Teveel op de planning atm
Vriendin van me is er geloof ik elk jaar wel te vinden ja.. Mja, wel jammer dat dat minder wordt danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja summer darkness is toch ieder jaar ook al gaat de line up wel hard achteruit
ik heb 4 edities gemist voor de rest ben ik er ook ieder jaar bijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vriendin van me is er geloof ik elk jaar wel te vinden ja.. Mja, wel jammer dat dat minder wordt dan
Panty op zijn kop incluisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef twi het volgende:
Ik wil Royco wel eens zien in zijn rapgangster outfit.
2 fo fo's in de broekriem, vol tats, continue de westside representen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef twi het volgende:
Ik wil Royco wel eens zien in zijn rapgangster outfit.
Aha... dus toch WEER de voorliefde voor Amsterdam....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Andre Hazes kan mij soms toch wel een brok in mijn keel bezorgen hoor.
Terwijl ik normaal alleen naar stoere negers luister.
Ik heb ook zeker een voorliefde voor Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Aha... dus toch WEER de voorliefde voor Amsterdam....
LOL!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker een voorliefde voor Amsterdam.
Alleen niet voor de voetbalclub.
Al was het wel gezellig.
Ik ben nog lang niet klaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
Ben klaar voor vanavond. Eerst nog een aantal uur leren.
Jansplaats 24-2, 6811 GB Arnhemquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:09 schreef Vansschoen het volgende:
Weet iemand het adres van het poolcafe? Echt totaal onbekend in Arnhem!
Kom je op het station? Anders lopen we vanaf daar naar het poolcafe.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:09 schreef Vansschoen het volgende:
Weet iemand het adres van het poolcafe? Echt totaal onbekend in Arnhem!
Ik kom met de auto, maar volgens Fax kon ik het beste op het stationsplein parkerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom je op het station? Anders lopen we vanaf daar naar het poolcafe.
Onder het stationsplein kan je het beste parkeren ja. Moet je langs het busstation op en dan rechts er achter langs.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik kom met de auto, maar volgens Fax kon ik het beste op het stationsplein parkeren.
Ik baal wel dat ik jou niet ziequote:
daar ben ik te lief voor.. misschien billenkoekquote:
nee nu doen we t een keer onder t station.. billenkoek dan ehquote:
Ah, prima. Voor de afwisselingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee nu doen we t een keer onder t station.. billenkoek dan eh
#durf te leven
BETAST ZE!!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG, 2 in top staat verkerende VW T1's gespot
Ging moeilijk, was op de snelwegquote:
Hahaha nicequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging moeilijk, was op de snelweg
Wel eens zo'n bierfiets tegen gekomen met de motor, allemaak high-5 doen
Ik moet ook nog iets fatsoenlijks binnen krijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nice![]()
pffff godver ik wil eten en omgwtfbbq ik ga deaaaauuuud
YOLO!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee nu doen we t een keer onder t station.. billenkoek dan eh
#durf te leven
We zien je straks wel verschijnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ik ben aan de late kant dus.... ik ga zo vertrekken...
ja don't shoot the messenger :pquote:
Thuis en op tijd naar bed aangezien de wekker om half 6 gaatquote:
Das mooi kutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Thuis en op tijd naar bed aangezien de wekker om half 6 gaat.
Ja idd, anders ha ik heeeel heeel heel misschien ook wel gekomenquote:
Ik ben er.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
Iedereen al gearriveerd dan? present company excluded dan
nee lulquote:
too latequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet over mijn lul lopen praten he?
Kwestie van weten waar je hard kan en waar nietquote:Op zondag 9 juni 2013 03:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laatst weer 1 te pakken bij Utrecht. Homo's.
Amen.. heeft die muts je veilig afgezet? of aangeredenquote:
Ja, halverwege, want anders had ze weer een rondje Arnhem centrum moeten doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen.. heeft die muts je veilig afgezet? of aangereden
daar kan ik nog ni... Nvm.. zeker welquote:Op zondag 9 juni 2013 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, halverwege, want anders had ze weer een rondje Arnhem centrum moeten doen.
Leuke muts trouwens.
Misschien :$quote:Op zondag 9 juni 2013 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je Vinniiee een beetje heel vannacht?
ok maar kloon ehquote:
Heb je snel gedaan met je Puntoquote:Op zondag 9 juni 2013 04:34 schreef Vansschoen het volgende:
Net thuis, waarscheinlijk als laatste.
Was een goede meet jullie zijn super gezellig
Haha jij met je puntoquote:Op zondag 9 juni 2013 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan met je Punto
Je bent tof!
jij ookquote:Op zondag 9 juni 2013 04:34 schreef Vansschoen het volgende:
Net thuis, waarscheinlijk als laatste.
Was een goede meet jullie zijn super gezellig
Andere keerquote:
Prima hoor, en met jou?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lang niet meer gezien
alles goed?
mwah, nu tentamenweekquote:
Oh, dat is minder jaquote:Op zondag 9 juni 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwah, nu tentamenweek
1 belangrijk vak niet gehaald en nu aan het leren voor de andere![]()
jepquote:
uitslapenquote:
Ik wil ook!quote:
Gewoon je best blijven doen, dan komt het wel goedquote:Op zondag 9 juni 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jepdus ik ben nu aan het hopen op het afschaffen van 3 vragen
want dan haal ik hem wel
maar dat zal wel niet
dat laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uitslapen
kiddo's slapen nog of zitten voor de tv?
Dan kom ik wel in jouw nieuwe bed slapen.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dan doe je dat
Met boos kijken lukt dat niet.
MIjn nieuwe bed slaapt echt goddelijk![]()
ik hoop hetquote:Op zondag 9 juni 2013 09:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gewoon je best blijven doen, dan komt het wel goed
Dat deden wij vroeger ook altijdquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik wel in jouw nieuwe bed slapen.
zodat papa en mama lekker konden batsen jaquote:Op zondag 9 juni 2013 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop het
[..]
Dat deden wij vroeger ook altijd
wat wat wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zodat papa en mama lekker konden batsen ja
Verkapte 'ik heb al geneukt vanochtend'?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
zodat papa en mama lekker konden batsen ja
Neequote:Op zondag 9 juni 2013 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb al geneukt vanochtend'?
Het was niet verkapt?quote:
Pass mij ook een mok svpquote:Op zondag 9 juni 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*zucht*
Ik ga maar eens koffie zetten
* AldoTheApache sloft al met zijn staart tussen de benen naar de keukenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanavond ook met een bord voor de buis?
Ik had bijna 12 uur geslapenquote:
Potjandosie het had schatten moeten zijnquote:
wel eens met remlofquote:Op zondag 9 juni 2013 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Potjandosie het had schatten moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |