Scholten gun ik het meer als Vincent en Stompe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef Bastiefcg het volgende:
Jammer dat scholten niet heeft gewonnen gister.
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef -Sisyphus- het volgende:
Beetje een domper dat we nu nog Anderson moeten zien voor de loting. Hadden ze die nou echt niet gewoon op bord 8 kunnen houden?
Dat weet ik. Maar als ze later klaar zijn dan alle andere borden moeten we dus langer wachten op de loting.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze doen dit puur om dan als laatste klaar te zijn op bord 1 (main stage). Kunnen ze gelijk beginnen met de loting. Willen niet wachten op andere borden
Op alle andere borden zijn ze al bezig aan de laatste partij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als ze later klaar zijn dan alle andere borden moeten we dus langer wachten op de loting.
Ja precies. Waardoor Anderson nu dus als laatste klaar gaat zijn, waardoor ze dus langer moeten wachten dan wanneer ze simpelweg het oorspronkelijke schema hadden aangehouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op alle andere borden zijn ze al bezig aan de laatste partij.
Liever meer dartsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja precies. Waardoor Anderson nu dus als laatste klaar gaat zijn, waardoor ze dus langer moeten wachten dan wanneer ze simpelweg het oorspronkelijke schema hadden aangehouden.
Ik begrijp wel waarom ze dat doen (geen gat in tv-uitzending), maar ik vind het desalniettemin vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |