SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lotingen voor de voorronde, eerste en de tweede ronde..
Preliminary Round
Vincent van der Voort v Andy Murray
Gino Vos v Alan Derrett
Robbie Green v James Wade
Stuart Lowe v Jake Pennington
Royden Lam v Paddy Meaney
Steve Farmer v Chris Aubrey
Nick Fullwell v Wayne Jones
Keegan Brown v Keith Rooney
Tony West v Jamie Lewis
Stephen Bunting v Vernon Sheppard
Connie Finnan v Campbell Jackson
Scott Coleman v Mark McGeeney
Michael Musto v Bernd Roith
Maik Langendorf v Tony Martin
Darren Johnson v Antonio Alcinas
Colin Osborne v Steve Hine
Tam Dymond v Gavin Baker
Terry Dunford v Dean Stewart
First Round
Michael Burgoine v Daz Twist
Dave Weston v Dean Winstanley
Gary Stone v Langendorf/Martin
Jason Wilson v Tomas Seyler
Steve Brown v Adrian Gray
Shaun Griffiths v K Brown/Rooney
Finnan/Jackson v Vos/Derrett
Dunford/Stewart v Gus Santana
Conan Whitehead v Roland Scholten
Fullwell/W Jones v Lam/Meaney
T West/J Lewis v Lowe/Pennington
Michael Bushby v John Mortimer
Andrew McNicol v Steven Mead
Andy Parsons v Jamie Hagen
Paul Whitworth v Andy Boulton
Green/Wade v Matt Gallett
Farmer/Aubrey v Gaz Cousins
Dymond/Baker v Dave Place
Coleman/McGeeney v Scott Marsh
Nigel Daniels v Johnny Haines
Musto/Roith v Ted Hankey
Justin Pipe v Gareth Pass
Leon De Geus v Scott Robertson
Osborne/Hine v Mark Dudbridge
Darrell Thorpe v Bunting/Sheppard
van der Voort/Murray v Kirk Shepherd
Matt Padgett v David Copley
James Hubbard v John Scott
Robbie Singleton v William O'Connor
Prakash Jiwa v Johnson/Alcinas
Matthew Dennant v Darrell Townsend
Mark Lawrence v Mensur Suljovic
Second Round
Pipe/Pass v Jelle Klaasen
Co Stompe v Michael Mansell
Stone/Langendorf/Martin v Dennis Smith
De Geus/Robertson v Whitworth/Boulton
Bushby/Mortimer v Jim Walker
Magnus Caris v van der Voort/Murray/Shepherd
Mark Walsh v Lee Palfreyman
Dymond/Baker/Place v John Henderson
Singleton/O'Connor v Daniels/Haines
Dennant/Townsend v Parsons/Hagen
Kevin Dowling v Phil Taylor
T West/J Lewis/Lowe/Pennington v Steve West
Musto/Roith/Hankey v Weston/Winstanley
Coleman/McGeeney/Marsh v Jyhan Artut
Kevin Thomas v Whitehead/Scholten
Colin Fowler v Padgett/Copley
Peter Hudson v Lawrence/Suljovic
Arron Monk v Farmer/Aubrey/Cousins
Alex Roy v Mark Cox
Terry Temple v Jiwa/Johnson/Alcinas
Burgoine/Twist v Richie Howson
Adam Hunt v Paul Amos
Finnan/Jackson/Vos/Derrett v Brown/Gray
Matthew Edgar v Osborne/Hine/Dudbridge
Joey Palfreyman v Griffiths/K Brown/Rooney
Hubbard/Scott v Andy Smith
McNicol/Mead v Dunford/Stewart/Santana
Thorpe/Bunting/Sheppard v Wilson/Seyler
Ricky Evans v Joe Cullen
Ricky Sudale v Richie Burnett
Green/Wade/Gallett v Fullwell/W Jones/Lam/Meaney
Andy Jenkins v Nigel Heydon
All games on Thursday night in the Preliminary, First and Second Rounds are the best of nine legs.
Prize Fund
Winner £40,000
Runner-Up £20,000
Semi-Finalists £10,000
Quarter-Finalists £6,000
Fifth Round Losers £4,000
Fourth Round Losers £2,000
Third Round Losers £1,000
Total £200,000
RTL7 is er alle dagen bij, uitzendtijden volgen later.
Ze zijn allebei niet gelinkt..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:54 schreef ejfaar het volgende:
Stom dat er twee gelinkte topics kunnen zijn
gewoon eerst 1 minuut wachten op degene die het topic sluit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:54 schreef ejfaar het volgende:
Stom dat er twee gelinkte topics kunnen zijn
Je snapt het niet...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ow apart. Ik heb gewoon op nieuw topic gedrukt
Ik ook. Kan dat geregeld worden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
Scherpe analyse zeg, je kan zo bij rtl aanschuivenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna heb je niets aan in het darten.
als de topic niet in een reeks staat dan kan gewoon iedereen een nieuw topic aanmaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja daar is niet veel meer van over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest om te zien hoe Webster weer is afgegleden trouwens.
Ik dacht dat het een reeks was. Anders kun je toch niet op nieuw topic klikken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als de topic niet in een reeks staat dan kan gewoon iedereen een nieuw topic aanmaken.
Vroeger toen jij nog niet op FOK! postte, bestonden er nog geen reeksen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een reeks was. Anders kun je toch niet op nieuw topic klikken?
jazeker wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jawel...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik klikte op dat plusje rechtsboveninquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel...
Als het topic in een reeks zit klik jij niet op 'nieuw topic' maar op 'open nieuw deel'
Van wie is die?quote:
Goed begin in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze breaken over en weer, maar nu wel cruciaal dat van B terug breekt.
Wees blij dat er in ieder geval darts is...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
Die RTL7 uitzending is ook weer eens waardeloos.
Ja, maar dan speelt Barney en is er reclamequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat er in ieder geval darts is...
Barney is geen live TV hé.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar dan speelt Barney en is er reclame
Barney ookquote:
wil je even dit topic in een reeks plaatsen met SPT / [Darts] UK Open #1 Vier dagen lang topdarts in Boltonquote:
Scholten gun ik het meer als Vincent en Stompe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef Bastiefcg het volgende:
Jammer dat scholten niet heeft gewonnen gister.
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef -Sisyphus- het volgende:
Beetje een domper dat we nu nog Anderson moeten zien voor de loting. Hadden ze die nou echt niet gewoon op bord 8 kunnen houden?
Dat weet ik. Maar als ze later klaar zijn dan alle andere borden moeten we dus langer wachten op de loting.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze doen dit puur om dan als laatste klaar te zijn op bord 1 (main stage). Kunnen ze gelijk beginnen met de loting. Willen niet wachten op andere borden
Op alle andere borden zijn ze al bezig aan de laatste partij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als ze later klaar zijn dan alle andere borden moeten we dus langer wachten op de loting.
Ja precies. Waardoor Anderson nu dus als laatste klaar gaat zijn, waardoor ze dus langer moeten wachten dan wanneer ze simpelweg het oorspronkelijke schema hadden aangehouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op alle andere borden zijn ze al bezig aan de laatste partij.
Liever meer dartsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja precies. Waardoor Anderson nu dus als laatste klaar gaat zijn, waardoor ze dus langer moeten wachten dan wanneer ze simpelweg het oorspronkelijke schema hadden aangehouden.
Ik begrijp wel waarom ze dat doen (geen gat in tv-uitzending), maar ik vind het desalniettemin vervelend.
Nee, liever dat hij wat verder in het toernooi komt dan dat hij er al uitflikkert tegen MVG.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laat hem maar tegen van Gerwen spelen.
En Van Persie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan kan ie matties worden met Kluivert.
quote:
Kan ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Laat ie Wade eruit knikkeren om de volgende ronde eruit te vliegen tegen MVG.
's Middags quadrupelscreen dan met RG, CdD, TdS en deze.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenmiddag de laatste 32, in de avond de laatste 16.
Middagsessie moeten we volgen via de streams.
Waar vind je dat ding? Of ga je zelf in de werk met je notitieblok en rekenliniaal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Webster duikelt op de virtuele order of merit naar plek 20.
Gewoon rekenen met de ponden van 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar vind je dat ding? Of ga je zelf in de werk met je notitieblok en rekenliniaal?
Dutch Dart Masters, van de Europese tour.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef Grifte het volgende:
Welk toernooi had hij het net over dat in NL komt?
Zeer makkelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen - Michael Mansell
Moet te doen zijn.
Bunting morgen zijn eerste echte test. Als 'ie Wright klopt kan 'ie een eind komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat Bunting ver gaat komen. Er zitten wel een paar leuke partijen tussen. Anderson tegen Painter lijkt me ook wel leuk om te kijken.
Kunnen we mooi allemaal zien morgen op TVquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef hafcfan het volgende:
Tjonge wat simpel voor Mike en Barney. Alleen Klaasen kan het moeilijk krijgen, maar hij mag ook niet klagen.
Samenvattingen ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kunnen we mooi allemaal zien morgen op TV![]()
Warme balletjes
Bedoel makkelijke lotingen zodat wij ze morgenavond op tv kunnen zien, ipv dat ze er morgen voor de streamkijkers uitgaan.quote:
Ik hoop dat Bunting eruit gaatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat Bunting ver gaat komen. Er zitten wel een paar leuke partijen tussen. Anderson tegen Painter lijkt me ook wel leuk om te kijken.
Ze moeten kijkers binden hé. Erg slecht van de PDC en Sky Sports...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef hafcfan het volgende:
Ze zenden Mike en Taylor op het hoofdpodium uit.Wat slecht zeg er zijn veel mooiere wedstrijden.
Ja, maar kom op zeg. Net of er gister veel na Taylor keken. Ik haakte na 4-0 ook af. Er is totaal geen spanning bij deze wedstrijden en mensen in de zaal gaan ook naar een ander bord dan, maar er komt nog wel een wedstrijd bij, want Mike en Taylor winnen simpel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten kijkers binden hé. Erg slecht van de PDC en Sky Sports...
Ga ik ook wel van uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg. Net of er gister veel na Taylor keken. Ik haakte na 4-0 ook af. Er is totaal geen spanning bij deze wedstrijden en mensen in de zaal gaan ook naar een ander bord dan, maar er komt nog wel een wedstrijd bij, want Mike en Taylor winnen simpel.
Ja schandalig. Welke godvergeten mongool denkt er nou serieus dat Taylor-Gray een leukere partij word. Stelletje kneuzen bij de PDC.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan ook zo zijn dat deze middagsessie godvergeten snel afgelopen is.
Had dan gedaan
Chisnall - Wade
Jenkins - Huybrechts
Newton - Lewis
Hamilton - Part
Newton staat ook gewoon te beesten op andere banen verdomme. 9-4 tegen Whitlock is ook niet mis.
Als ik het schema mocht bepalen was je pas om 18:00 klaar met de middagsessie op Main Stage.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja schandalig. Welke godvergeten mongool denkt er nou serieus dat Taylor-Gray een leukere partij word. Stelletje kneuzen bij de PDC.
Dat schema zoals jij het net zei zo had het moeten wezen, maar nu krijgen we 2 9-0 wedstrijden....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het schema mocht bepalen was je pas om 18:00 klaar met de middagsessie op Main Stage.
Jammer ook dat Bunting wordt weggestopt op bord 4 tegen Wright, en wordt Dolan - Padgett op Bord2 gedaan...
Volgens mij zijn ze gewoon bang dat Taylor alles aan gort slaat omdat hij niet op het hoofdpodium mag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat schema zoals jij het net zei zo had het moeten wezen, maar nu krijgen we 2 9-0 wedstrijden....
Bunting gaat hier gewoon winnen. Godver, wat is die in vorm zeg..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:19 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bunting eruit gaatSnakebite gaat dat gedrocht morgen wel pakken
ik weet niet of je van Gerwen en beetje gevolgd heb de laatste tijd...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Bunting gaat hier gewoon winnen. Godver, wat is die in vorm zeg..
Volgens mij heeft hij het over de wedstrijd, niet het hele toernooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik weet niet of je van Gerwen en beetje gevolgd heb de laatste tijd...
Van Peter Wright danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Afwerken van MVG was wel om te huilen gisteren.
Zie vandaag ook nog wel een negen darter komen
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik weet niet of je van Gerwen en beetje gevolgd heb de laatste tijd...
Natuurlijk over de wedstrijd. Kan mezelf niet voorstellen dat Bunting die in 3 wedstrijden slechts 3 legs verloor, het nu af gaat leggen tegen Wright.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over de wedstrijd, niet het hele toernooi.
Ach, liever een mindere wedstrijd tegen een tegenstander die zelf ook niet in vorm is, dan tegen één die goed staat te gooien.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk over de wedstrijd. Kan mezelf niet voorstellen dat Bunting die in 3 wedstrijden slechts 3 legs verloor, het nu af gaat leggen tegen Wright.
MVG wel treurig op zijn dubbels gisteren inderdaad.
Ja precies, verder geen probleem natuurlijk. Wat dat betreft was het gunstig dat hij bij dit formaat pas instroomde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, liever een mindere wedstrijd tegen een tegenstander die zelf ook niet in vorm is, dan tegen één die goed staat te gooien.
Hij had er in de Premier League ook wel eens een mindere wedstrijd tussen zitten.
Nou moet ik wel zeggen dat MvG wel echt in staat is gebleken om op de juiste momenten te pieken. Dat is natuurlijk wel van cruciaal belang voor een topsporter (de discussie over of darts een sport is laten we maar even achterwegequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja precies, verder geen probleem natuurlijk. Wat dat betreft was het gunstig dat hij bij dit formaat pas instroomde.
Tuurlijk is dat ook een kunst en dat zagen we gisteren ook weer. Maar het moet echt wel beter, al twijfel ik daar niet aan bij MvG.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat MvG wel echt in staat is gebleken om op de juiste momenten te pieken. Dat is natuurlijk wel van cruciaal belang voor een topsporter (de discussie over of darts een sport is laten we maar even achterwege).
Zelfde gezwijmel als met die James Hubbard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:07 schreef Alovenac het volgende:
Idd, snap echt niet wat ze daar in zien.
Ga ik ook van uit. Bunting is ook in een ziek goede vorm, scoort net als Van Gerwen en Gando simpel. Maar dubbels zijn de achilleshiel van deze spelers. Chizzy was wel gloeiend dichtbij de kwartfinale op het PDC WK, had hij het Barney echt lastig kunnen maken.quote:Zelf denk ik dat Bunting wel erg ver kan komen wanneer hij de stap richting de PDC zet.
Chisnall heb ik ook nog steeds hoge verwachtingen van, maar die faalt toch keer op keer weer.
Hubbard heb ik echt niks mee. Bunting inderdaad ziek goed qua scores, maar dubbels moet beter. Hoop stiekem dat hij een diepe run in dit toernooi gaat maken, maar hij kan het sowieso de toppers wel lastig maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde gezwijmel als met die James Hubbard.
[..]
Ga ik ook van uit. Bunting is ook in een ziek goede vorm, scoort net als Van Gerwen en Gando simpel. Maar dubbels zijn de achilleshiel van deze spelers. Chizzy was wel gloeiend dichtbij de kwartfinale op het PDC WK, had hij het Barney echt lastig kunnen maken.
Moet Chizzy zich scorend wel veel ruimte verschaffen, Wade is de beste op dubbels.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hubbard heb ik echt niks mee. Bunting inderdaad ziek goed qua scores, maar dubbels moet beter. Hoop stiekem dat hij een diepe run in dit toernooi gaat maken, maar hij kan het sowieso de toppers wel lastig maken.
Chizzy inderdaad zelfde probleem, die dubbels af en toe! Hoop dat hij nu Wade kan verslaan iig.
Wieso?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:12 schreef hafcfan het volgende:
Bunting is ook geen top 8 materiaal geloof ik niks van.
Maar die kwaliteit heeft hij wel wanneer hij in goede doen is, alleen dat is bij hem ook nog steeds geen garantie op succes.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Chizzy zich scorend wel veel ruimte verschaffen, Wade is de beste op dubbels.
Viel mij ook al op ja, ik wilde even een plaatje zoeken van hoe hij was toen hij de Lakeside won. Dan krijg je deze suggesties:quote:
20x 180 van Anderson. PDC WK van 2013 is wel het beste toernooi qua darts ooit. Zoveel geniale partijen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:53 schreef hafcfan het volgende:
Rony![]()
En Bowles gun ik het ook wel. Wat een fantastische wedstrijd was dat tegen Anderson.
Deze overwinning werd mede mogelijk gemaakt door minderjarige meisjes met geestelijke beperkingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef Alovenac het volgende:
Jelle heeft natuurlijk genoeg kunnen oefenen het afgelopen jaar.
Saturday June 8quote:
Mardle ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Thornton - Shepherd is ook bezig. Die heeft ook totaal geen prijzengeld meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |