Enschede vind ik ook wel leuk, Twente in z'n geheel welquote:
Ik heb een tijd in Enschede gewoond, ben er weggegaan en weer terug gekomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enschede vind ik ook wel leuk, Twente in z'n geheel wel
Nog steeds vlakbij Arnhemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké, waar woon je nu dan als ik vragen mag?
Twente is erg mooi, maar als ik mocht kiezen woonde ik aan de kust.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in Enschede gewoond, ben er weggegaan en weer terug gekomen.
Er is toen iets traumatisch gebeurd en ben toen Richting Zutphen vertrokken.
Heb altijd graag in Twente gewoond!
quote:
O dat zou ik ook wel willen, mijn vader komt uit het westen en als kind zijn logeerde ik altijd bij mijn tante in Monster, Die woonde tegen over de zee, Héérlijk was dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Twente is erg mooi, maar als ik mocht kiezen woonde ik aan de kust.
Ik ga graag op vakantie in Noordwijkerhout. Schitterend plekje. Heb ik ontdekt omdat ik regelmatig naar Castlefest ga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou ik ook wel willen, mijn vader komt uit het westen en als kind zijn logeerde ik altijd bij mijn tante in Monster, Die woonde tegen over de zee, Héérlijk was dat.
O, daar ben ik nooit geweest, ben vorig jaar naar Texel geweest, het was geen zwem weer maar heerlijk om aan de zee te zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga graag op vakantie in Noordwijkerhout. Schitterend plekje. Heb ik ontdekt omdat ik regelmatig naar Castlefest ga.
Jazeker, mijn broer woont daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Duiven nu ken je dat
Haha, toevalligquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jazeker, mijn broer woont daar.
quote:
Katwijk!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Twente is erg mooi, maar als ik mocht kiezen woonde ik aan de kust.
Ohhhh mag ik een keer mee?? Ik wil er zo graag een keer heen, iemand die ik ken (marenka) gaat er ook vaak heen geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga graag op vakantie in Noordwijkerhout. Schitterend plekje. Heb ik ontdekt omdat ik regelmatig naar Castlefest ga.
Zeker niet als we het anker uitgooienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kijk![]()
Dat strand tripje gaat door hoor Lavenderr...wind boeit niet.
Ik hoop er weer te zijn, dit jaar..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ohhhh mag ik een keer mee?? Ik wil er zo graag een keer heen, iemand die ik ken (marenka) gaat er ook vaak heen geloof ik.
Oke, ik heb besloten dat ik met je mee ga. Gewoon zomaar even.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop er weer te zijn, dit jaar..
Dat weten we dan ook weerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef Catnip het volgende:
[..]
Oke, ik heb besloten dat ik met je mee ga. Gewoon zomaar even.
Nee hoor..gekkigheid.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat weten we dan ook weer
Als je in de gelegenheid bent, is het zeker leuk om naar Castlefest te gaan. Heel leuke happening is dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nee hoor..gekkigheid.
Maar het lijkt me wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |