dat is een van mijn fetisjen, jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
Kesefkesef jij geilt op nieuwe topics openen he?
#TeamInsomnia_ minacht niemand.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We staan open voor alles hier dus als je daar geil van wordt
Allemaal sinds ajacied4lf mod is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een drukke SC hier![]()
Hoi buurtjes!
hoi *bukken* E_Oquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een drukke SC hier![]()
Hoi buurtjes!
Mwoah, valt wel mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Wat een charisma moet deze topvoetballe hebben
Was ook soort van sarcastischquote:
Dat je je plaats ff weet en je hoeft niet te wachten want daarna is er niks van over.quote:
Dat gaat te ver.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat je je plaats ff weet en je hoeft niet te wachten want daarna is er niks van over.
Nou zeg, niet zo kribbig hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
als ik het wist zou ik het hier niet vragen
sorry schatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo kribbig hoor![]()
Maar je hebt gelijk. Het was een vraag met een wedervraag beantwoorden.
de meeste rappen als gillende keukenmeisjes, en ze hebben altijd iets groens aan. sowieso groenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Kesefkesef, hoezo disrespecteer jij greengang?
jayjay, fi en ossoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
de meeste rappen als gillende keukenmeisjes, en ze hebben altijd iets groens aan. sowieso groen
Moest hard zijn ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
die jayjay is wel baas, zo zonder schaamte vol je meisjesstem in de mic te gooien
heb je recenter luistermateriaal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in die vid van mij was ie 15 ja tegenwoordig is ie iets van 20 gewoon zware stem hoor
hahahaquote:
gewoon harde rappers weet niet wat je praatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hahaha, wat een zielige vertoning man
Morgen naar Arnhem, naar zoonlief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor![]()
Ga je morgen nog wat leuks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |