SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
julllie zijn ingame op mijn scherm (publicpervert ingame)quote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
Iddquote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Ja ik, add me: Newbquote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Kutzooi zit in promotions en speel weer fking slecht.
kanker systeem waardoor je helemaal gepressured word en slechter speelt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Nah, jij maakt je druk om niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kutzooi zit in promotions en speel weer fking slecht.
kanker systeem waardoor je helemaal gepressured word en slechter speelt.![]()
Ik speel ook gewoon relaxed en voel me niiet gepressured ofzo maar toch verlies is steeds die promos dus geef ik dat gewoon de schuld achteraf.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Zit in het FOK channel bij LOL (Vaniq), als iemand wil spelen met een noob zeg het maar. Ik ga denk dan Blitz spelen.![]()
Ik moest gaan ff een paar mensen mijn pianokunsten laten horen. Zat helemaal te overleggen tijdens het spelen vandaar die zuig xDWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Kenker van 3x in Promo naar bijna 0 lp in 1 dag.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Iemand die 'Twisted Fate OP' heet en 1-10 gaat als first pick TF
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand achterhalen of deze skin wat waard is?
[ afbeelding ]![]()
Gekocht! Thanks ouwequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
foxfire Ahri on sale, hier is je kans.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: