dat is redelijk normaal!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus volgende aflevering season finale van GoT en dan pas season 4 in 2014 ?!
elk seizoen heeft 10 epsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
Is maandag de laatste aflevering alweer??
*Gaat vast wiegen
Mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Ik tel ze nietquote:
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd oksels geëpileerd
En het deed niet eens zo'n zeer als ik had gedachtDie tip van Puckzzz over die poeder erop doen werkte wel super trouwens, mijn oksels waren ook een beetje aan de klamme kant toen dat martelwerktuig aan ging
![]()
En nu hardlopen, ben benieuwd
omnomnom!quote:
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.
Das vervelendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
Nou na 15 minuten ben ik aan de kant gaan zittenMijn bloeddruk ging omlaag en werd helemaal leeg in mijn hoofd. En de vele draaioefeningen hielpen daar ook niet bij
Bah kon wel huilenlaatste keer met dansen moest ik ook al eerder stoppen.
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das vervelend
Enig idee hoe het komt?
Das wel klote jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.
Echt kut.
Geen idee, maar ik ben altijd te lui om naar de dokter te gaan omdat ik er zelden last van heb. Misschien toch maar eens doen als ik tijd heb (over een maand ofzo dusquote:
WAW OMG WAWquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Pfff kan nog best ingewikkeld zijn als ik dat lees. Kan echt aan vanalles liggen. Volgende week kan ik niet naar de dokter maar anders de week daarna maar eens een afspraak maken om mijn bloed te laten testen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had als kind en jong meisje altijd bloedarmoede. Ik was die lange bleke sliert uit je klas
Viel bijna dagelijks flauw en vele bloedneuzen en algehele zwakte. Tot ik staal tabletten ging slikken, toen werd het beter.
Volgens mij zijn die nu zo bij de apotheek en drogist verkrijgbaar.
Mijn nagels zijn geelquote:bij ernstiger bloedarmoede ziet men soms:
Bleke huid (met name onder de vingernagels)
Bleke lippen
Naja ik heb het wel vaker, maar nu is het wel altijd erger. Mijn bloeddruk was een aantal jaar geleden altijd rond de 110/70 dus wel lager dan gemiddeld maar niet bedroevend laag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar als het puur is bij warmte zou ik eerder denken aan je bloeddruk, maar naar de dokter gaan is een goed idee
van het stainen van lak of zijn ze geel?quote:
Dat! Had ik vroeger ook bij warm weer. Viel ik flauw... Medicijn: meer zout etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar als het puur is bij warmte zou ik eerder denken aan je bloeddruk, maar naar de dokter gaan is een goed idee
Van de lakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
van het stainen van lak of zijn ze geel?
Dat heb ik ook al jaren, maar dat komt niet meteen (en is niet altijd). Dus dan is de tip langzaam opstaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
olaaaaaaa
als je snel je ijzer beetje omhoog wilt karren kun je ook Ferro van Roosvicee drinken.
en bloeddruk te laag kan natuurlijk ook heel goed. Heb je het erg bij van de grond opstaan, vanuit horizontale houding (liggend in bed ofzo) naar verticaal (gaan staan)?
ik ben uiteraard ook geen arts, maar zou het volgende keer bij je huisarts toch maar eens vragen
Jaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee maar jij hebt precies wat ik dan heb denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
Maar ik kreeg geen vlekken voor mijn ogen tijdens het dansen. Ik heb gewoon opeens geen energie meer, duizelig, leeg.
Is Mandy ook eigenlijk een man???quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt precies wat ik dan heb denk ikzie die post van mij hierboven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Filosofiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
ik zit weer in mijn vrijdagavond dertigers dilemma geloof ik
zit weer in mijn hoofd met filosofie gaan studeren ofzo... zoveel toffe dingen te doen dit dat alles, zo weinig tijd
Eerst maar eens wat meer gaan bewegen en de zolder afmaken heb ik me 5 minuten geleden maar weer voorgenomen![]()
[/vrouwmodus off]
Kom je vanzelf snel genoeg achter toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef Molo het volgende:
Maisnon, ik zag op je feestboek dat je Norwegian Wood hebt gelezen/geliked, leest dat lekker weg of is het meer "ik ga er even heel goed voor zitten" leesmateriaal?
ik ben een mongool, dat weet je tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dat kost moeite jonguh!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom je vanzelf snel genoeg achter toch?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
morgen lekker naar het strand met vrienden, zin in
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
en nu zin om te falen, hyper de hyper
Lekker, strand
Zou ik ook wel weer eens willen
Maar is altijd zo`n hoop gesleep dus ik blijf lekker in de achtertuin
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Hmm, er gebeurt op zich niet zo heel veel in het verhaal, het is echt een stuk van het leven van de hoofdpersoon wat verteld wordt, en hij maakt niet echt veel mee direct, maar het gaat meer over de relaties die hij aangaat en met welke problemen hij worsteld (1 heftige gebeurtenis specifiek die impact heeft op de rest van dat stuk van zn leven wat beschreven wordt.)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef Molo het volgende:
Maisnon, ik zag op je feestboek dat je Norwegian Wood hebt gelezen/geliked, leest dat lekker weg of is het meer "ik ga er even heel goed voor zitten" leesmateriaal?
Het is dus niet dat je blijft lezen door vanalles wat er gebeurt, maar meer dat je benieuwd bent hoe de boel ontwikkeld. Het is wel niet het meest vrolijke boek
Maar ik vind het wel een aanrader![]()
Ga gewoon op een handdoek zitten en laat je zo vooruit slepen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker, strand
吴 曼 迪![]()
Temptingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga gewoon op een handdoek zitten en laat je zo vooruit slepen!
Maar tis wel handig als de minions hun rug een beetje sparen, ik heb ze nog langer nodig
en graslandjes aan het water ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker, strand
Alhoewel, jouw achtertuin lijkt me ook niet onaardig, daar kun je ook heerlijk vertoeven
Schaf een hond aan! Of laat het de geit doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tempting
Maar tis wel handig als de minions hun rug een beetje sparen, ik heb ze nog langer nodig
吴 曼 迪![]()
Ja hoor in mijn achtertuin is het meer dan prima uit te houden
Zolang er niet te veel kinderfeestjes en paardentroela`s voorbij komen met bijbehorende pestherrie.
Ik ben gehecht aan m`n stilte
ah tof, klinkt wel goed voor als ik mijn huidige boek uit heb (ben De wereld van Sofie van Jostein Gaarder aan het herlezen).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, er gebeurt op zich niet zo heel veel in het verhaal, het is echt een stuk van het leven van de hoofdpersoon wat verteld wordt, en hij maakt niet echt veel mee direct, maar het gaat meer over de relaties die hij aangaat en met welke problemen hij worsteld (1 heftige gebeurtenis specifiek die impact heeft op de rest van dat stuk van zn leven wat beschreven wordt.)
Het is dus niet dat je blijft lezen door vanalles wat er gebeurt, maar meer dat je benieuwd bent hoe de boel ontwikkeld. Het is wel niet het meest vrolijke boek
Maar ik vind het wel een aanrader
Kan ik die even downloaden kopen
Taart ze hebben toch bij het strand van die ghrote opblaasrolstoelen? Bij hvh dacht ik van wel namelijk
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
ik zat te kijken naar nieuw horloge en mp3 speler en 7 inch tabletquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Asos
Heb twee keer gefaald deze week
EN OWEE ALS DE BIKINI TOCH TE KLIEN IS! FML!![]()
Maar ik heb nog nergens op geramd
Die ging ik ook doen die van zo'n plaatje totdat een sportinstructeur pro het compleet aan gort schootquote:![]()
![]()
zo'n geitenkarretjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schaf een hond aan! Of laat het de geit doen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ging ik ook doen die van zo'n plaatje totdat een sportinstructeur pro het compleet aan gort schootwaarom!
吴 曼 迪![]()
zij moet terug naar plaatje 1, een van de mooiste, grappigste, leukste vrouwen ooitquote:
Maar ik herken haar dus echt niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
zij moet terug naar plaatje 1, een van de mooiste, grappigste, leukste vrouwen ooitOok niets als ik haar voorhoofd afdek.
Het is zo totaal anders ook met de nude lipkleur en volgens mij heeft ze ook minder mascara aan de onderkant. Ik weet niet
吴 曼 迪![]()
Ja klopt. Maar daar wil ik dood niet in gezien worden eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:53 schreef Diconnected het volgende:
Taart ze hebben toch bij het strand van die ghrote opblaasrolstoelen? Bij hvh dacht ik van wel namelijk
Ik rij volgende keer wel weer met m`n scootmobiel het strand op. Ging ook best.
en anders is er altijd de kustwacht nog
pony, nude lipkleur en vooral veel eyeliner en mascara maken zoveel verschil jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik herken haar dus echt niet meerOok niets als ik haar voorhoofd afdek.
Het is zo totaal anders ook met de nude lipkleur en volgens mij heeft ze ook minder mascara aan de onderkant. Ik weet niet
Zij is de reden dat ik roze lippen durf te doen
Hoezo niet? Als jij daardoor lekker het strand op kanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar daar wil ik dood niet in gezien worden eigenlijk
en anders is er altijd de kustwacht nogde vorige x met je scootmobiel was ook zo'n goeden matigen idee
krabbeplas in vlaredingen een idee? Is gras aan het water, zeer makkelijk bereikbaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar daar wil ik dood niet in gezien worden eigenlijk
en anders is er altijd de kustwacht nogOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
volgende meet doen we op de Zonnebloem, met alle derpies op een kluitje
Niet krabbeplas kip, dat water zit vol met blauwalg
zwemmen is nu toch nog veel te koud johquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:01 schreef Diconnected het volgende:
Niet krabbeplas kip, dat water zit vol met blauwalg
zit dat nu al vol met blauwalg ja?het is nog amper warm geweest man
Nu al blauwalg?
Ik kan ook op needletown het prinsenbos proberen, daar zit een grote speeltuin bij voor de kindersI`m not weird. I`m limited edition.![]()
omnomnomnomquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Krabbeplas Kip klinkt echt als een gerecht waar je een blaasontsteking van krijgt
Ja krabbeplas heeft altijd blauwalg gheloof ik, laatste x dat ik er was geweest in het water kwam ik thuis met extra tenen enzo
De vloer is hard
En ik dacht vroeger dat ik altijd keigoed was in sit-ups maar blijkbaar zijn dat crunches
Ik en sport
吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:06 schreef Diconnected het volgende:
Ja krabbeplas heeft altijd blauwalg gheloof ik, laatste x dat ik er was geweest in het water kwam ik thuis met extra tenen enzo
I present to you, the four asses monkey!
(South Park classic van Mephisto)
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
De vloer is hard
En ik dacht vroeger dat ik altijd keigoed was in sit-ups maar blijkbaar zijn dat crunches
Ik en sport![]()
misschien heet het dan anders, en doe je het anders, je hebt een verrekte goei lijf jongedame![]()
Ermnermnermquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik sla de krabbelplas maar ff over gok ik
Ik kwam toenstraks tijdens dat feest op het plein een oudcollega tegen.
Hij dacht eerst denk ik, dat ik mn zusje was. Ik probeerde zo te hinten en ik dacht van oh, hij weet het, hij moet het aan mn stem horen.
Even later in het gesprek, begon ik het dus over mezelf te hebben en hij vertelde "jaaa vroeger was maisnon ook.."
.. wacht even, zou hij nou echt niet doorhebben dat ik het ben?
Dus ik zeg letterlijk, J. volgens mij heb je nog steeds niet door dat IK dat ben! Kijk nou eens! *stapje naar achter*
En hij kon zn ogen niet geloven, haha, complete verwarring, een vriend die erbij was en ik moesten zo hard lachen. Zelfs met al het bewijs op tafel, en dat ik het letterlijk vertelde, zag hij het gewoon echt niet, een klein beetje in mn gezicht en mn stem.
Vond ik eigenlijk wel heel gaaf![]()
![]()
Ja maar ik wil wel meer gaan sporten. Ik doe helemaal niets behalve dat uurtje dansenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
misschien heet het dan anders, en doe je het anders, je hebt een verrekte goei lijf jongedame![]()
吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Hij dacht eerst denk ik, dat ik mn zusje was. Ik probeerde zo te hinten en ik dacht van oh, hij weet het, hij moet het aan mn stem horen.
Even later in het gesprek, begon ik het dus over mezelf te hebben en hij vertelde "jaaa vroeger was maisnon ook.."
Dus ik zeg letterlijk, J. volgens mij heb je nog steeds niet door dat IK dat ben! Kijk nou eens! *stapje naar achter*
En hij kon zn ogen niet geloven, haha, complete verwarring, een vriend die erbij was en ik moesten zo hard lachen. Zelfs met al het bewijs op tafel, en dat ik het letterlijk vertelde, zag hij het gewoon echt niet, een klein beetje in mn gezicht en mn stem.
Vond ik eigenlijk wel heel gaafNice! haha
吴 曼 迪![]()
geen bedsport?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel meer gaan sporten. Ik doe helemaal niets behalve dat uurtje dansenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tuurlijk ook wel maar dan maak ik meer gebruik van mijn lenigheid dan van mijn spieren. Ik laat gewoon alles doenquote:
吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Vond ik eigenlijk wel heel gaaf![]()
dat lijkt me echt heel raar om mee te maken zeg
Supergaaf, transformation (almost) completed
de dooie vis methodequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk ook wel maar dan maak ik meer gebruik van mijn lenigheid dan van mijn spieren. Ik laat gewoon alles doen
Ja 't is dubbel natuurlijk omdat ik al vaker heb gehad dat mensen die ik gewoon nog heel goed ken, mij compleet niet herkennen alsof ik een ander persoon ben terwijl ik van binnen natuurlijk nog wel een heel stuk hetzelfde ben![]()
Zo voelt het voor jou wel omdat jij het zelf meemaakt. Mensen die je langere tijd niet zien krijgen niets van die metamorfose meequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja 't is dubbel natuurlijk omdat ik al vaker heb gehad dat mensen die ik gewoon nog heel goed ken, mij compleet niet herkennen alsof ik een ander persoon ben terwijl ik van binnen natuurlijk nog wel een heel stuk hetzelfde ben
wattafakquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:18 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]Dit stuurt Megatoby mij. De romantiek.
ja dat lijkt me aan de ene kant een compliment, aan de andere kant ook wel heel dubbel...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja 't is dubbel natuurlijk omdat ik al vaker heb gehad dat mensen die ik gewoon nog heel goed ken, mij compleet niet herkennen alsof ik een ander persoon ben terwijl ik van binnen natuurlijk nog wel een heel stuk hetzelfde ben
soort van deels opnieuw leren kennen van jou als persoon ofzo
zulks een roematiek inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:18 schreef megamandy het volgende:
Nou ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:18 schreef megamandy het volgende:
quote:This is from the film 'Basket case' it's fucking hilarious. The thing in the basket is some fellas Siamese twin that he had removed. He carries it around with him everywhere. And is asked "what's in the basket" he replies "my brother" then everyone laughs, and eventually end up being killed by 'the brother'
I know waaaay too much about that film for my own liking...![]()
uiteraard heeft de neger in het verhaal het gedaan, zo is het immers altijd
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
DAT KLINKT ALS EEN GOEDEN FILM VOOR EEN MATIGEN FILMMEET
Oh wait![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooit komt het ervan ok![]()
ik heb Koos inmiddels ook zover dat mensen kunnen blijven tukken![]()
nu alleen nog een datum ooit
maar is wel handig als mensen dan ook ergens kunnen liggen, dus zolder moet eerst meer klaar zijn
ik ga morgen even die trailers kijken, nu slapen, morgen wat laatste zooi naar de stort brengen en dan lekker chillen in de zon
zo eindelijk thuis en lekker kunnen kakkennog even tv kijken in bed en dan
en zo lang mogelijk uitslapen morgen
yepquote:en was bij vriendin in Leiden, en er wordt dus in haar studentencomplex gefilmd, dus iedere keer moesten we helemaal buitenom lopen naar de wc enzo, echt kudt
en we zaten buiten te bbqen en velen lawaai te maken express omdat die filmcrew ook gewoon kudt was trololol
haha rotzakken
Ik ga m`n bed maar eens opzoeken. Drukke weken gehad en velen slaaptekort![]()
Zo, shoppen met den vent, ik ben benieuwd! Missie 'om 10 uur in de stad' hebben we alvast niet gehaald![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, shoppen met den vent, ik ben benieuwd! Missie 'om 10 uur in de stad' hebben we alvast niet gehaaldMijn vent is al vanad 7 uur aan het wandelen
![]()
![]()
Mensen die beginnen over alles wat je die dag moet doen en was afhalen en BLABLABLA als je 3 seconden uit bed bent![]()
![]()
Klinkt als tijd om het huis uit te gaan spees
Net zooi naar de stort gebracht, nu even omkleden en naar het strand toe
Is het ook wel, maar daar heb je wel een woning voor nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:20 schreef Molo het volgende:
Klinkt als tijd om het huis uit te gaan spees
Net zooi naar de stort gebracht, nu even omkleden en naar het strand toe![]()
![]()
Onder een brug is ook prima, luxebeest!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar daar heb je wel een woning voor nodig natuurlijk
Het was nog lekker rustig op de markt
Wel nog veel te koud voor een dun shirtje met korte mouwen emahgerd![]()
![]()
Naja ik wil wel graag iets beetje fatsoenlijks. Niet waar alle carnavalszooi en peuken nog in de gang liggen en waar de (gedeeldequote:) wc zo naar zeik ruikt dat je ervan gaat kokhalzen
![]()
![]()
![]()
![]()
een brug heeft geen gang opgelostquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik wil wel graag iets beetje fatsoenlijks. Niet waar alle carnavalszooi en peuken nog in de gang liggen en waar de (gedeelde) wc zo naar zeik ruikt dat je ervan gaat kokhalzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vroeg alquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Veel plezierMijn vent is al vanad 7 uur aan het wandelen
Half uur in de stad en meneer heeft al 3 broeken en 2 bloezen en is nu lading 2 aan het passen![]()
![]()
Aankoop voltooid!
230 euro bij H&M voor de vakantie
Maar er gaat vast nog wel het e.e.a. retour
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Neem een Hodor!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tempting
nee?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ha wat gaaf!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Vond ik eigenlijk wel heel gaaf
Deed ie daarna wel normaal of was ie helemaal van zijn apropos?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Op zich wel maar een beetje de standaard reactie hier in t dorpquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha wat gaaf!
Deed ie daarna wel normaal of was ie helemaal van zijn apropos?
Als in ja als een man met een man iets heeft ofzo ja da maakt me ammel nie uit hoor tegenwoordig kan da toch ge moet doen waar ge gelukkig van wordt dat soort dingen![]()
![]()
Zo is het ook gewoon
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Whutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit alleen maar bassie en adriaan te photoshoppen terwijl ik op de post wacht
Ermahgerd whyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The good, The bad, and the Bassie![]()
zijn met stadsgenoten trouwens
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The good, The bad, and the Bassie
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Maisnon
En Dico, normaal had ik die crap aan mijn moeder gevraagd, maar die ligt denk ik te bakken op een strand in Kroatië![]()
![]()
Ik ben een pro met dicloquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:07 schreef RenRen- het volgende:
Maisnon
En Dico, normaal had ik die crap aan mijn moeder gevraagd, maar die ligt denk ik te bakken op een strand in Kroatië![]()
maar je kan de maagbeschermer en diclo tegelijk ook wel innemen, en dan eten, of erna. als je maar eten in je buik hebt
Pizza als brunch.![]()
Maar dan kan ik vanavond volstaan met 2 boterhammen en mijn meloen., en verbrand ik nu alvast wat van de pizza. Ofzo.![]()
![]()
DOENquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook cover formaatmaar ik durf niet
Ik las laatst dat je je maagbeschermer beter eerder kunt nemen, maar ik heb het ook maar een keer eerder gesliktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben een pro met diclo![]()
maar je kan de maagbeschermer en diclo tegelijk ook wel innemen, en dan eten, of erna. als je maar eten in je buik hebt
Dankjewel
Het is me zo enorm in mijn rug geschoten, en nu elke keer als ik mijn arm optil doet het zeer
![]()
![]()
Ik had vandochtend de meest disturbing run in met mijn gekke darm tot nu toe. Ik kan de details hier echt niet kwijt maar als dit nog een keer zo is dan wil ik echt naar een specialist![]()
Pics van je meloenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pizza als brunch.![]()
Maar dan kan ik vanavond volstaan met 2 boterhammen en mijn meloen., en verbrand ik nu alvast wat van de pizza. Ofzo.Pics van je meloenen.quote:Aids.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics van je meloenen.
[..]
Pics van je meloenen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics van je meloenen.
[..]
Pics van je meloenen.![]()
![]()
![]()
Vertel eens?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik had vandochtend de meest disturbing run in met mijn gekke darm tot nu toe. Ik kan de details hier echt niet kwijt maar als dit nog een keer zo is dan wil ik echt naar een specialist
Ik ben ervaringsdeskundige
Dat doe ik je niet aan Taartjesfee ik heb er nog net geen trauma aan over gehouden
Apparently blijf ik vannacht in Utrecht logeren yay![]()
Utreeecht!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Dat doe ik je niet aan Taartjesfee ik heb er nog net geen trauma aan over gehouden
Apparently blijf ik vannacht in Utrecht logeren yay![]()
![]()
Ik heb net bij de Zeeman 2 korte broeken leggings gekocht, die echt perfect onder jurkjes passenvoor 3 euro per stuk
geen schurenende benen meer
Ik heb gisteren dit op de schurende plekken gesmeerd:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net bij de Zeeman 2 korte broeken leggings gekocht, die echt perfect onder jurkjes passenvoor 3 euro per stuk
geen schurenende benen meer
Werkte echt briljant.![]()
![]()
Godsamme dat was een heerlijk dagje aan het water![]()
Zo lekker met vrienden uit eten in een vanmijn favo restaurants, life is good
Ermahgerd, briljant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook cover formaatmaar ik durf niet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik kan wel wat hebben hoor, maar wat jij wilquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Apparently blijf ik vannacht in Utrecht logeren yay
Ik ben nog nooit naar een gala geweest na dit hele proces zeg maarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
makeuppen voor het gala voor vanavondwil echt nog graag een keertje
![]()
80C jonguh, wat is dezenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics van je meloenen.
[..]
Pics van je meloenen.![]()
![]()
ja tis niet een echt gala, is voor mijn vriend zijn vrijwilligers werk voor geestelijk/lichamelijke gehandicapten, en het is nu het laatste feest, dus een gala feest inclusief oliebollen en allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een gala geweest na dit hele proces zeg maarwil echt nog graag een keertje
Godverdommekut quiche in een kleine springvorm van de buren gemaakt, veel te klein natuurlijk dus hij is nog lang niet klaar
![]()
![]()
ik zou om half 8 uitgebreid barbequen en nu kan ik niet meedoen omdat ik vroeg wegmoethad zo'n zin in lekker bbqtje
![]()
Het is een Chihuahua...geen Grizzlyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was echt goed boos. Niet boos genoeg om hem op zijn rug te krijgen alleen.
Ik snap dit niet helemaal?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef Maisnon het volgende:
ik zou om half 8 uitgebreid barbequen en nu kan ik niet meedoen omdat ik vroeg wegmoethad zo'n zin in lekker bbqtje
De BBQ was al afgesproken maar er is iets tussen gekomen ofzo? Waardoor je nu vroeg weg moest?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Good busy woman!quote:
quote:
Lekker he, in de avond
Ik heb keihard liggen luieren in de zon en daarna heeeerlijk gegeten, was ook zeer zwaar werk
buuuh hier ook weinig zon
en vanochtend broek gezien op zalando lounge, was nog 1 in mijn maat, ik afrekenen, ideal kapt ermee en broek is weg natuurlijk![]()
![]()
Heerlijk zonnetje hier!
Idem, maar de gasten hebben beloofd zon mee te nemen vanmiddagquote:Op zondag 9 juni 2013 10:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier! *zwaait*
En ja mandat je dan een bbq plant voor vandag
Volgens mij bedoelde ze dat je m makkelijk op zijn flikker zou moeten kunnen geven en op zijn rug draaien omdat hij een sjiewawa isquote:Op zondag 9 juni 2013 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij dat mag doen vind ik, hij moet gewoon geen andere honden bijten
Ik ben net pas wakker, heerlijk bij geslapen maar vaaaaaaag gedroomd. Ik was al een paar weken vergeten dat ik zwanger was en had ondertussen heel veel alcohol gedronken, rauw vlees gegeten en was net met roken begonnen. Ik werd echt wakker van 'lolwhut???'
OHquote:Op zondag 9 juni 2013 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat je m makkelijk op zijn flikker zou moeten kunnen geven en op zijn rug draaien omdat hij een sjiewawa is
OH
Ja maar uit onderdanigheid zou hij het zelf moeten doen als ik boos word en dat lukte me niet![]()
Ik bedoel ook juist dat je die makkelijk aan moet kunnen. Ook al is het een klein hondje ze hebben evenveel discipline nodig als een grote hond.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij dat mag doen vind ik, hij moet gewoon geen andere honden bijten
Omdat je zei dat je hem niet op zijn rug kon krijgen zei ik mijn opmerking
Daarom zijn er waarschijnlijk zoveel kutexemplaren.Ze zijn zo klein en schattig dat men ze vaak veel te zacht aanpakt want Ocherme dat kleine hondje, dat is zielig....quote:Op zondag 9 juni 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij zijn chihuahua's niet echt de makkelijkste honden toch. Ondanks dat ze zo klein zijnHey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Daarmee bedoel ik niet dat Smeagol en Frodo kutexemplaren zijn!
Frodo en Smeagol
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Molo het volgende:
Ik ben net pas wakker, heerlijk bij geslapen maar vaaaaaaag gedroomd. Ik was al een paar weken vergeten dat ik zwanger was en had ondertussen heel veel alcohol gedronken, rauw vlees gegeten en was net met roken begonnen. Ik werd echt wakker van 'lolwhut???'
![]()
Dromen zijn vaak vertalingen van je diepste angsten of wensen hè?
Maar welke zou dat dan zijn in dit geval?
KwarTET!Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
dit jaquote:Op zondag 9 juni 2013 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom zijn er waarschijnlijk zoveel kutexemplaren.Ze zijn zo klein en schattig dat men ze vaak veel te zacht aanpakt want Ocherme dat kleine hondje, dat is zielig....
jill krijgt ook gewoon op dr flikker als ze iets fouts doet![]()
Hij krijgt niet weinig discipline though. Ik werd heel boos op hem maar heb altijd geleerd op de cursus dat je hem niet fysiek op zijn rug moet leggen omdat het dan geen nut heeft of zo. En hij ging niet op zijn rug. Dan kan ik ook niet veel meer doenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bedoel ook juist dat je die makkelijk aan moet kunnen. Ook al is het een klein hondje ze hebben evenveel discipline nodig als een grote hond.
Omdat je zei dat je hem niet op zijn rug kon krijgen zei ik mijn opmerking![]()
Dus toen ben ik de puppy gaan aaien en Frodo gaan negeren, dat moest ook volgens de cursus.
Ik ga nu wel nog een keer vragen, als ze thuis is, of mijn moeder het niet een goed idee vindt toch een keer een privétraining te doen met Frodo, want ik snap niet waarom hij altijd zo fel is tegen puppies.![]()
Cesar doet het ook handmatig
Ik snap je wel hoor. Maar dat het ook juist naar puppies is is wel wat apart ja. Die zouden juist een bepaalde bescherming genieten met hun geur enzo. Heb ik me laten vertellen.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Oh en cursussen zijn niet zaligmakend imho.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Hier ook hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ja
jill krijgt ook gewoon op dr flikker als ze iets fouts doetDie kleine geeft zichzelf straf
als ze blaft gaat ze zelf gelijk maar in haar bench zitten
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook hoorDie kleine geeft zichzelf straf
Ik heb kipgehakt met knoflook en venkel in de koelkast staan. Ben heel benieuwd hoe dat gaat smaken
Ja idd, als ik boos ben gaat ze ook al gelijk haar bedje inquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook hoorDie kleine geeft zichzelf straf
![]()
![]()
Lekker!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb kipgehakt met knoflook en venkel in de koelkast staan. Ben heel benieuwd hoe dat gaat smaken
doe je er ook een uitje doorheen en velen zout en vooral peper? Kan nogal eens wat lafjes smaken bij elkaar is mijn ervaring.
Maar als het lekker stevig genoeg is van smaak, mjamjamjam!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Dromen zijn vaak vertalingen van je diepste angsten of wensen hè?
Maar welke zou dat dan zijn in dit geval?ik droom ook weleens dat ik kan vliegen, er oorlog is uitgebroken, ik een superheld ben, een vulkaan kan beheersen, mensen af slacht of weet ik het wat
omnomnomnomquote:Op zondag 9 juni 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke mongool gaat konijnen doodknuppelen bij een kinderboerderij?
Uitje wilde ik dit keer overslaan. Die gaat er eigenlijk standaard door bij mij maar ik wilde echt de venkel smaak vasthouden en ik denk dat ui dat wegvaagt met zijn sterke smaak. Peper en zout zit er uiteraard in.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
doe je er ook een uitje doorheen en velen zout en vooral peper? Kan nogal eens wat lafjes smaken bij elkaar is mijn ervaring.
Maar als het lekker stevig genoeg is van smaak, mjamjamjam!
En ermahgerd arme Moes! Ik aaide hem net zag ik echt trossen vlooien op de rand van zijn oortjes zich tegoed doen aan zijn bloed. We konden ze er zó afplukken.Door zijn dikke vacht is het lastig voor die beesten om ergens anders te gaan zitten. Maar dit was wel heel erg! Meteen goed geborsteld en morgen pipetjes halen!
ik zit net een boterham met pitjes te eten..... dank voor dit verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uitje wilde ik dit keer overslaan. Die gaat er eigenlijk standaard door bij mij maar ik wilde echt de venkel smaak vasthouden en ik denk dat ui dat wegvaagt met zijn sterke smaak. Peper en zout zit er uiteraard in.
En ermahgerd arme Moes! Ik aaide hem net zag ik echt trossen vlooien op de rand van zijn oortjes zich tegoed doen aan zijn bloed. We konden ze er zó afplukken.Door zijn dikke vacht is het lastig voor die beesten om ergens anders te gaan zitten. Maar dit was wel heel erg! Meteen goed geborsteld en morgen pipetjes halen!
![]()
ik heb Koos trouwens eindelijk zover dat we geen binnen konijn gaan nemen maar buiten konijnen. Toen hij hoorde van een vriendin dat zij meerdere konijnen heeft gehad die overal in huis pisten toen ze ziekig of wat ouder werden was hij ineens om
geen frontline! dat werkt voor geen meterquote:Op zondag 9 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uitje wilde ik dit keer overslaan. Die gaat er eigenlijk standaard door bij mij maar ik wilde echt de venkel smaak vasthouden en ik denk dat ui dat wegvaagt met zijn sterke smaak. Peper en zout zit er uiteraard in.
![]()
kun je op alle/de meeste mp3-spelers ook radio luisteren?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
niet op alle, wel op veel. Moet er wel bijstaanquote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Molo het volgende:
kun je op alle/de meeste mp3-spelers ook radio luisteren?![]()
mediamarkt, matigen informatievoorzieningquote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet op alle, wel op veel. Moet er wel bijstaan
Maar zit te bedenken dat radio niet handig is i.v.m. wisselend ritme, dus ik ga dan toch maar voor de el cheapo versie.
Thanks voor het meedenken!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
soberso, je hebt een mp3 speler , wat moet je dan met radio! radio is meestal toch kutkwaliteit en gepraat er doorheen, daarvoor juist mp3 speler want eigen muziek zonder gezeikquote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
mediamarkt, matigen informatievoorziening
Maar zit te bedenken dat radio niet handig is i.v.m. wisselend ritme, dus ik ga dan toch maar voor de el cheapo versie.
Thanks voor het meedenken!![]()
![]()
ja dat bedacht ik me ook zonetquote:Op zondag 9 juni 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soberso, je hebt een mp3 speler , wat moet je dan met radio! radio is meestal toch kutkwaliteit en gepraat er doorheen, daarvoor juist mp3 speler want eigen muziek zonder gezeik
Rammstein, Iron Maiden, Muse, Drum and Bass, Ramones etc, komt u maar door
Spotify![]()
Eigen afspeellijsten, radio gebaseerd op een bepaald nummer uit je afspeellijsten.
turbonails?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd een video van nog geen minuut uploaden naar youtube, dat gaat lekker snel
HOE duur?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
Spotify![]()
Eigen afspeellijsten, radio gebaseerd op een bepaald nummer uit je afspeellijsten.
(ik ben cheap ass, I know)
Trailer?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd een video van nog geen minuut uploaden naar youtube, dat gaat lekker snel![]()
![]()
jamaar daar moet je weer per maand voor betalenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
Spotify![]()
/nederlander![]()
quote:![]()
Ik zie dan echt zo'n auto lak spuiter voor me die je nagels even onder handen neemt
Dat zijn echt vaak de meest gare doorsnoven figuren die zulk werk doen, loller!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
preciesquote:Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar daar moet je weer per maand voor betalen
/nederlander
ermahgerd, de zon schijnt hier weer!
* Molo het weer stil zet voor bbq van vanavond!
Oh ja, fuck, moet nog opruimen en alles in de marinade zetten voor straks...... ach, komt zo wel
het zijn wel de kleuren van de auto'squote:Op zondag 9 juni 2013 15:22 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dan echt zo'n auto lak spuiter voor me die je nagels even onder handen neemt
Dat zijn echt vaak de meest gare doorsnoven figuren die zulk werk doen, loller!![]()
![]()
Das wel tofquote:Op zondag 9 juni 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het zijn wel de kleuren van de auto's
goedkopen tablet scoren, twijfel de twijfel
bestel anders iets online, das dubbel falen, want falen en het komt gegarandeerd bij jou nooit aan, dus dubbel falenquote:
quote:quote:Op zondag 9 juni 2013 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
bestel anders iets online, das dubbel falen, want falen en het komt gegarandeerd bij jou nooit aan, dus dubbel falen![]()
![]()
![]()
Aids.![]()
ik twijfel tussen Asus Nexus 7 en Asus MeMo pad....quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
maar je bent wel een lief kind met grote tetten, that's something!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
maar je bent wel een lief kind met grote tetten, that's something!
Aids.![]()
heb je de kleding die binnen was al gepast?quote:
(oftewel: FOTOOOOOO"S!)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ohjaquote:Op zondag 9 juni 2013 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je de kleding die binnen was al gepast?
(oftewel: FOTOOOOOO"S!)
Zo even douchen en dan ga ik passen!Aids.![]()
we ruiken je niet op de foto, dus doe maar zonder douchen.quote:
Douchen verbruikt water en is dus slecht voor het miljeuuuuuu jonguh!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
klopt. Tientje per maand zelfs.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar daar moet je weer per maand voor betalen
/nederlander
Maar ik mistte het na drie dagen al nadat mijn gratis half jaar was afgelopen. Zoveel muziek, zoveel keuze. Geen gedoe met downloaden, geen opslag ruimte inleveren, playlists van anderen luisteren en en en. ...
Het is mij het geld wel waard
Ja maar ik heb raar haar nuquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
we ruiken je niet op de foto, dus doe maar zonder douchen.
Douchen verbruikt water en is dus slecht voor het miljeuuuuuu jonguh!
Aids.![]()
Ja beste aankoop ever. Laat hem gewoon lekker elke dag zijn ronde doen, geen wolkjes kattenhaar meer door t huis en merk ook dat er veel minder stof op de kastjes komt te liggen nuquote:![]()
![]()
Niet als je tegelijkertijd plast onder de douchequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
we ruiken je niet op de foto, dus doe maar zonder douchen.
Douchen verbruikt water en is dus slecht voor het miljeuuuuuu jonguh!
Ja dat ding zat altijd al een beetje los, maar nu zit hij niet meer aan de vloer vast. Gelukkig lekt er niksquote:. Hij wiebelt dus flink
Aids.![]()
Waar ik overigens totaal geen moeite mee hebquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet als je tegelijkertijd plast onder de douche
als je niet drinkt hoef je ook niet te plassen, da's NOG veel voordeliger, want dan hoef je nooit meer te douchenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet als je tegelijkertijd plast onder de douche
Ghehe wachten tot de vervelende huisgenoot erop gaat zittenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat ding zat altijd al een beetje los, maar nu zit hij niet meer aan de vloer vast. Gelukkig lekt er niks. Hij wiebelt dus flink
Ik heb gelukkig een privépotquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghehe wachten tot de vervelende huisgenoot erop gaat zitten
Aids.![]()
ik heb teveel meubels beneden waar hij zeker niet onder of langs kan, anders had ik 'm ook gekocht, zo tof he!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja beste aankoop ever. Laat hem gewoon lekker elke dag zijn ronde doen, geen wolkjes kattenhaar meer door t huis en merk ook dat er veel minder stof op de kastjes komt te liggen nu
We hadden er op mijn vorige werk eentje, hadden we stiekem heeeeel zachtjes in een kamer gezet waar bejaarde (kut) collega zat te werken vol concentratie. Die schrok zich op een gegeven moment rot toen hij ineens tegen haar voet aan tikte, whehehehehe![]()
ik ook niet hoor, ik pis heel vaak onder de douche. Lekker wegspoelen, klaarquote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar ik overigens totaal geen moeite mee heb
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat ding zat altijd al een beetje los, maar nu zit hij niet meer aan de vloer vast. Gelukkig lekt er niks. Hij wiebelt dus flink
![]()
bouten afgebroken ofzo? Of houten vloer waarop hij ziet die gaar is? (hadden wij eerst hierboven, vloer bleek weggevreten te zijn door 50 jaar lekkende pis![]()
![]()
)
dafuq je hoort dat ding toch aankomen?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb teveel meubels beneden waar hij zeker niet onder of langs kan, anders had ik 'm ook gekocht, zo tof he!
We hadden er op mijn vorige werk eentje, hadden we stiekem heeeeel zachtjes in een kamer gezet waar bejaarde (kut) collega zat te werken vol concentratie. Die schrok zich op een gegeven moment rot toen hij ineens tegen haar voet aan tikte, whehehehehe![]()
![]()
vandaag dat ik er bejaard bij zette, dat mens bleek al wat dovig te zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuq je hoort dat ding toch aankomen?![]()
wel jammer dat ik dj roomba toen nog niet kende, dat was echt een mooi idee geweest, om hem de vergaderruimte in te laten rijden met een lekker deuntje op
Nee gewoon tegelvloertje, geen idee wat er aan de hand is. Bel morgen wel een monteur.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
bouten afgebroken ofzo? Of houten vloer waarop hij ziet die gaar is? (hadden wij eerst hierboven, vloer bleek weggevreten te zijn door 50 jaar lekkende pis![]()
![]()
)
Aids.![]()
oh ja natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
vandaag dat ik er bejaard bij zette, dat mens bleek al wat dovig te zijn![]()
wel jammer dat ik dj roomba toen nog niet kende, dat was echt een mooi idee geweest, om hem de vergaderruimte in te laten rijden met een lekker deuntje op
mwhehehehe![]()
![]()
foto's?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee gewoon tegelvloertje, geen idee wat er aan de hand is. Bel morgen wel een monteur.
valt dat binnen de kamerhuur of moet je dat zelf lappen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ga er vanuit dat ik dat niet zelf hoef te betalen. Ik zal eens kijken of ik een foto kan makenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
foto's?
valt dat binnen de kamerhuur of moet je dat zelf lappen?.
Aids.![]()
ik denk niet dat ze het op mijn huidige werk kunnen waarderen, wel jammer, want zulke acties zijn zo tofquote:
Ik heb ook weleens telefoons en piepers verstopt in het verlaagde plafond, sleutels in de drilpudding verstopt, bellen met stemvervormer en andere Office-achtige garpjes
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik dat niet zelf hoef te betalen. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken.
?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
hij is erg tof, maar ik denk dat de taille te laag zit voor jequote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Yay oder nay?
http://www.asos.com/ASOS-(...)538&WT.ac=rec_viewed
Ik zie net dat hij sowieso aan de korte kant is. Beter niet doen idd. Asos weggeklikt, nu douchen.Aids.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik pis heel vaak onder de douche. Lekker wegspoelen, klaar
toen we een weekje helemaal zonder toilet zaten douchte ik om die reden 2 x per dagquote:![]()
rest van het plassen en poepen deden we lekker op het werk
Ermnermnerm...quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
)
T is net zoutzuur die rommel
Poepen ergens anders dan thuisquote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
toen we een weekje helemaal zonder toilet zaten douchte ik om die reden 2 x per dag![]()
rest van het plassen en poepen deden we lekker op het werk
normaal ook niet zo fijn nee, maar kon even niet anders dus dan moet je welquote:
nu 2 wc's. Hoe tof, kunnen we simultaan poepen
over poepen gesproken, ik ga eens lekker mandela op de trein zetten
en daarna wat huphupvlug opruim werk doen voor mijn bbq-mensen komen.
Uiteraard is net de zon weg, maar bbq-en zullen we!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het is hier al de hele dag stralend zonnig en warm. Ik zit zelfs weg te pikken en te verbranden hier achter mijn naaimachine in de zon. Zo maar eens de parasol opzetten.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Mandela op de trein zetten
Ik moest serieus ff denken welke letter er na M komt![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moest serieus ff denken welke letter er na M komt![]()
Ik doe ook altijd ABC in m'n hoofd opzeggen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |