dat is redelijk normaal!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus volgende aflevering season finale van GoT en dan pas season 4 in 2014 ?!
elk seizoen heeft 10 epsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
Is maandag de laatste aflevering alweer??
*Gaat vast wiegen
Mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Ik tel ze nietquote:
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd oksels geëpileerd
En het deed niet eens zo'n zeer als ik had gedachtDie tip van Puckzzz over die poeder erop doen werkte wel super trouwens, mijn oksels waren ook een beetje aan de klamme kant toen dat martelwerktuig aan ging
![]()
En nu hardlopen, ben benieuwd
omnomnom!quote:
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.
Das vervelendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
Nou na 15 minuten ben ik aan de kant gaan zittenMijn bloeddruk ging omlaag en werd helemaal leeg in mijn hoofd. En de vele draaioefeningen hielpen daar ook niet bij
Bah kon wel huilenlaatste keer met dansen moest ik ook al eerder stoppen.
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das vervelend
Enig idee hoe het komt?
Das wel klote jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.
Echt kut.
Geen idee, maar ik ben altijd te lui om naar de dokter te gaan omdat ik er zelden last van heb. Misschien toch maar eens doen als ik tijd heb (over een maand ofzo dusquote:
WAW OMG WAWquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Pfff kan nog best ingewikkeld zijn als ik dat lees. Kan echt aan vanalles liggen. Volgende week kan ik niet naar de dokter maar anders de week daarna maar eens een afspraak maken om mijn bloed te laten testen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had als kind en jong meisje altijd bloedarmoede. Ik was die lange bleke sliert uit je klas
Viel bijna dagelijks flauw en vele bloedneuzen en algehele zwakte. Tot ik staal tabletten ging slikken, toen werd het beter.
Volgens mij zijn die nu zo bij de apotheek en drogist verkrijgbaar.
Mijn nagels zijn geelquote:bij ernstiger bloedarmoede ziet men soms:
Bleke huid (met name onder de vingernagels)
Bleke lippen
Naja ik heb het wel vaker, maar nu is het wel altijd erger. Mijn bloeddruk was een aantal jaar geleden altijd rond de 110/70 dus wel lager dan gemiddeld maar niet bedroevend laag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar als het puur is bij warmte zou ik eerder denken aan je bloeddruk, maar naar de dokter gaan is een goed idee
van het stainen van lak of zijn ze geel?quote:
Dat! Had ik vroeger ook bij warm weer. Viel ik flauw... Medicijn: meer zout etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar als het puur is bij warmte zou ik eerder denken aan je bloeddruk, maar naar de dokter gaan is een goed idee
Van de lakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
van het stainen van lak of zijn ze geel?
Dat heb ik ook al jaren, maar dat komt niet meteen (en is niet altijd). Dus dan is de tip langzaam opstaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
olaaaaaaa
als je snel je ijzer beetje omhoog wilt karren kun je ook Ferro van Roosvicee drinken.
en bloeddruk te laag kan natuurlijk ook heel goed. Heb je het erg bij van de grond opstaan, vanuit horizontale houding (liggend in bed ofzo) naar verticaal (gaan staan)?
ik ben uiteraard ook geen arts, maar zou het volgende keer bij je huisarts toch maar eens vragen
Jaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee maar jij hebt precies wat ik dan heb denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
Maar ik kreeg geen vlekken voor mijn ogen tijdens het dansen. Ik heb gewoon opeens geen energie meer, duizelig, leeg.
Is Mandy ook eigenlijk een man???quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt precies wat ik dan heb denk ikzie die post van mij hierboven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Filosofiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
ik zit weer in mijn vrijdagavond dertigers dilemma geloof ik
zit weer in mijn hoofd met filosofie gaan studeren ofzo... zoveel toffe dingen te doen dit dat alles, zo weinig tijd
Eerst maar eens wat meer gaan bewegen en de zolder afmaken heb ik me 5 minuten geleden maar weer voorgenomen![]()
[/vrouwmodus off]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |