dat is redelijk normaal!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus volgende aflevering season finale van GoT en dan pas season 4 in 2014 ?!
elk seizoen heeft 10 epsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
Is maandag de laatste aflevering alweer??
*Gaat vast wiegen
Mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Ik tel ze nietquote:
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd oksels geëpileerd
En het deed niet eens zo'n zeer als ik had gedachtDie tip van Puckzzz over die poeder erop doen werkte wel super trouwens, mijn oksels waren ook een beetje aan de klamme kant toen dat martelwerktuig aan ging
![]()
En nu hardlopen, ben benieuwd
omnomnom!quote:
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Dinsdag gedaan, nog geen stoppel te bekennen.
Das vervelendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
Nou na 15 minuten ben ik aan de kant gaan zittenMijn bloeddruk ging omlaag en werd helemaal leeg in mijn hoofd. En de vele draaioefeningen hielpen daar ook niet bij
Bah kon wel huilenlaatste keer met dansen moest ik ook al eerder stoppen.
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das vervelend
Enig idee hoe het komt?
Das wel klote jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem juist. Heb dat iedere jaar ook als het weer zo'n weer is. Vroeger op de middelbare had ik dat ook altijd met gymles, na de rondjes warming up moest ik al dextro energy nemen om weer verder te kunnen.
Echt kut.
Geen idee, maar ik ben altijd te lui om naar de dokter te gaan omdat ik er zelden last van heb. Misschien toch maar eens doen als ik tijd heb (over een maand ofzo dusquote:
WAW OMG WAWquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD: http://nail-ru.livejournal.com/2613078.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |