Nou dit vind ik echt niet normaal hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Vooruit nog een keer dan.
Hebt helemaal gelijk ts.
Je oma is een vieze smerige Gore vrekkerige uitermate gierige troll.
Belachelijk dat ze je maar 50 euro geeft.
Echt haast geen woorden voor maar ik zal het nog 1 keer proberen.
Ze is een overmatig tot het diepst in haar krenterige ziel bedorven gierig. Wat een gierig wijf is dat zeg. En dan woont ze nog wel vrijstaand en had ze een stapeltje briefjes van 50.
Ik zou als ik jou was nooit meer langs gaan. Tenzij ze meer bied.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
wat ben jij een verwend blaag, maar waarschijnlijk gewoon een troll.
Gecondoleerd met het verlies van je Opa,o en je weet niet wat je Oma voor kosten heeft,sinds je Opa is overleden zal ze wel met minder pensioen moeten rond moeten komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hey allemaal.
Dit jaar ben ik met vlag en wimpel geslaagd voor dit jaar van mijn opleiding. Ik heb (op twee tentamens na) alle punten gehaald en dus mag ik door naar het volgende jaar.
Nu is het al sinds de basisschool zo dat ik elk jaar met mijn rapport langs opa en oma ging om ze te laten zien hoe goed ik wel niet presteer. Daaraan zat vaak een financiële beloning verbonden. Op de basisschool was dit 20 euro voor in mijn spaarpot maar op het middelbaar kreeg ik ineens 100 euro per rapport, per jaar dus.
Nu is mijn opa helaas vorig jaar oktober overleden aan prostaatkanker, en woont mijn oma helemaal alleen in hun vrijstaande huis. Toen ik dit jaar met mijn cijferlijst langsging leek het mijn oma een goed idee om het bedrag wat ik voor mijn cijfers krijg ook maar te halveren. In plaats van 100 euro kreeg ik dus ineens maar 50 euro. :S;s;s
Dit slaat nergens op, wat heeft de dood van mijn opa met mijn cijfers te maken. Het is heus niet zo alsof ze die andere 50 niet in haar portemonnee heeft ofzo. Toen ik laatst wat kleingeld pakte zag ik het gewoon zitten.
Klacht: Oma wordt ineens gierig bij het laten zien van cijferlijst.
Nou, ik kreeg vanaf mijn tiende ook al geld voor mijn eindcijfers als beloning.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Rezania het volgende:
Ben je 12 of zo dat je geld wil zien voor je cijfers?!
Ze kan toch mijn opa's deel erbij geven, die kan het heus niet meer uitgeven ofzo hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat je opa 50 euro gaf en je oma ook 50 en dat ze dat bij elkaar legde en dat je zo op 100 uitkwam. Nu is je opa dood en daarmee sterft ook zijn aandeel in je schenkingen voor je cijferlijst. Dus eigenlijk denk ik niet dat je oma de bitch in je verhaal is, maar je opa. Die moest tenslotte zo nodig de pijp uitgaan..
Derhalve onterechte klacht. Je oma is tenminste nog in leven en geeft haar deel nog.
Waarschijnlijk waren je cijfers te laag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nooit iets gekregen voor mijn cijfers. Zelf geen enkel cadeautje. Dus niet zeuren
Ik lees dit nu pasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is nog niks, mijn oma laat me 3 verdiepingen laminaat leggen en is dan in geen velden of wegen te bekennen.
dafuq? Als ik die oma was had ik per direct al mijn geld aan unicef gegeven en die kleinkinderen incl die vent in de stront laten zakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
"Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog járen plezier van," aldus m'n oom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |