PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
YUUUUPquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef rolls-reus het volgende:
Dus het tots zit maar 3 dagen in de packs?
"Zanka en Lens zijn goed, de rest is maar matig" ,aldus de meest wijze heer van het FUT topicquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken de wijze heren hiervan?
Zankaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken de wijze heren hiervan?
Gedachten moeten niet tussen aanhalingstekens wijze meneer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Baje het volgende:
[..]
"Zanka en Lens zijn goed, de rest is maar matig" ,aldus de meest wijze heer van het FUT topic
Ik citeerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gedachten moeten niet tussen aanhalingstekens wijze meneer.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Baje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ing-leenstelsel.html
Zet Strootman midden manquote:
Wat boeit dan dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
2e team laat ik wel zitten, speel toch alleen friendlies
[..]
7 golds en 4 silvers dan, da kennie
Fer is idd goed maar Strootman heeft betere workrates en stats waarschijnlijkquote:
Ik zal morgen eens mijn blik werpen op zijn ingame statsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fer is idd goed maar Strootman heeft betere workrates en stats waarschijnlijkMet zon creatief en fysiek zwak middenveld ( Eriksen en Maher ) is Strootman een aanrader
Morgen pasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens mijn blik werpen op zijn ingame statsIk vind m vooral eng Strootman, dus ik ben bevooroordeeld
Oh natuurlijk, ouwe autist van me.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je 2 kleurtjes combineert dan moet de verhouding 5 / 6 zijn of 6 / 5, snap dat dan
Ja, ik ga vanavond naar een trouwfeest. Van mensen die getrouwd zijn.quote:
Chill, zal nog wel een lekker temperatuurtje zijn danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga vanavond naar een trouwfeest. Van mensen die getrouwd zijn.
Maar word pas kwart voor 9 opgehaald dus misschien kan het nog wel daarvoor
Hoesen CF, Maher LCAM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill, zal nog wel een lekker temperatuurtje zijn dan
Ga om 19.00 eens kijken of de stats al beschikbaar zijn, weet niet of ze nou om 7 uur in packs komen
Zat nog even te kijken naar Jong Oranje team maar die linkerkant wordt hem niet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eriksen is dit jaar beter dan vorig jaar denk ik. Jantje is niet te evenaren.
Beetje te aanvallend op het middenveld.quote:
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
Ik zat best in de buurt met m'n troll van woensdag.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
De enige goede bug van vorig jaar heeft EA eruit gehaald.Anders:
[ afbeelding ]
2 toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?
Vorig jaar had ik mijn team zo genoemdquote:
Hij heeft nog lang niet gewonnenquote:
leuk man, klein kind.quote:
Je kan best grappig zijn volgens mij, maar waarom gedraag je je nou af en toe als een mongool?quote:
omdat ik me verveelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan best grappig zijn volgens mij, maar waarom gedraag je je nou af en toe als een mongool?
En IF Dos Santos en TOTS Proto ook meteen even. En Pelle voor de 2e keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga TOTS Kouyate pullen, watch my words
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.quote:
Dit ja, al die reacties staan echt debiel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.
Alsof die site voor interactief entertainment gemaakt is. Maar goed, dat weet jij zelf ook best wel dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:47 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:47 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.
Baje, we houden van je, zolang je WeFut op een normale manier gebruikt en niet volspamt.quote:
Dat doen al die mongolen wel ja, ik niet. Ik zit nauwelijks op die site.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Baje, we houden van je, zolang je WeFut op een normale manier gebruikt en niet volspamt.![]()
kop een treinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat doen al die mongolen wel ja, ik niet. Ik zit nauwelijks op die site.
GR GR
Op de bank zaten nog 7 kloppende spelers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?
Als dit door djeetje tegen je gezegd moet worden. Dan is er écht iets goed mis.quote:
true as fuckquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als dit door djeetje tegen je gezegd moet worden. Dan is er écht iets goed mis.
Die silvers worden heel duur, de golds niet echt denk ik. Mensen zijn over het algemeen niet heel geïnteresseerd in Eredivisie en Pro League gold IFs.quote:
yakuzaaaaaaaaquote:
lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pack 1 squad fitness pack 2 Safari (close enough) Pack 3 Boye Pack 4 bronze squad fitness + Millwall badge Pack 5 weer een squad fitness Pack 6 Turina (erg pijnlijk omdat hij niet meer in packs hoort te zitten) Pack 7 weer een squad fitness + C.Funchal badge Pack 8 niet echt veel Pack 9 Shittu Pack 10 niet echt veel Pack 11 (laatste pack omdat mijn consumables pile + trade pile vol zitten) ook niet echt veel nou dat was het
best poep stats zeg die Stootman, verdedigend gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Strootman goede stats hoor http://wefut.nl/player/13187
Eriksen http://wefut.nl/player/13195
Je moet hem ook niet als CVM gebruikenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol
[..]
best poep stats zeg die Stootman, verdedigend gezien.
Op de xbox staan er 2 voor 800k binquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verkoper heeft m te optimistisch op de TP gezet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je
[ afbeelding ]
![]()
Nu moet Ferrer winnenEn Thorb, klasse voor de snelheid van het inkloppen van de spelers
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Strootman goede stats hoor http://wefut.nl/player/13187
Eriksen http://wefut.nl/player/13195
Strootman -1 op korte pass?quote:
ik ga het meteen ff checkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman -1 op korte pass?
Verder wel netjes gedaan Thorb
Al gefixt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman -1 op korte pass?
Verder wel netjes gedaan Thorb
Mooiquote:
..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
30k verdient in een half uurtje.
Het is echt crisis.
Waar gaat hij voor dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heeft echt dope stats voor een zilveren speler, hij is ingame ook 80 rated
DMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
30k verdiend in een half uurtje.
Het is echt crisis.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar gaat hij voor dan?
FUCK NU MOET IK OOK COINS HEBBEN!
Echt een ongelimiteerde voorraad lijkt het welquote:
Het zal morgen wel de hele dag HH zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zitten ze er alleen dit weekend in
Dat maakt de spelers niet echt goedkoop daardoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zitten ze er alleen dit weekend in
Wss welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat maakt de spelers niet echt goedkoop daardoor
Lol is dat serieusquote:
Vermeer is echt te klein om een goede keeper in Fifa te zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
Ziet goed uuiiiiit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh...
[ afbeelding ]
Z'n IF deed 't goed bij mij hoor. Hij wordt in ieder geval niet vaak in de korte hoek gepasseerd zoals Neuer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vermeer is echt te klein om een goede keeper in Fifa te zijn.
Heeft ook de beste statsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Mertens wordt het duurste van de Eredivisie.
Hij is dan ook beter als Ronaldoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Mertens wordt het duurste van de Eredivisie.
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel lullig dat Pietje Pelle er wel in zit maar Moisander en Lens niet
Kloptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt me
Ik kocht net een Lens voor 52k (4-3-3 LW) en de laagste BIN was toen 48k. Nu is de laagste BIN 52k, dus hij is aan het stijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt me
LW Lens waar koop je die?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kocht net een Lens voor 52k (4-3-3 LW) en de laagste BIN was toen 48k. Nu is de laagste BIN 52k, dus hij is aan het stijgen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:57 schreef pascal08 het volgende:
Zitten die Ligue 1 TOTS spelers nog in de pakjes of hebben die er maar 2 dagen in gezeten?
Klopt, maar toch heeft dat al een aantal aanslagen kunnen voorkomen. Tis een beetje dubbelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:01 schreef Thorb het volgende:
Die Obama ook weer met zijn toespraak dat ze alleen buitenlanders volgen, dan is het geen probleem zeker
Hoe hypocriet ben je dan
Dan moet je natuurlijk ook Amerikanen volgen, want die kunnen ook aanslagen plegenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar toch heeft dat al een aantal aanslagen kunnen voorkomen. Tis een beetje dubbel
Tjah die zullen dan ook zeker gevolgd worden maar hij zwamt maar watquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk ook Amerikanen volgen, want die kunnen ook aanslagen plegen
Wil die docu Dirty Wars nog wel even kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah die zullen dan ook zeker gevolgd worden maar hij zwamt maar wat
Normale Martinezquote:
Maakt mij het nou uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Normale Martinez geef ik nog 1 kans, en anders komt Falcao deze kant maar op.
Lol?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uitMaar je weet niet wat je mist
Ja of je hem nog een kans geeft of nietquote:
Dus alleen BBVA nog en dat is dan de laatste.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA zei aan het begin dat er 8 TOTS'en zouden komen.
Tot nu toe hebben we :
Gold Most Consistent
Silver/brons Most Consistent
BPL
Bundesliga
Serie A
Ligue 1
Eredivisie
Dat zijn er al 7?
Maar dan liegt EAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:16 schreef zerokil het volgende:
Er komt sowieso nog een van Portugese comp of een mix daar van en een Liga BBVA en dat zal geen mix zijn, nog 2 dus. (minimaal)
Gooi die counter maar omhoogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik voel me genaaid want dit lijkt op het gezich van Ibra:
[ afbeelding ]
Ja die vergelijking heb ik straks al gepost met alle statsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:25 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon serieus beter dan Ronaldo.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die vergelijking heb ik straks al gepost met alle stats
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die vergelijking heb ik straks al gepost met alle stats
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit niet bewerkt met Paint? Ik had wel een reactie verwacht namelijk.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:25 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon serieus beter dan Ronaldo.
http://wefut.nl/squad/212quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Lastpost het volgende:
Wow ik ga ook een Eredivisie team maken, of een combi met wat Belgen.
Diego Alves van Valencia is ook klein, maar keept lekker goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vermeer is echt te klein om een goede keeper in Fifa te zijn.
188 valt wel meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Diego Alves van Valencia is ook klein, maar keept lekker goed.
Had hem veel kleiner ingeschat. Staat hij bij valencia op zijn knieen te keepen ofzo? Hij lijkt zo klein.quote:
Echt iedereen heeft z'n eerste keer in divisie 1 gelijk de titel gewonnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Normaal verloor ik alles met gouden teams. Dus speelde ik bijna alleen maar zilveren toernooien. Maar nu hoor ik eindelijk ook bij de echte mannen. Want ik zit voor het eerst in div1 en heb die gelijk gewonnen door 7x achter elkaar te winnen![]()
http://wefut.nl/squad/1799
Dit team
Omdat ze net uit zijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef Maver24 het volgende:
Die Eredivisie TOTS spelers zijn wel afgrijzelijk duur zeg, waar slaat dat op
Wat voor team ga je maken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon maar zo weinig van op de markt, het is weer tijd voor een HH
^^quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon maar zo weinig van op de markt, het is weer tijd voor een HH
teamsquote:
Leuk team maar ik ga toch wat anders maken,alleen eredivisie tots spelers in 433 team,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1927
Dit is wel iets voor hem, qua prijs
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Leuk team maar ik ga toch wat anders maken,alleen eredivisie tots spelers in 433 team,
Goeieavondquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef DePresident. het volgende:
Weeekend!
Morgen bier drinken bij het zwembad.
Goedzo jongen! Ik zie dat er TOTS Eredivisie is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goeieavond
Dat is wat ik vandaag de hele dag gedaan heb
Ik ben jaloers op dat laatste. Hier was het ongeveer 16 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef DePresident. het volgende:
Weeekend!
Morgen bier drinken bij het zwembad.
Wou net vragen of we clubs gingen doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goeieavond
Dat is wat ik vandaag de hele dag gedaan heb
Jij drinkt toch geen bier?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op dat laatste. Hier was het ongeveer 16 graden
Ik wil best ff hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wou net vragen of we clubs gingen doen.
Laat dan maar.
Nee, als je nuchter bent praat je al veel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij drinkt toch geen bier?
[..]
Ik wil best ff hoor
Ik bedoelde dat ik ook wil zwemmen maar daar is het hier veel te koud voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij drinkt toch geen bier?
[..]
Ik wil best ff hoor
Wij gaan ook niet zwemmen hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook wil zwemmen maar daar is het hier veel te koud voor.
Ach joh, jank niet zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, als je nuchter bent praat je al veel.
Laat staan als je gedronken hebt
Ramires. Gerrard/lampard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet 2 goede CM's uit BPL die ik naast Yaya Toure kan zetten?
Ja? Ik dacht misschien Ramires en dan nog een beetje creatieve, zoals Mata of Nasri of is dat niet slim?quote:
Nasri heb ik ook naast ramires en toure met 4-3-1-2 en werkt best goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht misschien Ramires en dan nog een beetje creatieve, zoals Mata of Nasri of is dat niet slim?
Ramiresquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nasri heb ik ook naast ramires en toure met 4-3-1-2 en werkt best goed.
Doe dadelijk wel ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Yo hugh zo potje doen? Heb mijn team bijna af
Klaar?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Yo hugh zo potje doen? Heb mijn team bijna af
Ik ben er weer dus wees niet bangquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Wat een rust hier vanavond , allemaal zeker naar buiten
Niet echt meer op gelet, heb Belgie gekeken tegen Servie, Belgie gewonnen me 2-1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe is het met de prijs van Strootgod?
Eindelijk weer kwaliteitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er weer dus wees niet bang
Ik doe altijd handelen met paysafecards, maar dat komt je vast niet goed uit nuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Reemi het volgende:
Wat was nou een goede prepaid creditcard service?
Dat dacht ik jaquote:
Oh goed dat je het zegt, wie hebben er gescoord?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet echt meer op gelet, heb Belgie gekeken tegen Servie, Belgie gewonnen me 2-1
Nee, heb echt een credit card nodig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe altijd handelen met paysafecards, maar dat komt je vast niet goed uit nu?
[..]
Dat dacht ik ja
Kevin de bruyne en Fellainiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt, wie hebben er gescoord?
Ik heb nog nooit een app gekocht in de play store, alleen graties shitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, heb echt een credit card nodig.Google Play Store.
Ik heb er twee gekocht omdat ik nog geld over had na het kopen van m'n developerslicentie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een app gekocht in de play store, alleen graties shit![]()
Maar als die toen voor jou goed werkte, dan kan je ze toch gewoon blijven gebruikenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb er twee gekocht omdat ik nog geld over had na het kopen van m'n developerslicentie.Had een 3vcash kaart toen, maar die schijnen niet zo goed te zijn.
Ik ben er bang voor dat hij niet heel veel lager gaat komenquote:
Nee want je betaalt meer dan je krijgtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als die toen voor jou goed werkte, dan kan je ze toch gewoon blijven gebruiken?
[..]
Ik ben er bang voor dat hij niet heel veel lager gaat komen
Ohnee das niet bestquote:
Je counter klopt nie meer.quote:
Zal hem zo aanpassenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je counter klopt nie meer.
150k op xbox ofzo
Ik koop regelmatig apps, gewoon via 3V. Het werkt op zich prima, maar je betaalt veel meer dan bij bijvoorbeeld Neteller, geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb er twee gekocht omdat ik nog geld over had na het kopen van m'n developerslicentie.Had een 3vcash kaart toen, maar die schijnen niet zo goed te zijn.
ik ben er nog altijd, het is inderdaad best wel stil hier, allemaal van de zomer aan het genieten, het is hier binnne ook behoorlijk klammigquote:
Das wel een leukequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand kocht mijn NIF Blind voor 3kIk had hem goedkoop opgepikt dus als je hem goedkoop oppikt kun je zeggen: sommige mensen zijn echt blind
Miss issie van zijn stoel gevallen toen het gebeurde en viel hij met zijn hoofd tegen de punt van zijn bureauquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Thad hier niet meer zien posten sinds hij had aangekondigd dat hij TOTS Kouyate zou pullen.
Ja, maar vooral z'n neus voor de goal.quote:
Precies dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim bedankt nog voor de tip om Quintero in het team te zetten, wat een fijne speler, en je merkt er niks van dat ie eigenlijk silver is
12 uit 14 met Martinez die 2 op 1 loopt ervoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dit.
Ik ga volgend jaar vragen aan tim welke spelers goed zijn
Ik gebruik Ibarbo maar hij scoort niet veel dus ga ook Martinez proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 uit 14 met Martinez die 2 op 1 loopt ervoor
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim bedankt nog voor de tip om Quintero in het team te zetten, wat een fijne speler, en je merkt er niks van dat ie eigenlijk silver is
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dit.
Ik ga volgend jaar vragen aan tim welke spelers goed zijn
Mighty fine. En met u?quote:
Lukt toch niet in 1 dag..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:31 schreef wieisboos het volgende:
Vandaag maar eens even mijn verneukte slaapritme fixen
Met mij ook. Heb 8 potjes met mij nieuwe team gespeeld waarvan ik 3 gewonnen heb.quote:
Dat is niet veelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:42 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Met mij ook. Heb 8 potjes met mij nieuwe team gespeeld waarvan ik 3 gewonnen heb.
[ afbeelding ]
Hoe doet Lens het bij jou? Ik heb 'm nu nog op de bank en heb 'm net voor het eerst ingebracht. Gelijk 2 goals, waarvan 1 een heel subtiel wippertje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:42 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Met mij ook. Heb 8 potjes met mij nieuwe team gespeeld waarvan ik 3 gewonnen heb.
[ afbeelding ]
Als ik ook mag antwoordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe doet Lens het bij jou? Ik heb 'm nu nog op de bank en heb 'm net voor het eerst ingebracht. Gelijk 2 goals, waarvan 1 een heel subtiel wippertje.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet veel
Ik heb Boerrigter op LM gehad in 352 en daar deed hij het wel prima. Het is zeker allemaal de schuld van Moisander
Ik vind Boerrigter echt smooth spelen. Zonder grappen. Staat vaak op de juiste plek. Lens ook. Hij breekt vaak door de verdediging heen alleen jammer dat zijn schot afwisselend is. Wel 4 goals uit 8 Oja en Seedorfquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe doet Lens het bij jou? Ik heb 'm nu nog op de bank en heb 'm net voor het eerst ingebracht. Gelijk 2 goals, waarvan 1 een heel subtiel wippertje.
Nja Seedorf met Med/Med en 54 pace gaat ook geen gaten voor je dichtlopen. Daar begint de grootste ellende eigenlijk al. Moisander en Rever hebben ook geen longen als een paard, dus daar hoef je ook niet op te rekenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet veel
Ik heb Boerrigter op LM gehad in 352 en daar deed hij het wel prima. Het is zeker allemaal de schuld van Moisander
lekkere chem van Mertens welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja Seedorf met Med/Med en 54 pace gaat ook geen gaten voor je dichtlopen. Daar begint de grootste ellende eigenlijk al. Moisander en Rever hebben ook geen longen als een paard, dus daar hoef je ook niet op te rekenen.![]()
Ik zou het zo doen ( al is dit natuurlijk een compleet ander team):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |