PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
YUUUUPquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef rolls-reus het volgende:
Dus het tots zit maar 3 dagen in de packs?
"Zanka en Lens zijn goed, de rest is maar matig" ,aldus de meest wijze heer van het FUT topicquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken de wijze heren hiervan?
Zankaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken de wijze heren hiervan?
Gedachten moeten niet tussen aanhalingstekens wijze meneer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Baje het volgende:
[..]
"Zanka en Lens zijn goed, de rest is maar matig" ,aldus de meest wijze heer van het FUT topic
Ik citeerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gedachten moeten niet tussen aanhalingstekens wijze meneer.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Baje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ing-leenstelsel.html
Zet Strootman midden manquote:
Wat boeit dan dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
2e team laat ik wel zitten, speel toch alleen friendlies
[..]
7 golds en 4 silvers dan, da kennie
Fer is idd goed maar Strootman heeft betere workrates en stats waarschijnlijkquote:
Ik zal morgen eens mijn blik werpen op zijn ingame statsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fer is idd goed maar Strootman heeft betere workrates en stats waarschijnlijkMet zon creatief en fysiek zwak middenveld ( Eriksen en Maher ) is Strootman een aanrader
Morgen pasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens mijn blik werpen op zijn ingame statsIk vind m vooral eng Strootman, dus ik ben bevooroordeeld
Oh natuurlijk, ouwe autist van me.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je 2 kleurtjes combineert dan moet de verhouding 5 / 6 zijn of 6 / 5, snap dat dan
Ja, ik ga vanavond naar een trouwfeest. Van mensen die getrouwd zijn.quote:
Chill, zal nog wel een lekker temperatuurtje zijn danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga vanavond naar een trouwfeest. Van mensen die getrouwd zijn.
Maar word pas kwart voor 9 opgehaald dus misschien kan het nog wel daarvoor
Hoesen CF, Maher LCAM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill, zal nog wel een lekker temperatuurtje zijn dan
Ga om 19.00 eens kijken of de stats al beschikbaar zijn, weet niet of ze nou om 7 uur in packs komen
Zat nog even te kijken naar Jong Oranje team maar die linkerkant wordt hem niet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eriksen is dit jaar beter dan vorig jaar denk ik. Jantje is niet te evenaren.
Beetje te aanvallend op het middenveld.quote:
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
Ik zat best in de buurt met m'n troll van woensdag.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
De enige goede bug van vorig jaar heeft EA eruit gehaald.Anders:
[ afbeelding ]
2 toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?
Vorig jaar had ik mijn team zo genoemdquote:
Hij heeft nog lang niet gewonnenquote:
leuk man, klein kind.quote:
Je kan best grappig zijn volgens mij, maar waarom gedraag je je nou af en toe als een mongool?quote:
omdat ik me verveelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan best grappig zijn volgens mij, maar waarom gedraag je je nou af en toe als een mongool?
En IF Dos Santos en TOTS Proto ook meteen even. En Pelle voor de 2e keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga TOTS Kouyate pullen, watch my words
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.quote:
Dit ja, al die reacties staan echt debiel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer dan iets anders dan een site verneuken waar die gasten vreselijk veel energie in gestopt hebben, en waar we allemaal veel profijt van hebben, van de gegevens die we van die site kunnen halen.
Alsof die site voor interactief entertainment gemaakt is. Maar goed, dat weet jij zelf ook best wel dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:47 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:47 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan hebben ze tenminste een paar comments, want er is niet heel veel te doen op die site.
Baje, we houden van je, zolang je WeFut op een normale manier gebruikt en niet volspamt.quote:
Dat doen al die mongolen wel ja, ik niet. Ik zit nauwelijks op die site.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Baje, we houden van je, zolang je WeFut op een normale manier gebruikt en niet volspamt.![]()
kop een treinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat doen al die mongolen wel ja, ik niet. Ik zit nauwelijks op die site.
GR GR
Op de bank zaten nog 7 kloppende spelers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4/11 goed. Noem je dat "in de buurt"?
Als dit door djeetje tegen je gezegd moet worden. Dan is er écht iets goed mis.quote:
true as fuckquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als dit door djeetje tegen je gezegd moet worden. Dan is er écht iets goed mis.
Die silvers worden heel duur, de golds niet echt denk ik. Mensen zijn over het algemeen niet heel geïnteresseerd in Eredivisie en Pro League gold IFs.quote:
yakuzaaaaaaaaquote:
lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pack 1 squad fitness pack 2 Safari (close enough) Pack 3 Boye Pack 4 bronze squad fitness + Millwall badge Pack 5 weer een squad fitness Pack 6 Turina (erg pijnlijk omdat hij niet meer in packs hoort te zitten) Pack 7 weer een squad fitness + C.Funchal badge Pack 8 niet echt veel Pack 9 Shittu Pack 10 niet echt veel Pack 11 (laatste pack omdat mijn consumables pile + trade pile vol zitten) ook niet echt veel nou dat was het
best poep stats zeg die Stootman, verdedigend gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Strootman goede stats hoor http://wefut.nl/player/13187
Eriksen http://wefut.nl/player/13195
Je moet hem ook niet als CVM gebruikenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol
[..]
best poep stats zeg die Stootman, verdedigend gezien.
Op de xbox staan er 2 voor 800k binquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verkoper heeft m te optimistisch op de TP gezet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je
[ afbeelding ]
![]()
Nu moet Ferrer winnenEn Thorb, klasse voor de snelheid van het inkloppen van de spelers
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Strootman goede stats hoor http://wefut.nl/player/13187
Eriksen http://wefut.nl/player/13195
Strootman -1 op korte pass?quote:
ik ga het meteen ff checkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman -1 op korte pass?
Verder wel netjes gedaan Thorb
Al gefixt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman -1 op korte pass?
Verder wel netjes gedaan Thorb
Mooiquote:
..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
30k verdient in een half uurtje.
Het is echt crisis.
Waar gaat hij voor dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heeft echt dope stats voor een zilveren speler, hij is ingame ook 80 rated
DMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
30k verdiend in een half uurtje.
Het is echt crisis.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar gaat hij voor dan?
FUCK NU MOET IK OOK COINS HEBBEN!
Echt een ongelimiteerde voorraad lijkt het welquote:
Het zal morgen wel de hele dag HH zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zitten ze er alleen dit weekend in
Dat maakt de spelers niet echt goedkoop daardoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zitten ze er alleen dit weekend in
Wss welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat maakt de spelers niet echt goedkoop daardoor
Lol is dat serieusquote:
Vermeer is echt te klein om een goede keeper in Fifa te zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
Ziet goed uuiiiiit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh...
[ afbeelding ]
Z'n IF deed 't goed bij mij hoor. Hij wordt in ieder geval niet vaak in de korte hoek gepasseerd zoals Neuer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vermeer is echt te klein om een goede keeper in Fifa te zijn.
Heeft ook de beste statsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Mertens wordt het duurste van de Eredivisie.
Hij is dan ook beter als Ronaldoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Mertens wordt het duurste van de Eredivisie.
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel lullig dat Pietje Pelle er wel in zit maar Moisander en Lens niet
Kloptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt me
Ik kocht net een Lens voor 52k (4-3-3 LW) en de laagste BIN was toen 48k. Nu is de laagste BIN 52k, dus hij is aan het stijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Moisander heb ik net voor 20k gekocht. Veel duurder of goedkoper wordt hij niet lijkt me. Lens voor 45k. Goede deal lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |