PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Van Gaal is keihard aan het trollen joh..3 van de 5 mensen uit de defensie zijn bankzitters bij hun club. Staat hij dan met zijn beleidquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een best leuk team om mee aan te treden tegen Indonesië.
Heb niet eens een bankpas jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Fuif. Je kunt gewoon volgers kopen ja. Ik hengel ze liever eerlijk binnen.
quote:
Hij gaat weer braziliaanse sletten scorenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
3 biertjes in de disco?
wat gaat ie vanavond doen dan
3 ruitjes intikkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij gaat weer braziliaanse sletten scoren
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi was dat jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vervelend om te moeten zeggen maar jij begint een beetje de faalhaas van dit topic te wordenquote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vervelend om te moeten zeggen
Het trieste was nog dat er een maand ervoor nog een mooi interview in de vi stond over zijn vriendin en hoe geweldig ze het samen haddenquote:
Zeg het dan niet als je het vervelend vindtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vervelend om te moeten zeggen maar jij begint een beetje de faalhaas van dit topic te worden
It is a dirty job but someone's gotta do itquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zeg het dan niet als je het vervelend vindt
De dt-tjes gaan goed! Waar die als vandaan komt snap ik alleen niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zeg het dan niet als je het vervelend vindt
Vooral serieus nemen dit forumquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vervelend om te moeten zeggen maar jij begint een beetje de faalhaas van dit topic te worden
Ja in jouw geval zou ik dat ook zeggenquote:
Die chick.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
There ain't nothing wrong...with a little bump and grindtegel
[ afbeelding ]
Die lijkt wel minstens 45quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
There ain't nothing wrong...with a little bump and grindtegel
[ afbeelding ]
Ik hoop op I made wirawan in de goalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft iemand hier ook de opstelling van Indonesie voor me?
Jij zit hier pas sinds FUT 12 #500,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja in jouw geval zou ik dat ook zeggen
Kurnia;quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft iemand hier ook de opstelling van Indonesie voor me?
Mijn mening telt zeker welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij zit hier pas sinds FUT 12 #500,
Jouw mening telt niet.
Geen Johnny van de Burgerking?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kurnia;
Salempesy-Igbonefo-Roby-Maitimo;
Kabes-Bustomi-Wanggai-Nwokolo;
Van Dijk-Salossa.
Dank. Die treden dus aan in de sterkst mogelijke formatie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kurnia;
Salempesy-Igbonefo-Roby-Maitimo;
Kabes-Bustomi-Wanggai-Nwokolo;
Van Dijk-Salossa.
Nee joh.quote:
Gewoon bijna 90.000 man in het stadionquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank. Die treden dus aan in de sterkst mogelijke formatie.
Sad, so sadquote:
Die zullen straks hun geld wel terug willen, zodra ze er achter komen dat BMI met Jong Oranje op pad isquote:
Mooi logo die Cavaniquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef zerokil het volgende:
Voordat er een mod aankomt.
Ontopic:
[ afbeelding ]
Welke van de 2?
De Baller natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Welke van de 2?
Baloquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Welke van de 2?
Futhead he...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balo
Kutplaatje overigens. De fake Napoli badge van begin dit seizoen
Hebben ze op die kutsite van een futhead nog steeds niet aangepastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balo
Kutplaatje overigens. De fake Napoli badge van begin dit seizoen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Fuszy het volgende:
http://22tracks.com/#ams/topnotch/30348
nieuwe van de jeugd van tegenwoordig
Baloquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Welke van de 2?
Nee dat doe je niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik mijn silver team met Mauricio verkopen
Nja, ik heb zelf IF Balo, loopt ongeveer 1 op 1.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtig hoe dom sommige mensen toch kunnen zijn.![]()
[ afbeelding ]
flikkerd ook echt.__!
Door zijn salaris...........quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer wilde naar de Premier League, maar wordt nu al afgewezen bij Kayserispor!!!!1
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtig hoe dom sommige mensen toch kunnen zijn.![]()
[ afbeelding ]
flikkerd ook echt.__!
hebbes.nl__!!
Ja dan nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Door zijn salaris...........
Hij wil gewoon flink wat verdienen, hij zal wel naar Al Habbousi koran gaan ofzo.
Jij zit echt de hele dag aan de drank of nietquote:
Corona toch?quote:
Nee nog niet, straks wel.quote:
HIHAHHO oh nee grquote:
80% balbezit hebben en maar 1,5 kans creërenquote:
we zijn de lulquote:
Jammer dat Deulofeu nog niet bij die -21 zitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
80% balbezit hebben en maar 1,5 kans creëren
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
helemaal niet ! https://twitter.com/davejong6
Waar staat dat ik dat account bedoelde ?quote:
Ja, dat is wel triest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
80% balbezit hebben en maar 1,5 kans creëren
oepssquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat account bedoelde ?
En zal je zo vriendelijk willen zijn om niet mijn account hier te posten ?
Niet echt een goed rapport vriend! Wel verrassend hoor die 6 voor Engels!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat account bedoelde ?
En zal je zo vriendelijk willen zijn om niet mijn account hier te posten ?
Hij lijkt wel op zijn zusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
Wel pics van je eigen zus rondsturen maar moeite hebben met je eigen openbare twitteraccount
Mij vielen vooral al die horloges op..GJE 2.0quote:
Volgens mij heb ik die pics gemist, als ze uberhaupt echt zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
Wel pics van je eigen zus rondsturen maar moeite hebben met je eigen openbare twitteraccount
Die ken ik al best lang. Ik vond hem heel relaxt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef pascal08 het volgende:
Hoi
Lekker weertje hè? Wat vinden jullie van dit nummer?
Heb een tijdje terug gezegd dat ik het niet erg vind als jullie me bij mijn naam noemen, maar laat dan mijn achternaam wegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Michael Kors klokkie is andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mij vielen vooral al die horloges op..GJE 2.0
Sorry jonge Dave.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug gezegd dat ik het niet erg vind als jullie me bij mijn naam noemen, maar laat dan mijn achternaam weg
Over wie gaat dit nu want puush doet het niet. Overigens kan Pieters prima als CB. Misschien scoort hij dan ook een keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan nogHij wilde naar de PL en komt nu bij 2derangs turkse clubjes. Sukkel is het die zwarte Messi
Vooral met klokkijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat Michael Kors klokkie is anders
Atibaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Over wie gaat dit nu want puush doet het niet. Overigens kan Pieters prima als CB. Misschien scoort hij dan ook een keer.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
Heb nu 2 keer een nieuwe band gehad en aldoor word hij kaal na 1 week
Hij is ook redelijk oud, maar wel chill vind ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die ken ik al best lang. Ik vond hem heel relaxt.
Leg jij nou eerst maar eens uit welke leraar je hebt genomen voor die 6 voor Engelsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vooral met klokkijken
Heb nu 2 keer een nieuwe band gehad en aldoor word hij kaal na 1 week
Ik houd ze ook allemaal voor mezelf.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pic van haar gezien.
THANKS ROBIN VAN PERSIE VOOR CHAMP20NSquote:
Zou een leuke bet zijn ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef DePresident. het volgende:
Oranje wordt toch wel iets van 8-0? Toch?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
THANKS ROBIN VAN PERSIE VOOR CHAMP20NS
De bookies rekenen op de helft daarvan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef DePresident. het volgende:
Oranje wordt toch wel iets van 8-0? Toch?
Hij stond laatst in t goal bij Oud-Vitesse, dan gaat er idd niet veel in want die gast is nog dikker dan Hofsie en Pizzabakker Verhoeven bij elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die gingen er natuurlijk vanuit dat Jhonny meedeed.
Zon horloge bandje die om je pols gaat.quote:
mikkie.gifquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat zoveel mensen geinteresseerd zijn in mijn studiepunt
En dat is dan een docent Nederlands van het talencentrum
2x alquote:
Wes is afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die pass van Sneijder op LensWat slecht zeg
Mijn grote teenquote:
jaquote:
Frans Bauer waar meerdere malen een stoomwals overheen gekacheld is.quote:
Het is nu nog steeds belachelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef zerokil het volgende:
Schaken in Oranje, als je dat 4 jaar geleden had gezegd hadden ze je opgesloten.
quote:
Wel slim. Denk dat hij niet hoefde af te rekenenquote:
Ik heb niet het idee dat hij er ruim twee dagen rondbanjert dus je kunt rustig je gang gaan.quote:
Is die groter dan die bij de Euroborg?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo maar een Jumbo. De grootste supermarkt van NL, in Breda
Het is wel een nepaccountquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij er ruim twee dagen rondbanjert dus je kunt rustig je gang gaan.
Al gaat wel je imago naar de kloot'n. Dat wel.
Nog steeds niet slecht, maar het scheelt wel tirtie kee jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegâh was ik hier vast blij mee geweest.
Waar Powned dat naakte wijf liet rondbanjeren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo maar een Jumbo. De grootste supermarkt van NL, in Breda
Deze is pas net open..was toen bij Pownews nog en item over met dat naakt boodschappen doen. Echt huge is die.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die groter dan die bij de Euroborg?
Dat wordt wel gezegd ja. Dit is die Jumbo waar Pownews toen dat meisje naakt door liet huppelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die groter dan die bij de Euroborg?
Maar op 1 scherm kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Jullie verkiezen de oefenwedstrijd Indonesië - Nederland boven de halve finale van Roland Garros Djokovic - Nadal?Ik dacht eerst dat dit een vooraf afgesproken troll was, maar jullie houden het te lang vol.
ha ha je hebt ons door we waren inderdaad allemaal aan het Djokenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Jullie verkiezen de oefenwedstrijd Indonesië - Nederland boven de halve finale van Roland Garros Djokovic - Nadal?Ik dacht eerst dat dit een vooraf afgesproken troll was, maar jullie houden het te lang vol.
Ik doe er geregeld boodschappen. Bazige winkel hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is pas net open..was toen bij Pownews nog en item over met dat naakt boodschappen doen. Echt huge is die.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe er geregeld naakt boodschappen. Bazige winkel hoor
Ja, dat heb ik dan weer niet gezien hé.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is pas net open..was toen bij Pownews nog en item over met dat naakt boodschappen doen. Echt huge is die.
Ik kan de tablet erbij pakken, dat is waarquote:
Lijkt me wel leuk voor een keertje, maar te groot is ook niet altijd handigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe er geregeld boodschappen. Bazige winkel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Eigenlijk is het een schande dat we allemaal binnen zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan de tablet erbij pakken, dat is waarMaar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar het gepruts van de multi-miljonairs te kijken. En Pieters.
Wat is een Nadal, kun je dat eten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Als het wat warmer zou zijn hier zou ik naar buiten gaan. Ondanks dat heb ik net in Leeuwarden al chicks in bikini zien liggen. Ze waren overigens niet echt knap ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een schande dat we allemaal binnen zitten.
Snel verhuizen dan...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het wat warmer zou zijn hier zou ik naar buiten gaan. Ondanks dat heb ik net in Leeuwarden al chicks in bikini zien liggen. Ze waren overigens niet echt knap ofzo.
Heb lang genoeg buiten gezeten op mn werk. Heerlijk om even languit op de bank te zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een schande dat we allemaal binnen zitten.
Haha, broodje Djokoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op dit moment eet Nadal eerder Djokovic.
beter dan in de 3e setquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef zerokil het volgende:
Was overgeschakeld naar NL.
Hoe doet Djokovic het nu ?
Net ingeschakeld, maar ik heb maar liefst 10 euro ingezet aan het begin van RG op Nadal. Dus ik heb blind vertrouwen in de Spanjaard. Denk dat wanneer Djoko eventjes gaat haperen op zijn eerste service dat het dan gelijk voorbij is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef zerokil het volgende:
Was overgeschakeld naar NL.
Hoe doet Djokovic het nu ?
Als ik chicks wil zien kijk ik wel op mijn USB-stick of op internet. Of ik wacht tot het hier ook warm wordt.quote:
Gewoon negeren dat soort aandachtvragerijquote:
Dit. Wat een domme post.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon negeren dat soort aandachtvragerij
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goejen CBquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben ik alquote:
Had eigenlijk verwacht dat hij ging zeggen, Mijn Zus(je) heeft mijn laptop weggegooidquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nulnulquote:
Heb de zus ook al te vaak gezien eigenlijk. Niet interessant meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat hij ging zeggen, Mijn Zus(je) heeft mijn laptop weggegooid
ik dacht dat hij weer Strootman zeiquote:
K-Leaguequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef v0lt026 het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 1m Vertaling weergeven
A BRAND NEW Team of the Season squad will join the Ligue 1 #TOTS for the weekend! Announced at 4pm UK. Stay tuned!
Oh??
Vannacht geen oog dichtgedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat er geen MOTM Fer komt.
Ehm... Dit klinkt wel een beetje raar eigenlijk. Vooral met deze temperaturenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtig. De hele FUT-ende goegemeente zit naar een nikszeggend potje voetbal te kijken, en intussen geniet pots van de consumable prijzen die weer stijgen
11x Ferquote:
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef v0lt026 het volgende:
A BRAND NEW Team of the Season squad will join the Ligue 1 #TOTS for the weekend! Announced at 4pm UK. Stay tuned!
Oh??
http://www.eurogamer.net/(...)-expects-us-to-smilequote:
nee. MLS. Heb 1000 MLS spelers speciaal ingekocht voor een reprise van het toernooi van vorig jaarquote:
Misschien die andere gelekte foto met Marcelo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef v0lt026 het volgende:
Oh??
Maar de MLS is toch nog niet afgelopen? Dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee. MLS. Heb 1000 MLS spelers speciaal ingekocht voor een reprise van het toernooi van vorig jaar
Neem me niet kwalijk. De temperatuur buiten gaat volledig langs mee heen, zoals een goed FOK!-er betaamtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm... Dit klinkt wel een beetje raar eigenlijk. Vooral met deze temperaturen
Sinds die presentatie welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-expects-us-to-smile
Er wordt overal best een probleem van gemaakt trouwens
En dat ik sinds het begin negatief was erover klopt ook niet echt, zei juist dat ik vanaf het begin de xbox ook serieus zou gaan overwegen.Benieuwd naar de info tijdens e3
Dat hoop ik dus echt niet. Heb mn Henry echt net 10 minuten op de TP staan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee. MLS. Heb 1000 MLS spelers speciaal ingekocht voor een reprise van het toernooi van vorig jaar
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien die andere gelekte foto met Marcelo?
Lijkt me sterk.. maar toch..
ach ja. Ik heb ook zojuist naar de prijs van TOTS Cavani gekeken. En ik was blij dat de goedkoopste BIN 441K is inmiddels. Dus ik doe het zelfde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk. De temperatuur buiten gaat volledig langs mee heen, zoals een goed FOK!-er betaamt
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien die andere gelekte foto met Marcelo?
Lijkt me sterk.. maar toch..
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds die presentatie welMaar ik ben daar ook negatief over geweest, maar het boeit me allemaal niet zoveel. Zolang ik er maar op kan fifaen en beetje cod/gta vind ik het best
Klinkt als een SOA...quote:
Alle leuke features van zo'n xbox komen toch niet in Europaquote:
yup, wel kut want dat zijn idd juist wel leuke/grappige dingenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle leuke features van zo'n xbox komen toch niet in Europa
Ja over vijf jaar, als de xbox two uitkomtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle leuke features van zo'n xbox komen toch niet in Europa
Azerbaijanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is dat? Armenie of Azerbaijan?
Als de Xbox One komende 6-8 jaar wordt gebruikt sluit ik niet uit dat het in de tussentijd wel zou kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, wel kut want dat zijn idd juist wel leuke/grappige dingen
Alle leuke features van de 360 zijn ook nog steeds niet in Europa hoor. Een paar matige aftreksels daarvan missquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja over vijf jaar, als de xbox two uitkomt
Ik wel, aangezien het hier compleet anders is als in Amerika met de providers en dergelijke. En hier huishoudens het toch niet gaan gebruiken om alles mee te doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als de Xbox One komende 6-8 jaar wordt gebruikt sluit ik niet uit dat het in de tussentijd wel zou kunnen gebeuren
Jap want ik ben voor Djokoquote:
Eerst de specificaties zien van de PS4, daarna ga ik eens een weloverwogen keuze makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle leuke features van de 360 zijn ook nog steeds niet in Europa hoor. Een paar matige aftreksels daarvan miss
Ze gaan het misschien niet gebruiken maar het zou wel kunnen komen. Ik gebruik ook 90% van de huidige features niet omdat ik het niet nodig heb maar ik zie het wel als een leuke aanvulling voor ''als''.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien het hier compleet anders is als in Amerika met de providers en dergelijke. En hier huishoudens het toch niet gaan gebruiken om alles mee te doen
Ik denk niet dat de specificaties zoveel uit elkaar gaan liggenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst de specificaties zien van de PS4, daarna ga ik eens een weloverwogen keuze maken
?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom hoor ik jullie niet meer over die fabeltastische voetbalwedstrijd die nu aan de gang is?
Bedoel meer welke functionaliteiten ik belangrijk vind. Bijvoorbeeld bij de PS3 was dat de Blu Ray speler. Ik heb in totaal ook 4 keer een blu ray gekeken op de PS3quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de specificaties zoveel uit elkaar gaan liggen
Omdat het verschrikkelijk saai is en ik het afgezet hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom hoor ik jullie niet meer over die fabeltastische voetbalwedstrijd die nu aan de gang is?
iedereen is met consumables bezig denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
voetbal? wat is dat? Ik ken alleen maar futquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja idd, daar maar even op wachtenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedoel meer welke functionaliteiten ik belangrijk vind. Bijvoorbeeld bij de PS3 was dat de Blu Ray speler. Ik heb in totaal ook 4 keer een blu ray gekeken op de PS3
En terechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
iedereen is met consumables bezig denk ik.
Futbal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voetbal? wat is dat? Ik ken alleen maar fut
ja in het begin ook, oeh ps3 wel 600 euro maar dan heb ik er wel een bluray speler bij!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedoel meer welke functionaliteiten ik belangrijk vind. Bijvoorbeeld bij de PS3 was dat de Blu Ray speler. Ik heb in totaal ook 4 keer een blu ray gekeken op de PS3
Met geweldig spel heeft hij een transfer naar een subtopper uit Azerbaijan afgedwongen ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft Ebecilio eigenlijk veel gespeeld bij zijn vorige club?
Maar toen was nog niet zeker welke van de 2 de nieuwe standaard zou wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja in het begin ook, oeh ps3 wel 600 euro maar dan heb ik er wel een bluray speler bij!
nooit gebruikt![]()
Ja ik gun je het geld hoor, maar ik vind Nadal zo'n kutjongquote:
Die komt er echt nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef Toefjes het volgende:
Als er een eredivisie TOTS komt verkoop ik Cavani en het hele Serie A team
Tip: Laat TOTS Lens buiten je team.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef Toefjes het volgende:
Als er een eredivisie TOTS komt verkoop ik Cavani en het hele Serie A team
Ja waarom de fuck zouden ze met Eredivisie komen? Dan zijn er nog wel wat competities lucratieverquote:
Het meest lucratief is misschien wel een TOTS team per competitie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja waarom de fuck zouden ze met Eredivisie komen? Dan zijn er nog wel wat competities lucratiever
Of niet, bijna niemand koopt packs met TOTS eredivisiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het meest lucratief is misschien wel een TOTS team per competitie.
Had ik idd al een keer mee gespeeld. De 76 Lens is veel beterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip: Laat TOTS Lens buiten je team.
Of de zaadcompetities. Zoals Nederland, België, Schotland. Een TOTS Altidore, Donk en wat spelers van Celtic zal best lucratief zijn omdat men dat in Amerika, Engeland, Schotland en de lage landen toch wel mooi zal vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja waarom de fuck zouden ze met Eredivisie komen? Dan zijn er nog wel wat competities lucratiever
Dit dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of de zaadcompetities. Zoals Nederland, België, Schotland. Een TOTS Altidore, Donk en wat spelers van Celtic zal best lucratief zijn omdat men dat in Amerika, Engeland, Schotland en de lage landen toch wel mooi zal vinden.
En TOTS La Liga dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk overigens dat Rest of the world nu gewoon komt. Als ze die na BBVA zouden doen zou niemand meer wat kopen, en de packs van Ligue 1 zullen ook wel tegenvallen
Dat zeg ik BBVAquote:
Dan zou ik echt bereid zijn al mijn coins tot de laatste cent daar aan op te maken. Must havequote:
Neeeee hij is goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip: Laat TOTS Lens buiten je team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |