Zolang ze je niet pakken mag je er zelfs coke snuivenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even wat anders bij recreatie meertjes blowen mag toch?
ik zie tegen de 30e nog wel ik ben net de PVDA draaien wanneer het me uitkomtquote:
Cocaine is niet gedoogd, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang ze je niet pakken mag je er zelfs coke snuiven
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even wat anders bij recreatie meertjes blowen mag toch?
is goed is goed, niet vergeten dat er op de 30e wat leuks te doen is hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zie tegen de 30e nog wel ik ben net de PVDA draaien wanneer het me uitkomt
In dat park mag sowieso niet officieel. Geen idee hoe het gedoog beleid in Utrecht in elkaar steekt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ook wel handig om te weten, voor bij de meet
Nicequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem (ook) een camera mee
Zoals in de OP staat gaan alle foto's in een prive mapje voor alleen de mensen van de meeting
Maar gewoon hopen dat er geen popo's langs komen om ons weg te jagenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In dat park mag sowieso niet officieel. Geen idee hoe het gedoog beleid in Utrecht in elkaar steekt wat dat betreft.
Ik ga moeilijk doen, ik ging er vanuit dat iedereen dat wel begreep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Lijkt me zolang we geen overlast veroorzaken er weinig aan de hand zal zijn
Zo corkyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
Tyft op met echte naam hoor.Heb niet voor niets een username.
Jullie mogen me aanspreken met Mur of Murdera.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Minderjarigen die bang zijn voor de politie
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ja en als popo langskomt geef ik mijn jointje mooi door aan iemand die ouder is dan 18![]()
hoef absoluut niet gepakt te worden
er zijn altijd van die kneusjes die het dan grappig vinden om je voortaan op t forum met je echte naam aan te spreken.quote:
Joh, daarom ook 'zolang je niet gepakt word is alles legaal'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Cocaine is niet gedoogd, toch?
Is volgens mij gewoon illegaal.
Zoo schattigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ja en als popo langskomt geef ik mijn jointje mooi door aan iemand die ouder is dan 18![]()
hoef absoluut niet gepakt te worden
Onthouden ze toch nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn altijd van die kneusjes die het dan grappig vinden om je voortaan op t forum met je echte naam aan te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |