SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]Ja op FOK! ben ik gewoon Ama(rantha) maar in het echt niet. Scheelt dat Ama alsnog de eerste de eerste drie letters van mijn echte naam is.. Maakt het wel wat minder verwarrend voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, maar wordt je toch telkens Ama genoemd, wat je niet wouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op FOK! ben ik gewoon Ama(rantha) maar in het echt niet. Scheelt dat Ama alsnog de eerste de eerste drie letters van mijn echte naam is.. Maakt het wel wat minder verwarrend voor mezelf
Echt, zal iedereen daar met zn eigen joint gaan staanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan veertien joints tegelijk de lucht in.
Ohja, onthouden is ook nog een probleem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om users die ik hier van ken bij hun echte naam te noemen.Dat onthoud ik toch niet.
zelfs bij mensen die ik vaak zie, soms na een jaar doe ik het nog bijna fout.
Ja omdat Ama echt klinkt alsof mensen te lui zijn om de andere helft er achter te plakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar wordt je toch telkens Ama genoemd, wat je niet wou
Mandy!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat Ama echt klinkt alsof mensen te lui zijn om de andere helft er achter te plakken
Valt wel mee hoor, als je gewoon bewust ervan bent dat je stoned bent lukt het wel..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, onthouden is ook nog een probleem.
Blowers die onthouden
Onthouden
Blow Bewust!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je gewoon bewust ervan bent dat je stoned bent lukt het wel..
Oh nee dat echt niet, alsjeblieft. Zo werd ik genoemd toen ik 10 was. Mensen die mij serieus zo noemen krijgen een knalquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee dat echt niet, alsjeblieft. Zo werd ik genoemd toen ik 10 was
Amandyquote:
Zijn de meeste mensen ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat Ama echt klinkt alsof mensen te lui zijn om de andere helft er achter te plakken
Dan ken je het net zo goed volledig uitsprekenquote:
totdat je weer een jointje lustquote:
Nee, dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan ken je het net zo goed volledig uitspreken
Zolang ze je niet pakken mag je er zelfs coke snuivenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even wat anders bij recreatie meertjes blowen mag toch?
ik zie tegen de 30e nog wel ik ben net de PVDA draaien wanneer het me uitkomtquote:
Cocaine is niet gedoogd, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang ze je niet pakken mag je er zelfs coke snuiven
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even wat anders bij recreatie meertjes blowen mag toch?
is goed is goed, niet vergeten dat er op de 30e wat leuks te doen is hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zie tegen de 30e nog wel ik ben net de PVDA draaien wanneer het me uitkomt
In dat park mag sowieso niet officieel. Geen idee hoe het gedoog beleid in Utrecht in elkaar steekt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ook wel handig om te weten, voor bij de meet
Nicequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem (ook) een camera mee
Zoals in de OP staat gaan alle foto's in een prive mapje voor alleen de mensen van de meeting
Maar gewoon hopen dat er geen popo's langs komen om ons weg te jagenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In dat park mag sowieso niet officieel. Geen idee hoe het gedoog beleid in Utrecht in elkaar steekt wat dat betreft.
Ik ga moeilijk doen, ik ging er vanuit dat iedereen dat wel begreep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Lijkt me zolang we geen overlast veroorzaken er weinig aan de hand zal zijn
Zo corkyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
Tyft op met echte naam hoor.Heb niet voor niets een username.
Jullie mogen me aanspreken met Mur of Murdera.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Minderjarigen die bang zijn voor de politie
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ja en als popo langskomt geef ik mijn jointje mooi door aan iemand die ouder is dan 18![]()
hoef absoluut niet gepakt te worden
er zijn altijd van die kneusjes die het dan grappig vinden om je voortaan op t forum met je echte naam aan te spreken.quote:
Joh, daarom ook 'zolang je niet gepakt word is alles legaal'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Cocaine is niet gedoogd, toch?
Is volgens mij gewoon illegaal.
Zoo schattigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ja en als popo langskomt geef ik mijn jointje mooi door aan iemand die ouder is dan 18![]()
Onthouden ze toch nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn altijd van die kneusjes die het dan grappig vinden om je voortaan op t forum met je echte naam aan te spreken.
Ik onthoud alles.quote:
Bwhehe ik stop dan en een ponypack in je hand.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ook.quote:
Sommige moeten wel hun morele bezwaren aan de kant schuivenquote:
Jaquote:
Ik noem mensen alleen bij echte naam hier als ik weet dat ze het geen probleem vinden. Is tot nu toe maar bij één iemandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet onder 'die kneusjes' valt
Ik neem ook wel wat vuilniszakken mee dan, als we lege blikjes etc gewoon in een zak mieteren ipv op de grond, verder geen keiharde muziek hebben aan staan (sowieso chille stonermuziek hooguitquote:Wat dat in de praktijk betekent is op een zomerse namiddag te zien in Utrecht. De terrassen zitten vol. Bewoners hebben tafels en stoelen naar buiten gesleept en zitten voor hun huis in de zon. Het Wilhelminapark doet aan een camping denken. Zonneschermen, parasollen, mensen liggen in badkleding bij de vijver, gezinnen en studenten picknicken op het gras, de wegwerpbarbecues roken en ruiken, frisbees vliegen over het veld, iedereen heeft eten en drinken meegenomen: het veld staat vol koelboxen, AH-tassen, bakfietsen, kratten en manden. Overal serviesgoed en kleedjes. Een pizzabezorger komt aanscheuren op z’n brommer.
Op mooie avonden is dit een ‘über hang-out’, zegt Anton Verbunt van de Stichting Wilhelminapark. De stichting bestaat voornamelijk uit omwonenden en die zien dat de
populariteit van het park elk jaar groeit. Hartstikke leuk natuurlijk, terecht ook: ‘Maar het wordt tijd om keuzes te maken. Het steeds intensievere gebruik leidt tot schade.’ Het park ziet er ‘s ochtends regelmatig uit als ‘een festivalterrein’, omschrijft Verbunt.
Naast de uitpuilende prullenbakken staan bergen afval. Het gras is bezaaid met achtergelaten troep. De grasmat van het grote veld is aan gort omdat er met noppenschoenen op wordt gevoetbald. De struiken en het gras hebben te lijden van de honderden fietsen die er op mooie dagen in worden ‘geparkeerd’. In de speeltuin liggen ’s ochtends lege flessen, peuken, glasscherven. ‘Zwervers poepen er in de bosjes.’ De wegwerpbarbecues veroorzaken zwarte brandplekken in het gras.
[...]
Haar Utrechtse ‘collega’van de stichting Wilhelminapark, Anton Verbunt, denkt ook in die richting: ‘Niemand wil eigenlijk meer regels, niemand wil meer stadswachten. Het gaat om een gedragsverandering. Overheid, burgers en het bedrijfsleven moeten samenwerken om die publieke ruimte die we allemaal zo mooi en belangrijk vinden, ook daadwerkelijk goed te houden.’
Negerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah sorry ben 17 word in september 18
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Sommige moeten wel hun morele bezwaren aan de kant schuiven
ik kan er gewoon niet goed aan wennen als ik iemand al een jaar "ken" onder een andere naam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Dientje12 het volgende:
Bij eerste ontmoeting van iemand vergeet ik altijd weer de naam meestal
Mijn naam weet je nog welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Dientje12 het volgende:
Bij eerste ontmoeting van iemand vergeet ik altijd weer de naam meestal
Ja goed idee!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
Serieus bestellen mensen pizza wanneer ze in het park zitten te chillen![]()
De fuck
Dit ja, helaas snapt niet iedereen datquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso rotzooi opruimen.. Spreekt aardig voor zich lijkt mij
Nee zelf lopen terwijl je lekker ligt te relaxenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
De fuck
Daarom, dan is met z'n 30en jointjes roken op picknickkleedjes vast niet zo ergquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
De fuck
via een forumquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niet goed aan wennen als ik iemand al een jaar "ken" onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, dan is met z'n 30en jointjes roken op picknickkleedjes vast niet zo erg
Heel normaal hier in het vondelpark in de zomerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
De fuck
DV die PZ in dat filmpje daadwerkelijke PZ noemdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
via een forum
Dientje klinkt zo raar weetje, of je zal een username als kontkorst hebben haha
Nja, ik woon in the middle of nowhere dus zijn we dat niet gewendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heel normaal hier in het vondelpark in de zomer
Eigenlijk vind ik Dientje nog zwaar normaal klinken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
via een forum
peezet hahahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DV die PZ in dat filmpje daadwerkelijke PZ noemde![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja goed idee!
Echte stoners die laten alles naar zich toe komen, geen energie verspillen!
Dat dat filmpje geupload werdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DV die PZ in dat filmpje daadwerkelijke PZ noemde![]()
Maar togquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Dientje nog zwaar normaal klinken.
Maar ik vind Unscrewed ook normaal klinken dus misschien ben ik wel raar.
Wordt vast gezelligquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat gaat er ziek vercrackt uitzien.
En zo niet pak je de trein weer terugquote:
"Yow Di!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
via een forum
Ja toch! En dan komt die pizzaman op zijn motortje, geeft ie 30 dozen met pizza's en komt ie mee smoken.quote:
Als die wiet bij heeft wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja toch! En dan komt die pizzaman op zijn motortje, geeft ie 30 dozen met pizza's en komt ie mee smoken.
Ja tochquote:
Ah, gewoon niet gierig zijn.quote:
gaat kenkerhard regenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tochWordt tofste meet ooit
al helemaal nu met dit weer kun je je gewoon beter inbeelden hoe chill het wordt
Met dit weer wordt je echt ziek stoned.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
al helemaal nu met dit weer kun je je gewoon beter inbeelden hoe chill het wordt
Lig er beetje aan. Ik zit wel met die minderjarigen die niet de shop in mogenquote:
di is laatste stukje van me voornaamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Yow Di!
kan gewoon een afkorting zijn van vanalles
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon bij mn broertje vandaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lig er beetje aan. Ik zit wel met die minderjarigen die niet de shop in mogenHoe komen hun aan wiet?
Dan ga ik in de auto verder blowen ^^quote:
Ze blowen nu toch ook? Dan komen ze nu toch ook aan wiet? Dan nemen ze dat toch gewoon mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lig er beetje aan. Ik zit wel met die minderjarigen die niet de shop in mogenHoe komen hun aan wiet?
ze komen nu toch ook aan hun wiet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze blowen nu toch ook? Dan komen ze nu toch ook aan wiet? Dan nemen ze dat toch gewoon mee?
Op dezelfde manier dat ik er altijd aan kom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
gewoon delen, neem aan dat ieder die over 18 is wiet meeneemt en niet gierig isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel echt zo'n pussy die het niet volhoudt om lang in de zon te zitten en dus bij deze warmte gauw een schaduwplekje op zoektquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Met dit weer wordt je echt ziek stoned.
Iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja![]()
Inderdaad, gewoon perfecte setting voor een meet
Ik noem een vriend van me ook altijd Diquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
di is laatste stukje van me voornaam
En dat is mijn punt eerlijk gezegd wel een beetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon delen, neem aan dat ieder die over 18 is wiet meeneemt en niet gierig is
Ikzelf heb zelfs van nestalgie gehad
Ik en Mano ook nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
Wie wonen er nou eigenlijk vlakbij of in Regio Eindhoven?
Kunnen we samen reizen.
In iedergeval Klojo.
jah, maar als ik in garage zet zet ik deze keer wel de locatie op een papiertje anders raak ik weer verdwaaldquote:
Mooi kun jij me thuisbrengenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, maar als ik in garage zet zet ik deze keer wel de locatie op een papiertje anders raak ik weer verdwaald
Oew,, dat is een goed planquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, maar als ik in garage zet zet ik deze keer wel de locatie op een papiertje anders raak ik weer verdwaald
Allemaal samen reizen dan?quote:
Je weet dat je wordt opgehaald door Olment en samen met Mano_, Klojo120 en Olment naar Utrecht rijdt met de auto?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
Wie wonen er nou eigenlijk vlakbij of in Regio Eindhoven?
Kunnen we samen reizen.
In iedergeval Klojo.
zit wat in, toen ik onder 18 was heb ik nooit geblowdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat is mijn punt eerlijk gezegd wel een beetjeIk wil best joints uitdelen maar ik ga niet het blowen van de minderjarigen sponseren *mits ze zelf ook meenemen idd*. Ja ik ben een kutwijf maar ja..
Ik ga met de auto vriendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Allemaal samen reizen dan?Is toch leuk.
Voordat we in de trein stappen nog een jonko smoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen neemt echt wel zelf iets mee hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat is mijn punt eerlijk gezegd wel een beetjeIk wil best joints uitdelen maar ik ga niet het blowen van de minderjarigen sponseren *mits ze zelf ook meenemen idd*. Ja ik ben een kutwijf maar ja..
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En kunnen jullie koelboxen met bier meenemenquote:
Lol, dan let je niet goed op op tcquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
- Onorgineel
- OllieWilliams
- Olment
- Unscrewed
- GibsonLesPaul88
- Mano_
Deze mensen heb ik nooit een foto oid van gezien
Nee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet dat je wordt opgehaald door Olment en samen met Mano_, Klojo120 en Olment naar Utrecht rijdt met de auto?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Allemaal samen reizen dan?Is toch leuk.
Voordat we in de trein stappen nog een jonko smoken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet dat je wordt opgehaald door Olment en samen met Mano_, Klojo120 en Olment naar Utrecht rijdt met de auto?
Tinychatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
- Onorgineel
- OllieWilliams
- Olment
- Unscrewed
- GibsonLesPaul88
- Mano_
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
En kunnen jullie koelboxen met bier meenemen
Schijnbaar is dientje het daar niet helemaal mee eensquote:
Ah, ik had het gevraagd maar zag geen antwoord terugquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ga met de auto vriend
En meen dat (deel of 5-8 terug) we hadden besloten dat jij en klojo mee konde rijden
Ik begreep van Olment dat hij jou en Klojo zou oppikken met de autoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee?
Maar dat zou wel heeel chill zijn!
Hoef ik geen geld te verneuken aan de trein.
jazeker, ik zat gewoon ook nog serieus in de verkeerde garage te zoekenquote:
Ik breng je wel thuis, dan hoef je mams niet te bellenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar is dientje het daar niet helemaal mee eens
Yesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik breng je wel thuis, dan hoef je mams niet te bellen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jazeker, ik zat gewoon ook nog serieus in de verkeerde garage te zoekenstond me auto in de garage aan de overkant
Ono, Ollie, Olment en Gibson zijn wel eens op TC geweest, Ono gister nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
- Onorgineel
- OllieWilliams
- Olment
- Unscrewed
- GibsonLesPaul88
- Mano_
ik heb geen koelbox en ik drink weinig tot zelden bierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je koelboxen (met bier) meeneemt he?
Hahah.. ben vaker met Mano opstap geweest... Hijs echt te gekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ono, Ollie, Olment en Gibson zijn wel eens op TC geweest, Ono gister nog
Mano_ volgens mij ook wel eens, maar die ken ik ook van de filmpjes van Bert Opzetborstel
Ik heb 0,53cent op mijn bank staan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
blegh![]()
morgen met de bus naar centraal en dan naar almere maar heb niet genoeg geld voor de bus in almere
Dan sandwiches en snacks etc meenemen omdat het in de auto makkelijker te vervoeren isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen koelbox en ik drink weinig tot zelden bier
is coolquote:
ik heb een tientje maar daar ga ik mijn treinkaartje van financierenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb 0,53cent op mijn bank staan.
Hebben?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jazeker alleen vergeet het kinderstoeltje niet.
Ik heb zelf namelijk geent
ik ben groter en langer dan jij bijdehandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jazeker alleen vergeet het kinderstoeltje niet.
Ik heb zelf namelijk geent
Bus is 3,50. Hoe duur is het treinkaartje dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is cool
[..]
ik heb een tientje maar daar ga ik mijn treinkaartje van financieren
Mano zei al dat hij jou kende, maar dat jij nog niet wist dat je hem kendequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahah.. ben vaker met Mano opstap geweest... Hijs echt te gek
Mensen zonder geldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb 0,53cent op mijn bank staan.
Hebben?
Truequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mano zei al dat hij jou kende, maar dat jij nog niet wist dat je hem kende
Ik vul vakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Mensen zonder geldGa werken.. pizza of krantjes gooien
Met lichaamslengte welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben groter en langer dan jij bijdehand
mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Olment het volgende:
[..]
TruePas na zijn message en hij zijn eckte naam zei wist ik wie het was
van mij naar centraal is 2.60 en trein is 9,80 geloof ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bus is 3,50. Hoe duur is het treinkaartje dan?
En wat houd je tegen om 's ochtends om 5 uur krantjes te gooien?quote:
Paint?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga zo'n lange jas met 100 van die zakken aan de binnenkant kopen, allemaal wiet erin stoppen en dan zo rondlopen en wiet verkopen.
Volgens mij de enige van wie ik geen idee hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
- Unscrewed
- GibsonLesPaul88
- Mano_
- Sardu
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Fijn. Mijn hele stemming om iets leuks te doen is weer weg. Kanker
Das niet zo slim.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga zo'n lange jas met 100 van die zakken aan de binnenkant kopen, allemaal wiet erin stoppen en dan zo rondlopen en wiet verkopen.
Denk aan de meet en dansquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Fijn. Mijn hele stemming om iets leuks te doen is weer weg. Kanker
Wiiii,, ik ben eruit gehaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij de enige van wie ik geen idee heb
Dat haal je toch? 10 voor treinkaartje en OV voor bus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van mij naar centraal is 2.60 en trein is 9,80 geloof ik
ik heb 10 los voor trein en 5 euro op OV eenmaal in almere moet ik ook nog met de bus
Watch out we've got a Potloodventer over herequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
Nja heb al belletje gepleegd met mijn geldschieter (lees: moeder)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat haal je toch? 10 voor treinkaartje en OV voor bus.
Moet je het tientje wel inwisselen voor muntgeld, want die kaartjes/OV-machines accepteren geen briefjes.
Bij mij is dat lijstje langerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij de enige van wie ik geen idee heb
Ik ga niet eens de moeite doen om een lijstje te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij is dat lijstje langer
- Piye
- Sardu
- Unscrewed
- Unfckingtitled
- Intronic
- Wietparkiet
- Nestalgie
oja piye en nest ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Piye
- Sardu
- Unscrewed
- Unfckingtitled
- Intronic
- Wietparkiet
- Nestalgie
Ik heb zo lang krantjes gegooid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
En wat houd je tegen om 's ochtends om 5 uur krantjes te gooien?
Ik heb mijn kop welleens op TC geshowdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Piye
- Sardu
- Unscrewed
- Unfckingtitled
- Intronic
- Wietparkiet
- Nestalgie
Gewoon het lijstje uit de OP pakken en de mensen eruit knippen die je al wel eens foto/TC/real life gezien hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om een lijstje te maken
Ik heb je wellicht dan ook wel eens op TC gezien, maar was dan te stoned om te onthoudenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn kop welleens op TC geshowd
Lijstje van mensen die ik wel ken is korterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon het lijstje uit de OP pakken en de mensen eruit knippen die je al wel eens foto/TC/real life gezien hebt
Heb genoeg foto's op FOK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb je wellicht dan ook wel eens op TC gezien, maar was dan te stoned om te onthouden
quote:
Geef maar geld dan, ben ik niet meer arm.quote:
Kom maar achter stationquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Geef maar geld dan, ben ik niet meer arm.
Ik ga geen wiet uit zitten delen maar jointjes rond laten gaan lijkt me wel een normale zaak toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Geef maar geld dan, ben ik niet meer arm.
Pff als ik daar 100euro voor kreeg deed ik het ook nog eens echt.quote:
Precies.. Ik ben de beroerdste niet en laat mijne graag rond gaan,, maar verwacht er (stiekem) toch ook wel terugquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ga geen wiet uit zitten delen maar jointjes rond laten gaan lijkt me wel een normale zaak toch?
Triest. nah eerder armquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff als ik daar 100euro voor kreeg deed ik het ook nog eens echt.
Ben ik nou triest?
Klein beetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff als ik daar 100euro voor kreeg deed ik het ook nog eens echt.
Ben ik nou triest?
Unfckingtitled zat op dezelfde school als ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kwam ooit iemand van een andere slowchat op school tegen
quote:
quote:
Gibson en ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Unfckingtitled zat op dezelfde school als ik.
Mwah daar ga ik ook niet perse op zitten letten ofzo, zie ik dan welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies.. Ik ben de beroerdste niet en laat mijne graag rond gaan,, maar verwacht er (stiekem) toch ook wel terug
Zie je dr beetje representatief uit?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Nou en.
Ik snap gewoon niet waarom ik niet meteen wordt aangenomen.
Ik ben jong (kost weinig), wil graag werken, ik kan alles, nou hup! Aannemen die hap.
Uhm beste tijd terug. Middelbare school. Hij is in de tussentijd wel eens in mijn huis geweest om te chillen ofzo maar toen heb ik hem gek genoeg nooit gezienquote:
Joah. Gewoon netjes en fris. Vooral als ik ga solliciteren. :\quote:
Gewoon open sollicitaties sturen.. Straalt als teken van initiatiefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Joah. Gewoon netjes en fris. Vooral als ik ga solliciteren. :\
De friettent snap ik wel, er komen weinig mensen en daar werken al 3 Chinezen, meer hebben ze eigenlijk niet nodig. Maar die domme AH zegt dat ze zouden bellen binnen 4 weken, bel ik terug een paar dagen geleden en zeggen ze dat ze even de zaak zullen bekijken en iets laten horen binnen een paar dagen. Nog steeds niks terug gehoord.
(Belde terug nadat ze zeker 2 maanden niets lieten horen).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Joah. Gewoon netjes en fris. Vooral als ik ga solliciteren. :\
De friettent snap ik wel, er komen weinig mensen en daar werken al 3 Chinezen, meer hebben ze eigenlijk niet nodig. Maar die domme AH zegt dat ze zouden bellen binnen 4 weken, bel ik terug een paar dagen geleden en zeggen ze dat ze even de zaak zullen bekijken en iets laten horen binnen een paar dagen. Nog steeds niks terug gehoord.
Via de post?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon open sollicitaties sturen.. Straalt als teken van initiatief
Post, mail, afgeven aan manager, desnoods via FB ofzoquote:
Jelly.. Moet nog uur werken :Squote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
nja ik ga even van het zonnetje genieten
Hmm, goed plan wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Post, mail, afgeven aan manager, desnoods via FB ofzo
Belangrijk bij telefoonwerk is dat je een lach hebt.. dan klink je al vrolijker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, goed plan wel.
Ik kan ook nog altijd bij een Callcenter werken (heb best wel een sexy stem![]()
)
Verdient wel zo'n 7-8euro p.uur voor 16-jarige, maar ik ben denk ik niet zo goed in altijd blij praten
Als ik dat zou hebben, zou ik de hele dag met alle energie die ik heb tegen dat ding aanstompen terwijl ik denk aan de dingen die me het meest boos maken. Zou fantastisch zijn. Daarna een dikke joint opsteken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh fuck ik vergeet steeds dat we een bokszak hebben in de kelder. Oh yeah ik ga me daar zo compleet op uitleven. Zie wel voor me dat ik dan een gebroken teen heb ofzo maar fuck that
Ik ben niet agressief.. Ja tegen spullen aan maar mensen of boksballen.. Nooit gedaan maar wie weet helpt het. Van de week nog een huisgenoot uit bed gekregen omdat ik een kastje in de voedselbank kort en klein aan het schoppen was. Oeps..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben, zou ik de hele dag met alle energie die ik heb tegen dat ding aanstompen terwijl ik denk aan de dingen die me het meest boos maken. Zou fantastisch zijn. Daarna een dikke joint opsteken.
Daar werkt een vriend van me, geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Belangrijk bij telefoonwerk is dat je een lach hebt.. dan klink je al vrolijker.
Callcenter. Probeer Sitel in Eindje
Beter die bokszakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet agressief.. Ja tegen spullen aan maar mensen of boksballen.. Nooit gedaan maar wie weet helpt het. Van de week nog een huisgenoot uit bed gekregen omdat ik een kastje in de voedselbank kort en klein aan het schoppen was. Oeps..Die dacht dat er ramen ingegooid werden hihi
Gewoon doen, en met hem afspreken 25-25 ^^quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar werkt een vriend van me, geloof ik.
Dan krijgt hij 50euro als ik zijn naam noem en ik daar een maand werk.
Maar dan gaat het 'eigen iniatief'-gedeelte eraf.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet agressief.. Ja tegen spullen aan maar mensen of boksballen.. Nooit gedaan maar wie weet helpt het. Van de week nog een huisgenoot uit bed gekregen omdat ik een kastje in de voedselbank kort en klein aan het schoppen was. Oeps..Die dacht dat er ramen ingegooid werden hihi
Om mee te slaan xDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is iedereen wel agressief/kan iedereen wel agressief worden. Tenzij je zo'n makkelijk leven hebt en altijd een bijbel bij je draagt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ing-leenstelsel.html
Ik ben zo blij
Nét nu ik met dat dilemma zit, echt PRECIES dezelfde middag, wordt dit gewoon besloten
Ik kan het gewoon niet eens geloven, ik heb nooit mazzel
is nog niet zeker..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo blij
Nét nu ik met dat dilemma zit, echt PRECIES dezelfde middag, wordt dit gewoon besloten
*kuch* Kijk vooral niet naar mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik had vroeger altijd de neiging, nog steeds maar ik hou me in, om mijn telefoon tot gort te gooien als ik echt boos ben. Dat leer je snel af als je ineens paar maanden zonder zit daardoor
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Iemand het ziekenhuis inslaan met een bijbel, dan zeggen dat het God's wil was.
Ik wou het Maandagavond echt nog zo graag maar toen dacht ik 'kut ik heb echt geen geld voor een nieuwe foon'. Had het echt bijna gedaanquote:
Nooit iets geloven voordat het op het journaal op ned 1 is geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar maar maar het nieuwsbericht is al geupdate enzo
Ja precies, zo dacht ik toen ook telkens, totdat dat rot ding opeens vast bleef hingen en uit ging flippen op het moment dat ik hem het meest nodig had. Toen kwam alle haat die ik aan dat ding had opgebouwd eruit en mepte ik dat ding keihard tegen de grond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou het Maandagavond echt nog zo graag maar toen dacht ik 'kut ik heb echt geen geld voor een nieuwe foon'. Had het echt bijna gedaan
Idd idd idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nooit iets geloven voordat het op het journaal op ned 1 is geweest.
Gewoon nog een keer posten omdat er net niet op gereageerd werd zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo blij
Ja, nu kan ik dat gewoon met een gerust hart doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer posten omdat er net niet op gereageerd werd zeker?![]()
Ok ok, ik moest ff bijlezen maar wel fijn, nu ga je dus weer een jaartje vrijnemen?
Zit niet meer op school dus mij maakt het niet zo veel uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer posten omdat er net niet op gereageerd werd zeker?![]()
Ok ok, ik moest ff bijlezen maar wel fijn, nu ga je dus weer een jaartje vrijnemen?
Jezusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef Studeur het volgende:
De laatste twee keer dat ik van plan was om een pilletje te gaan nemen stuurt mn moeder precies op die dag een email met een nieuwsbericht dat er gevaarlijke pilletjes in omloop zijn/ander nieuws over XTC
Ze voelt het gewoon aan, vandaag ook weer
Dat soort dingen blijf je je altijd afvragen tot je het geprobeerd hebt, kan er niks anders over zeggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom veel drugs kleuren 'intenser' maken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
Oh tevens: Examen gehaald!
Tijd voor een groene vriend en bier vanavond
Gratz manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
Waarschijnlijk gewoon omdat het bloed die naar je zintuigen (zicht in dit geval) stroomt, veel minder is met drugs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijf je je altijd afvragen tot je het geprobeerd hebt, kan er niks anders over zeggen.
verstandig er mee omgaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Ouders die niet moeilijk doen over drugs
Mijn ouders weten wel dat ik het één en ander heb geprobeerd
Nooit geen gedoe over gehad, maar ik ga er dan ook verstandig mee om
Gefeestiliteerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
feliquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
Story of my life.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
verstandig er mee omgaan.
Alles naar de klote.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
Geen gekke gedachte opzich maar nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat het bloed die naar je zintuigen (zicht in dit geval) stroomt, veel minder is met drugs.
zou nog wel kunnen kloppen op een bepaald niveau. laatst nog wat shit over gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Studeur het volgende:
wifi van de buren buiten
zelf hebben we geen wifi omdat mn pa er heilig in gelooft dat je ziek wordt van de straling
Wordt je ook.. Krijg je teelbalkanker van als je te vaak je modem/router teabaggedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Studeur het volgende:
wifi van de buren buiten
zelf hebben we geen wifi omdat mn pa er heilig in gelooft dat je ziek wordt van de straling
Omdat je er zelf in gelooft?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte opzich maar nee, dat is het niet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
Voor de mensen die truffels/paddos hebben gebruikt onder ons, hebben jullie wel eens gemerkt dat je opeens veel beter kan zien? Alles wordt opeens zwaar HD en je kan dingen veel beter zien van veraf (maar ook van dichtbij).
Niet per sequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
Voor de mensen die truffels/paddos hebben gebruikt onder ons, hebben jullie wel eens gemerkt dat je opeens veel beter kan zien? Alles wordt opeens zwaar HD en je kan dingen veel beter zien van veraf (maar ook van dichtbij).
Nope, wel een beetje met salvia. Ultra bright screen ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft toch met verhoogde gevoeligheid van receptoren in de hersenen te maken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte opzich maar nee, dat is het niet.
Ligt er maar aan. In het daglicht zal je niet hallucineren, maar je gaat wel veeeel scherper zien en alle kleuren zijn 100x meer intens. Misschien een beetje blurriness op dingen achter waar je op focused.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]? Je ziet allesbehalve scherp vriend.
Salviaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, wel een beetje met salvia. Ultra bright screen ofzo.
Vage shit is datquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
SalviaLang geleden dat ik dat voor het laatst heb gerookt...
SEKSEN MET MOIRA IN DE CABINEquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef Monopoly het volgende:
Thanks. Gelijk de sleutels gekregen
Mooi in de onbediende cabine chillen af en toe als ik een keer moet passagierenP
Nooit gerookt nog hieroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar rond de 10 gram. Wel P. Atlantis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet per seMaar ik neem altijd vrij zware doses, waardoor je sowieso bij alles waar je naar kijkt superveel visuals hebt.. Alles lijkt te bewegen etc., bijna niets zie je meer zoals het echt is
echt te bizar intens elke keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je weleens truffels gedaan anders mag je nu stoppen met je betweterige gedoequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt er maar aan. In het daglicht zal je niet hallucineren, maar je gaat wel veeeel scherper zien en alle kleuren zijn 100x meer intens. Misschien een beetje blurriness op dingen achter waar je op focused.
Maar in het donker begin je wel echt te trippen, dan zal je inderdaad niet dingen normaal zien.
Ligt ook aan de dosis ofc.
Geniaal spulquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, 3x.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je weleens truffels gedaan anders mag je nu stoppen met je betweterige gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |