SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die weten we, ja.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pegging
Maar ja, jij he? Jij moet ook zoveel namen kennen.quote:
#smoothquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
Zo vroeg ik een keer aan een vriend wat de naam van zijn nieuwe vriendin was, waar zijn vriendin bij stond. Hij zei: uhmmm, uhm ja, uhm, dat is geheim!
Behoorlijk! Kwam ze ook een keer tegen op de fiets, zei een het fietsen hij achterop. Nee die relatie duurde niet langquote:
Lolwutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
Zo vroeg ik een keer aan een vriend wat de naam van zijn nieuwe vriendin was, waar zijn vriendin bij stond. Hij zei: uhmmm, uhm ja, uhm, dat is geheim!
Echt eh, kan ik toch allemaal niet onthouden ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ja, jij he? Jij moet ook zoveel namen kennen.
[..]
#smooth
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Ik vind het wel lekker wanneer ze "OOOHHH DKUT JAAAAAAAA" schreeuwen.. Dat bekt lekkerder dan mijn echte naam, toch?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Behoorlijk! Kwam ze ook een keer tegen op de fiets, zei een het fietsen hij achterop. Nee die relatie duurde niet lang.
Waarheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Ik vind het wel lekker wanneer ze "OOOHHH DKUT JAAAAAAAA" schreeuwen.. Dat bekt lekkerder dan mijn echte naam, toch?
Wel minder humoristisch dan je vorige naam in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Mja, probleem is dat ze dan ook "die kut" kunnen bedoelenquote:
Haha true!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wel minder humoristisch dan je vorige naam in zo'n situatie.
Mwehehehe, 2 handen op 1 buik, deze mannenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarheid.
Ik schreeuw altijd "ROKJE!" , klinkt beter dan een echte naam.
Altijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha true! sommige mannen brullen trouwens echt als beren!
Feertje schreeuwde ook "ROKJE!", dus het was goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mwehehehe, 2 handen op 1 buik, deze mannen
Niet alleen mannen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha true! sommige mannen brullen trouwens echt als beren!
"En hij zag dat het goed was"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Feertje schreeuwde ook "ROKJE!", dus het was goed.
Hoop dat vrouwen eerer als ''jane'' klinken dan als zarzan die de hele jungle bij elkaar probeerd te brullen!quote:
Dan komt het aardig overeen, dus geen zorgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoop dat vrouwen eerer als ''jane'' klinken dan als zarzan die de hele jungle bij elkaar probeerd te brullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |