quote:
Daar stond net een lingerieset. Zat wp er nog in ofzo?quote:
Ja, maar dat was geheim.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar stond net een lingerieset. Zat wp er nog in ofzo?
Jonge je hebt spacende UI?quote:
Maar jij liep rond in een lingeriesetje, dus jij telt niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb ook vrij en ik ben voor 12 uur wakker, ik ben trots op mezelf
Maar dan stond hij waarschijnlijk niet voor twaalven op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
Weet je wie ook wel eens vrij had? Hitler!
Bedankt.quote:
Gast, hoezo wil jij mij een trauma bezorgen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef LompeHork het volgende:
Koop een taart en vier het.
* LompeHork duwt naakte vrouw in Rez's gezicht.
Zeg, wil je daar niet mee spotten? Mijn opa is overleden aan vrijheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
Weet je wie ook wel eens vrij had? Hitler!
Ik zie je wel zitten in die boom buiten mijn huisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij liep rond in een lingeriesetje, dus jij telt niet meer.
Maar bomen zijn relaxed, jwtz.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zie je wel zitten in die boom buiten mijn huis![]()
stalker
Ja, nou, weet je hoe moeilijk het is om een boom in te klimmen met een krat bier?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, weet je hoe moeilijk het is om een boom in te klimmen met een krat bier?
Moet jij geen lesgeven of zo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga eens lekker msn'en met je homo-vriendje
wil je ook een naakte vrij in mijn gezicht duwen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef LompeHork het volgende:
Koop een taart en vier het.
* LompeHork duwt naakte vrouw in Rez's gezicht.
Nee, jij zou er teveel van genietenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:46 schreef aequus het volgende:
[..]
wil je ook een naakte vrij in mijn gezicht duwen?
msn is zooo 2002 nu hebben we facebookchat hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga eens lekker msn'en met je homo-vriendje
Maar jij bent dus wel mijn homo-vriendje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
msn is zooo 2002 nu hebben we facebookchat hoor
Fuckbuddyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij bent dus wel mijn homo-vriendje?
Het is een labradoodle, geen poedel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je je poedel maar gaan knuffelen
Ik zit de hele dag achter een zonneschermquote:
Veel plezier in de zon.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag achter een zonneschermgeen zon voor mij tot 17:30
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:49 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer een lekkere vrije dag, en weer vroeg op. Wees weer trots op mij.
Schelden met de waarheid. Wejoo, wat een badboii ben jij.quote:
Dames diggen badboi'squote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schelden met de waarheid. Wejoo, wat een badboii ben jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |