http://www.powned.tv/nieu(...)ier_krijgt_buit.htmlquote:Een juwelier in Amsterdam die in april werd overvallen wacht nog steeds op zijn gestolen sieraden. De overvallers zijn gepakt, maar ze weigeren afstand te doen van de buit.
De juwelier in Amsterdam-West werd in april overvallen, zo meldt AT5. De daders werden al snel gepakt, maar de juwelier heeft de bling-bling ter waarde van 12.000 euro nog steeds niet terug. Dat komt omdat de daders eerst officieel afstand moeten doen van de spullen.
Doen ze dat niet, dan moet er eerst een uitspraak van de rechter komen voor de rechtmatige eigenaar zijn sieraden terugkrijgt. Die uitspraak laat op zich wachten, en zelfs als die uitspraak er komt kan het nog een maand duren voor de juwelen weer in het bezit van de juwelier zijn.
De daders van de overval lopen inmiddels al weer vrij rond, in afwachting van hun proces.
Precies, als ik zeg dat je op mijn fiets rijdt dien deze standepede aan de politie te overhandigen die hem dan weer aan mij geeft, daar hoeft geen onderzoek over de daadwerkelijke eigenaar voor plaats te vinden.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ier_krijgt_buit.html
De politie staat zoals gebruikelijk weer volkomen machteloos. Eerlijk gestolen goederen, dus wat wil je dan? Die spullen liggen natuurlijk allang in Roemenie. En als die overvallers na twee weken enkelband hun straf hebben uitgezeten dan zijn die juwelen natuurlijk een fijn appeltje voor de dorst. Toch goed verdiend dan.
Ondertussen kan het winkeltje van de juwelier aan zoiets kapot gaan.
Bijna goed. Volgens AT5 hebben z een adres opgegeven in Bulgarijequote:liggen natuurlijk allang in Roemenië
ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Die 'juwelen' zijn in beslag genomen door de popo.
Dit is eigenlijk een soort van paarse krokodil.
Wat je maar gewoon noemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:50 schreef DonJames het volgende:
[..]![]()
![]()
Die juwelen liggen gewoon in de politiekluis.
de dieven zijn herkend tijdens de diefstal door de zoon van de juwelierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, als ik zeg dat je op mijn fiets rijdt dien deze standepede aan de politie te overhandigen die hem dan weer aan mij geeft, daar hoeft geen onderzoek over de daadwerkelijke eigenaar voor plaats te vinden.
Hulde voor zo'n helder inzicht.
TS doet anders net alsof de families van deze Oost-Europese tumoren er al mee aan het rentenieren zijn, dat is niet waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat je maar gewoon noemt natuurlijk.
Die juwelen horen gewoon bij de juwelier.
Nou, dan krijgt ie z'n juwelen ook gewoon terug. Maar dat kan pas na een procedure als de verdachten geen afstand willen doen. Zo moeilijk is het allemaal toch niet ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef kovenant het volgende:
[..]
de dieven zijn herkend tijdens de diefstal door de zoon van de juwelier
de juwelier kan aantonen dat het zijn juwelen zijn.
Dat vind ik niet echt relevant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
TS doet anders net alsof de familie van deze Oost-Europese tumoren er al mee aan het rentenieren zijn, dat is niet waar.
Slecht geschreven verhaal door TS.
De toon van zijn post wordt daar anders wel door bepaald. Dat het 'afstaan' van gejat spul uit de wet moet worden geschrapt, dat is een ander onderwerp. Het is natuurlijk belachelijk dat dieven afstand moeten doen van gestolen waar. Afnamen en direct terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar is de enige juiste werkwijze.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant.
Het is nu juni, die spullen hadden allang terug moeten zijn.
yep als jij beroofd zou worden van je werk/inkomen en het na aantal maanden nog niet terug hebt ben je telegraaf tokkie volk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, dan krijgt ie z'n juwelen ook gewoon terug. Maar dat kan pas na een procedure als de verdachten geen afstand willen doen. Zo moeilijk is het allemaal toch niet ?
Dus dan krijgt de juwelier over 2 weken zijn juwelen terug.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:06 schreef kovenant het volgende:
gaat alleen al weken duren voor die brief aankomt op dat adres.
als die ooit aankomt.
Denken dat je begrijpt wat er aan de hand is. Priceless.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Haha, denken dat die juwelen terug te vinden zijn. Priceless.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |