Volkoren is geen magisch afvalmiddel he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:30 schreef xuryah het volgende:
Maar het is wel allemaal volkoren. Maakt dat dan niet uit?
Drink je ook cola light? Want light hihahoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:30 schreef xuryah het volgende:
Maar het is wel allemaal volkoren. Maakt dat dan niet uit?
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volkoren is geen magisch afvalmiddel he?
geenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?
Een maaltijd van 1 cracker en een boterham halveren? Ja, briljant plan manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
Denken dat je gezond eet![]()
![]()
Halveer je maaltijden en stop met snoepen, bouw in de eerste 2 weken streng af en daarna zal het beter gaan. Met minder zal je zien dat het gewoon lukt en daarnaast 3x per week minimaal 1 uur cardio en 1x per week krachttraining
Ik drink vooral water en af en toe light sap en melk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Drink je ook cola light? Want light hihaho
Veel water drinken btw.
Fruit natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?
Geen cola, en beter verse sap dan light dingetjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik drink vooral water en af en toe light sap en melk.
S avonds wel eens cola light of als ik uit ga.
geen fatsoenlijke maaltijden etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een maaltijd van 1 cracker en een boterham halveren? Ja, briljant plan man
Ja, maar 't kind eet nu als lunch en ontbijt een kracker en een boterhamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:34 schreef Paralectic het volgende:
[..]
geen fatsoenlijke maaltijden eten![]()
er is wel kracht voer nodig om te gaan sporten, en juist daar moet je balans in vinden.
Afvallen omdat je niets eet is ook geen oplossing
Lijkt me niet dat ik mijn maaltijden moet halveren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
Denken dat je gezond eet![]()
![]()
Halveer je maaltijden en stop met snoepen, bouw in de eerste 2 weken streng af en daarna zal het beter gaan. Met minder zal je zien dat het gewoon lukt en daarnaast 3x per week minimaal 1 uur cardio en 1x per week krachttraining
Dát snap ik,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar 't kind eet nu als lunch en ontbijt een kracker en een boterhamals ze dat gaat halveren eet ze helemaal te weinig.
Ja, leuk, maar waarom zeg je dan dat ze haar maaltijden moet halveren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Dát snap ik,
Zal even een persoonlijk voorbeeld geven, ik merkte dat ik mijzelf voorheen met allerlei dingen verzadigde en dacht dat ik gezond at, mijn doel was een nieuw etenspatroon op te stellen en daarbij echt te letten wat goed is voor kracht en gezondheid om dit te kunnen combineren met werken en sporten.
zo van 90 naar 78 gegaan in een aanzienlijke tijd, voel mij fitter en het knalt er niet zo hard weer aan omdat je niet alleen etenspatroon veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |