SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te warm.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:00 schreef Monopoly het volgende:
Hardstyle
Te weinig naar geluisterd afgelopen tijd. Fijn mixje dit.
http://www.weeronline.nl/Europa/Polen/129quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je dacht het begint lekker weer te worden, ik boek hem naar polen?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
"kutpolen stelen onze banen, ik pak ze gewoon terug"
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Polen/129
warmer dan hier
Echt hé.. Mensen met bondkraagjes en dicht getrokken winterjassen altijd maar koud en aan het zuipen om het warm te krijgen.. Overal sneeuw, ijs, kou, kut.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]shit.
Bij polen stel ik me een soort ijsvlakte voor.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt hé.. Mensen met bondkraagjes en dicht getrokken winterjassen altijd maar koud en aan het zuipen om het warm te krijgen.. Overal sneeuw, ijs, kou, kut.
Ja PRECIES. Overal verkrachte auto's enzoquote:
Juist.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja PRECIES. Overal verkrachte auto's enzo
Heb ik al gedaan, 8 cm stijf.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist.
Goed, wil iemand me even komen opmeten.
Ik meen van wel,, maar not surequote:
Dat kind heeft nooit geld zegt iequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik meen van wel,, maar not sure
We hebben trouwens al een aardige lijst van aanmeldingen staan
Spoiler in de op.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter komt Ebah ook, dan zal ik eens kijken of ik ook kom
Alleen dan ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter komt Ebah ook, dan zal ik eens kijken of ik ook kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:35 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben 1 keer op een kleinschalige meet geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wij zijn er toch ook waarom doe je zo
Gister geweestquote:
Lees ik nou serieus dat je om 11 uur ging slapen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze?
Moira. slaapt van 23:00 's avonds tot 10:00 's ochtends?
Moira. is uitgeslapen?
Moira. moet dat vaker doen...
hm, tegenvallerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Gister geweest
Maar kuuut he,, wind maak het koud vriend.
Denk dat je pech hebt gehad met de vorige. Bij mij was het ook veel sneller genezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Moira. het volgende:
Ja, het spijt me. Ik moet toch echt een sigaretje roken 's ochtends.
Maar m'n wond ziet er al een stuk beter uit dan de vorige deed één dag na het trekken
Zoiets jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Lees ik nou serieus dat je om 11 uur ging slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ja zwembadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, tegenvaller![]()
Dan zwembad.Buitenbad hangen.
Moira heeft een gespleten persoonlijkheid, momenteel praat haar boze stiefzus voor d'r.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze?
Moira. slaapt van 23:00 's avonds tot 10:00 's ochtends?
Moira. is uitgeslapen?
Moira. moet dat vaker doen...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja zwembadZeewater is ook nog niet echt
Bij de vorige ben ik ook best onvoorzichtig mee om gegaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat je pech hebt gehad met de vorige. Bij mij was het ook veel sneller genezen
Yup, dan ben je gelijk een vieze pedo toch en dan lelijke milfs probeert te versierenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ff kijken of ik nog mensen mee kan hosselen.
Gisteren gelezen dat je als man niet in je eentje in het zwembad mag.
Gewoon die shit wegleggen en gaan liggen chillen tot je in slaap valtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moira heeft een gespleten persoonlijkheid, momenteel praat haar boze stiefzus voor d'r.
Ik ben sowieso elke keer voor 9 uur uitgeslapen nu omdat ik rond 12 ga slapen
haha ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Yup, dan ben je gelijk een vieze pedo toch
Geen muis bij je laptopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Moira. het volgende:
Ik heb echt alt-s ontdekt, zo veel fijner dan elke keer met je mousepad naar het 'invoeren' knopje moeten gaan om er dan op te klikken
Dat zei ik ook elke keer tegen mur maar hij bleef stug op verzenden klikken met zn muis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Moira. het volgende:
Ik heb echt alt-s ontdekt, zo veel fijner dan elke keer met je mousepad naar het 'invoeren' knopje moeten gaan om er dan op te klikken
En dan nog tot 10 uur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Lees ik nou serieus dat je om 11 uur ging slapen?
Ik ben sneller met muis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook elke keer tegen mur maar hij bleef stug op verzenden klikken met zn muis.
Overigens ruikt het hier naar sigarettenrook, wat is deze.
JE BENT VANNACHT ANAAL VERKRACHT DOOR EEN DIKKE ZWERVER NEGER EN DIE HEEFT NADAT HIJ JE HEEFT VOLGESPOTEN MET ZIJN ZAAD NOG EVEN EEN PEUKJE OP GESTOKEN!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook elke keer tegen mur maar hij bleef stug op verzenden klikken met zn muis.
Overigens ruikt het hier naar sigarettenrook, wat is deze.
IK BEN SNELLER MET MUIS.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet, hoe vaak drukte ik op alt+s voordat jij met je muis bij de verzendknop was
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
IK BEN SNELLER MET MUIS.
Dat jij nog sneller bent met alt-s staat daar los van.
Deze post is verzonden met alt-s
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE BENT VANNACHT ANAAL VERKRACHT DOOR EEN DIKKE ZWERVER NEGER EN DIE HEEFT NADAT HIJ JE HEEFT VOLGESPOTEN MET ZIJN ZAAD NOG EVEN EEN PEUKJE OP GESTOKEN!
CHECK JE ANUS OF DAAR NOG WAT UIT LOOPT, IK LIEG NIET!
Hoe weet jij of je sneller bent met muis terwijl ik altijd met alt+s doe en je dus geen vergelijkingsmateriaal hebt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
IK BEN SNELLER MET MUIS.
Dat jij nog sneller bent met alt-s staat daar los van.
Deze post is verzonden met alt-s
Waarom eigenlijk een negerzwerver?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de negerzwerver denkt:
[ afbeelding ]
Ik ben sneller met muis dan ik ben met alt-squote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij of je sneller bent met muis terwijl ik altijd met alt+s doe en je dus geen vergelijkingsmateriaal hebt?
OMDAT NEGERS OP JOU GEILENquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een negerzwerver?![]()
I AM DISSAPOINT
Ohquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef Moira. het volgende:
En die heeft een dikkere piem0l om jouw sterretje mee uit te wonen
www.negerbestellen.nl ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh
[..]kan ik dan 2 negers bestellen? voor elk gaatje
Mur, had jij nog leuke rpg voor je telefoon gevonde?quote:
nopequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Mur, had jij nog leuke rpg voor je telefoon gevonde?
Wat een egocentrisch volk is het toch ook.quote:"Ik vind het moeilijk om toe te geven, maar de Friezen redden het niet zonder de rest van Nederland. Daarom vragen we ook uw steun."
dejavuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Moira. het volgende:
Lol, lekker dan.
Ik twijfel om nu in september weer te beginnen met de studie, of voor mezelf toch nog even een jaartje te wachten en werken zodat ik dan stabieler en rustiger in 2014 weer kan beginnen met de studie.
Dus ik bel even naar DUO hoe dat nu zit met dat sociale leenstelsel, want als ik volgend jaar geen stufi meer krijg (en alles terug moet betalen na mijn studie) maar dit jaar nog wel (wat na de studie een gift is), dan ga ik natuurlijk alsnog serieus overwegen om gewoon in september weer te beginnen. Als ik kan kiezen tussen een hoge studieschuld of lage studieschuld lijkt me die keuze snel gemaakt.
Maar bij DUO weten ze er ook verder niks meer van.
Áls het wordt ingevoerd is het voor mij wél gunstiger om dit jaar weer verder te gaan. Maar er staat nog niks vast, het kan zomaar zijn dat er pas in juni 2014 wordt besloten of het sociaal leenstelsel nou wél ingevoerd wordt of compleet van de baan wordt gehaald.
Moet ik dan toch maar een risico nemen (wat voor mezelf 'gezonder' is) om een jaartje te wachten en te werken, en dan de vingertjes gekruist houden in de hoop dat dat sociaal leenstelsel niet doorgevoerd wordt en ik in 2014 wél studiefinanciering krijg?
Of juist het risico nemen dat de studie moeizamer gaat (en een kans loop dat het mis gaat) maar dat ik sowieso die garantie van studiefinanciering heb als ik nu wél gelijk in september begin?
Overigens kan het ook zo zijn dat het sociale leenstelsel voor íéderéén geldt vanaf 2014. Dus óók voor al studerende studenten die dan hun stufi moeten opgeven en het voor hen óók een lening wordt ipv gift. Dan zou het natuurlijk alsnog niks uit maken.
Dilemma's, dilemma's....
Ik zou gewoon in september beginnen, nog langer niet naar school gaan is echt niet handiger omdat je nu volgensmij wel behoefte aan structuur begint te krijgen toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Moira. het volgende:
Lol, lekker dan.
Ik twijfel om nu in september weer te beginnen met de studie, of voor mezelf toch nog even een jaartje te wachten en werken zodat ik dan stabieler en rustiger in 2014 weer kan beginnen met de studie.
Dus ik bel even naar DUO hoe dat nu zit met dat sociale leenstelsel, want als ik volgend jaar geen stufi meer krijg (en alles terug moet betalen na mijn studie) maar dit jaar nog wel (wat na de studie een gift is), dan ga ik natuurlijk alsnog serieus overwegen om gewoon in september weer te beginnen. Als ik kan kiezen tussen een hoge studieschuld of lage studieschuld lijkt me die keuze snel gemaakt.
Áls het wordt ingevoerd is het voor mij wél gunstiger om dit jaar weer verder te gaan. Maar er staat nog niks vast, het kan zomaar zijn dat er pas in juni 2014 wordt besloten of het sociaal leenstelsel nou wél ingevoerd wordt of compleet van de baan wordt gehaald.
Moet ik dan toch maar een risico nemen (wat voor mezelf 'gezonder' is) om een jaartje te wachten en te werken, en dan de vingertjes gekruist houden in de hoop dat dat sociaal leenstelsel niet doorgevoerd wordt en ik in 2014 wél studiefinanciering krijg?
Of juist het risico nemen dat de studie moeizamer gaat (en een kans loop dat het mis gaat) maar dat ik sowieso die garantie van studiefinanciering heb als ik nu wél gelijk in september begin?
Overigens kan het ook zo zijn dat het sociale leenstelsel voor íéderéén geldt vanaf 2014. Dus óók voor al studerende studenten die dan hun stufi moeten opgeven en het voor hen óók een lening wordt ipv gift. Dan zou het natuurlijk alsnog niks uit maken.
Dilemma's, dilemma's....
ik las het net op facebook.quote:
Het is idd dramatisch. Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Weer geen werk, en na een nog uitgebreidere zoektocht naar vacatures
nog steeds geen fuck. Nergens willen ze iemand ouder dan 18 al
vakantiekrachtKrijgt lekker een faillissement ofzo, kut bedrijven
Hahaha ja, alweer een dagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is idd dramatisch. Ik voel met je mee.
Ook serieus strandtenten ofzo niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Weer geen werk, en na een nog uitgebreidere zoektocht naar vacatures
nog steeds geen fuck. Nergens willen ze iemand ouder dan 18 al
vakantiekrachtKrijgt lekker een faillissement ofzo, kut bedrijven
Ik zou ook voor de school gaan Moiraquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Moira. het volgende:
Lol, lekker dan.
Dilemma's, dilemma's....
klinkt toch niet heel slecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ja, alweer een dagEn dan zit ik straks weer tussen de
werkloze negers in het park, die ook zitten te smoken en te chillen,
LTL stylow bier en wijven checken
Jawel, maar die structuur kan ik ook mezelf toebrengen door gewoon meer te gaan werken en die kamer af te maken enzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in september beginnen, nog langer niet naar school gaan is echt niet handiger omdat je nu volgensmij wel behoefte aan structuur begint te krijgen toch?
Dat was ook mijn idee van dit jaar, ja. Ben nog steeds broke as fuckquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef LompeHork het volgende:
Fulltime werken dat jaar en flink sparen zodat je je studie gewoon uit eigen zak kunt betalen.
Oh ja haha, niet iedereen heeft me op FB, vandaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik las het net op facebook.
Maar ik zou school doen. Weken is een leuk idee, maar vaak blijkt dat mensen toch vooral zullen chillen, en een beetje werken, en het geld uitgeven aan chillen, en na het jaar nog steeds geen cent hebben om de studie te betalen.
Nja hier in Groningen heb je niet echt strandtenten in de buurt,quote:
Nja ik ben best een neggort geworden in twee dagenquote:
2e baantje zal wel stuk minder verdienen omdat de belasting je dan nakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, maar die structuur kan ik ook mezelf toebrengen door gewoon meer te gaan werken en die kamer af te maken enzo.
Ik ben best wel bang dat mijn (zowel mentale als fysieke) gezondheid weer achteruit gaat zodra ik weer shitloads aan studiestof over me heen krijg zonder dat m'n persoonlijke situatie nog stabiel is zegmaar..
[..]
Dat was ook mijn idee van dit jaar, ja. Ben nog steeds broke as fuck
Maar ga er dan idd een 2e baantje bijnemen
Beter dat collegegeld in één keer kunnen betalen, kun je daar de rest van het jaar iig geen gezeik mee krijgen.
[..]
Oh ja haha, niet iedereen heeft me op FB, vandaar
Nja ik geef sowieso geen cent uit aan chillen, dat is dit jaar ook wel weer duidelijk geworden
Jammere was alleen dat ik zo weinig kan werken. Hoewel er nu dus weer een plekje vrij is op m'n oude werkplek bij het tankstation
Maar waar ik dus mee zit is dat ik bang ben dat ik mentaal nog niet stabiel genoeg ben om de studie aan te kunnen, omdat mijn hele thuissituatie het afgelopen jaar een teringzooitje is geweest en dat nog steeds niet allemaal rechtgezet is. Als ik dan nu weer ga beginnen, en het gaat alsnog niet lekker omdat het thuis niet goed gaat, dan mag ik het niet nóg een keer overnieuw doen en word ik gewoon van de opleiding afgetrapt. Terwijl het écht mijn ding is weetje..
No offense, maar dan had je dat allang gedaan. Ik zie je sowieso al veel dingen roepen die je dan uiteindelijk niet doet dusjaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, maar die structuur kan ik ook mezelf toebrengen door gewoon meer te gaan werken en die kamer af te maken enzo.
Nouja als ik dan meer zou gaan werken als ik niet ga studeren dan heb ik natuurlijk alsnog niks extra's ofzo, ook al werk ik meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de school gaan Moira
Het is pas kut als je lang flink cashed per maand omdat je 40u werkt, en jaar later naar school gaat en dan alleen nog maar 's avonds of in het weekend kunt, dan moet je flink gaan bezuinigen.
Klopt, maar dat is leuk cashen in juniquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
2e baantje zal wel stuk minder verdienen omdat de belasting je dan nakt.
Zit een waarheid in, jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No offense, maar dan had je dat allang gedaan. Ik zie je sowieso al veel dingen roepen die je dan uiteindelijk niet doet dusja.
Je krijgt daar nog steeds weinig van terug volgens mij hoor, maar weet niet zeker.quote:
Precies, hoewel je beter 1 fulltime baantje kan hebben, scheelt in de belastingcenten. Als je het dan zelf kunt betalen van je opgekropte geld dan is die eventuele stufi gewoon "voor erbij" en hoef je je geen zorgen te maken over financiën.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee van dit jaar, ja. Ben nog steeds broke as fuck
Maar ga er dan idd een 2e baantje bijnemen
Beter dat collegegeld in één keer kunnen betalen, kun je daar de rest van het jaar iig geen gezeik mee krijgen.
Wat deze man zegtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, hoewel je beter 1 fulltime baantje kan hebben, scheelt in de belastingcenten. Als je het dan zelf kunt betalen van je opgekropte geld dan is die eventuele stufi gewoon "voor erbij" en hoef je je geen zorgen te maken over financiën.
Ja weet ook niet, zou dan iig de loonheffingskorting op het baantje dat het meeste verdient moeten zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je krijgt daar nog steeds weinig van terug volgens mij hoor, maar weet niet zeker.
Ik kan dan idd beter kijken of ik bij dat tankstation fulltime kan werken (er zijn een aantal fulltimers weg en ze willen mij daar graag terug) en dan de Bristol laten zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, hoewel je beter 1 fulltime baantje kan hebben, scheelt in de belastingcenten. Als je het dan zelf kunt betalen van je opgekropte geld dan is die eventuele stufi gewoon "voor erbij" en hoef je je geen zorgen te maken over financiën.
Dan heb ik iig alles geprobeerd en ben ik gewoon een faalhaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wat als dat extra jaartje erbij ook niet helpt?
Bristol sowiesoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan dan idd beter kijken of ik bij dat tankstation fulltime kan werken (er zijn een aantal fulltimers weg en ze willen mij daar graag terug) en dan de Bristol laten zitten.
Als de stufi blijft bestaan en ik die 'voor erbij' heb omdat ik het collegegeld in één klap heb betaald zou dat wel awesome zijn ja
Niet haten g, ze hebben daar goedkope trainingsbroeken en soms wel wat shirts.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bristol sowieso
Bedoel ik maar, en dan heb je alsnog je jaar "rust" gehad, maar ben je wel structureel bezig door het fulltime werken.
Oh da's matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef stefanhaan het volgende:
Want omdat je de loonheffingskorting al hebt op je 1e baan, gaat op je 2e gewoon volle belasting eraf. En dat zie je niet terug
Idd, thanks Hork, goede woorden spreek je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bristol sowieso
Bedoel ik maar, en dan heb je alsnog je jaar "rust" gehad, maar ben je wel structureel bezig door het fulltime werken.
Bristolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet haten g, ze hebben daar goedkope trainingsbroeken en soms wel wat shirts.
Ze hebben tegenwoordig best wel bazenkledingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet haten g, ze hebben daar goedkope trainingsbroeken en soms wel wat shirts.
Treinen jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bristol
Beetje hetzelfde als treinen
Treinen
Bristol vergelijken met Zeeman en Wibraquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bristol, Zeeman, Wibra
De bijstand druipt er af
Die bij ons heeft 2 verdiepingen ook gewoonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig best wel bazenkleding
Maar de winkel is zo groot als een supermarkt en je moet gewoon 8 uur lang staan en lopen en sjouwen en soms een paar passen naar links, soms een paar passen naar rechts. Dat is niet goed voor mijn benenwagen
Ja man ze zijn echt hip bezigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die bij ons heeft 2 verdiepingen ook gewoon
Ik moet nog korte broeken kopen, ik heb er geen die pastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef stefanhaan het volgende:
Het is tering warm, maar ik heb geen korte broeken hier in Breda. #kutleven.
Primark.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
Maar ondertussen doen ze het wel het beste van alle discounters, dus het werkt wel.
Scapino en Schoenenreus zijn failliet, Bristol niet
hihaho hork heeft een dikke kontquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet nog korte broeken kopen, ik heb er geen die past
Ik ga dadelijk gewoon naar vögele denk ik en koop gewoon een korte broek van 15 euro en een shirt erbij BAM klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet nog korte broeken kopen, ik heb er geen die past
Daar wil ik heen jaquote:
fixed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihaho hork heeft een dikke kont gekregen
Ben wel wat aangekomen de laatste jaren ja, maar dat is prima, ik heb heel lang onder de 50 gezetenquote:
Mja ik doe het morgen denk ik, gewoon bij de Shoebys ofzo, die zit om de hoek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk gewoon naar vögele denk ik en koop gewoon een korte broek van 15 euro en een shirt erbij BAM klaar
Zaandam!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar wil ik heen ja
Maar dan moet ik naar Duitsland en dat gaat niet op de fiets
Onder de 50? Da's nie bestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben wel wat aangekomen de laatste jaren ja, maar dat is prima, ik heb heel lang onder de 50 gezeten
[..]
Mja ik doe het morgen denk ik, gewoon bij de Shoebys ofzo, die zit om de hoek.
[..]
Zaandam!
Ja weet niet, ik denk iig niet dat dat de beste oplossing is voor nuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb ik iig alles geprobeerd en ben ik gewoon een faalhaas.
Maar ik ken mijn eigen capaciteiten grotendeels wel, zo'n studie moet ik makkelijk met 2 vingers in de neus kunnen halen, al helemaal omdat het echt mijn ding is waar mijn interesses liggen enzo.
Maar daarvoor moet ik wel gewoon weer een stabiel leven hebben verder
Studie lijkt me juist een stuk makkelijker om ritme op te bouwen dan gelijk een fulltime baan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb ik iig alles geprobeerd en ben ik gewoon een faalhaas.
Maar ik ken mijn eigen capaciteiten grotendeels wel, zo'n studie moet ik makkelijk met 2 vingers in de neus kunnen halen, al helemaal omdat het echt mijn ding is waar mijn interesses liggen enzo.
Maar daarvoor moet ik wel gewoon weer een stabiel leven hebben verder
Ja, maar ik zag er niet super-iel uit ofzo, zit nu boven de zestig en dat is wel stukken beter. Ik sportte toen trouwens ook wel meer dan nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onder de 50? Da's nie best
Ik woog laatst 52 en dat was al zwaar choquerendVetpercentage van 11% enzo
Inmiddels alweer paar kilootjes erbij (gok ik, hoop ik) omdat er een jongeman is die goed voor me zorgt
En Zaandam kom ik ook niet op de fiets
Maar als ik daar ooit een keer met de trein kom ofzo ga ik ff shoppen
Uhuh, en ik mis die structuur en socialiteit van school ook wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik denk iig niet dat dat de beste oplossing is voor nuJuist omdat je met je studie gaat beginnen krijg je dan misschien een beetje afleiding ook
75 hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onder de 50? Da's nie best
Ik woog laatst 52 en dat was al zwaar choquerendVetpercentage van 11% enzo
Inmiddels alweer paar kilootjes erbij (gok ik, hoop ik) omdat er een jongeman is die goed voor me zorgt
En Zaandam kom ik ook niet op de fiets
Maar als ik daar ooit een keer met de trein kom ofzo ga ik ff shoppen
Nja je moet het zelf weten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uhuh, en ik mis die structuur en socialiteit van school ook wel.
Maar dan denk ik weer: "Ja, die structuur en socialiteit van school is er van 2014-2018 ook nog, maar tijd om mijn persoonlijke leven op een rijtje te krijgen heb ik dan niet meer, en nu eventueel nog wel."
Zit er dus best mee in de knoop
Het gaat me niet zo zeer om het ritme, het gaat meer om rust in mijn breinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Studie lijkt me juist een stuk makkelijker om ritme op te bouwen dan gelijk een fulltime baan.
Boven de 60 is dan idd wel beter, sporten ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag er niet super-iel uit ofzo, zit nu boven de zestig en dat is wel stukken beter. Ik sportte toen trouwens ook wel meer dan nu.
Zaandam is niet te doen voor je inderdaad, maar beter dan Duitsland
whahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga mijn spek en vet opsturen naar Nigeria
Van goed sporten kom je ook aanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boven de 60 is dan idd wel beter, sporten ook
Ik moet sowieso meer bewegen en meer eten
Dit is tering waarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van goed sporten kom je ook aanspiermassa that is!
Wat zijn spieren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
valt me toch tegen. voor ik begon met sporten enzo was ik steady op 88.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso nog ff een gesprek met m'n school coördinatrice aan gaan, zou ik sowieso al doen omdat ik alweer was aangemeld voor de studiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja je moet het zelf weten natuurlijk
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie worden echt niet goed gevoed mensen, kom maar eten bij tante Vas, ik maak een pan roti voor jullie
Je verbrand natuurlijk ook vet, en als je genoeg reserves hebt, dan worden die verbruikt. Maar een licht iemand die veel gaat sporten zal waarschijnlijk aankomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
valt me toch tegen. voor ik begon met sporten enzo was ik steady op 88.
Zeker weten, en spiermassa is beter dan blubbervetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juwahhhhh ecto-vreet-meet bij Vasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie worden echt niet goed gevoed mensen, kom maar eten bij tante Vas, ik maak een pan roti voor jullie
Klopt ja. ik had mn eetpatroon echt moeten meeveranderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je verbrand natuurlijk ook vet, en als je genoeg reserves hebt, dan worden die verbruikt. Maar een licht iemand die veel gaat sporten zal waarschijnlijk aankomen
Ligt er ook aan wat je eetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt ja. ik had mn eetpatroon echt moeten meeveranderen.
Porties eigenlijk gewoon verdubbelen.
Ik heb eindelijk een laagje vet op mijn buikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker weten, en spiermassa is beter dan blubbervet
Hoewel egale laagjes vet ookzijn
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt ja. ik had mn eetpatroon echt moeten meeveranderen.
Porties eigenlijk gewoon verdubbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Jupquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, ze verkopen toch skeelers bij Bristol?
En terechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een laagje vet op mijn buikik ben daar zeer content mee.
mjah vind ik niet zo chillquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je eetAls je het echt hardcore wilt doen moet je best een strict 'dieet' volgen. Tis niet echt een dieet ofso want het is wel gewoon fatsoenlijk eten
Ik zou juist denken dat je van ongezond aankomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
dat ken ik. Ik ben m'n voedingspatroon ook aan het veranderen nu, veel gestoomde groenten, kip en rijst. Niet altijd gezond though, gewoon normaal. Patat moet ook eens kunnen
aankomen is een dure hobbyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:30 schreef stefanhaan het volgende:
Is wel lastig om zoiets vol te blijven houden, want zit nog best veel tijd in om alles te bereiden. En tis ook niet echt bepaald goedkoop
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef stefanhaan het volgende:
Dit is een van de schema's die ik toen een tijd gevolgd hebKwark kan ik niet, vind daar echt geen zak aan. Maar een bakje walnoten voor het slapen gaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even kijken dan want ik krijg een week de hond van mn tante en oom op bezoek en vroeger liet ik me altijd door het park trekken door de hond op skeelersquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef stefanhaan het volgende:
Dit is een van de schema's die ik toen een tijd gevolgd hebIk eet momenteel weinig koolhydraten, om juist 't hormoonstelselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in te stellen op het verbranden van buikvetten.Ook in moeilijke tijden.
Muah opzich eet je niet heel veel anders dan normaal hoor. Gewoon wat meer gespreid en je kiest wat je eet meer uit op wat het toevoegd aan je lichaamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah vind ik niet zo chill
Wilde gewoon wat beweging krijgen en me beter voelen.
[..]
Ik zou juist denken dat je van ongezond aankomt.
Ja is ook, zeg alleen dat ik het nu weer moet gaan aanpassen, anders wordt ik straks een tientonner, dat is ook nietsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zou juist denken dat je van ongezond aankomt.
Deze is ook gericht op krachttrainingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel weinig koolhydraten, om juist 't hormoonstelsel
in te stellen op het verbranden van buikvetten.
Gast jij kan niet eens een tientonner worden al zou je eetwedstrijden gaan doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is ook, zeg alleen dat ik het nu weer moet gaan aanpassen, anders wordt ik straks een tientonner, dat is ook niets
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gast jij kan niet eens een tientonner worden al zou je eetwedstrijden gaan doen
Aaah oke oke, nja ik wil eerst mijn buikvet kwijt en dan ga ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze is ook gericht op krachttraining
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gast jij kan niet eens een tientonner worden al zou je eetwedstrijden gaan doen
Kan wel lang duren, want je weet nooit precies waar je vet verbrand.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah oke oke, nja ik wil eerst mijn buikvet kwijt en dan ga ik
pas over op conditie en kracht.
Ooooh dat wou ik ook altijd kunnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even kijken dan want ik krijg een week de hond van mn tante en oom op bezoek en vroeger liet ik me altijd door het park trekken door de hond op skeelersfucking baas
Ik doe die oefeningen van Isanity na, stream gewoonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan wel lang duren, want je weet nooit precies waar je vet verbrand.
Nee, ik hoef geen dikke kuiten alsof ik een zwangere vrouw ben.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen dikke kuiten alsof ik een zwangere vrouw ben.
Wel goed voor buik rug en booty.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen dikke kuiten alsof ik een zwangere vrouw ben.
quote:
Hij vergelijkt me met zichzelfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond m wel meevallen toen in brabant
Nee niet nodig. Van nature heb ik een perfecte kont.quote:
Beter krijg ik een meisje later danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef LompeHork het volgende:
NWS / Haan verloor penis door specifiek gen
Haansterkte mang.
Ik denk niet dat dat nog mogelijk is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter krijg ik een meisje later dan
die U pixelizen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
wil hebben
http://www.amazon.com/gp/(...)e=as2&tag=iloco0b-20
[ afbeelding ]
En als je dat cadeau doet aan iemand, then you give a flying fuckquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
wil hebben
http://www.amazon.com/gp/(...)e=as2&tag=iloco0b-20
[ afbeelding ]
En als je het niet geeft, maar voorbij laat vliegen, you don't give a flying fuck.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als je dat cadeau doet aan iemand, then you give a flying fuck
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En als je het niet geeft, maar voorbij laat vliegen, you don't give a flying fuck.
Ik was broodje maken voor mn zusjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
Is iedereen dat aan het kijken ofzo?Watskeburt
Voor de verandering is er vandaag werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
Nee ik was aan het nadenken over een theorie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
Ik ben met klotewerk bezigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
komt door die lekkere weertje jwz zweetzakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik was aan het nadenken over een theorie.
[ afbeelding ]
Over een theorie om een plakzak tegen te gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik was aan het nadenken over een theorie.
[ afbeelding ]
Yes, het is dé perfecte graadmeterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
komt door die lekkere weertje jwz zweetzak
Nee over hoe ik het kan voorkomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Over een theorie om een plakzak tegen te gaan?
amputatiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, het is dé perfecte graadmeter
[..]
Nee over hoe ik het kan voorkomen.
minihorkjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is zonde, ik moet nog nageslacht creëren.
invriezen & kunstmatige inseminatiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is zonde, ik moet nog nageslacht creëren.
Sowieso, tevens moet ik dan een Hellraiserknuffel gaan zoeken, geen teddybeertjes voor dat stuk vreten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opgroeiend met Jason Statham ipv lala of tinky winky
hihi noodzakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bedankt, de zak is een noodzaak.
quote:
Of chuckyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, tevens moet ik dan een Hellraiserknuffel gaan zoeken, geen teddybeertjes voor dat stuk vreten.
Rustig maar.. De meet komt eraanquote:
400 dollar welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pcies, is toch al een poptof ding wel!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtigdat is me te gortig wel, koop wel via een Chinese webshop ofzo, paar euro
was ik wel Van plan jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat iedereen over moira's gezichtje kwakken?
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]is ook via ebay deze
maar ik ga even half uurtje zusjelief vermaken
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat iedereen over moira's gezichtje kwakken?
wacht watquote:
Ik snap er ook niet zoveel vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
SES / 'Voordelen' van sociaal leenstelsel tov stufi?
Ik snap er nou toch allemaal echt geen ene kut meer van
Hoe de fuck onduidelijk wil de overheid zijn als het gaat om studeren?
Hoor ik nou nog bij de 'oude garde' en krijg ik sowieso nog stufi omdat ze als 'begindatum' uit gaan van 1 september 2011?
Krijg ik dan maar 3 jaar stufi omdat ik het eerste jaar stufi al heb verbruikt, terwijl mij geleerd is dat ik juist 5 jaar recht op stufi had (handig voor mensen - zoals ik - die een jaartje over moeten doen)?
Wordt dat hele leenstelsel nou wel of niet ingevoerd en zo ja is dat dan überhaupt wel op mij van toepassing?
Ik snap er geen kut van. En iedereen zegt altijd wat anders.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil jou gezichtje ook wel een behandeling geven hoor.
Gewoon doen alsof je van niks weet, wellicht zijn zij dat gedeelte van de administratie ook allang kwijt ofzo dus hoef je het gewoon niet meer te betalenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap er ook niet zoveel vanIk moest ook nog collegegeld betalen van vorig jaar maar het is nooit afgeschreven van m'n rekening, weet ook niet of ik dat ooit nog terug ga horen
Het is sowieso niet mijn probleem aangezien het aangevinkt was als automatische incassoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je van niks weet, wellicht zijn zij dat gedeelte van de administratie ook allang kwijt ofzo dus hoef je het gewoon niet meer te betalen
Als ze het willen hebben moeten ze je maar een herinnering sturen, toch?
Bazenspin tochquote:
Wat een avontuur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
oh hey er zit een nieuw 5 euro biljet in mijn portemonnee![]()
Hup, inleveren jij!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
Dat spul lijkt wel nepquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en wel op 30 juni als nederland het toelaat
Ja denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
Welk park was het nou precies dan?
dat park wat ik aanwees?
Die enequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
Welk park was het nou precies dan?
dat park wat ik aanwees?
Dat park waar je terechtkomt als je HC uitloopt bij de gamemania/ appiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja denk ikAls dat een chill parkje is en dichtsbij het station wel
HC?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat park waar je terechtkomt als je HC uitloopt bij de gamemania/ appie
Ik ben er al te lang niet meer geweest om te weten waar er een gamemania/appie zit, maar het was iig wel vrijwel gelijk als je HC uit kwam lopen en bij de bussen, dus jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat park waar je terechtkomt als je HC uitloopt bij de gamemania/ appie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |