Alsof die gasten niet 1+1 bij elkaar kunnen optellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
FOK! is een forum en zal geen actie ondernemen.
Je kan toch gewoon anoniem melden. Huppa.
Kan die gevangenis weer open blijven
...anoniem melden dat ik ze via marktplaats aan ze heb weggegeven. Nee, dan hebben ze inderdaad geen idee wie het was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
Lijkt me sterk dat de boosdoeners de moeite hebben gedaan om hun gevaarlijke gedumpte stoffen netjes te etiketteren met de juiste etiketten voordat ze ze dumpten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:47 schreef Kreator het volgende:
...nu zaten op die van mij geen stickers en geen doppen. Maar het zijn wel exáct dezelfde.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...anoniem melden dat ik ze via marktplaats aan ze heb weggegeven. Nee, dan hebben ze inderdaad geen idee wie het was.
Opgelost!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof die gasten niet 1+1 bij elkaar kunnen optellen.
Dat lijkt mij ook, maar misschien zijn het criminelen met een klein beetje gevoel voor fatsoen. de stickers zitten er ook niet echt stevig op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de boosdoeners de moeite hebben gedaan om hun gevaarlijke gedumpte stoffen netjes te etiketteren met de juiste labels voordat ze ze dumpen.
Als je een mak schaap was zou je juist niet bellenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
nee, maar even serieus, ik zou bellen, want ik wil wel graag heel stoer lijken enzo, maar eigenlijk ben ik gewoon een mak schaap.
een makke wolf in schaapskleren dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je een mak schaap was zou je juist niet bellen
Wat deze meneer zegt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de boosdoeners de moeite hebben gedaan om hun gevaarlijke gedumpte stoffen netjes te etiketteren met de juiste etiketten voordat ze ze dumpten.
Ook al loop je dan het risico dat ze weten wie je bent? Waren geen fijne gasten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:59 schreef SiennaForrest het volgende:
Maar stel nou dat ze het wel zijn dan? Tja, dan zou ik toch wel een belletje doen richting politie.
Goeien invalshoek! Dit zou zomaar zo kunnen zijn!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maargoed, dit zijn niet jouw jerrycans.
De zullen zij voor hun volgende productieafval wel gaan gebruiken lijkt mij.
Als er dan vervolgens een rechtszaak komt liggen de gegevens van de TS weer gewoon op tafel bij de advocaat van de verdachten. Anoniem aangifte doen werkt maar tot op zekere hoogte. Mijn advies niks doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
Dat is zo inderdaad, wel een overweging waard als het zulke ongure personen bleken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als er dan vervolgens een rechtszaak komt liggen de gegevens van de TS weer gewoon op tafel bij de advocaat van de verdachten. Anoniem aangifte doen werkt maar tot op zekere hoogte. Mijn advies niks doen.
De stickers op de foto zijn de originele product bladen. Die plakt de fabriek erop. Niet 2 heren die bij jou even gratis kannetjes komen halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...anoniem melden dat ik ze via marktplaats aan ze heb weggegeven. Nee, dan hebben ze inderdaad geen idee wie het was.
Nee, dat lijkt me evident. Het zag eruit alsof het er gewoon ff op was geplakt, want het zat ook gewoon los enzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:26 schreef TR08 het volgende:
De stickers op de foto zijn de originele product bladen. Die plakt de fabriek erop. Niet 2 heren die bij jou even gratis kannetjes komen halen.
Dacht ik ook aan, maar ze hebben alleen een telefoonnummer dan...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:42 schreef Joachim het volgende:
Als de politie straks bij hun op de stoep staat hoeft dat toch niet direct naar jou te linken? Misschien heeft iemand ze gezien toen ze die jerrycans aan het dumpen waren. Of misschien heeft hun buurman per ongeluk lucht gekregen van de plannen.
Wat heb je gezegd? Krea van het Fok-forum?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef haan33 het volgende:
Net Meld Misdaad Anoniem gebeld, je kunt binnenkort bezoek verwachten.
Topic vermeldt, ze zeiden dat ze gelijk een match hadden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Krea van het Fok-forum?
Daar kom je niet zo heel ver mee denk ik. Behalve dan dat ik in Enschede woon.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Krea van het Fok-forum?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kom je niet zo heel ver mee denk ik. Behalve dan dat ik in Enschede woon.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze, alvorens de stof te dumpen, nog even netjes stickers erop hebben geplakt met waarschuwing dat er milie schadelijke (en nog iets wat ik niet kan zien) stof in zou zitten, denk je ook niet?
Ja dat denk ik ook niet. Dat had ik ook al 23x gezegd in dit topic. En in mijn hoofd. Tegen mezelf.quote:
...ik woon in Enschede. 2 dagen na het weggeven van 10 25 liter blauwe jerrycans, verschijnt er een bericht dat in een wijk in Enschede deze vaten zijn aangetroffen. Dat is op zich best toevallig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef Knofl00k het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=22206
Kiek!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:15 schreef einzeinz het volgende:
Zijn jouw vaten niet! Waarom zou iemand de moeite doen om er etiketten op te kleven en mogelijk nog dopjes te kopen die passen?
En wat dan nog als het jouw vaten zijn? Er staat toch geen naam op! En ze gaan echt geen vingerafdrukken nemen voor zoiets hoor! (Vingerafdrukken nemen kost nl. geld).
En mochten ze toch al vingerafdrukken nemen dan zou je dikke pech moeten hebben dat je in het verleden eens wat misdaan hebt waardoor je je vingerafdruk moest geven bij de politie. De meeste burgers hebben dit nog niet moeten doen! Dus neem ik aan jij ook niet?
Ik zou geen schrik hebben.
...the plot thickens..!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Het zijn mischien zijn vaten niet maar zijn vaten kunnen gekocht zijn als vervanging van de gedumpte vaten, beetje logisch nadenken he.
Precies. Voor de volgende batch Xtc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Het zijn mischien zijn vaten niet maar zijn vaten kunnen gekocht zijn als vervanging van de gedumpte vaten, beetje logisch nadenken he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |