PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Behoorlijk ja. Nou stond die wedstrijd ook niet bepaald hoog op mijn verlanglijstje trouwens.quote:
3 uur.quote:
Kan ook, dan begint de voorbeschouwing om 3 uur.quote:
fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ook, dan begint de voorbeschouwing om 2 uur.
Al vraag ik me af wat daar aan valt te voorbeschouwen
Je speelt immers niet wekelijks tegen Indonesie, die ploeg moet dus wat nauwgezetter geanalyseerd wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
Anderhalf uur voorbeschouwen en 40 minuten nabeschouwen.
was een grapje he, maar SBS zou er toe in staat zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
Anderhalf uur voorbeschouwen en 40 minuten nabeschouwen.
Het is echt zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
was een grapje he, maar SBS zou er toe in staat zijn
Ze spelen toch om 15.30?quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze spelen toch om 15.30?
15.30 - 16.15 en 16.30 - 17.15
kunnen de beste overkomen, zo zie je welquote:
QFTquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Thorb het volgende:
Van Hanegem valt toch ook niet meer serieus te nemen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-staan-wijzen.dhtml
Schrijf dan wat over De Vrij als je toch wil zeiken
Denk je dat hij dat ooit zou doen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Thorb het volgende:
Van Hanegem valt toch ook niet meer serieus te nemen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-staan-wijzen.dhtml
Schrijf dan wat over De Vrij als je toch wil zeiken
Behalve de mensen die hij niet mag bij Feyenoord. Die columnisten zitten alleen maar vriendjes te verdedigen en ruzies uit te vechten in de krant. Verder beetje afgeven op alles wat niet de eigen club isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat ooit zou doen?Ok, columns zijn er natuurlijk om je mening te geven, maar hij zal nooit over een Feyenoorder wat negatiefs zeggen lijkt wel
Hij kraakt ook nog Van Bommel af over het afgelopen seizoen, terwijl Van Bommel toch wel een van de betere spelers was van PSV/de competitie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve de mensen die hij niet mag bij Feyenoord. Die columnisten zitten alleen maar vriendjes te verdedigen en ruzies uit te vechten in de krant. Verder beetje afgeven op alles wat niet de eigen club is
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een kut tijdDan kan ik niet kijken.
Wel joh. Ondertussen wat anders doen. Fifa of een ander spel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijken
Natuurlijk wel, dan weer hopen dat toppers als Kuyt spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik heb maar 1 televisie waar ik dingen op kan kijken of doen helaasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel joh. Ondertussen wat anders doen. Fifa of een ander spel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe je onderneming te slopen in een dag.Die reacties van dat bedrijf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hoop ik voor je dat de Xbox one de mogelijkheid heeft om je scherm te splitsen. Een deel voor je TV en een deel voor games. Of de ps4 als je die gaatk openquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 televisie waar ik dingen op kan kijken of doen helaas
Hoe je onderneming te slopen in een dag.April belde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je onderneming te slopen in een dag.Ze blijven ook gewoon volhouden. kk sukkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef poker4lifee het volgende:
xbox weer lekker negatief in beeld op de frontpage
wat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.
jij volgt het nieuws niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?
Als je het dan toch over overstappen hebt, dan verwacht ik een massale overstap naar de xbox.
iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.
Ja kut EAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
Helemaal geen MOTM van gister en die Insigne eergister wel
Jullie willen dat gewoon graag aangezien jullie 2 vanaf het begin de Xbox al liepen te bashenquote:
Dat hij eens per 24 uur online moet zijn. Who cares. Bijna iedereen heeft internet altijd aanstaan. Vooral de gamers. De mensen die nu aan het janken zijn hebben waarschijnlijk nog de beste internetverbinding ook.quote:
Ik speel toch nooit 2e hands gamesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat hij eens per 24 uur online moet zijn. Who cares. Bijna iedereen heeft internet altijd aanstaan. Vooral de gamers. De mensen die nu aan het janken zijn hebben waarschijnlijk nog de beste internetverbinding ook.
Dat die tweedehands games het waarschijnlijk niet doen of geld kosten. Tja, dat is nog maar te bezien. Kan net zo goed bij de PS4 zijn.
Nee iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel toch nooit 2e hands games
Verder snap ik ook niet dat mensen er nu al zo mee bezig zijn
Als ik bij een vriend ga xbox'en/ps3'en speel ik wel een spel dat hij heeft, hoef niet altijd mijn eigen spellen te spelen. Singleplayer ben ik toch niet zo van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee iddAlleen als je naar een vriend gaat is het vervelend dat je het spel moet installeren op jouw gebruiker ook op die xbox. Maar verder vind ik het allemaal maar onzin
Alleen uitlenen kan niet meer bij Singleplayer spellen. Nou ben ik toch een beetje klaar met de meeste singleplayer spellen dus is dat voor mij niet zo nodig, voor andere mensen kan dat wel heel kut zijn.
Met een vervoeging die niet bestaat bij het werkwoord afscherenquote:
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met een vervoeging die niet bestaat bij het werkwoord afscheren
Heel goed, dat iedereen eens inziet dat het een verrotte sport is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)p-verboden-stof.html
Dit blijft ook maar doorgaan. Eerder deze week die Santambroggio al
Hoeft alleen als je speelt, als je niet speelt hoeft het nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat eens in 24 uur verbinden met internet met die xbox dan? Soms speel ook dagen niet.
Op zich is het positief dat er mensen gepakt worden. Het systeem lijkt (tenminste voor een deel) te werken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel goed, dat iedereen eens inziet dat het een verrotte sport is.
Ja maar ondanks alles blijven ze toch gewoon gebruiken. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee met die kutsportquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zich is het positief dat er mensen gepakt worden. Het systeem lijkt (tenminste voor een deel) te werken...
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met een vervoeging die niet bestaat bij het werkwoord afscheren
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef Zhano het volgende:
Nederlands gefaalt1 vraag teveel fout. ERgens in een zin stond "te allen tijde altijd te bereiken". Ik had die altijd niet gezien
Okee. Maar wat als je 24 uur geen verbinding maakt? Moet je dan extra betalen ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel goed, dat iedereen eens inziet dat het een verrotte sport is.
[..]
Hoeft alleen als je speelt, als je niet speelt hoeft het niet
Dan gaat ie uit volgens mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Maar wat als je 24 uur geen verbinding maakt? Moet je dan extra betalen ofzo?
Nee dan kan je geen single player doen. Heeft iets te maken met je account en synchronisatie denk ik. Savegames zullen wel op de cloud staan. Moet je ff connecten en dan kan je weer spelen. Niet onoverkomelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Maar wat als je 24 uur geen verbinding maakt? Moet je dan extra betalen ofzo?
En welke mongol heeft z'n console tegenwoordig niet aangesloten op het net?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dan kan je geen single player doen. Heeft iets te maken met je account en synchronisatie denk ik. Savegames zullen wel op de cloud staan. Moet je ff connecten en dan kan je weer spelen. Niet onoverkomelijk
Tis alleen klote als je internet kapot isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
En welke mongol heeft z'n console tegenwoordig niet aangesloten op het net?
Ja dat vroeg ik me ook af, maar wellicht een beetje zuur wanneer je een tijdje zonder internet zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik in de auto zit of op de fiets. Ik vind dit wel onhandig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees fok games eens ffquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?
Als je het dan toch over overstappen hebt, dan verwacht ik een massale overstap naar de xbox.
Ik ga waarschijnlijk overstappen, waarom? Ik geef geen neuk om die nieuwe features. Waarom dan wel? Stabiliteit, wat ver te zoeken is op PSN. Die mensen van sony hebben een plaat voor hun kop. Ik betaal liever geld voor een online dienst, dan weer het doelwit te zijn van een hack omdat ze functionaliteiten eruit gaan slopen die ze in eerste instantie beloofd hadden. Waar ze zelfs mee geadverteerd hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees fok games eens ffWaarom zou je willen overstappen naar de xbox one
Heb nog vrij wel niemand gehoord die dat wilt. Hoog uit misschien hier wat mensen door die exclusief shit van fut.
Ik ook niet, omdat ik amper wedstrijden heb gespeeld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
wauw dramaqueenIk ben deze fifa volgens mij zelfs 0x zomaar gedisconnect
Ik heb eigenlijk helemaal nooit problemen gehad. Wel lag, maar daar hoor ik ze op de xbox ook wel eens over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk overstappen, waarom? Ik geef geen neuk om die nieuwe features. Waarom dan wel? Stabiliteit, wat ver te zoeken is op PSN. Die mensen van sony hebben een plaat voor hun kop. Ik betaal liever geld voor een online dienst, dan weer het doelwit te zijn van een hack omdat ze functionaliteiten eruit gaan slopen die ze in eerste instantie beloofd hadden. Waar ze zelfs mee geadverteerd hebben.
Daarnaast heeft niemand in mijn vriendengroep een PS3. Waarom ik er wel een heb gekocht. Vast door het gratis online, maar man wat ben ik dom geweest.
oke..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat ik amper wedstrijden heb gespeeld.
haha, any die 1 man bestuurtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk dat straks 90% hier op de Xbox speelt. Gezellig partyen op de Xbox.Clubs met z'n 22en.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk dat straks 90% hier op de Xbox speelt. Gezellig partyen op de Xbox.Clubs met z'n 22en.
Djeetje sowieso. Zijn sponsor betaald toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Is er al bekend wat die dingen gaan kosten eigenlijk en wie is er van plan om hem bij release te kopen?
Teveel en ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Is er al bekend wat die dingen gaan kosten eigenlijk en wie is er van plan om hem bij release te kopen?
Dan kiest iedereen toch gewoon een positie? Stel dat de 12e man dan any kiest, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke..
[..]
haha, any die 1 man bestuurt
Dat kan niet volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan kiest iedereen toch gewoon een positie? Stel dat de 12e man dan any kiest, wat gebeurt er dan?
Stiekem is LB en RB best leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Dat moet je gewoon blij zijn als je bijvoorbeeld rechtsback komt te staan.
Manager met de mogelijkheid om te wisselen als je slecht speelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij.Of hij wordt spectator.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Dat moet je gewoon blij zijn als je bijvoorbeeld rechtsback komt te staan.
Tobi was eergister linksback. Hij deed het beter dan onze beroemde LBquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de Xbox word je linksback gezet als je slecht speelt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij.Of hij wordt spectator.
lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit je op de tribune... tussen alle pixels.
iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop dat ze eindelijk toevoegen dat je kunt invallen als er een wedstrijd bezig is.Dat zou wel briljant zijn.
En dan eigen doelpunten scoren zodat je eigen club promoveert.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef Thorb het volgende:
Ik vind dat je dan mag meedoen bij de tegenstander, net zoals vroeger in de jeugd als we dik voorstonden of de tegenstander niet genoeg mensen had. Of we even met hun mee wilden spelen
Ja dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef pascal08 het volgende:
Als wij devs waren bij EA kocht 99% van de mensen alleen een console voor FIFA.
Dadelijk stelt het niks voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik weet eigenlijk nog niet welke console ik wil. Jammer dat Xbox meerdere exclusives voor UT heeft gekocht.
Ten alle tijde 100k packs ofzo, zou wel mooi EA zijnquote:
*Te allen tijde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ten alle tijde 100k packs ofzo, zou wel mooi EA zijn
Altijd maar afschuiven op EA. Misschien moet je eerst een kritisch naar jezelf kijken. Hoe komt het dat je uberhaupt niet gewoon met 3-0 voor staat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
In de 80ste minuut alleen op de goal afgaan met 3-3 als stand, en dan quit de tegenstanderTe lullig en te gay dat EA daar niks aan doet
en dus geen win geeft
Omdat hij sweattequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd maar afschuiven op EA. Misschien moet je eerst een kritisch naar jezelf kijken. Hoe komt het dat je uberhaupt niet gewoon met 3-0 voor staat?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik sweat nu ook, maar dat betekent niet dat ik 3 doelpunten weet te scoren tegen je. Het is alleen best warm. Wel lekker dit weertje
Klanten die stinken door te veel sweat en geen deoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik sweat nu ook, maar dat betekent niet dat ik 3 doelpunten weet te scoren tegen je. Het is alleen best warm. Wel lekker dit weertje
Altijd vervelend. Ik kijk nu al uit naar het werken vanavondquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Klanten die stinken door te veel sweat en geen deo
JoeydeGigolo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Klanten die stinken door te veel sweat en geen deo
Daarin tegen hebben de vrouwen vaak veel minder aan en kun je dus alles veel beter zienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Altijd vervelend. Ik kijk nu al uit naar het werken vanavond. Al die stinkende klanten.
ijsjes verkopen jonguh!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef Thorb het volgende:
sinds wanneer is je snackbar voor 12 uur open rijst
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef Thorb het volgende:
sinds wanneer is je snackbar voor 12 uur open rijst
Hehe, hap hapquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn....hou je in pots
Aightquote:Bol.com afhaalpunten bij Albert Heijn
Vanaf nu hoeft u niet meer thuis te blijven om uw bol.com bestelling in ontvangst te nemen. Voortaan kunt u uw pakketje ook ophalen of retourneren bij de servicebalie van een Albert Heijn bij u in de buurt*.
Zo wordt bestellen bij bol.com nog makkelijker.
Hoe werkt het?
Bij het bestellen bij bol.com kunt u aangeven of u uw pakketje op wilt halen bij een Albert Heijn. U krijgt een e-mail als uw bestelling klaarligt bij een servicebalie van de door u gekozen Albert Heijn. Haal het pakket daarna op wanneer het u uitkomt, bijvoorbeeld bij het doen van uw boodschappen. Extra handig: u kunt bij Albert Heijn ook 's avonds terecht.
Noem me maar een mierenneuker, maar dit is pertinent onwaar. Bestellen wordt niet makkelijker. Je kunt alleen je bestelling wellicht later op een makkelijkere locatie ophalen.quote:Zo wordt bestellen bij bol.com nog makkelijker.
Mierenneuker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noem me maar een mierenneuker, maar dit is pertinent onwaar. Bestellen wordt niet makkelijker. Je kunt alleen je bestelling wellicht later op een makkelijkere locatie ophalen.
Mierenneuker! Maar ja, je hebt technisch gezien wel gelijk. Zij hebben het over het hele proces wss. Of ik het ooit ga gebruiken weet ik niet, maar 's avonds ophalen kan handig zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noem me maar een mierenneuker, maar dit is pertinent onwaar. Bestellen wordt niet makkelijker. Je kunt alleen je bestelling wellicht later op een makkelijkere locatie ophalen.
Wij hebben geen AH in ons dorp. En we hebben hele aardige burenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mierenneuker! Maar ja, je hebt technisch gezien wel gelijk. Zij hebben het over het hele proces wss. Of ik het ooit ga gebruiken weet ik niet, maar 's avonds ophalen kan handig zijn.
Je weet dat xbox ook gehacked kan worden? en dat ook gebeurd is? en ja bij de ps3 was het toen wel heel erg en lang. Maar dat kan bij xbox net zo goed gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk overstappen, waarom? Ik geef geen neuk om die nieuwe features. Waarom dan wel? Stabiliteit, wat ver te zoeken is op PSN. Die mensen van sony hebben een plaat voor hun kop. Ik betaal liever geld voor een online dienst, dan weer het doelwit te zijn van een hack omdat ze functionaliteiten eruit gaan slopen die ze in eerste instantie beloofd hadden. Waar ze zelfs mee geadverteerd hebben.
Daarnaast heeft niemand in mijn vriendengroep een PS3. Waarom ik er wel een heb gekocht. Vast door het gratis online, maar man wat ben ik dom geweest.
Ik ook blijkbaar. Ze hadden mijn pakket in het straatje naast mijn 'complex' afgeleverd. Is officieël niet dezelfde straatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hebben geen AH in ons dorp. En we hebben hele aardige buren
Bij ons de straat (soort van woonerf, 15 huizen) is er een gast die een ICT-bedrijf aan huis heeft. Sinds de bezorgdiensten daar achter zijn, houdt hij er een soort van distributiecentrum voor de hele straat op naquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ook blijkbaar. Ze hadden mijn pakket in het straatje naast mijn 'complex' afgeleverd. Is officieël niet dezelfde straaten mag dus helemaal niet. Maar die vrouw belde gisteren bij mij aan, of ik m'n pakket nog wilde
Maar ff uitgelegd hoe het zat. Anders lijk ik weer de tokkie.
Hehe, ja das handig idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons de straat (soort van woonerf, 15 huizen) is er een gast die een ICT-bedrijf aan huis heeft. Sinds de bezorgdiensten daar achter zijn, houdt hij er een soort van distributiecentrum voor de hele straat op na
Dat probleem hebben wij ook een beetje hier, gelukkig is er nu een nieuwe pakketjesman.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons de straat (soort van woonerf, 15 huizen) is er een gast die een ICT-bedrijf aan huis heeft. Sinds de bezorgdiensten daar achter zijn, houdt hij er een soort van distributiecentrum voor de hele straat op na
Zij is lekker!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
Haha ik las ergens iets over WNL en die presentatrice daarvan. Om even te kijken welke dat ook alweer was ging ik ff googelen. Dit staat dus gewoon bovenaan de pagina als suggesties als je bij de images kijkt:
[ afbeelding ]
/edit: Ik kreeg net pas een mail daarvan TT.
Ook veel knapper dan Eva Jinekquote:
Bestellen wordt wel makkelijker want je hoeft niet meer na te denken of je wel thuis bent op de dag van levering.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervolgens moet je dan nadenken of je wel tijd hebt om het op te halen, of hoe je er komt als er in je eigen plaats geen AH isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bestellen wordt wel makkelijker want je hoeft niet meer na te denken of je wel thuis bent op de dag van levering.
Welke plaats heeft er nou geen AHquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vervolgens moet je dan nadenken of je wel tijd hebt om het op te halen, of hoe je er komt als er in je eigen plaats geen AH is
Fryslanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke plaats heeft er nou geen AH
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke plaats heeft er nou geen AH
Dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hebben geen AH in ons dorp. En we hebben hele aardige buren
ok darksonicquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
Ik ga hier altijd naar de AH en dan haal ik die nieuwe Mountain Dew, Doritos Cool American en Mentos.
Je houdt dan toch wel in de gaten dat je op tijd bent voor een aflopende Umtiti?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
Ik ga hier altijd naar de AH en dan haal ik die nieuwe Mountain Dew, Doritos Cool American en Mentos.
Ik mag toch niet achter de pc want ik moet lerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je houdt dan toch wel in de gaten dat je tijd bent voor een aflopende Umtiti?
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lullig dat jullie dit weer allemaal na half 1 posten
Ik zeg toch weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
't zijn allemaal klootzakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg toch weer?
Jullie doen dit altijd
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Fuszy het volgende:
Zo lekker de zon inIk kan dat echt niet, buiten leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso verveel ik me kapot na 10 minuten buiten zitten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Fuszy het volgende:
Zo lekker de zon inKon ik maar leren uit boeken. Met een laptop in de zon is echt verre van ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte fokker!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, buiten leren.
Sobersoquote:
Tja dat wel, maar als ik me hier ga vervelen dan zit ik in no-time weer op fok! of iets andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, buiten leren.
Daarom ga ik nu ook sporten. Dat zal ook wel kut worden met dit weer majaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tja dat wel, maar als ik me hier ga vervelen dan zit ik in no-time weer op fok! of iets anders
Kan je beter in de ochtend doen of avond. Of je moet gaan zwemmen, dan kan het welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook sporten. Dat zal ook wel kut worden met dit weer maja
Klopt maar in de ochtend is geen mogelijkheid omdat ik teveel calorieën verbrand om dat zonder eten vantevoren te doen, en 's avonds komt me niet uit vandaagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je beter in de ochtend doen of avond. Of je moet gaan zwemmen, dan kan het wel
Post je aantal packs of donder op met je dagboekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag allemaal op deze zeer zonnige dag, zometeen boodschappen doen, stuk fietsen buiten, dan voetbal kijken, vrije training formule1 en dan is het al weer bijna avond
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag allemaal op deze zeer zonnige dag, zometeen even TOTS Ibra, TOTS Valbuena, TOTS Thiago Silva en IF Dos Santos pullen, en dan is het al weer bijna avond
Wat een kutland, dat Frieslandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is weer hetzelfde als gisteren, hier is het 16 graden ofzo en in de rest van Nederland boven de 20Ik ben maar weer naar binnen gegaan, even wat bronze packs openen enzo.
Ik liep door Leeuwarden (naar de C1000) en door de wind had ik het gewoon koud.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Zhano het volgende:
Tis hier in de fucking huiskamer 23 graden dus weet niet wat DS2 zeiktBuiten ook prachtig weer.
Zal ik er nog 1 laten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik liep door Leeuwarden (naar de C1000) en door de wind had ik het gewoon koud.
Ok, is er ook nog nieuws over consumables en silver packs die zijn geopend?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, als we dan toch bezig zijn:
Aan het werk, risicorapportage moet vandaag af zijn. Puntjes op de i aan het zetten. Airco doet prima zijn werk, 18 graden hierbinnen. Casual friday, dus ook geen lichamelijke ongemakken zoals een stropdas. Uitzicht op het station waar gisteren nog een bommelding was; parameter siems al klier nouw.
Ik draai vandaag break even. Weinig schokkends, beste was een Fuentes in 352, en een stuk of 3 team fitnesses.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, is er ook nog nieuws over consumables en silver packs die zijn geopend?
Hoiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Paint-Man het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/11733347/#
Dit DIV1 teampje net gemaakt. Van het weekend even allemaal inkopen.
Ik kan bijna geen team voorstellen dat fijner speelt dan dit. Het heeft alles. Pace,skills, goede verdediging en die CDM's spelen ook super fijn.quote:
futheadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Paint-Man het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/11733347/#
Dit DIV1 teampje net gemaakt. Van het weekend even allemaal inkopen.
fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen team voorstellen dat fijner speelt dan dit. Het heeft alles. Pace,skills, goede verdediging en die CDM's spelen ook super fijn.
Je kan prima skillen met Lavezzi/Nasri en Remy. Die cdm's zijn gewoon bazig en verdediging ook. Alles wat meer dan 50 pace heeft wordt hier standaard afgekraaktquote:
Het heeft pace, pace en pace. Walcott en Remy hebben helemaal geen skills en zijn slechte afmakers. Ze kunnen wel hard rennen ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen team voorstellen dat fijner speelt dan dit. Het heeft alles. Pace,skills, goede verdediging en die CDM's spelen ook super fijn.
Rijst wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Paint-Man het volgende:
Jullie spelen zeker met IF totti,If Toni en IF Amauri
Jij komt net kijken, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Alles wat meer dan 50 pace heeft wordt hier standaard afgekraakt.
Lavezzi is de beste LM/LW waar ik mee heb gespeeld dit spel en ik heb alles onder de 100k wel gehad. Die man die heeft zon goede balcontrol. Die aubamyang is gewoon een renner dat is waar maar IF Walcott heeft gewoon 89 finishing,85 shotpower en Remy heeft 83 finishing, 81 shotpower. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat die niet goed kunnen finishen. Verder hebben de cdm's allebei high defensive workrate voor de balans.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het heeft pace, pace en pace. Walcott en Remy hebben helemaal geen skills en zijn slechte afmakers. Ze kunnen wel hard rennen ja.
Je LM en RM, zelfde verhaal. Hard rennen (vooral aanvallend), maar geen balans. Je CDM's zullen best prima zjin. Die RCB zal best aardig spelen, maar het is belachelijk dat je die erin zet om Aubamedinges vervolgens op RM kwijt te kunnen.
En Nasri is prima als wide CAM, maar centraal komt hij tekort.
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:14:03Mijn nieuwe werk op de kermis bij de botsauto's bevalt niet echt. Ik ben het vaak niet eens met mijn baas dus dat botst nogal. reageer retweet
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:15:15Oh en met mijn bijbaan bij Becel gaat het ook niet zo goed want het botert niet tussen mij en m'n collega's. reageer retweet
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:18:23En die sollicitatie bij de veerpont heb ik ook afgezegd want tussen mij en de baas wil het ook niet echt vlotten. reageer retweet
Oké sorry ik neem een tweetverbod.twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:21:07En ik ga ook niet aan het werk bij de ICT-afdeling want het klikt niet met de rest van het team. reageer retweet
Bale >>> Lavezzi. En ik speel beiden met ze. Haal die Aubamedinges eruit voor Barfa, die is veel beter en goedkoper. Hoef je ook geen kunst- en vliegwerk uit te halen in je verdediging.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Lavezzi is de beste LM/LW waar ik mee heb gespeeld dit spel en ik heb alles onder de 100k wel gehad. Die man die heeft zon goede balcontrol. Die aubamyang is gewoon een renner dat is waar maar IF Walcott heeft gewoon 89 finishing,85 shotpower en Remy heeft 83 finishing, 81 shotpower. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat die niet goed kunnen finishen. Verder hebben de cdm's allebei high defensive workrate voor de balans.
Het is dat ik op school zit. Toch ben ik hier erg ontstemd over, niet over je post maar over het weer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Haha lekker voor al die hommos uit friesland
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Is dit weer voldoende voor vandaag, Timmy_Turner?
[..]
Oké sorry ik neem een tweetverbod.![]()
Die eerste was serieus grappig...jammer dat de rest het een beetje bederft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Is dit weer voldoende voor vandaag, Timmy_Turner?twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:14:03Mijn nieuwe werk op de kermis bij de botsauto's bevalt niet echt. Ik ben het vaak niet eens met mijn baas dus dat botst nogal. reageer retweet
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:15:15Oh en met mijn bijbaan bij Becel gaat het ook niet zo goed want het botert niet tussen mij en m'n collega's. reageer retweet
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:18:23En die sollicitatie bij de veerpont heb ik ook afgezegd want tussen mij en de baas wil het ook niet echt vlotten. reageer retweet
Oké sorry ik neem een tweetverbod.twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:21:07En ik ga ook niet aan het werk bij de ICT-afdeling want het klikt niet met de rest van het team. reageer retweet
![]()
Silver teams zijn ook leuk. Laatst een team gemaakt met TOTS Pélle.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zouma is wel een baas, de rest wat minder want gold
Daar ben ik goed in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jammer dat de rest het een beetje bederft.
Ooooooo....Champs-Elyseesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
Hallo hier op het werk is het koel lekker hoor en omdat het zomers aanvoelt draaien we franse chansons.
Bale heb ik nog nooit geprobeerd maar die lijkt mij wel iets beter(zijn nif). Ben Arfa vind ik nogal irritant dat hij medium attacking workrate heeft. Heb mijn LM,RM liever op high. Maar hij is wissel in mijn squad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bale >>> Lavezzi. En ik speel beiden met ze. Haal die Aubamedinges eruit voor Barfa, die is veel beter en goedkoper. Hoef je ook geen kunst- en vliegwerk uit te halen in je verdediging.
Over die aanval blijven we van mening verschillen, blijkbaar hou jij van continu hoge steekpassjes geven, speculerend op een beetje geluk.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Lavezzi is de beste LM/LW waar ik mee heb gespeeld dit spel en ik heb alles onder de 100k wel gehad.
Juist ja...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Bale heb ik nog nooit geprobeerd maar die lijkt mij wel iets beter(zijn nif).
Binnenkomen met een futhead linkquote:
Op de pc misschien. Ik heb hem op PS3 sinds november ofzo. Gekocht voor 60k, en volgens mij is hij nooit duurder geweest. Het is niet mijn bedoeling om werkelijk over alles met je in discussie te gaan, maar je verhaal klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Bale was langere tijd boven de 100k. En heb al 4 maanden geen PL squad meer gehad.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Is dit weer voldoende voor vandaag, Timmy_Turner?twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 13:14:03Mijn nieuwe werk op de kermis bij de botsauto's bevalt niet echt. Ik ben het vaak niet eens met mijn baas dus dat botst nogal. reageer retweet
![]()
Ik ook. Ik probeerde te stoppen op mijn hoogtepunt maar rolde in mijn klimmersuitrusting van de Everest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
O haha muisklikken lol
Ik vond je vroeger toch beter. [ afbeelding ]
D'r af gekankerd ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik probeerde te stoppen op mijn hoogtepunt maar rolde in mijn klimmersuitrusting van de Everest.
Echt vine dat je iets hebt gevonden waar je je talent in kwijt kunt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Zo maar weer eens een vine opnemen jeweet.
Vind ik ook, ik kan mijzelf zo ontwikkelen dolvine.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt vine dat je iets hebt gevonden waar je je talent in kwijt kunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die naam zocht ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
O.v.b. tikfouten: la ballade des chans heureux
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef Zhano het volgende:
Ik ben verslaafd aan het gele poederSnuif, lik of rook je het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Trots als een pauw gaat L Ijster terug naar de opdrachtgever. Hij demonstreert de applicatie en denkt dat hij alles uitgevogeld heeft. De opdrachtgever had echter een detail over het hoofd gezien. Hij wil ook nog graag bijhouden wie de eigenaar van de vogels is. Dat ei moest nog even worden gelegd. L Ijster denkt bij zichzelf ‘Dat hij dat niet eerder doorgegeven heeft. Had ik de vorige keer maar doorgevraagd. Nu moet ik mijzelf bij mijn duifje verantwoorden waarom ik later thuis ben. Ik heb me danig in de nesten gewerkt en wellicht heeft de opdrachtgever nog meer noten op zijn zang.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
Ben bezig met een casus waarbij je al doende een programma programmeert om vogels mee te registreren. Staan er dit soort teksten in:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10 ben ik echt 10 jaloers op jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga als ik thuis ben lekker biertjes drinken. Vanavond toch een trouwfeest dus het kan
Pokeravondje vanavond, in Vlaardingen. En daarvoor daar bier drinken en BBQ-enquote:
Ik heb dit weekend het teamuitje van mijn voetbalelftal. Niemand (behalve de 3 die het organiseren) weet waar we naar toe gaan, maar het is meestal een dagactiviteit (paintballen ofzo), en daarna eten en ergens stappen, inclusief overnachting. Vorig jaar was het Bruggequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond werken en daarna bier drinken. Vroeg opstaan, even leren, weer werken. Daarna bbqen, even leren en het terras op.
Zondag de hele dag leren.
Dat is mijn weekend.
Ongeveer hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:07 schreef Zhano het volgende:
Ok houd maar weer opIk moet de hele middag leren, dan om 7 uur werken tot 12-4, dan slapen en dan weer leren en zondag weer werken
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat straks pizza bezorgen bij het vondelpark.
Waar ik mij dan bevind natuurlijk.
Met pils.
En omringd door vrouwen in korte rokjes.
Die niets met mij te maken willen hebben maar puur in de buurt zijn omdat het verder overal vol is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Met pils.
Die niets met mij te maken willen hebben maar puur in de buurt zijn omdat het verder overal vol is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Ik zit hier de komende uren ook nog wel even in de tuin hard aan de studie.
quote:
Ik ga straks weer naar huis, nog geen idee wat ik ga doen verder. Gr grquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Met pils.
Werken in groepjes valt nog wel mee, maar het wordt pas vervelend als je alleen maar bij vrouwen zit. Oké als ze lekker zijn valt het nog mee. Heb je tenminste iets om naar te kijken... maar man man man wat vervelend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
Oh en werken in groepjes..
Ik dacht altijd dat ik lui was maar blijkbaar zijn er nog veel ergere luiaards!
hahhaha Lindgren je bent echt een baas!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
RT.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Werken in groepjes valt nog wel mee, maar het wordt pas vervelend als je alleen maar bij vrouwen zit. Oké als ze lekker zijn valt het nog mee. Heb je tenminste iets om naar te kijken... maar man man man wat vervelend.
Laatste anderhalf jaar zo'n beetje alleen maar bij vrouwen ingedeeld geweest en keer op keer zijn ze fucking lui. Ze snappen er geen reet van en lopen alleen maar te lullen over dingen die ik niet wil weten.
Staat hier ook op de lijst.quote:
haal dan Desperados of Salitosquote:
Vind ik ook lekker ja, vandaag corona. Nu Guinness marinade maken voor vleesquote:
hommoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit met een miXXed up in de les gr gr
Kinderspulquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat ze jou haten ja, duh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
Dit jaar moest ik ook wel eens in een groepje werk doen en dan sturen ze gewoon niet de powerpoint bijvoorbeeld naar je door die je nodig heb om over te gaan
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prima ingekopt knul.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:38 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Gingers he. Je kan er verder ook niet veel aan doen kerel
Nee ik ben de broer van DS2quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het lang geprobeerd stil te houden, maar ben jij niet gewoon een kloon van iemand?
Volledig terecht.quote:
Zo, had jij even iedereen bij de neus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maakte een grap, ik ben wel de echte DS2.
Nu bijna 100 iigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks·
Ooit heb ik 20.000 volgers. Mark my words. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Iedereen tuinde er mooi in ja. Misschien kun je daar ook een tweet over verzinnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volledig terecht.
Wat een baasje is dat zeg.
[..]
Zo, had jij even iedereen bij de neus. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen tuinde er mooi in ja. Misschien kun je daar ook een tweet over verzinnen.
twitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 14:56:32Bijna een dubbele mijlpaal! Nog twee volgers en dan heb ik er 100 & nog twee echte vrienden en dan heb ik in totaal twee vrienden. reageer retweet
Post van het jaar dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:58 schreef zerokil het volgende:
Waterreus deed eerst keepen nu houdt die varkens.
Kun je de politiemeneer vertellen waar hij je heeft aangeraakt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:58 schreef zerokil het volgende:
Waterreus deed eerst keepen nu doet die varkens.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je de politiemeneer vertellen waar hij je heeft aangeraakt?
Kortom, ik mis niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Cillessen; Nelom, Pieters, Vlaar, Janmaat; De Guzman, Sneijder, Toornstra; Lens, Van Persie, Schaken
Nog een best leuk team om mee aan te treden tegen Indonesië.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Cillessen; Nelom, Pieters, Vlaar, Janmaat; De Guzman, Sneijder, Toornstra; Lens, Van Persie, Schaken
Wat een dramaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Ze hadden gewoon met het koningskoppel Van Beukering - van Dijk moeten aantreden. Pieters en Vlaar hadden alle hoeken van het veld gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een best leuk team om mee aan te treden tegen Indonesië.
wil je een account van mij kopen ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks·
Ooit heb ik 20.000 volgers. Mark my words. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie er misschien uit als een mongool maar kan op zeker niveau logisch nadenkenquote:
ik heb een account met 5000 volgers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie er misschien uit als een mongool maar kan op zeker niveau logisch nadenken
Ja dat snap ik niet. Waarom Pieters centraal? Geen Mathijsen mee of uh... wie hebben we nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon met het koningskoppel Van Beukering - van Dijk moeten aantreden. Pieters en Vlaar hadden alle hoeken van het veld gezien.
Echt puur de achilleshiel van het elftal. Erg jammer. Talent is er wel, maar echt een sterke, ervaren CB ontbreekt gewoon.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet. Waarom Pieters centraal? Geen Mathijsen mee of uh... wie hebben we nog meer?
Nelom snap ik ook niet zo goed, maar hij heeft ong. net zoveel gespeeld als Buttner.
Fuif. Je kunt gewoon volgers kopen ja. Ik hengel ze liever eerlijk binnen.quote:
Om te janken dat die uberhaupt mee is. Dan had Willems het nog meer verdiend al speelde die ook kutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet. Waarom Pieters centraal? Geen Mathijsen mee of uh... wie hebben we nog meer?
Nelom snap ik ook niet zo goed, maar hij heeft ong. net zoveel gespeeld als Buttner.
Maak je niet druk. Cillesen kan tegen Indonesie ook prima in de spits, gaat toch nergens over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |